ثبت شرکت در منیتوبا


ثبت شرکت در منیتوبا
ثبت شرکت در منیتوبا در حال حاضر یکی از راه‌های مهاجرت به کشور کانادا است که متقاضیان بسیاری دارد. شرایط ثبت شرکت در منیتوبا به گونه ای است که می‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم کانادا و در نهایت تابعیت کشورکانادا شود.آیا تا کنون به ثبت شرکت در منیتوبا اندیشیده اید؟ آیا می دانید شرایط لازم جهت ثبت شرکت در منیتوبا چیست؟ آیا از قوانین ثبت شرکت در منیتوبا اطلاعی دارید؟ آیا خواهان اخذ اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت هستید؟ آیا به وکیل متخصص ثبت شرکت در کانادا نیاز دارید؟ در مقاله ی حاضر که توسط مشاورین ارشد و کارشناسان ارشد موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان برای شما عزیزان تهیه گردیده است، سعی بر ان شده که به تمامی سوالات شما عزیزان در خصوص ثبت شرکت در منیتوبا و اخذ اقامت دائم کانادا طریق ثبت شرکت پاسخ جامع داده شود.
منیتوبا را بیشتر بشناسیم:
استان منیتوبا یکی از سه استان سرسبز کانادا است که در قلب این کشور واقع شده است. جمعیت منیتوبا 1/200/000 نفر است. اولین شهر بزرگ منیتوبا، وینیپگ است که مرکز استان منیتوبا و هشتمین شهر بزرگ کانادا محسوب می‌شود و حدود 000/700 نفر جمعیت دارد. منیتوبا در سال های اخیر مهاجران بسیار زیادی را پذیرفته است و اکنون نیز در تلاش است تا 000/10 نفر مهاجر جدید را در طول هر سال جذب کند. وینیپگ دارای مراکز آموزش عالی است و مقر ادارات دولتی در انجاست بنابراین محل اصلی توسعه منطقه به شمار می‌آید و همین مساله سبب جذب شرکت های بزرگ به این شهر شده است. به دلیل مهاجران زیاد در منیتوبا، این استان دارای فرهنگی چند ملیتی است و به بیش از 100 زبان دران صحبت می کنند.
صنایع اصلی استان منیتوبا، کشاورزی، معدن ،تولید و هوا و فضا است. نرخ بیکاری در وینیپگ 4.8 درصد یعنی از میانگین نرخ بیکاری در کانادا (6.8) درصد کمتر است. رشد اقتصادی استان منیتوبا 3 درصد است. کمترین میزان دستمزد در این استان 8.50 دلار در ساعت است. پایین بودن هزینه‌های زندگی و مسکن در استان منیتوبا نسبت به سایر شهرهای کانادا، سبب شده است که این استان مورد توجه متقاضیان مهاجرت قرار بگیرد.
همچنین مالیات بر درآمد در استان منیتوبا پایین و از لحاظ کم بودن نرخ مالیات در رتبه 4 کانادا قرار دارد و این امر سبب جذب سرمایه گذاران زیادی از سراسر دنیا شده است که خواهان ثبت شرکت در منیتوبا هستند.
شرایط ثبت شرکت در منیتوبا:
1- میزان سرمایه لازم جهت ثبت شرکت در منیتوبا :
متقاضیانی که خواهان ثبت شرکت در منیتوبا هستند می‌بایست حدود 000/75 الی 000/100 دلار را به مدت 2 سال به دولت کانادا به عنوان ودیعه بسپارند و پس از ان شروع به راه اندازی کسب و کار و تجارت در ایالت منیتوبا نمایند. میزان سرمایه ای که باید توسط ان در منیتوبا شرکت ثبت و راه اندازی شود حداقل 000/150 دلار است. نکته ی مهم این است که اگر در طول مدت 2 سال فعالیت شرکت، سود دهی شرکت بتواند به 250.000 دلار برسد بعد از گذشت 2 سال، 100.000 دلار به ودیعه سپرده شده به فرد عودت داده می‌شود. اما اگر شرکت به سود دهی نرسد 100.000 دلار بازگشت داده نمی‌شود. اما در هر دوحالت چه شرکت به سود دهی برسد و چه به سود دهی نرسد، متقاضی و همراهان وی ( شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال) اقامت دائم کانادا را اخذ می‌نمایند.
2- تمکن مالی لازم جهت ثبت شرکت در منیتوبا:
همچنین متقاضی می‌بایست تمکن مالی حدود 350.000 دلار کانادا داشته باشد و به سفارت کانادا نامه ی تمکن مالی را ارائه دهد. این میزان می‌تواند مجموع دارایی های نقدی و غیر نقدی شخص باشد و تفاوتی از این باب ندارد. دارایی های غیر نقدی متقاضی ثبت شرکت در منیتوبا، قابل ارزیابی توسط کارشناسان می‌باشد.
3- ارائه مدرک زبان انگلیسی :
متقاضی اصلی ثبت شرکت در منیتوبا می‌بایست مدرک زبان انگلیسی با حداقل CLB4 یا معادل آیلتس ان را ارائه دهد ( آیلتس 4 ). فی الواقع متقاضی باید 60 امتیاز لازم را در این پروسه کسب نماید و اگر آیلتس کمتر از 4 داشته باشد هیچ امتیازی جهت به حد نصاب رسیدن امتیازات خود کسب نمی کند.
4- دارا بودن ویزای شنگن :
یکی دیگر از شرایطی که شانس متقاضی را برای دریافت ویزای ثبت شرکت در منیتوبا بالا می برد این است که پاسپورت متقاضی مهر شنگن داشته باشد و این امر هنگام مصاحبه در سفارت کانادا در نظر افسر ویزا تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.
5- سایر شرایط لازم :
متقاضی نباید ممنوع الورود به کشور کانادا باشد و یا سابقه ی کیفری داشته باشد. همچنین در طول 12 تا 24 ماه گذشته نباید درخواست وی جهت ثبت شرکت در منیتوبا یا سرمایه گذاری در کانادا رد شده باشد. متقاضی نباید درخواست دیگری که حال بررسی است، در سفارت کانادا داشته باشد در غیر این صورت بررسی پرونده ثبت شرکت در منیتوبا برای وی با اختلال و تاخیر مواجه می‌شود. برای ثبت شرکت در منیتوبا وجود شرایطی توسط MFNP تعیین شده است که در نهایت متقاضی باید 60 امتیاز کسب نماید که در جدول ذیل به برخی از این شرایط اشاره می کنیم:

مهاجرت به فیلیپین

ارائه مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی

سطح 4 تا 6 15
سطح 6 به بالا 20
بازدید از منیتوبا حداقل 5 روز کاری 15  
داشتن اقوام در استان منیتوبا 5
تحصیل فرزند در منیتوبا 5
سطح زبان همسر آیلتس 5 10

 

همچنین با رعایت شرایط و الزامات فوق، متقاضی باید در 5 سال گذشته 3 سال سایقه ی مدیریتی داشته باشد. پس از ارائه درخواست شما به اداره مهاجرت کانادا، یک (CIC) افسر شهروندی و مهاجرت کانادا مدارک شما را بررسی خواهد کرد و چک می کند که آیا فرم های درخواست شما به درستی پر شده و آن‌ها را امضا کرده اید و اینکه آیا هزینه پردازش اطلاعات شما پرداخت شده است یا خیر. همچنین پیش از ورود شما به کانادا باید یک معاینه پزشکی از خود و سایر اعضای خانواده ارائه دهید حتی اگر آن‌ها همراه شما نیستند. بنابراین اگر متقاضی خطر بهداشت عمومی یا ایمنی برای کانادا داشته باشد ، مورد تایید قرار نمی گیرد زیرا تعهدات زیادی در خدمات بهداشتی یا اجتماعی دولت کانادا ایجاد می کند.
اگر مدرکی را فراموش کنید، درخواست شما پردازش نخواهد شد. همچنین بررسی درخواست و پرونده ی شما با تاخیر مواجه خواهد شد اگر مشکلات جنایی یا امنیتی برای شما وجود داشته باشد و یا وضعیت خانوادگی شما مشخص نباشد مانند انکه وضعیت طلاق به اثبات نرسد و یا موضوعات نگهداری و حضانت کودک شما حل نشده باشد.
پس از تایید درخواست شما در اداره ی مهاجرت کانادا، و تایید تمام شرایط لازم ، متقاضی اقامت 2 ساله یا اقامت دائم کانادا را دریافت خواهد نمود که در طول مدت 2 سال نباید محل زندگی و اقامت فرد و خانواده اش از ایالت منیتوبا خارج شود. پس از رعایت شرایط لازمه و اخذ اقامت دائم کانادا ، متقاضی و همراهانش، می‌توانند در هر شهر کانادا که تمایل داشتند سکونت نمایند.
در مقالات بعدی شرایط ثبت شرکت در ایالت های دیگر کانادا و سرمایه گذاری در کانادا به تفصیل خدمت شما عزیزان توضیح داده خواهد شد و شما می توانید از طریق همین سایت به مقالات دیگر که در همین باب نگارش شده است مراجعه فرمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا ، اخذ اقامت دائم و تابعیت کانادا ، ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کانادا با وکیل متخصص مهاجرت به کشور کانادا در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان مشورت نمایید. این موسسه با تشکیل گروه وکلای مهر و به کارگیری وکلای پایه یک دادگستری در سطح ایران و در سطح بین‌الملل آماده ی ارائه مشاوره حقوقی و قبول وکالت در تمامی زمینه ها می‌باشد. گروه وکلای مهر تحت سرپرستی محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری با بیش از 15 سال سابقه قضایی و وکالت می باشد و یکی از موسسات حقوقی پیشرو در وکالت تخصصی در داخل و خارج از کشور است. لذا شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کشور کانادا با وکلای متخصص در این امر مشورت نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی و در صورت لزوم مشاوره حضوری توسط وکلا ، کارشناسان ارشد و مشاورین متخصص در امر مهاجرت در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان بهره مند شوید.
نگارنده : الناز رحیمی – کارشناس ارشد حقوق خصوصی

4.9/5 - (15 امتیاز)

2 دیدگاه

  • سلام خدمت جناب وکیل دکتر مهری
    از ارائه مشاوره های دقیق و علمی مهاجرت شما خیلی سپاسگزارم
    میشه بفرمایید درباره پرونده مهاجرت کانادا، نوت پرونده چیست؟ و چرا باید گرفته شود.

    • سلام و سپاس از لطف شما

      نوت در واقع اطلاعات کامل پرونده شما در اداره مهاجرت بوده و به دو شکل موجود است:

      1- نوت نظر افسر پرونده که دلیل دقیق ریجکتی شما در آن قید شده.
      2- نوت فیزیکال که کلیه مدارک و فرم های شما در آن موجود است. این بخش اهمیت بسیار بالاتری را نسبت به نوت نظر افسر دارد. که در ادامه توضیحات کامل تری تقدیم شما میشود.

      🛑به طور کل در دو حالت گرفتن نوت پرونده توصیه‌ میشود:

      1- اگر پرونده شما ریجکت شده است:

      🛑 هنگامیکه پرونده ای رجکت میشود، دلیل دقیق این رجکتی آن برای شما ارسال نمی گردد. در واقع دلایلی که در ایمیل دریافت میکنید صرفا دلایل کلی است که تقریبا برای اکثر پرونده ها یکسان بوده و شبیه هم است.
      🛑 حال اگر بخواهید دلیل دقیق رجکتی خود را بدانید و در صدد رفع آنها بربیایید باید به این نوت دسترسی داشته باشید. در نوت میتوان دلیل دقیق رجکتی و توضیحات کامل افسر پرونده را مشاهده کرد.

      2- اگر هر پرونده ای به هر شکل و با هر نتیجه ای (چه قبولی و چه ریجکتی) در اداره مهاجرت دارید و قصد دارید دوباره اقدام کرده و یا برنامه دیگری را شروع نمایید:

      💢 اگر دارای پرونده قبلی در اداره مهاجرت هستید و از جزئیات دقیق پرونده خود اطلاع ندارید، تنها راه دسترسی به کلیه مدار‌ک سابمیت شده، اخذ نوت است. این کار زمانی اهمیت خود را نشان میدهد که شرکت دیگری برای شما اقدام کرده باشد. زیرا شما نمی‌دانید که چه مدارکی برای شما گذاشته شده است.
      💢 اما اهمیت اخذ نوت در این حالت این است که نباید اطلاعات جدیدی که قرار است در پرونده جدید شما گذاشته شود با آنچه در پرونده قبلی شما هست تضادی داشته باشد.
      🛑 این تضاد میتواند منجر به Ban شدن شما برای ۵ سال شود که موضوع بسیار خطرناکی است.

      🔴 توجه کنید:
      💯 اقدام مجدد بدون دریافت نوت یک اشتباه بزرگ است. به خصوص اگر پرونده قبلی را خودتان انجام نداده باشید.
      💯 در بسیاری از موارد با داشتن نوت و برطرف کردن مشکلات میتوان پرونده را با موفقیت به سرانجام رساند.
      💯 حتی اگر به نتیجه پرونده خود اعتراضی دارید باید بر اساس همین نوت باشد.
      💯 موارد بسیاری دیده شده که اطلاعات شغلی، تجرد یا تاهل، مدار‌ک تحصیلی و … به هدف بالاتر بردن شانس قبولی پرونده، به صورت ساختگی ارسال شده که میتواند مشکلات بسیار بزرگی را برای شما ایجاد کند.

      🔴توجه به این نکته لازم است که صرفا با داشتن نوت نمی‌توان ادعا کرد که مشکل ریجکتی پرونده حل می‌شود. ضمنا قرار نیست همه نوت ها دارای مشکل باشند.

      موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *