خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا


امروز با بررسی مسائل خرید ملک در اسپانیا با شما هستیم.

 خرید ملک در اسپانیا و خرید ملک در پرتغال، از راههای مهاجرت به اروپا هستند.

متقاضیان مهاجرت به اروپا، بعضا بدون داشتن شناخت کافی از مسائل سیاسی و حقوقی و آثار حقوقی خرید ملک در اروپا، صرفا با تبلیغات واهی اخذ اقامت دائم اروپا با خرید ملک در اسپانیا، مالاگا، فرانسه و پرتغال، جذب بازار پر تلاطم خرید ملک در اروپا شده و سرمایه های خود را از دست می دهند.

وجود دفاتر غیر مجاز مهاجرتی با عناوین جعلی وکیل مهاجرت به اروپا، مشاوران مهاجرتی، سازمان مهاجرتی و سایر عناوین مجعول و غیر واقعی، در ایران، راه مهاجرت به اروپا و سایر کشورها را با چالش جدی و کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت روبرو نموده است.

گروه وکلای مهر، حسب وظیفه ذاتی خود، تمامی آثار حقوقی خرید ملک در اسپانیا و مالاگا و همچنین خرید ملک در سایر کشورهای اروپایی را مورد تحقیق و کنکاش قرار داده و در ادامه این نوشتار تقدیم شما خواهد نمود.

جهت یافتن پاسخ سوالات خود، مطالعه ادامه این نوشتار که توسط وکیل پایه یک دادگستری تهیه شده است توصیه می‌شود.

مهاجرت به اسپانیا با خرید ملک در اسپانیا

تب مهاجرت به اروپا در سالهای اخیر تعداد زیادی از ایرانیان را برای خرید ملک در اسپانیا راغب نموده است.

مهاجرت به اسپانیا

اما آیا واقعا با خرید ملک در اسپانیا، امکان اخذ اقامت دائم اروپا وجود دارد؟

خرید ملک در اسپانیا و پرتغال که به قانون گلدن ویزا GOLDEN VISAمعروف شده است، الزام به خرید ملک در اسپانیا و مالاگا، حداقل به مبلغ ۵۰۰ هزار یورو می‌باشد.

املاک خریداری شده به مبلغ کمتر از حداقل اعلامی، موجب اخذ اقامت دائم اسپانیا و مالاگا نخواهد شد. با خرید ملک در اسپانیا، متقاضی، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال وی، می‌توانند از اقامت دائم اروپا برخوردار شده و پس از طی مراحل قانونی، موفق به اخذ پاسپورت اسپانیا شوند.

نکته قابل توجه در خرید ملک در اسپانیا این است که هنگام خرید ملک در اسپانیا، با توجه به تحریم بانک‌های ایرانی و عدم امکان انتقال وجه خرید ملک در اسپانیا از طریق بانکها و صرافی های ایرانی، انتقال وجه باید از طریق صرافی های خارج از ایران صورت پذیرد که راهی کاملا غیر مطمئن می‌باشد.

موضوع دیگر شانتاژ کردن دلال های معاملات ملکی در اسپانیا و سایر کشورهای اروپایی هستند، که امکان اطلاع از قیمت واقعی املاک در اسپانیا و مالاگا را از متقاضی خرید ملک در اسپانیا سلب می‌نمایند.

جهت آگاهی از قیمت واقعی  املاک در اسپانیا، بهترین راه، ورود به وبسایت اتحادیه مشاورین املاک اسپانیا .و استعلام از آن‌ها می‌باشد.

آثار حقوقی خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا برای افراد خارجی، با رعایت سایر شرایط مقرر در قانون، امکان بهره مندی از اقامت دائم اسپانیا و به دیگر سخن، اقامت دائم اروپا را می‌دهد.

با اقامت دائم اروپا، شخص متقاضی و افراد خانواده وی، امکان تردد آزادانه به تمامی کشورهای اروپایی، بدون اخذ ویزا را دارند.

اقامت اسپانیا از طریق تحصیل

ضمنا امکان افتتاح حساب بانکی، برخورداری از تحصیل رایگان در اسپانیا در مدارس و دانشگاههای دولتی، امکان ثبت شرکت در اسپانیا و امکان کاریابی در اسپانیا نیز برای دارنده اقامت دائم اسپانیا وجود دارد.

با توجه به پذیرش تابعیت مضاعف طبق قوانین مهاجرتی و مدنی اسپانیا، امکان اخذ تابعیت اسپانیا با وجود اعتبار پاسپورت ایرانی نیز وجود دارد.

اقامت تمکن مالی اسپانیا

اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا، و خرید ملک در اسپانیا پس از اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا، با مبلغ کمتر از پانصدهزار  یورو، امکان‌پذیر است.

اخذ اقامت دائم اسپانیا از ابتدا، یکی از ویژگی های این راه مهاجرت به اسپانیاست که از دیگر راههای مهاجرت به اسپانیا، نتیجه بهتری دارد.

جهت آشنایی با شرایط دریافت ویزای تمکن مالی اسپانیا به مقاله مخصوص تمکن مالی اسپانیا گروه وکلای مهر مراجعه فرمایید.

امکان دریافت اقامت دائم اروپا و همچنین کار وکسب در اتحادیه اروپا  با ویزای تمکن مالی و ثبت شرکت در اسپانیا و همچنین از راه خرید ملک در اسپانیا وجود دارد.

کارآفرینی در اسپانیا

با ثبت شرکت در اسپانیا بعد از خرید ملک در اسپانیا، امکان انتقال منابع مالی و توسعه شرکت یا صنعت فعال را به متقاضی می‌دهد.

کاریابی در اسپانیا، با توجه به طرح ریاضت اقتصادی در اروپا، تقریبا امکان‌پذیر نیست. اما با ثبت شرکت و کارآفرینی در اسپانیا و یا هر نقطه ای از اروپا، امکان کار وفعالیت اقتصادی و در واقع کارآفرینی وجود دارد. امکان استخدام متقاضیان کار ایرانی نیز با ذکر شرایط پیش گفته وجود دارد.

وکیل مهاجرت به اسپانیا

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با همکاری گروه وکلای مهر، و تشکیل تیم تخصصی تحقیق درباره راههای مهاجرت و تغییر قوانین مهاجرت در اروپا، اقدام به ارائه خدمات مشاوره حقوقی حضوری درباره راههای مهاجرت به اروپا و توضیح مزایا و معایب خرید ملک در اسپانیا و مالاگا خواهد نمود.

تحصیل رایگان در اسپانیا

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *