اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس


اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس

مهاجرت به سنت کیتس-  سرمایه گذاری در سنت کیتس-  خرید پاسپورت سنت کیتس- وکیل مهاجرت به سنت کیتس

اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس که جزیره ای کوچک در کنار سنت کیتس می باشد، متقاضیان مهاجرت را به تب و تابی برخواسته از سراب اقامت در بهشت رو یایی، مبتلا کرده است. موسسه های حقوقی و مهاجرتی، عزم خود را برای عقد قرارداد اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس، جزم نموده و با جعل عنوان مشاور مهاجرتی، وکیل مهاجرت و سایر عناوین مجعول، اقدام به در اختیار گذاشتن مطالب غیر واقعی درباره اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس می‌نمایند. اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس درمدت سه ماه، قطعا امکان‌پذیر نیست و انجام پروسه سرمایه گذاری و اقامت به همراه اخذ پاسپورت سنت کیتس، حداقل به ده ماه زمان نیاز دارد. از مزایای اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس اطلاع دارید؟ مدارک لازم جهت اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس چیست؟ وکیل متخصص سرمایه گذاری خارجی کیست؟ کدام موسسه حقوقی و مهاجرتی معتبر است؟ در صورت عدم انجام و موافقت با پرونده اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس، تکلیف وجوه پرداختی چیست؟ آیا همه اعضای خانواده متقاضی، مشمول اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس می‌شوند؟ وکیل مهاجرت به سنت کیتس چه ویژگیهایی دارد؟ پاسخ سوالات کاربران عزیز درباره راههای مهاجرت به سنت کیتس و اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری، توسط وکلای پایه یک دادگستری و همکار گروه وکلای مهر، با همکاری موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در ادامه خواهد آمد.

خرید پاسپورت گرانادا

سنت کیتس و نویس

کشور سنت کیتس از جمله مستعمره های انگلستان بود که در سال ۱۹۸۴ به استقلال رسید. وجه تسمیه سنت کیتس که در واقع جزیره کریستوفر نامیده می شد، از نام کریستف کلمب، کاشف قاره آمریکا گرفته شده است. کشور سنت کیتس در آمریکای مرکزی و جنوب ایالت فلوریدا، نزدیک میامی واقع شده است. این کشور، از آب و هوایی معتدل برخوردار است. صنعت مهم سنت کیتس تولید و صادرات شکر، و توریسم است. جمعیت سنت کیتس با جزیره کوچک نویس بالغ بر ۶۰هزار نفر است. حدود بیست هزار نفر درپایتخت این کشور زندگی می کنند. مرکز این کشور شهر بستر، و واحد پول سنت کیتس، دلار کارائیب شرقی، وابسته به دلار آمریکاست. جزیره سنت کیتس، با جزیره نویس، مجموعا یک کشور را تشکیل می دهند، زبان رسمی سنت کیتس انگلیسی است. از زمان استقلال از بریتانیا، برنامه سرمایه گذاری در صنعت تولید و تصفیه شکر را با هدف جذب سرمایه گذاری خارجی آغاز نموده، و در قبال سرمایه گذاری بدون برگشت در صنعت شکر، و یا خرید ملک در سنت کیتس، پاسپورت این کشور به متقاضی، و افراد خانواده وی تحت شرایطی اعطا می‌شود.که مزایا و معایب این روش، توسط مشاورین حقوق مهاجرت و سرمایه گذاری گروه وکلای مهر، توضیح داده خواهد شد.

شرایط و مدارک لازم جهت اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس

  1. داشتن پاسپورت معتبر برای متقاضی اصلی و اعضای خانواده.
  2. پرداخت مبلغ ۰۰۰/۲۰۰دلار آمریکا، برای سرمایه گذاری در سنت کیتس(بدون بازگشت) برای متقاضی اصلی.
  3. پرداخت مبلغ ۰۰۰/۲۵۰دلار آمریکا برای خانواده با ۳وابسته. (همسر و۲فرزند)
  4. پرداخت مبلغ۰۰۰/۳۰۰دلار آمریکا برای خانواده با ۵ وابسته. (همسر و۳ فرزند)
  5. پرداخت مبلغ۰۰۰/۴۰۰دلار آمریکا برا ی خانواده با ۶ وابسته و بیشتر.
  6. به ازای هر فرزند بالای ۱۸ سال تا ۲۵ سال۰۰۰/۳۵دلار آمریکا اضافه می‌شود.
  7. گواهی نداشتن سابقه محکومیت کیفری.
  8. معاینه پزشکی وگواهی سلامت
خرید پاسپورت دومینیکا

تمامی وجوه فوق به دولت سنت کیتس جهت سرمایه گذاری در صنعت تولید شکر پرداخت می‌شود. این وجوه، غیر قابل بازگشت است.  هزینه‌های وکیل مهاجرت، و سایر هزینه ها، مانند ترجمه مدارک، و هزینه سفارت، جدا از هزینه‌های مذکور می‌باشد.

مزایای اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس

  1. امکان مسافرت به تمامی کشورهای حوزه شنگن و اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزای شنگن
  2. اقامت درکشور انگلستان و توابع ان، مانند ولز، اسکاتلند، ایرلند وکشورهای حوزه کاراییب.
  3. امکان اخذ ویزای توریستی آمریکا.
  4. امکان داشتن دو تابعیت و پاسپورت به صورت همزمان.
  5. اخذ پاسپورت بدون نیاز به مدرک زبان و رعایت شرط سنی و بدون مصاحبه در سفارت.
  6. اخذ پاسپورت سنت کیتس نویس، مستلزم سفر و اقامت به این کشور نیست.

معایب اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس

  1. پرداخت هزینه نسبتا سنگین بدون بازگشت.
  2. امکان بروز تحولاتی نظیر سلب امتیاز از پاسپورت سنت کیتس.
  3. دو تابعیتی شدن واضافه شدن تکالیف کشور دیگر از نظر حقوقی.
  4. عدم امکان انتصاب به مسئولیت‌های مهم کشوری در ایران.

نکات مهم اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس

نخست: امکان سفر به ۱۳۵ کشور دنیا با پاسپورت سنت کیتس وجود دارد.

دوم: امکان کار در انگلستان به مدت دو سال، بدون داشتن کارفرما یا شغل ثبت شده با پاسپورت سنت کیتس وجود دارد.

سوم: امکان تردد آزاد و زندگی درکشورهایی مانند استرالیا، کانادا و نیوزلند با پاسپورت سنت کیتس وجود دارد.

چهارم: یکی از سریعترین راه‌های مهاجرت، اخذ پاسپورت سنت کیتس می‌باشد.

فرزندان متقاضی که مشمول اخذ پاسپورت سنت کیتس می‌شوند

فرزندان زیر ۲۵ سال متقاضی اصلی، مشمول اخذ پاسپورت سنت کیتس می‌شوند. اما اگر سن فرزند بالای ۱۸ سال باشد، باید وابستگی تحصیلی و پرداخت هزینه‌های وی توسط متقاضی اصلی به اثبات برسد و معاینات پزشکی را انجام دهند.

کشو‌رهایی که تابعیت می‌فروشند

خرید ملک در سنت کیتس

  1. قیمت ملک حداقل ۰۰۰/۳۵۰هزار دلار آمریکا باشد.
  2. به ازای نفر اصلی۰۰۰/۳۵هزار دلار آمریکا، همسر، و فرزندان تا ۱۸ سال۰۰۰/۱۵هزار دلار آمریکا، و ۰۰۰/۳۵هزار دلار آمریکا برای افراد خانواده، که بیش از۱۸ سال دارند به دولت سنت کیتس پرداخت شود.
  3. ملک مورد خریداری در سنت کیتس باید در مناطق توسعه یافته این کشور باشد.
  4. کلیه هزینه‌های دولتی و مالیات های متعلقه، لازم است از طرف متقاضی پرداخت شود.

با خرید ملک تحت این شرایط، اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس برای متقاضی و افراد خانواده وی امکان‌پذیر است. برای انتخاب وکیل مناسب مهاجرتی و شروع پرونده مهاجرتی، مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، اولین قدم است.

وکیل مهاجرت به سنت کیتس و نویس

وکیل مهاجرت به سنت کیتس، از بین تمامی وکلای دارای مجوز و پروانه وکات قابل انتخاب است. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، پس از انجام مراحل مشاوره حضوری مهاجرتی توسط وکیل پایه یک دادگستری در دفاتر ایران و دفاتر همکار، در صورتی که انجام پرونده مهاجرتی موکل، ممکن و به صلاح وی باشد، با تنظیم قرارداد رسمی وکالت، و اعطا وکالت رسمی، اقدام به عقد قرارداد از سوی موکلین، با وکلای مهاجرتی سایر کشورها خواهد نمود. جهت شروع ارزیابی اولیه از شرایط خودتان، در ساعات اعلامی درسایت موسسه مهر پارسیان، و با تعیین وقت مشاوره حضوری حقوقی درباره حقوق مهاجرت و عقد قرارداد رسمی با معتبرترین موسسه حقوقی کشور، با تلفن های موسسه تماس حاصل فرمایید. امکان مشاوره حقوقی مهاجرتی به صورت آنلاین نیز برای عزیزان فراهم شده است.

۵/۵ - (۲۰ امتیاز)

۶ دیدگاه

  • سلامبا تشکر از شما بابت توضیح در این زمینه، یه سوال داشتم. ظاهرا امکان درخواست برای شهروندان کره شمالی، ایران وافغانستان برای پاسپورت سنت کیتس بسته شده بود، ولی زده بود تحت شرایطی خاص و استثنا می شه اقدام کرد. می خواستم ببینم در حال حاضر امکان درخواست برای شهروندان ایرانی محیا هست ؟ در ضمن جدیدا به علت طوفانی ویرانگری که چند ماه پیش کلی خسارت در حوزه کارائیب به بار آورد، یه برنامه بصورت موقت برای جبران خسارت وارده گذاشتن که با ۱۵۰ هزار دلار ظاهرا قابل انجام هست. اگه برای شهروندان ایرانی مشکلی نباشه، امکانش هست شما برای اون برامون اقدام کنید ؟با تشکر

  • سلام من شوهرم عراقی هست و پاسپورت سنت کیس رو داره ایا از طریق شوهرم امکان دریافت پاسپورت سنت کیس هست برای من که ایرانی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *