تحصیل رایگان در اتریش

تحصیل رایگان در اتریش

تحصیل رایگان در اتریش


امروز با بررسی تحصیل رایگان در اتریش با شما هستیم.

تحصیل رایگان در اتریش و دانشگاههای دولتی اتریش به دلایل زیادی از جمله کیفیت مطلوب، رایگان بودن دانشگاه ها، نظام تحصیلی بسیار بالای اتریش، متقاضیان فراوانی دارد و بسیاری از جوانان با تماس با موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان به مدیریت عاملی محمدرضا مهری خواهان اطلاعات در خصوص تحصیل رایگان در اتریش شده اند.

سوالات متداول

  •  آیا تحصیل رایگان در اتریش امکان‌پذیر است؟
  • شرایط مهاجرت به اتریش چیست؟
  • مدارک تحصیل رایگان در اتریش چیست؟
  • راه‌های مهاجرت به اتریش چیست؟

تحصیل در اتریش در تمامی مقاطع و تمامی رشته ها امکان‌پذیر است.

دانشجویان ایرانی که متقاضی تحصیل رایگان در اتریش هستند می‌بایست در دانشگاه های دولتی ( روزانه ، شبانه ، غیر انتفاعی ) یا آزاد فارغ التحصیل شده باشند یا در حال تحصیل باشند و نامه اشتغال به تحصیل داشته باشند چرا که یکی از مناسب ترین فرصت های تحصیلی برای آن‌ها این است که از دانشگاه خود برای تحصیل رایگان در اتریش اقدام کنند.

بنابراین کسی که دیپلم از مدارس ایران دارد و ۱۲ سال در ایران تحصیل کرده باشد قادر نخواهد بود به طور مستقیم برای تحصیل رایگان در اتریش اپلای کند چرا که این امر مستلزم این است شما در کنکور ایران قبول شده باشید تا بتوانید جهت تحصیل در اتریش اقدام کنید.

البته این نکته را جهت تحصیل در اتریش می‌بایست مد نظر قرار داد که متقاضیانی که فارغ التحصیل کارشناسی از ایران هستند شانس پذیرش در مقطع فوق لیسانس هم دارند و در نهایت نظر دانشگه دولتی اتریش است که متقاضی وارد فوق لیسانس شود یا اینکه مجدد یک سال در لیسانس تحصیل کند و بعد وارد فوق لیسانس شود.

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در اتریش

مزایای تحصیل در اتریش

در یک بررسی و  مقایسه ای اجمالی با دیگر کشورهای مطرح  اروپایی شما خوانندگان محترم می توانید تحصیل در اتریش را به دیگرکشورهای برتر اروپایی ترجیح دهید.

چرا که تحصیل در اتریش می‌تواند برای دانشجویانی  که  به دنبال موقعیت مناسب جهت کار و اخذ اقامت دائم در اتریش که یکی از بهترین کشورهای اروپایی و حوزه شنگن و حتی دنیا است فرصت عالی باشد..

از دیگر مزایای تحصییل رایگان در اتریش این است که متقاضیان جهت پذیرش و ویزای تحصیلی اتریش در بدو ورود نیاز به مدرک زبان ندارند و بعد از ورود به اتریش می‌توانند تا ۲ سال زبان بخوانند و وارد دانشگاه شوند.

زبان تحصیل در دانشگاه های دولتی اتریش در مقطع لیسانس معمولا به زبان آلمانی است و در مقطع فوق لیسانس و دکتری بعضی کورس ها به زبان انگلیسی می‌باشد.

بنابراین دانشجو یان پس از ورود به اتریش در صورتی که سطح زبان آن‌ها پایین باشد تا سه ترم تحصیلی می‌توانند زبان خود را تقویت کنند.
از دیگر مزایای تحصیل در اتریش این است که برای همراه ( همسر و فرزند ) متقاضی تحصیل در اتریش ویزا صادر می‌شود.

مطابق قوانین جدید اتریش زمانی که متقاضی اقدام به ویزا می‌نماید پس از اخذ ویزای اتریش و ورود به اتریش می‌تواند جهت ویزای همراه خود نیز اقدام نماید.

وکیل مهاجرت تحصیلی به اتریش

برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

ویزای کار اتریش 2019

راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره های همراه

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

۵/۵ - (۱۷ امتیاز)

۱۰ دیدگاه

  • سلام.خسته نباشید.میبخشید که وقتتون رو میگیرم.من رشته لیسانسم حقوقه اما ارشد رو داخل کشور روانشناسی میخونم(دانشگاه سراسری)به زبان انگلیسی مسلط هستم.میخواستم بدونم ممکن در مقطع دکتری رشته روانشناسی رو به صورت کاملا رایگان ادامه بدم؟

  • با سلام و عرض خسته نباشید . از سایت خوبتون و اطلاعات عالیتون ممنونم . من ۲۴ سال دارم و دانشجوی ترم آخر رشته نرم افزار در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد هستم . بهار سال ۹۷ هم برای مدرک آیلتس میخوام امتحان بدم .لطفا موارد استفاده از مدرک آیلتس رو توضیح بدید و اینکه من چه طوری باید شروع بکنم پروسه ویزای تحصیلی رو و اینکه اصلا شانسی دارم یا نه ؟ ممنون . وقت بخیر

  • با سلام و خسته نباشید. من ۳۳ سالمه و مشغول تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه دولتی (روزانه) هستم. قصدم این بود که با مدرک کارشناسی و با معدل بالا برای ارشد اقدام کنم. اما الان شرایطم برای ادامه زندگی تو ایران خیلی غیرقابل تحمل شده. کنجکاو شدم بدونم که اگه من درخواست مدرک کاردانی بدم (بعد از انصراف)، میتونم با مدرک کاردانی (با معدل بالای ۱۸) تو این سن برای کشوری در اروپا پذیرش بگیرم؟. مشکل زبان و یادگیری زبان جدید هم ندارم. پیشاپیش از راهنماییتون ممنونم

  • با سلام خدمت مدیریت محترم موسسه میخواستم بدونم امکان گرفتن ویزایه تحصیلی برای اتریش ممکنه با بودجه ۲۵ میلیون تومان اگر نیست چه قدر حداقل باید. باشه و اینکه مقدار ۱۰۰۰۰ یورو برای اثبات تمکن مالی  باید معادل ریالی ان تو حساب باشه با محاسبه ارز دولتی یا خود. ارز یا معادل ارز. بازار. ازاد

  • سلام من کارشناس ارشد مامایی هستم میخواستم برای ادامه تحصیل در دکترا اگر اکسپت بگیرم کدوم کشور برای رشته من مناسبه و آیا از این طریق میشه اقامت گرفت (خانواده ۴ نفری هستیم)

    • سلام قطعا برای مشاوره مهاجرت به اطلاعاتی که فرمودین نمیشه پیشنهادی برای شما داشت
      برای مشاوره با وکلای مهاجرتی شماره تماستون رو ارسال بفرمایید تا با شما تماس بگیریم و یا از طریق شماره های مندرج در سایت با موسسه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *