ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا، یکی از بهترین راههای مهاجرت به استرالیاست. حقوق مهاجرت و حقوق بین‌الملل خصوصی، مراحل ثبت شرکت در استرالیا را برای شما تبیین نموده است. قبل از هرگونه اقدام حقوقی برای ثبت شرکت در استرالیا، مشاوره با وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا، ضرورتی انکار ناپذیر است. کشور استرالیا، یکی از برترین اقتصاد های دنیا را دارد و حمایت کامل این کشور از شهروندانش در تمام نقاط دنیا، میل و رغبت متقاضیان مهاجرت به استرالیا را برای سرمایه گذاری در استرالیا، چندین برابر کرده است. راههای مهاجرت به استرالیا، محدود به ثبت شرکت در استرالیا و یا سرمایه گذاری در استرالیا نمی‌شود. روش های ارزان مهاجرت به استرالیا، از قبیل، ویزای کار استرالیا، ازدواج در استرالیا و تحصیل با بورس در استرالیا هم می‌تواند شما را به هدف نزدیک نماید. کافیست با مشاور حقوقی مجرب در زمینه مهاجرت به استرالیا مشورت نمایید تا بهترین راهکار برای مهاجرت به استرالیا را برای شما انتخاب نماید. موسسه حقوقی محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری در ایران، با همکاری وکلای رسمی مهاجرت به استرالیا، مشاوری امین برای شما خواهند بود.

سوالات متداول درباره ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا، برای چه اشخاصی امکان‌پذیر است؟

شرایط ثبت شرکت در استرالیا چیست؟

آیا با ثبت شرکت در استرالیا، اقامت دائم یا پاسپورت استرالیا برای مدیر شرکت و خانواده وی صادر می‌شود؟

برای ثبت شرکت در استرالیا، چه شرکتهایی در الویت هستند؟

هزینه‌های ثبت شرکت در استرالیا، و هزینه‌های زندگی در استرالیا، چه میزان هستند؟

مشاوره حقوقی برای ثبت شرکت و عقد قرارداد رسمی با وکیل مهاجرتی استرالیا امکان‌پذیر است؟

ویزای کار آمریکا

برای یافتن پاسخ سوالات خود، مطالعه مقاله حاضر که در موسسه حقوقی محمدرضا مهری، تهیه شده است، و تماس با مشاورین مهاجرتی مهر، به شما توصیه می‌شود.

 مدارک لازم برای ثبت شرکت در استرالیا

برای ثبت شرکت در استرالیا نیازی به مدرک زبان انگلیسی نیست. متقاضی می‌تواند از طریق کالج های زبان استرالیا، در بدو ورود اقدام به آموختن زبان انگلیسی نماید. هزینه‌های اموختن زبان انگلیسی بسیار ناچیز است. اما ثبت شرکت در استرالیا، مستلزم ثبت نام در سایت مخصوص، و اخذ تاییدیه نام شرکت می باشد و هیچ محدودیتی ندارد. داشتن طرح توجیهی اقتصادی یا بیزنس پلن برای شرکتی که قصد ثبت ان در استرالیا را داریم ضروری است. بیزنس پلان توسط وکلای رسمی استرالیا، تهیه و به تایید اداره ثبت شرکتهای استرالیا خواهد رسید. امکان ثبت شرکت با مسوولیت محدود و شرکت تضامنی برای شخص وجود دارد. مدارک زیر برای ثبت شرکت در استرالیا باید ارائه شود:

  1. گواهی تمکن مالی متقاضی برای اثبات توان سرمایه گذاری پس از ثبت شرکت در استرالیا.
  2. گواهی نداشتن پیشینه موثر کیفری.
  3. پاسپورت معتبر و مدارک هویتی متقاضی و خانواده وی.
  4. بیزنس پلان و نام تایید شده شرکت.
  5. شماره مالیاتی و نشانی شرکت در استرالیا.
  6. ارائه مدارک شغلی در کشور مبدا و تکمیل فرم های مخصوص ثبت شرکت در استرالیا.

افرادی که حق ثبت شرکت در استرالیا را ندارند

ثبت شرکت در استرالیا برای همه افراد خارجی به شرط دارا بودن شرایط فوق الذکر، امکان‌پذیر است. اما افرادی که در کشورخودشان حکم ورشکستگی دریافت نموده و مرتکب جرایم مالی قطعی شده ، امکان ثبت شرکت در استرالیا را ندارند. ممکن است به موجب قوانین خاص استرالیا و یا موضوعاتی که در استرالیا جرم انگاری شده است، حق ثبت شرکت برای بعضی افراد، محدود و ممنوع شده باشد. ضمنا افرادی که دارای سابقه کیفری موثر و موجب محرومیت از حقوق اجتماعی درکشور خودشان را دارند، نیز امکان ثبت شرکت در استرالیا را ندارند.

اخذ اقامت استرالیا از طریق تولد فرزند

عنوان ثبت شرکت در استرالیا

شرکت با مسوولیت محدود

شرکت تضامنی

هر نوع شرکت قابل ثبت در استرالیا، تمامی مسوولیت ها را به عهده موسس و مدیر شرکت خواهد نهاد. مسوولیت مدیر شرکت در برابر شرکت ثبت شده در استرالیا، تام می‌باشد. از این جهت، مشابه شرکت های تضامنی ایران است. ثبت شرکت در استرالیا، با عناوین متعدد و یا مشارکت در شرکت ثبت شده در استرالیا با شریک استرالیایی، امکان‌پذیراست.

شرایط ثبت شرکت در استرالیا- مالیات ثبت شرکت در استرالیا

  1. اثبات گردش مالی در شغل مورد نظر درکشور مبدا برای ۲ سال آخر به میزان ۴۰۰هزار دلار استرالیا.
  2. استخدام ۲ نفر به صورت تمام وقت در استرالیا.
  3. پرداخت بیمه و مالیات افراد استخدام شده
  4. پرداخت مالیات بر درآمد به میزان سی درصد از درآمد سالیانه

اخذ اقامت استرالیا با ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا به تنهایی، باعث اخذ اقامت دائم استرالیا نمی‌شود. ثبت شرکت در استرالیا، یکی از راههای سرمایه گذاری در استرالیا می‌باشد. به این مفهوم که پس از تکمیل مدارک و ثبت شرکت در استرالیا، به صاحب و متقاضی ثبت شرکت در استرالیا و یا خریدار تجارتی در استرالیا، اجازه ورود به استرالیا داده می‌شود. مالک شرکت ثبت شده در استرالیا، پس از ورود به استرالیا، مکلف به راه اندازی شرکت و استخدام حداقل دو نفر کارمند می‌باشد. در واقع با نوعی کارآفرینی می‌تواند اقامت خود و اعضای خانواده شامل همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود را اخذ نماید. با ادامه فعالیت شرکت در استرالیا و پرداخت به موقع مالیات و حقوق دولتی، پس از گذشت ۴سال از اقامت در استرالیا، امکان اخذ تابعیت و پاسپورت کشور استرالیا وجود دارد.

تولد فرزند در استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

همان طور که عرض شد، وکیل پایه یک دادگستری و وکیل مهاجرتی استرالیا، دو مقوله تفکیک شده هستند. کلیه وکلای رسمی مهاجرتی استرالیا دارای شماره پروانه معتبر از سازمان مهاجرت استرالیا هستند. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان ، با عقد قرارداد رسمی با وکلای مهاجرتی استرالیا، دقیق ترین مشاوره حقوقی درباره ثبت شرکت در استرالیا را به هم وطنان و متقاضیان مهاجرت به استرالیا ارائه می‌دهد. موسسه حقوقی محمدرضا مهری، با داشتن مشاورین مهاجرتی زبده بین‌المللی و آشنا به حقوق بین‌الملل خصوصی و حقوق مهاجرت، ثبت شرکت در استرالیا و راههای مهاجرت به استرالیا را برای عزیزان توضیح داده و بهترین مسیر را با توجه به شرایط موکلین بر می گزینند.

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *