سرمایه گذاری در هلند


سرمایه گذاری در هلند

راههای مهاجرت به هلند اقامت هلند

سرمایه گذاری در هلند از جمله راه‌های اخذ اقامت هلند و تابعیت هلند است. امروزه بسیاری از عزیزان جهت سرمایه گذاری در هلند به قصد اخذ اقامت هلند  در تماس با موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان سوالاتی از کارشناسان موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان داشته اند. سوالات عدیده و رایج در باب سرمایه گذاری در هلند مطرح شده است که در اینجا موارد مهم را مطرح می نماییم:

سرمایه گذاری در هلند چه شرایطی دارد؟
مدارک مورد نیاز در خصوص سرمایه گذاری در هلند چیست؟
آیا سرمایه گذاری در هلند، نیاز به مدرک زبان دارد؟
آیا سرمایه گذاری در هلند منجر به اخذ اقامت دائم هلند می‌شود؟
سرمایه گذاری در هلند تحت چه شرایطی می‌تواند متجر به تابعیت هاند شود؟
چه نوع سرمایه گذاری در هلند مورد پیشنهاد وکیل سرمایه گذاری است؟
سوالاتی که مطرح شده است سوالات رایج و عدیده ای است که علاقمندان سرمایه گذاری در هلند از وکلای موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان داشته اند و مارا بر ان داشت تا مقاله ای جامع در خصوص شرایط سرمایه گذاری در هلند برای متقاضیان مهاجرت به هلند تهیه و تنظیم نماییم.

شروع به سرمایه گذاری در هلند برای اتباع خارج از اتحادیه اروپا

متقاضی سرمایه گذاری در هلند و اخذ اقامت هلند، جهت سرمایه گذاری در هلند باید در ابتدای امر با یک  روادید  توریستی تحت عنوان  روادید mvv که کوتاه مدت است و مدت ویزا نود روزه است وارد هلند شود پس از ان متقاضی می‌تواند پروسه اداری سرمایه گذاری در هلند را به انجام برساند. مبلغی که در قوانین تجارت هلند برای سرمایه گذاران خارجی قید شده است یک میلیون و دویست و پنجاه هزار یورو 1250000 است که مبلغ قابل توجهی است. البته هلند یکی از بهترین مقاصد جهت سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا است و نسبت به کشورهای هم طراز خود همچون فرانسه، آلمان، اتریش جایگاه بالاتری دارد.

مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

شرایط سرمایه گذاری در هلند برای اتباع خارجی

  1. متقاضی می‌بایست در یکی از موقعیت های ویژه شغلی که اختصاص به یک شرکت هلندی یا صندوق های دولتی ان دارد به مبلغ یک میلیون و دویست و پنجاه هزار یورو سرمایه گذاری نماید به عبارت دیگر متقاضی سرمایه گذاری در هلند می‌بایست شریک محلی که تابعیت هلند را داشته باشد را با خود همراه داشته باشد تا امکان مبلغ سرمایه گذاری در صندوق دولتی به مبلغ اولیه  را پس از گواهی وزیر اقتصاد هلند داشته باشد البته این تاییدیه باید در جلسه مجمع NVP برقرار شود
  2. سرمایه گذاری هایی که اتباع خارجی در هلند انجام می دهند می‌بایست سرمایه گذاری از طریق اشکال سرمایه گذاری ارزش افزوده باشد که این امر از سه راه ایجاد خواهد شد:
  • سرمایه گذار بتواند در مدت 5 سال پس از سرمایه گذاری حداقل ده موقعیت شغلی برای اتباع هلند ایجاد کند.
  • طرح توجیهی جدیدی به اداره بازرگانی ارائه دهد و مورد موافقت اداره بازرگانی واقع شود.
  • طرح توجیهی را در راستای یکی از شرکت های رده بالا در هلند ارائه نماید.

انواع سرمایه گذاری در هلند:

در کشور هلند با توجه به شرایط و موقعیتی که این کشور در اتحادیه اروپا دارد به سه طریق می توان مراحل سرمایه گذاری را انجام داد که در این مقاله هریک را مختصر و مفید بررسی می نماییم:

1. سرمایه گذاری تحت عنوان ثبت شرکت در هلند

به دو روش می توان ثبت شرکت در هلند انجام داد. روش اول که معمولا در قوانین اکثر کشورها هست این است که متقاضی با طرح اقتصادی نشان دهد قصد ایجاد سوددهی در هلند را دارد. روش دوم این است سرمایه گذار خارجی باید شرکتی که سبق تاسیس دارد را با سرمایه خود و بدون کمک از دولت خریداری نماید و اسناد شرکت به متقاضی سرمایه گذاری در هلند انتقال داده شود.

مهاجرت به هلند

2. سرمایه گذاری به صورت قبول شریک هلندی ( سرمایه گذاری مشترک )

چنانچه متقاضی سرمایه گذاری در هلند بتواند شرایطی ایجاد کند که با سرمایه گذاری در هلند توافق کند می‌تواند اقامت هلند را اخذ کند بدین توضیح که شما باید از قبل با یک تبعه هلند که صاحب تجارت معتبر و سطح بالا در هلند است به توافق برسید. متقاضی باید حدود 50 درصد شرکت را از ان خود کند که در شرکت های رده بالای هلند مبلغ قابل توجه و چشمگیری می‌تواند باشد. در هر حال سرمایه گذاری مشترک در هلند می‌تواند تحت شرایطی و پس از گذشت پنج سال به اقامت دائم هلند منجر شود.

3.سرمایه گذاری در صندوق های دولتی در هلند

در یکسری از شرکت های نیمه خصوصی یا دولتی در هلند متقاضیان می‌توانند با آورده یک میلیون و دویست و پنجاه هزار ریال اقامت هلند را پس از پنج سال اخذ نمایند به این صورت که شما باید با صندوق های دولتی که مجازند سرمایه گذاران خارجی را پذیرا باشند اولا مکاتبه نمایید ثانیا جو از انتقال مبلغ را اخذ نمایید تا بتوانید مراحل اداری را به انجام برسانید.

خدمات موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان در باب سرمایه گذاری در هلند  و اخذ اقامت و تابعیت هلند

شرایط سرمایه گذاری در هلند و ارائه مدارک کافی که بتواند سفارت هلند راقانع کند که برای متقاضی ویزای تجاری صادر کند بسیار امری تخصصی است و حتما باید با وکیل  مشورت نمود. چنانچه شما عزیزان قصد مهاجرت به هلند را دارید حتما با وکیل مهاجرت مشورت نمایید. موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با تشکیل و ایجاد گروه وکلای مهر و با بهره گیری از وکلای زبده و وکلایی که  در رشته حقوق تجارت بین‌الملل تحصیل نموده اند  به شما عزیزان در خصوص چگونگی سرمایه گذاری در هلند و اخذ اقامت هلند مشاوره حقوقی خواهند داد. همچنین برای متقاضیانی که مدرک زبان انگلیسی دارند پیشنهاد می‌شود جهت مهاجرت به هلند از طریق ویزای تحصیلی اقدام نمایند که البته ریسک بسیار کمی نسبت به ویزای سرمایه گذاری دارد.

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *