اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری


استرالیا، از نظر مساحت، در رتبه ششم دنیا، قرار دارد و شامل هشت ایالت می‌باشد.مردم استرالیا، به زبان انگلیسی، با گویش استرالیایی صحبت می کنند و زبآن‌های مختلف مهاجرین هم، در این کشور رواج کمی دارد.یکی از مستعمره های انگلستان، استرالیا ست و بالاترین مقام این کشور، ملکه انگلستان می‌باشد.

فرماندار کل استرالیا، توسط ملکه انگلیس انتخاب می‌شود.مهم ترین بخش از ساکنین استرالیا را مهاجرین اروپایی و نوادگان مهاجرین انگلیسی، تشکیل می دهند. از نظر اقتصادی، استرالیا، کشوری ثروتمند با اقتصادی مبتنی بر تولید نا خالص ملی، محسوب می‌شود. رفاه اجتماعی بسیار بالا در استرالیا، باعث درخواست مهاجرت عده ی زیادی به این کشور شده است. بر اساس آمار منتشر شده از منابع رسمی، مردم و شهروندان استرالیا، پس از مردم سوئیس، در رده ی ثروتمندترین مردم جهان قرار دارند.

راههای مهاجرت به استرالیا
استرالیا، به سبب برخورداری از وضعیت اقتصادی و رفاهی مناسب و بازار پو یا و همچنین تکیه بر تولید ناخالص ملی، همواره مورد توجه و نظر مهاجرین و پناهجو یان بوده است.انواع ویزای استرالیا، مانند سایر کشورها به دسته های زیر تقسیم می‌شود:
۱) ویزای توریستی و گردشگری استرالیا .
۲) ویزای اسکیل ورکر با کارگر متخصص استرالیا .
۳) ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری استرالیا .
۴) ویزای ثبت شرکت در استرالیا .
برای مهاجرت به استرالیا، انتخاب وکیل مهاجرتی رسمی و وکیل مهاجرتی مورد تأیید اداره ی مهاجرت استرالیا، راهگشای خوبی برای شما عزیزان می‌باشد. آیا از نحوه ی امتیازبندی ویزای در جستجوی کار استرالیا، اطلاعی دارید؟شرایط سرمایه گذاری در استرالیا را می دانید؟راههای مهاجرت به استرالیا، چیست؟آیا تحصیل در استرالیا، موجب اخذ اقامت دائم استرالیا، می‌شود؟شرایط دریافت پاسپورت استرالیا، چیست؟وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا، چه شرایط و ویژگیهایی دارد؟مؤسسه حقوقی و مهاجرتی معتبر، جهت مهاجرت به استرالیا، در ایران، وجود دارد؟مؤسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با عقد قرارداد رسمی همکاری، با وکیل مهاجرتی استرالیا، امکان انجام وارائه ی کلیه خدمات مهاجرت به استرالیا و نیوزلند را برای شما عزیزان دارد.در ادامه متن، سؤالات احتمالی شما، جهت اخذ اقامت استرالیا، از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی، پاسخ داده خواهد شد.

ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیا
کسانی که در کشور خودشان، دارای تجارت یا شغل ثابتی می‌باشند و مدت تعیین شده در شغل خودشان را به انضمام سایر شرایط، دارا می‌باشند، امکان سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا را دارند.علاوه بر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی، جهت اخذ ویزای کارآفرینی یا سرمایه گذاری استرالیا، اخذ موافقت یا حمایت از سوی دولت استرالیا و یا استانی که خواهان سرمایه گذاری در ان هستند، لازم است . فرد متقاضی، همسر و فرزندان زیر بیست و سه سال وی، مشمول پرونده متقاضی می‌شوند.

شرایط سرمایه گذاری در استرالیا، برای متقاضی اصلی
۱) حداکثر سن، ۵۵ سال
۲) دارا بودن موافقت از یکی از ایالت های استرالیا.
۳) فعال بودن کسب و کار در ۲ سال مالی، قبل از ۴ سال و درخواست ویزای سرمایه گذاری.
۴) گردش و تمکن مالی، معادل سیصد هزار دلار استرالیا، در ۴ سال پایانی.

ویزای کارآفرینی استرالیا
مهاجرت به استرالیا، از طریق ویزای کارآفرینی استرالیا، برای کلیه مدیران صنایع، صاحبا مشاغل آزاد و مدیران مؤسسات خدماتی که فعالیت شغلی آن‌ها، ظرف ۴ سال قبل از ارائه درخواست ویزای کارآفرینی استرالیا، فعال بوده باشد، امکان‌پذیر است.شرایط اخذ ویزای کارآفرینی استرالیا، به شرح ذیل، می باشد:
۱) ارائه مدارک و مستندات، مبنی بر دارا بودن اموال منقول و غیر منقول، به میزان هشتصدهزار دلار استرالیا.
۲) کسب حداقل ۶۵ امتیاز، جهت درخواست ویزای کارآفرینی استرالیا.
۳) ارائه موافقت نامه از یکی از ایالت های استرالیا.
۴) بیش از ۵۵ سال، سن نداشته باشد.
۵) فعال بودن کسب و کار در دو سال از ۴ سال گذشته و گردش مالی حداقل ۵۰۰ هزار دلار استرالیا.
۶) داشتن نمره زبان انگلیسی آیلس حداقل ۵/۴ (داشتن مدرک زبان الزامی نیست و در صورتی که متقاضی و همراهان وی مدرک زبان نداشته باشند، در بدو ورود به استرالیا، باید در کلاسهای زبان انگلیسی، با هزینه ی شخص، ثبت نام نموده و کورس زبان انگلیسی را در استرالیا، بگذرانند) ویزای کارآفرینی استرالیا، یکی از آسان ترین راههای مهاجرت به استرالیا می باشد، که طرفداران زیادی دارد.متقاضی، بعد از اخذ ویزای کارآفرینی استرالیا، به مدت یک سال فرصت دارد تا وارد استرالیا شود و تجارت یا بیزنس پلان طراحی شده را به مرحله اجرا بگذارد.

مهاجرت به چین

ویزای سرمایه گذاری استرالیا
اخذ اقامت دائم استرالیا، از طریق سرمایه گذاری، تفاوت هایی با ویزای کارآفرینی استرالیا، دارد.تفاوت عمده و اساسی ویزای سرمایه گذاری استرالیا و ویزای کارآفرینی استرالیا ، به میزان سرمایه در گردش متقاضی مهاجرت به استرالیا،معطوف می‌شود.ویزای سرمایه گذاری استرالیا، سرمایه بیشتری، نیاز دارد.شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری، به شرح ذیل می باشد:
۱) کسب حداقل ۶۵ امتیاز.
۲) حداکثر سن ۵۵.
۳) دارایی مورد نیاز، اعم از اموال منقول و غیر نقول دو و نیم میلیون دلار استرالیا برای دو سای آخر مالی.
۴) داشتن سابقه ی مدیریت در سرمایه گذاری به میزان سه سال و بیشتر.
۵) تعهد به انجام سرمایه گذاری در استرالیا به مبلغ یک و نیم میلیون دلار استرالیا.
نوع دیگری از ویزای سرمایه گذاری در استرالیا، وجود دارد که در صورت تعهد متقاضی، جهت سرمایه گذاری در استرالیا، به مبلغ پنج میلیون دلار در چهار سال اول ورود به استرالیا، شرط سنی و امتیاز بندی، جهت ویزای سرمایه گذاری در استرالیا، می‌باشد.در این نوع سرمایه گذاری، نیاز به مدرک زبان انگلیسی هم نیست.

اخذ اقامت دائم استرالیا، با ویزای سرمایه گذاری
در این روش که به ویزای ۱۳۲ استرالیا، معروف است.شخص متقاضی مهاجرت به استرالیا، همسر و فرزندان زیر بیست و سه سال وی، از ابتدای امر، اقامت دائم استرالیا را اخذ می کنند.شرایطی که برای دریافت اقامت دائم از استرالیا، از ابتدا با روش سرمایه گذاری، لازم است به شرح زیر می باشد:
شرایط ویزای اقامت دائم استرالیا از طریق سرمایه گذاری
۱) سن متقاضی باید کمتر از ۵۵ سال باشد.
۲) داشتن سرمایه و دارایی حدود یک ونیم میلیون دلار و قابل انتقال به استرالیا (این دارایی ها می‌تواند به نام متقاضی اصلی یا همسر وی باشد)
۳) گردش مالی مربوط به کسب و کار متقاضی یا همسر وی، که به دولت استرالیا، ارائه می‌شود، برای دو سال از چهار سال قبل از درخواست ویزا، حداقل ۴۰۰ دلار استرالیا، باشد.
۴) داشتن حداقل سه میلیون دلار، گردش مالی در یک یا چند تجارت در دو سال از چهار سال قبل از درخواست ویزا.
تبصره ۱- اگر تجارت شما در یک سال، کمتر از ۴۰۰ دلار گردش داشته باشد، داشتن حداقل ۵۱ درصد از سهام تجارت معرفی شده، الزامی است.
تبصره ۲- اگر گردش مالی تجارت شما، در یک سال، بیش از ۴۰۰ دلار باشد، مالکیت، ۳۰ درصد از سهام تجارت، کافی است.
۵) مدارک مدیریت در تجارت و فعال بودن تجارت خانه متقاضی، نیز ضروری است.
شرایط وکیل مهاجرتی استرالیا وموسسه حقوقی معتبر جهت مهاجرت به استرالیا

تحصیل در نروژ

با توجه به تخصصی بودمن موضوعات وکالتی دراسترالیا، وکیل امور مهاجرت و وکیل دادگستری، تفکیک شده است. وکیل مهاجرتی استرالیا، در سازمان مهاجرتی استرالیا، ثبت شده و قابل استعلام از مراجع مذکور می‌باشد. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، باعقد قرارداد رسمی مهاجرتی، جهت انتخاب وتعیین وکیل مهاجرتی دراسترالیا، نیوزلند وکانادا، و همچنین وکلای رسمی درکشورهای اروپایی، امکان ارائه همه گونه مشاوره حقوقی ومهاجرتی به شما عزیزان را دارد. انجام کلیه مشاوره ها به صورت، مشاوره حضوری حقوقی، مشاوره تلفنی حقوقی و مشاوره های آنلاین حقو.قی، برای شما عزیزان، امکان‌پذیر است. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، مشاوره های تحصیل دراسترالیا، ازدواج در استرالیا، کار دراسترالیا وسرمایه گذاری دراسترالیا را به صورت تخصصی ارائه می‌نماید.

۵/۵ - (۱۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *