تحصیل در لوکزامبورگ


تحصیل در لوکزامبورگ

تحصیل در لوکزامبورگمهاجرت تحصیلی به لوکزامبورگوکیل متخصص در امر مهاجرت به لوکزامبورگمزایای تحصیل در لوکزامبورگ- مقاطع تحصیلی در لوکزامبورگدانشگاه های لوگزامبورگ

تحصیل در لوکزامبورگ یکی از راه‌های مهاجرت به لوکزامبورگ می‌باشد. تحصیل در لوکزامبورگ می‌تواند انتخابی مناسب برای افرادی باشد که می خواهند برای ادامه تحصیل به اروپا مهاجرت کنند. دانشجو یان می‌توانند در بسیاری از رشته ها در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه لوکزامبورگ ادامه تحصیل دهند. از مزایای تحصیل در لوگزامبورگ سه زبان بودن این کشور است. دانشگاه های لوکزامبورگ به سه زبان آلمانی، فرانسه و لوکزامبورگ به ارائه دروس دانشگاهی می پردازند.

لوکزامبورگ چگونه کشوری است؟

تحصیل در لوکزامبورگ از چه طریقی امکان‌پذیر است؟

مقاطع تحصیلی لوکزامبورگ به چه صورت می باشد؟

آیا دانشگاه لوکزامبورگ از اعتبار بین‌المللی برخوردار است؟

هزینه‌های تحصیل در لوکزامبورگ و هزینه‌های زندگی در لوکزامبورگ چگونه است؟

چه رشته هایی در در دانشگاه لوکزامبورگ ارائه می‌شود؟

تحصیل در لوکزامبورگ به چه زبانی امکان‌پذیر است؟

آیا برای تحصیل در لوکزامبورگ به وکیل متخصص نیاز هست؟

این مقاله  توسط مشاورین و کارشناسان ارشد موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان برای شما عزیزان فراهم آمده و سعی شده تا پاسخ گوی سوالات شما عزیزان در خصوص تحصیل در لوکزامبورگ ، هزینه‌های تحصیل در لوکزامبورگ، زبان مورد نیاز برای تحصیل در لوکزامبورگ، مقاطع تحصیلی در لوکزامبورگ باشد.

تحصیل رایگان در لوکزامبورگ

با کشور لوکزامبورگ بیشتر آشنا شویم:

لوکزامبورگ کشوری کوچک در اروپا است و با کشورهای آلمان، فرانسه و بلژیک همجوار است و پایتخت ان شهر لوکزامبورگ می‌باشد. و از شرایط آب و هوایی مطلوبی برخورداراست. لوکزامبورگ از اعضای اتحادیه اروپا و همچنین عضو پیمان شینگن می باشد و واحد پول این کشور یورو می‌باشد. این کشور از ثبات سیاسی و اقتصادی خوبی برخوردار است و به مرکزی برای بانکداری و موسسات مالی در اروپا شهرت دارد و از بالاترین درآمد سالانه در میان کشورهای اروپایی برخورداراست. لوکزامبورگ از نظر صنعتی در زمینه فولاد، پلاستیک و مواد شیمیایی فعالیت دارد. لوکزامبورگ دارای سه زبان رسمی آلمانی، فرانسوی و لوکزامبورگ است. به طور کلی لوکزامبورگ کشوری مهاجر پذیر است و اتباع  کشورهای مختلفی مانند آلمان، پرتغال، فرانسه ، بلژیک و سایر کشورها برای کار و زندگی به این کشور مهاجرت می کنند. زندگی در لوکزامبورگ از کیفیت بالایی برخوردار است و نرخ بیکاری و تورم پایین است و از نظر بهداشت، خدمات درمانی، بیمارستان و هزینه‌های پزشکی در شرایط مطلوبی است و هزینه‌های کمی دارد و به طور کلی مردم این کشور از رفاه خوبی برخوردار هستند.

تحصیل در لوگزامبورگ:

سیستم اموزشی در لوکزامبورگ سه زبانه است ( آلمانی، فرانسه و لوکزامبورگ ) این سیستم باعث شده که سطح تحصیلات از کیفیت بین‌المللی خوبی برخوردار باشد. مدارس به صورت دولتی، آزاد و بین‌المللی است. تعداد مدارس خصوصی محدود می باشد و تحت نظام آموزش و پرورش قرار دارند. تحصیل برای دانش آموزان از سنین ۴  تا ۱۶ سال اجباری می‌باشد.

آموزش ابتدایی:

تحصیل در این مقطع به دو زبان آلمانی و فرانسوی می باشد و تحصیل در این دوره بدون استثنا برای همه دانش آموزان می‌باشد. تحصیل در این دوره شش ساله می باشد و به دو دوره سه ساله تقسیم می‌شود.

قوانین مهاجرت به لوگزامبورگ

آموزش متوسطه:

مدت زمان تحصیل در این مقطع ۶ سال می باشد و این دوره برای دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است و عملکرد دانش آموزان، نظر اولیا و توصیه معلمان در این دوره موثر است. سال اول برای کلیه دانش آموزان یکسان است و از سال دوم می‌توانند انتخاب رشته انجام دهند و تحصیل را در رشته های عمومی، حرفه ای، هنری و فنی ادامه دهند. در این دوره علاوه بر زبان آلمانی و فرانسوی به دانش اموزان  زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شود.  در پایان این دوره دانش آموزان مدرک دیپلم را اخذ می کنند و می‌توانند وارد دانشگاه شوند.

آموزش حرفه ای:

کودکانی که از نظر تحصیلی در سطح پایین تری هستند در این دوره به ادامه تحصیل می پردازند. این دوره به زبان فرانسه می باشد و مدت زمان تحصیل در این دوره دو سال می باشد و در زمینه حسابداری، تجارت بین‌الملل، مدیریت، بازاریابی و فیلم سازی می‌باشد.

مدرک لیسانس بین‌المللی IB : برنامه  IB برای دانش آموزان ۱۶ تا ۱۹ ساله با دوره های زبان فرانسه و انگلیسی در لوکزامبورگ ارائه می‌شود. مدت زمان تحصیل در این دوره دو سال است و دارای مدرک بین‌المللی برای ورود به دانشگاه می‌باشد.

آموزش عالی:

دانشگاه لوکزامبورگ تنها موسسه عالی است. این دانشگاه چند زبانه است و در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده و در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به ارائه خدمات می پردازند.

دوره های کارشناسی به زبان فرانسه، آلمانی، انگلیسی و لوکزامبورگ ارائه می‌شود. بعضی از رشته ها فقط به یک زبان ارائه می‌شود و قبل از انتخاب رشته مورد نظر  باید از زبان مورد نیاز برای تحصیل در هر رشته مطمئن شد. برای تحصیل در دوره کارشناسی نمره زبان آیلتس ۶ ، کارشناسی ارشد آیلتس ۶.۵ ، دکترا آیلتس ۷ نیاز است.

ثبت شرکت در لوکزامبورگ

دانشگاه لوگزامبورگ دارای سه محوطه دانشگاهی است:

پردیس Limpertsberg : دانشکده حقوق، اقتصاد و مالی می‌باشد.

Campus walferdange : دانشکده زبان و دانشکده ادبیات است.

پردیس  esch-Belval : دانشکده هنر، علوم انسانی، علوم آموزشی، فناوری و ارتباطات ارائه می‌دهد.

هر دانشکده مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می‌دهد.

دانشکده علوم فناوری و ارتباطات FSTC

دانشکده حقوق، اقتصاد و دارایی  FDEF

دانشکده هنر، علوم انسانی، هنر و آموزش و پرورش

مقطع دکترا در سه دانشکده ارائه می‌شود.

دیگر گزینه های آموزش عالی عبارتند از:

دانشگاه قلب مقدس ارائه برنامه های MBA

دانشکده فنی و صنایع دستی

دانشکده تجارت و مدیریت

مدارس زبان لوکزامبورگ:

در نهایت در لوکزامبورگ مدارس زبان مختلفی و جود دارد. این مدارس دوره های ویژه ای را به صورت شبانه روزی برای آموزش زبان های فرانسه، آلمانی، انگلیس، لوگزامبورگ، هلندی، اسپانیایی ، پرتغالی و ایتالیایی ارائه می دهند.

مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی ۴ سال، کارشناسی ارشد ۲ سال و دکترا دو سال می باشد و دانشجو یان در مدت تحصیل می‌توانند در مقطع کارشناسی ۱۰ ساعت، کارشناسی ارشد ۲۰ ساعت و دکترا ۳۰ ساعت در هفته اجازه کار دارند.

هزینه تحصیل در لوکزامبورگ: هزینه تحصیل در لوکزامبورگ ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ یورو در سال می باشد و دانشجو یان می‌توانند از تخفیفات دانشجویی نیز بهره مند شوند.

هزینه زندگی در لوکزامبورگ: هزینه زندگی در لوگزامبورگ بالاتر از سایر کشورهای اروپایی می‌باشد.

وکیل متخصصص در امر مهاجرت تحصیلی به لوکزامبورگ

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با تشکیل گروه وکلای مهر و به کارگیری بیش از ۱۰۰ وکیل پایه یک دادگستری در سطح ایران و در سطح بین‌الملل آماده ی ارائه ی مشاوره حقوقی و قبول وکالت در تمامی زمینه ها می‌باشد. گروه وکلای مهر تحت سرپرستی محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری با بیش از ۱۵ سال سابقه قضایی و وکالت می باشد و یکی از موسسات حقوقی پیشرو در وکالت تخصصی در داخل و خارج از کشوراست. لذا شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص  تحصیل در لوکزامبورگ با وکلای متخصص در این امر مشورت نمایید و از مشاوره کارشناسان ارشد و مشاورین متخصص امر مهاجرت در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر بهره مند شوید.

۵/۵ - (۲۳ امتیاز)

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *