جستجوی کار در آلمان

جستجوی کار در آلمان

جستجوی کار در آلمان


امروز با موضوع ویزای جستجوی کار در آلمان با شما هستیم.

جستجوی کار در آلمان یکی از راه‌های مهاجرت به آلمان می باشد که متقاضیان بسیاری دارد. ویزای جستجوی کار در آلمان تحت شرایطی می‌تواند منجر به اقامت دائم آلمان یا تابعیت آلمان شود.

نکات مهم در موضوع ویزای جستجوی کار در آلمان

  • آیا تا به حال برای مهاجرت به آلمان از طریق ویزای جستجوی کار فکر کرده اید؟
  • آیا مزایای ویزای جستجوی کار در آلمان را می دانید؟
  • آیا از شرایط ویزای جستجوی کار در آلمان اطلاعی دارید؟
  • آیا ویزای جستجوی کار در آلمان  می‌تواند به اقامت دائم یا تابعیت آلمان تبدیل شود؟
  • آیا تفاوت ویزای کار در آلمان و ویزای جستجوی کار در آلمان را می دانید؟
  • آیا از مشاغل مورد نیاز در آلمان اطلاعی دارید؟
  • آیا از مدت زمان ویزای جستجوی کار در آلمان اطلاع دارید؟
  • آیا ویزای جستجوی کارآلمان نیاز به تمکن مالی دارد؟
  • آیا برای ویزای جستجوی کار آلمان نیاز به وکیل متخصص دارید؟

این مقاله که توسط مشاورین ارشد و کارشناسان ارشد موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان برای شما عزیزان تهیه گردیده است سعی بر ان شده که به تمامی سوالات شما عزیزان در خصوص ویزای جستجوی کار در آلمان و اخذ اقامت دائم آلمان از طریق ویزای جستجوی کار در آلمان پاسخ داده شود.

موسسات کاریابی در آلمان

کشور آلمان را بیشتر بشناسیم:

آلمان کشوری اروپایی است و پایتخت ان شهر برلین است. آلمان با دریای شمال، دانمارک، دریای بالتیک، لهستان، جمهوری چک، اتریش، سوییس، فرانسه، لوکزامبورگ، هلند و بلژیک مرز دارد. آلمان یکی از صنعتی ترین کشورهای جهان است و به عنوان ثروتمندترین عضو اتحادیه اروپا، و همچنین از اعضای سازمان ملل متحد، ناتو، کشورهای گروه هشت و گروه پنج بوده و از بنیان گذاران اتحادیه اروپا است.

از شهرهای بزرگ و پر جمعیت آلمان برلین، هامبورگ، مونیخ، کلن و فرانکفورت را می توان نام برد.

آلمان کشور مهاجر پذیری است و بیشتر مهاجران در شهرهای هامبورگ، هسن، برلین و بادن وورتمبرگ زندگی می کنند. زبان رسمی این کشور آلمانی است. المان و ایران از نظر روابط سیاسی از دیر باز دارای روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بازرگانی خوبی بوده اند و دارای قدمتی پانصد ساله است. آلمان از نظر اقتصادی از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و دارای نیروی کار متخصص، سرمایه بالا، سطح بالای نو آوری و صنعت مدرن است و همچنین نرخ بیکاری در آلمان بسیار پایین است.

آلمان از نظر علوم و تکنولوژی پیشرفت های چشمگیری داشته است. هزینه زندگی در برلین پایتخت این کشور بالاتر از سایر شهرهای آلمان می باشد و لی به طور متوسط هزینه زندگی برای هر فرد ۶۰۰ تا ۸۰۰ یورو در ماه می‌باشد.

جستجوی کار در آلمان
جستجوی کار در آلمان

شرایط ویزای کار در آلمان

یکی از راه‌های ورود به آلمان اخذ ویزای بلند مدت کار می‌باشد. کشور آلمان از اعضای اتحادیه اروپا می باشد و شرایط اخذ ویزای کار برای اعضای اتحادیه اروپا که شامل کشورهای: بلژیک، قبرس، فنلاند، فرانسه، یونان، ایرلند، ایتالیا، لوکزامبورگ، مالت، هلند، پرتقال، اسلوانی، اسپانیا و اتریش می‌باشند یکسان است.

محدودیت سنی تحصیل در آلمان

شرایط بدین صورت است که در کشور آلمان و کل کشورهای اتحادیه اروپا می‌بایست کارفرما ابتدا به مدت ۳ ماه در کشور خود آگهی می‌دهد و اگر متقاضی پیدا نکرد باید به مدت ۳ ماه در کل اتحادیه اروپا اگهی دهد و اگر در این مدت هم متقاضی پیدا نکرد می‌تواند دعوت نامه کاری ارسال کند و باید نشان دهد که می‌تواند از لحاظ مالی شخصی را که برایش دعوت نامه کاری ارسال کرده تامین کند.

ویزای کار برای افرادی که در اروپا اقامت دارند امکار پذیر است و به ندرت ممکن است کارفرمایی ۳ ماه در کشور خودش و ۳ ماه در اتحادیه اروپا آگهی کار دهد و شخص مورد نظر را پیدا نکند.

مزایای ویزای جستجوی کار در آلمان

  •  آلمان نه تنها یک کشور زیبا است بلکه یکی از قدرتمندترین کشورهای اروپایی است.
  • آلمان دارای پایین ترین نرخ بیکاری در جهان است.
  • سرزمین اختراع و نوع آوری است .
  • کشور صنعتی و بزرگترین قطب اقتصادی جهان است.
  • سه شهر دوسلدورف، مونیخ و فرانکفورت جزو ده کشور برتر دنیا برای زندگی است.
  • یک چهارم همه اختراعات در زمینه فن آوری زیست محیطی که در اداره ثبت اختراع اروپا ثبت شده از آلمان است.
  • نزدیک به نیمی از تمام محصولات تولید شده توسط شرکت های آلمانی به بازارهای سایر کشورهای دنیا راه پیدا کرده و این امر باعث شده آلمان بزرگ ترین صادر کننده جهان باشد.
  • شرکت های آلمان در رقابت با سایر کشورهای جهان هستند و برای همین از نیروی متخصص بهره می برند.
  • کمبود نیروی کار ماهر در بسیاری از بخش ها و حرفه های آلمان وجود دارد.
  • حدود ۵۰۰۰ شغل برای پزشکان در مراکز درمانی و بیمارستان های آلمان وجود دارد.
  • برای رشته های مهندسی در آلمان می توانید انتظار داشته باشید در آمدی سالانه  تا ۴۵۰۰۰ یورو در چند سال اول کسب کنید. زمانی که شما در آلمان کار می کنید در برابر خطراتی مانند بیماری و نیاز های مراقبت بلند مدت بیمه می شوید.
اقامت تمکن مالی یونان تضمینی

با توجه به مطالب گفته شده  اگر تصمیم دارید برای کار به آلمان مهاجرت کنید اولین کاری که باید انجام دهید اخذ ویزای جستجوی کار المان می‌باشد.

ویزای جستجوی کار آلمان

ویزای جستجوی کار آلمان یک ویزای کوتاه مدت است و مدت زمان ان  ۶ ماه می باشد و در این مدت به شما اجازه داده می‌شود در آلمان اقامت داشته باشید و در جستجوی شغل باشید. اگر در پایان ۶ ماه شغل پیدا کردید ویزای در جستجوی کار شخص به اقامت کاری یک ساله تبدیل می‌شود و شخص اجازه کار و زندگی خواهد داشت. فرد می‌تواند برای پیداکردن شغل مناسب از موسسات کاریابی نیز استفاده کند.

شرایط ویزای جستجوی کار در آلمان

هیچ آزمون امتیازی برای ویزای جستجوی کار آلمان نیاز نیست.

مدرک لیسانس یا فوق لیسانس ترجیحا در رشته های فنی و مهندسی

۲ تا ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی

بودجه کافی یا تمکن مالی ( ۱۰۰۰۰  یورو) برای اطمینان از اقامت در آلمان

سایر معیارهای اصلی ویزا

سوالات متداول در مصاحبه شغلی آلمان:

چرا می خواهید برای کار به آلمان بیایید؟

آیا قصد دارید که از اقامت دائم آلمان برخوردار شوید؟

آیا سابقه کاری دارید؟

آیا می خواهید کار مرتبط با رشته خود انتخاب کنید؟

مشاغل مورد نیاز در آلمان:

متخصصان فن اوری اطلاعات

مهندسین ( در تمامی گرایش ها )

دانشمندان

ریاضیات و علوم مرتبط با ریاضیات

معاملات ( تجارت، بازرگانی و تجارت بین‌الملل)

شرایط اخذ بلوکارت آلمان

هنگامی که شخصی پیشنهاد شغلی با دستمزد سالیانه حداقل ۳۴۹۴۴ – ۴۴۸۰۰ یورو دریافت کند می‌تواند تقاضای بلوو کارت ( مجوز اقامت) نماید. و کسانی که بلوو کارت را کسب نمایند می‌توانند حق کار در کشورهای اتحادیه اروپا را داشته باشند.

روش‌های اخذ تابعیت آلمان

وکیل متخصص مهاجرت کاری به آلمان

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای جستجوی کارآلمان،  اخذ اقامت دائم آلمان، تابعیت آلمان  با وکیل متخصص مهاجرت به کشور آلمان در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان مشورت نمایید.

این موسسه با تشکیل گروه وکلای مهر و به کارگیری وکلای پایه یک دادگستری در سطح ایران و در سطح بین‌الملل آماده ی ارائه مشاوره حقوقی و قبول وکالت در تمامی زمینه ها می‌باشد. گروه وکلای مهر تحت سرپرستی دکتر محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری با بیش از ۱۵ سال سابقه قضایی و وکالت می باشد و یکی از موسسات حقوقی پیشرو در وکالت تخصصی در داخل و خارج از کشور است.

برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی،  همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره های همراه

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

امتیاز دهی به مقاله

۱۹ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *