مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به آمریکا

 

متقاضیان کثیری در باب مهاجرت به آمریکا ،‌ درباره آمریکا، وکیل مهاجرت به آمریکا، قوانین مهاجرت به آمریکا سوالات عدیده ای داشته اند مبنی براینکه قوانین مهاجرت به آمریکا چیست؟ وکیل مهاجرت به آمریکا کیست؟ چگونه از طریق مهاجرت به آمریکا، می توان گرین کارت آمریکا را دریافت نمود؟ شرایط مهاجرت به آمریکا چیست؟ جهت مهاجرت به آمریکا اصولا چه راههایی توسط وکیل مهاجرت به آمریکا پیشنهاد می‌شود؟ آیا جهت مهاجرت به آمریکا داشتن مدرک زبان الزامی است؟

این سوالات نمونه هایی از سوالات عزیزانی است که در مورد مهاجرت به آمریکا، اطلاعات جامع و دقیق را از وکیل مهاجرت به آمریکا خواستار بوده اند و وکیل متخصص مهاجرت به آمریکا را که سال هاست در مورد طرق مهاجرت به آمریکا فعالیت می‌نماید و همه نوع پرونده‌های وکالت مهاجرت به آمریکا را پذیرش می‌نماید را بر ان داشت تا در خصوص قوانین مهاجرت به آمریکا، مطالبی را در وب سایت ارائه نماید. همچنین شما عزیزان جهت اطلاعات در مورد اقامت آمریکا، گرین کارت آمریکا، تحصیل در آمریکا، سرمایه گذاری در آمریکا با مشاورین و وکلای موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان مشورت نمایید.

بسیاری از مردم از اقصی نقاط دنیا، به دلایل مختلف از جمله نرخ بالای بیکاری در کشور مبدا، کمبود کار، مالیات بالا، جنگ های داخلی یا بین‌المللی، حقوق شهروندی ضعیف و غیره علاقمند به مهاجرت به کشورهایی هستند که در ان تنوع شغلی، حقوق شهروندی بسیار بالا، فرصت کاری با درآمد مناسب و امید به زندگی می‌باشند. در میان این کشورها، متقاضیان بیش از هر کشوری به مهاجرت به آمریکا می اندیشند چرا که به عقیده بسیاری از این مردم، کشور آمریکا، سرزمین فرصت های اقتصادی با شرایط ویژه است که مهاجرت به آمریکا می‌تواند شرایط آن‌ها را از لحاظ کار و سطح بالای زندگی دگرگون نماید. مطابق قوانین مهاجرت به آمریکا ( uscis )راههای متعدد و گوناگونی جهت اخذ گرین کارت آمریکا و تابعیت آمریکا وجود دارد که هریک را برای شما عزیزان به طور خلاصه و مفید تشریح خواهیم کرد.

 

اخذ اقامت آمریکا از طریق تولد فرزند:

مطابق قوانین آمریکا، هر کودکی که در خاک آمریکا، متولد شود به محض تولد تابعیت آمریکا را دریافت می‌نماید خواه ان کودک پدر و مادر آمریکایی داشته باشد خواه نداشته باشد به عبارتی می توان گفت آمریکا کشوری است که بین اصل خاک و اصل خون، اصل خاک را به صورت اصل پذیرفته است. حال سوال این است که آیا با تولد فرزند در آمریکا، پدر و مادر غیر آمریکایی هم اقامت دائم آمریکا را دریافت می‌نمایند یا خیر؟ وکیل مهاجرت به آمریکا، با استناد به قوانین مهاجرتی آمریکا، پاسخ سوال را منفی می داند چرا که بر طبق قوانین مهاجرت به آمریکا، زمانی که فرزند متولد شده در آمریکا به سن ۲۱ سالگی برسد می‌تواند تقاضای صدور گرین کارت را برای اقوام درجه یک (پدر، مادر، خواهر و برادر) را به اداره مهاجرت آمریکا مطابق با شرایط زیر ارائه نماید:

مهاجرت تحصیلی به لهستان

 

گام نخست: درخواست و تکمیل فرم های مربوط به درخواست ویزا

اقدام نخست جهت این امر این است که اسپانسر به اداره مهاجرت آمریکا مراجعه نموده و فرم های مربوط به تقاضا نامه از جمله فرم I-130 را در محل دپارتمان اداره مهاجرت را برای خانواده خود تکمیل نماید. چنانچه اسپانسر با دارا بودن مجوز اقامت، در طی ۶ ماه کامل در خارج از آمریکا، مقیم باشد مجاز است در محل سفارت آمریکا در ان کشور یا کنسولگری برای خانواده خود اقدام نماید.البته توجه داشته باشید که اسپانسر در این فرض می‌بایست حتما سیتیزن آمریکا باشد و حتما ۲۱ سال تمام میلادی را داشته باشد.

 

گام دوم: ارائه مدارک در باب ضمانت نامه های مالی، پرداخت هزینه‌های مربوطه، تقاضای ویزای آمریکا

به محض اینکه دپارتمان اداره مهاجرت فرم تکمیل شده I-130 ( petition for Alien Relative ) را تایید نمود، فرم را به سازمان NVC(National Visa Center) ارسال خواهد نمود و NVC پس از انکه فرم را دریافت نمود case number ( شماره پرونده اختصاصی) برای ان تعریف می‌نماید. پس از این مراحل و با مشخص شدن تاریخ بررسی پرونده، NVC فرم DS-3032 که شامل مشخصات وکیل و آدرس وکیل یا متقاضی است را برای اسپانسر یا وکیل او ارسال خواهد نمود و در نهایت NVC با اسپانسر تماس حاصل نموده و خواستار مدارک لازم اعم از هزینه ها، مدارک مالی و شخصی اسپانسر و متقاضی جهت صدور ویزا خواهد شد.

گام سوم: بررسی کیس توسط NVC مرکز ملی صدور ویزا و مصاحبه در سفارت

پس از انکه به پرونده در NVC بررسی گردید و مدارک مالی اسپانسر و همچنین مدارک هویتی متقاصی تایید شد ، متقاضی می‌تواند از سفارت منتخب خود ، درخواست وقت نماید و پس از مشخص شدن وقت مصاحبه به سفارت رجوع می‌نماید. در این موعد NVC مدارک بررسی شده و مدارک مورد نیاز سفارت را به متقاضی یا وکیل او ارسال می‌نماید. در اینجا باید اطلاع داد که کیس های خانوادگی توسط اداره مهاجرت به NVC ارجاع می‌شود بر خلاف کیس های لاتاری که توسط KCC که جزئی از اداره مهاجرت است رسیدگی می‌شود.

دوستان عزیز توجه داشته باشید بدون تایید NVC هیچ اقدامی جهت مصاحبه سفارت انجام ندهید به پرونده شما خللی وارد آورد و حتما مدارک مورد نیاز را قبل از مراجعه به سفارت بررسی نمایید تاپرونده با نقص مدرک مواجه نشود.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج

یکی از راههای مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت آمریکا این است که متقاضی مهاجرت به آمریکا، از طریق ازدواج با شهروند آمریکا ، اقامت آمریکا را اخذ نماید. بر اساس قوانینی که از نظر مجلس نمایندگان آمریکا با مقصود کاهش فاصله فی مابین نامزدها گذشت، همسران سیتیزن های آمریکا به طور کاملا قانونی قادر خواهند بود گرین کارت آمریکا را اخذ نمایند.
شهروندان ایالات متحده یا اشخاصی که به نحوی اقامت دائم آمریکا Green Card را دارند می‌توانند با توجه به قوانین مهاجرتی آمریکا، راه مهاجرت همسر یا نامزد خود را جهت مهاجرت به آمریکا و اخذ گرین کارت آمریکا هموار نمایند. یکی از این راهها راه اخذ K-1 visa یا همان ویزای نامزدی آمریکا است.بنابراین ویزای k1 جهت نامزد یک سیتیزن آمریکا صادر می‌شود تا بتواند تحت این کته گوری نامزد خود را به آمریکا بیاورد. برای اخذ ویزای نامزدی طبق قوانین شرایط زیر باید رعایت شود:

  1. طرفین موانعی از منظر قانون جهت ازدواج نداشته باشند.
  2. شخصی که سیتیزن آمریکا نیست با هدف واقعی ازدواج ( نه فقط با سند سازی صرفا جهت اخذ گرین کارت ) وارد کشور آمریکا شود و نامزد او نیز حتما سیتیزن آمریکا باشد.
  3. طرفین مصمم به ازدواج بوده و در طی دو سال گذشته یکدیگر را به صورت حضوری ملاقات کرده باشند البته برای این شرط طبق قوانین استثنائاتی نیز از جمله دلایل فرهنگی، مالی، آداب و رسوم و غیره مطابق قوانین وجود دارد.
  4. طرفین سن قانونی ازدواج را رعایت کنند چرا که در هر ایالت آمریکا قوانین و شرایط سنی محتلفی وجود دارد ولی به طور کل و عموما سن ۲۱ سالگی مد نظر اکثر ایالت های آمریکا می‌باشد.
    اگر یکی از طرفین قبلا با همسر قبلی خود متارکه کرده است می‌بایست از منظر قانون از همسر قبلی خود جدا شده باشندو تمام مراحل متارکه را مطابق با قانون گذرانده باشد.
ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا

مراحل اخذ ویزای نامزدی K1 آمریکا:

۱ متقاضی باید در اداره مهاجرت آمریکا اقدام به تشکیل پرونده نماید و مدارک مورد نیاز را به USCIS ارسال دارد و پس از دو هفته الی ۱ ماه زمان می برد تا رسید مدارک جهت تایید به متقاضی ارسال شود و پس از تایید مدارک که معمولا ۴ تا ۶ ماه طول خواهد کشید مدارک به سازمان ملی صدور ویزای آمریکا NVC ارسال خواهد شد.

نحوه تشکیل پرونده جهت اخذ ویزای K1

  • نامزد آمریکایی می‌بایست فرم I-129F را به طور دقیق تکمیل نماید.
  • طرفین می‌بایست فرم G-325 را به صورت مجزا تکمیل نمایند.
  • تاییدیه مبنی بر تولد هریک از طرفین مثلا برای ایرانی ها ترجمه شناسنامه و برای سیتیزن آمریکا تاییدیه تولد.
  • طرفین اگر در گذشته همسر داشته و جدا شده اند باید ترجمه مدارک مربوط به طلاق را داشته باشند.
  • طرفین باید تصویری از پاسپورت یا گذرنامه خود را داشته باشند.
  • طرفین باید دو قطعه عکس به ابعاد ۵ در ۵ ارائه نمایند.
  • صدور چک به مبلغ ۳۴۰ دلار آمریکا که چک مربوط به حساب بانکی بانک‌های آمریکا باشد.
    H) ارائه چند عکس که اثبات نماید طرفین قبلا در کنار هم بوده اند.

۲- NVC پس از دریافت مدارک آن‌ها را بلاواسطه به سفارت ار:سال می‌نماید و این خود دلیلی است بر کوتاه بودن مدت صدور ویزای K1.

 

معمولا اداره مهاجرت آمریکا در صورتی که کیس های ازدواج در ایالت های مختلف از فیلتر قانون گذشته باشد را خواهد پذیرفت.مدت زمانی که ممکن است ویزای k1 صادر شود بسته به نوع کیس بین ۶ ماه تا یک سال طول خواهد کشید. ویزای K1 از نوع ویزاهای غیر مهاجرتی محسوب می‌شود و پس از ادواج شخص دارنده ویزای نامزدی آمریکا می‌تواند گرین کارت آمریکا را دریافت نماید.

البته شایان ذکر است زمانی که نامزد با ویزای ازدواج وارد خاک آمریکا می‌شود طبق قوانین باید تا ۹۰ روز ازدواج خود را به ثبت برساند، البته عدم ازدواج این معنا را به ذهن متبادر نخواهد کرد که طرفین دیگر قادر نخواهند بود که با هم ازدواج کنند یا نتوانند کته گوری ویزای خود را تبدیل نمایند منتها باید در نظر داشت که ویزای ازدواج آن‌ها با توجه به عدم ازدواج در ۹۰ روز باطل خواهد شد. وکیل مهاجرت به آمریکا جهت جلوگیری از پیچیده شدن روند کیس شما به شما عزیزان پیشنهاد می‌نماید بهتر است طی ۹۰ روز ازدواج را انجام دهید. همچنین وکیل مهاجرت از طریق ازدواج شما عزیزان را به سایت های زیر دعوت می‌نماید:

تحصیل رایگان در آمریکا

 

مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

علیرغم تمامی تبلیغات در فضاهای مجازی و غیر مجازی مبنی بر اقامت در آمریکا از طریق ملک، می‌بایست خاطر نشان کرد که مطابق قوانین مهاجرت به آمریکا، متاسفانه اخذ گرین کارت آمریکا از طریق تمکن مالی امکان‌پذیر نیست. البته این بدان معنا نیست که ایرانیان قادر به خرید ملک در آمریکا نیستند بلکه صرف خرید ملک موجب اقامت دائم آمریکا نخواهد شد. پیشنهاد وکیل مهاجرت به دوستانی که به آمریکا مهاجرت می‌نمایند این است که جهت خرید ملک در آمریکا، شتابزده عمل نکنند و پس از ورود به آمریکا، ابتدا خانه ای را اجاره نمایند و با بررسی شرایط و مشاوره با وکیل مهاجرت، جهت خرید ملک در آمریکا اقدام نمایند.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق پناهندگی

پیش از تشریح قوانین مهاجرت به آمریکا از طریق پناهندگی، خاطر نشان می کنیم که در این مقاله به هیچ وجه هدف ترغیب و تشویق شما عزیزان جهت پناهندگی در آمریکا یا کشورهای دیگر نداشته و نداریم چرا که راههای قانونی بسیار زیاد و متنوعی جهت مهاجرت به آمریکا وجود دارد.پس بهتر است راههای ساده تر و قانونی را برای مهاجرت به آمریکا مد نظر قرار دهید و همچنین قابل ذکر است که پناهندگی آثار زیانبار روحی،اجتماعی، شخصیتی و غیره را به همراه دارد. لذا وکیل مهاجرت به آمریکا، به دوستان عزیز پیشنهاد می‌نماید راههای قانونی را جهت مهاجرت به آمریکا انتخاب نمایند و در این مقاله تنها به بررسی قوانین پناهندگی خواهیم پرداخت:

تقاضای پناهندگی مطابق قوانین و کنوانسیون پناهندگی منحصر به افرادی است که به علل گوناگون من جمله علل مذهبی، نژاد، ملیت و غیره در کشور مبدا، محکوم به مجازات سنگین خواهند شد. این اشخاص قادر خواهند بود با تکمیل و ارائه مدارک مکفی و همچنین به اثبات رساندن دلایل، از دولت آمریکا درخواست پناهندگی نمایند. به طور معمول اشخاص که وارد خاک آمریکا می‌شوند طی مدت یک سال می‌توانند درخواست پناهندگی را به مراجع مربوطه ارائه دهند. پس از اقدام جهت پناهندگی، معمولا اداره مهاجرت آمریکا برای متقاضی، تایم مشخصی را تعیین می‌نماید تا به بررسی و مصاحبه حضوری در باب مدارک و دلایل وی بپردازد. چنانچه تا پنج ماه پس از اقدام پناهجو، اداره مهاجرت جوابی به او ارائه ندهد، پناهجو می‌تواند از دولت آمریکا درخواست مجوز کار نماید.

چنانچه پناهجو بتواند در مراجع صالح به رسیدگی پناهندگی، پناهندگی خود را به اثبات رساند و موفق به اخذ گرین کارت آمریکا از طریق پناهندگی شود می‌تواند برای همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود، مدارکی را ارائه نماید تا آن‌ها نیز وارد آمریکا شوند.

در هر حال شرایط پناهندگی امروزه چندان مناسب نبوده و مورد پیشنهاد وکیل مهاجرت به آمریکا نیست، چرا که راههای مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق ازدواج به آمریکا، بسیار معقول تر بوده و ریسک کمتری نیز جهت اخذ گرین کارت آمریکا دارد، ضمنا باید در نظر داشت در سال گذشته مطابق آمار مهاجرت آمریکا، حدود ۲۶۰ هزار کیس پناهندگی در ایالات متحده آمریکا مردود اعلام شد که می‌تواند مشکلات عدیده ای را برای دوستان عزیز ایجاد نماید.

دانشگاه کالیفرنیا

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری:

برنامه مهاجرتی EB5 در سال ۱۹۹۰ توسط کنگره ایالات متحده از طریق ایجاد شغل و سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران خارجی ایجاد شد. در سال ۱۹۹۲ این برنامه به عنوان برنامه مرکز منطقه ای شناخته شده به منظور ترویج رشد اقتصادی و سرمایه گذاری جهت شرکت کنندگان در شرکت های تجاری مرتبط بر اساس طرح USCIS مراکز منطقه ای مورد تایید ایجاد شده است.مطابق قوانین مهاجرتی آمریکا، از طریق ویزایEB5 اشخاصی که می خواهند مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری داشته باشند همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود را به عنوان همراه داشته باشند.

شرایط اخذ ویزای EB5:

۱-سرمایه گذار باید مبلغ پانصد هزار دلار آمریکا در یکی از پروژه های منطقه ای تایید شده توسط USCIS یعنی پروژه های منطقه ای تایید شده سرمایه گذاری نماید.
۲- متقاضی سرمایه گذاری آمریکا باید برای ۱۰ نفر از اتباع آمریکا شغل ایجاد کرده و به آن‌ها ضمن پرداخت حقوق ، مالیات را نیز پرداخت نماید.
۳-سرمایه گذاری در مناطق محروم و مناطقی که USCIS تایید می‌نماید انجام پذیرد.
۴-سرمایه گذاری در پروژه هایی مانند احداث مدارس, ساخت خانه های سالمندان یا احداث بیمارستان و غیره در مناطق محروم است.

با عنایت به مبالغ سرمایه گذاری و اینکه این سرمایه گذاری بسیار خطرناک Hy risk است و شرایط سخت دیگری هم دارد از این قبیل که شما باید حقوق بسیار بالایی جهت این برنامه پرداخت نمایید و دولت آمریکا نیز حامی سرمایه گذاری شما نیست وکیل متخصص مهاجرت به آمریکا با وجود حق الوکاله بسیار زیادی که جهت این سرمایه گذاری دریافت می‌نماید چنین سرمایه گذاری را با توجه به علل فوق به هیچ وجه جهت مهاجرت به آمریکا برای شما دوستان عزیز پیشنهاد نمی‌نماید. شما عزیزان جهت اطلاع کامل از جزئیات, شرایط و مدارک سرمایه گذاری در آمریکا می توانید با مشاورین و وکلای موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان مشورت نمایید.

مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای کار

در میان ویزاهای مهاجرتی ویزای کار بهترین نوع ویزا می‌باشد. در آمریکا نیز یکی از بهترین و اصلی ترین روش مهاجرت، همین ویزای کار آمریکا است چرا که کسانی که واجد شرایط ویزای کار در آمریکا باشند می‌توانند گرین کارت آمریکا را از طریق یک پیشنهاد شغلی معتبر دریافت نمایند. کته گوری ویزای کار در آمریکا تحت عنوان EB3 است که در زیر به اختصار شرایط ان خواهیم پرداخت.

مهاجرت به امریکا از طریق کاری EB3

مناسب ترین و کم هزینه ترین راه اخذ گرین کارت آمریکا، اخذ ویزای EB3 است. متقاضیان عزیز می‌توانند از طریق این برنامه گرین کارت آمریکا را برای خود و همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال دریافت نمایند. برنامه مهاجرتی EB3 به عنوان برنامه ای جدید شناخته شده است. برخی از شرکت های آمریکایی می‌توانند در صورت نبود نیرو در آمریکا برای اشخاص خارج از آمریکا این پیشنهاد را تهیه و تنظیم نمایند البته باید توجه داشت سالانه تعداد بسیار محدودی می‌توانند جهت اخذ ویزای EB3 اقدام نمایند.

شرایط اخذ ویزای کار EB3 در آمریکا

۱- مهمترین شرط اخذ ویزای EB3 که بسیار پیچیده است این است که متقاضی یک پیشنهاد شغلی معتبر از کارفرمایی در آمریکا داشته باشد که شخصی در آمریکا نباشد که توانایی انجام ان شغل یا متقاضی ان شغل نباشد.
۲- پیشنهاد شغلی که در گزینه ۱ مطرح شد حتما می‌بایست به تایید وزارت کار آمریکا و همچنین اداره مهاجرت آمریکا رسیده باشد.
۳- یکی از بهترین شرایط این است که متقاضی نیاز به مدرک زبان ندارد.
۴-متقاضی پس از ورود به آمریکا، به مدت یک سال برای کارفرما باید کار کند و پس از ان به وی گرین کارت آمریکا داده می‌شود.
۵- تاییدیه سلامت جسمانی متقاضی و ارائه نامه گواهی عدم سوء پیشینه

هزینه های زندگی در آمریکا

 

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

به نظر وکیل متخصص مهاجرت به آمریکا، یکی از بهتری ویزاهایی که جهت مهاجرت به آمریکا می توان اخذ نمود ویزای تحصیلی است و اشخاصی که متقاضی مهاجرت به آمریکا هستند و شرایط سنی مناسبی دارند و همچنین گپ تحصیلی کمتر از ۳ سال دارند چنانچه بخواهند ریسک ویزای تحصیلی خود را کاهش دهند بهتر است از طریق ویزای پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی اپلای نمایند.از این جهت وکیل مهاجرت به آمریکا، مهاجرت تحصیلی به آمریکا را پیشنهاد می‌نماید که متقاضیانی که در آمریکا تحصیل می‌نمایند جهت کار در آمریکا پس از تحصیل به مراتب شرایط بهتری را دارند و می‌توانند به بهانه تحصیل در آمریکا، اقامت آمریکا را نیز اخذ نمایند.

برای اخذ ویزای دانشجویی آمریکا متقاضی باید ابتدا از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش اخذ نماید. روند درخواست پذیرش از دانشگاههای امریکا تفاوت و تشابهاتی دارند. بهترین راه جهت اخذ پذیرش از دانشگاههای آمریکا این است که اشخاص متقاضی به وب سایت های دانشگاه مراجعه نموده و شرایط دانشگاه مورد نطر را بررسی نموده و اگر شرایط مورد نیاز پذیرش از دانشگاه را داشتند بتوانند اپلای نمایند.

شرایط اخذ پذیرش تحصیلی در آمریکا

۱-متقاضیان پذیرش تحصیلی در آمریکا می‌بایست آخرین مدرک تحصیلی خود را جهت تایید مدارک خود به سازمان های ارزشیابی مدارک تحصیلی آمریکا ارسال نمایند و از ان سازمان تایید اخذ نمایند.
۲-داشتن مدرک زبان آیلتس و تافل
۳- پذیرش در رشته های مهندسی نیازمد داشتن مدرک GRE و رشته های مدیریتی مدرک GMAT است. البته برخی از دانشگاههای آمریکا بدون این مدارک نیز پذیرش صادر می‌نمایند.
۴- داشتن توصیه نامه از اساتید و داشتن انگیزه نامه تحصیلی شانس متقاضی بسیار بالا خواهد برد.
بسیاری از دانشگاهها در آمریکا به متقاضیانی که شرایط تحصیلی خوبی دارند بورسیه خواهد داد البته اخذ بورسیه در دانشگاههای آمریکا مستلزم رزومه ای قوی می‌باشند و اشخاص متقاضی بورسیه در آمریکا ، به شرط داشتن معدل بالا، مقاله بین‌المللی، مدرک زبان بالای آیلتس ۷ ، و اخذ مدارک GRE یا GMAT می‌توانند جهت بورسیه آمریکا اپلای نمایند.
متقاضیان بورسیه در آمریکا در نظر داشته باشند که خود نیز می‌توانند جهت بورسیه آمریکا با داشتن شرایط فوق در وب سایت دانشگاه اپلای نمایند و چندان نیاز به پرداخت هزینه به موسسات ندارند.

مطالبی که در سطور فوق توسط وکیل متخصص مهاجرت به آمریکا بیان شد، خلاصه ای از طرق مهاجرت به آمریکا است. قوانین مهاجرت به آمریکا, شرایط سخت و پیچیده ای دارد و اخذ ویزای آمریکا همواره بستگی به افسر ویزای آمریکا دارد. ضمن اینکه تکمیل دقیق فرم و عدم نقص مدارک جهت مهاجرت به آمریکا و اخذ ویزای آمریکا بسیار موثر است. پیشنهاد ما به شما این است قبل از هر اقدامی، با وکیل متخصص مهاجرت به آمریکا مشورت نمایید تا شانس اخذ ویزای آمریکا برای شما عزیزان افزایش یابد. پیشنهاد وکیل مهاجرت به آمریکا این است که جهت اطلاعات تکمیلی با مشاورین مجرب موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان مشورت نمایید.

۴.۷/۵ - (۱۲ امتیاز)

۳۲ دیدگاه

  • باسلام،من در برنامه لاتاری سال ۲۰۱۹ برنده شدم و منتظر مصاحبه هستم،باتوجه به فرمان ترامپ آیا امیدی باینکه بتونم ویزا بگیرم هست یا نه؟واینکه آیا اگه بتونم کارفرمایی پیدا کنم تو این موضوع کمکی به من میکنه؟ممنون از راهنمایی جنابعالی.

    • سلام
      برای دریافت مشاوره و بررسی شرایطتون جهت تنظیم وقت با کارشناس مربوط لطفا با موسسه تماس بگیرید و یا از طریق فرم رزرو وقت اقدام کنید.
      با تشکر

  • سلام و خسته نباشید
    من و دوست پسرم ۹ سال هست که با هم هستیم… ایشون شهروند امریکا هست.. الان تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم و برای زندگی بریم امریکا… به نظرتون ایران ازدواج کنیم و به عنوان زن و شوهر اقدام کنین??? یا ایشون از امریکا اقدام کنن واسه ویزای فیانسه و اول تو امریکا ثبت کنیم ازدواجمونو??? کدوم راه راحتتر یا سریعتره????

  • باسلام،آیا شما به برندگان لاتاری ۲۰۱۹ میتونیدکمکی بکنید که از معافیت های فرمان مهاجرتی ترامپ برخوردار بشوند؟

  • باعرض سلام و خسته نباشید
    ضمن تشکر از اطلاعات خوبتون ، سوال من در رابطه با این هستش که خواهرم و شوهرشان سی تی زن امریکا هستن و در لس انجلس زندگی میکنند و مادرم هم گرین کارت امریکا دارند و من هم در ابتدای بارداری هستم می خواستم سوال کنم از حضورتون که اگر خواهرم برای من دعوت نامه بفرستن و من بدون شوهرم و به تنهایی آیا میتوانم ویزا از سفارت آمریکا بگیرم و فرزندم را در امریکا بدنیا بیاورم و از این طریق هردوی ما یعنی من و همسرم بتوانیم اقامت بگیریم ؟
    از توجه شما متشکرم

  • سلام یه شهروند امریکایی قراره درخواست کار بده واسه من و من با ویزای کار برم امریکا!
    الان میشه؟!
    اگر نه بهترین راه جایگزینیش چیه؟

    • سلام در حال حاضر نمیتونید ویزای کار دریافت کنید
      فقط از طریق ویزاهای تحصیلی و فرصت مطالعاتی میتونید اقدام کنید

  • سلام خسته نباشید.
    سوالی داشتم خدمتتون قربان.
    بنده همجنسگرا هستم و دوستی در امریکا دارم که در فضای مجازی باهم اشنا شدیم ومدت زیادی هست که باهم دوست هستیم و قصد زندگی باهم داریم.
    امکان اینکه برای بنده دعوت نامه بفرسته درصورتی که پشتوانه ی مالی هم داره هست ؟
    ایا میشه امیدوارم بود از این روش پیگیری بشه و به نتیجه ای برسه ؟

  • با عرض سلام
    دختر من از طریق مادرش که سیتیزن امریکا هست متقاضی اخذ گرین کارت بود که پس از مصاحبه در تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۱۸ درسفارت امریکا در ابوظبی بدلیل دستور اجرایی ترامپ تقاضای ایشان ریجکت شد.سوال بنده این است که آیا شما مینوانید از طرف دخترم بخاطر هفت سال انتظار و تحمیل شداید از جمله جدایی از همسر که مخالف سفر او بود شکایتی از اداره مهاجرت امریکا تنظیم و تا اخذ نتیجه کار را دنبال کنید؟ در صورت انجام این اقدام هزینه آن چقدر است؟ با تشکر

    • سلام بله قابل انجام است.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید تا وقت ملاقات با وکیل براتون تنظیم بشه

  • با سلام اینجانب براى لاتارى گرین کارت ثبت نام کردم ، ۲۶ ساله هستم، دیپلم ندارم ، از سال ٢٠١٣ شروع کردم به صورت جدى تر کارهاى ترانه سرایى ، طراحى کاراکتر انیمیشن ، آهنگ سازى ، طراحى لباس، فیلم نامه نویسى و کلاً کارهاى هنرى ، سال گذشته قصد داشتم یک استدیو راه اندازى کنم متاسفانه نشد و امکان ارائه کارهایم را در ایران نداشتم، می خواستم بدانم می توانم مهارت هایم را به عنوان سابقه کار برای مصاحبه گرین کارت ارائه کنم ، به صورت شفاهی یا چند تا از نمونه کارهایم را به سفارت بدهم قبول می کنند ؟ لطفاً پاسخ را ایمیل بفرمائید با تشکر

  • سلام من لیسانس IT هستم و همینطور طراح گرافیک ۳۴ سالم هست به همراه همسر و دختر ۵ ساله ام
    علاوه بر مدرک دانشگاهی تخصص هایی در ده ها نرم افزار های طراحی و گرافیک و برنامه نویسی دارم

    سوال من این است که با توجه به اینکه برادرم ۶ سالی است که امریکا زندگی می کند و الان یک شهروند امریکایی به حساب میاد چطور می تونم ازش کمک بگیرم و اقامت امریکا رو بگیرم .

    • سلام این موضوع کاملا تخصصی هست و امکان پاسخگویی در چند سطر نیست.
      حتما باید با وکلای متخصص مهاجرت مشاوره بفرمایید

  • سلام از طریق مادر بزرگم که بیست ساله شهروند آمریکا است برای مادرم اقدام شده .در مرحله پرداخت هزینه برای مادرم در سایت مهاجرت هستیم . من در زمان درخواست زیر بیست سال بودم ولی ده سال گذشته و بیست و هشت سالمه و ازدواج هم کردم.اسم من هم کنار مادرم در سایت مهاجرت هست و تمام مراحل پرداخت رو داره آیا میتونم اقدام کنم یا نه ممنون میشم
    f31

    • سلام بدون دیدن مدارک و مستندات امکان اظهار نظر وجود نداره. علاوه بر اینکه با توجه به حساسیت در مقطع فعلی عاقلانه به نظر نمیرسه که شما اقدام به مهاجرت از این طریق کنید.

  • سلام متخصص کودکان هستم و۴۶ساله چطور میتونم مهاجرت کنم امریکا پسر ۱۹ساله دارم وهمسرم لیسانس عمران و۵۳ساله

    • سلام راههای زیادی برای مهاجرت وجود دارند
      در این زمینه باید با وکیل متخصص مهاجرن مشاوره بفرمایید

  • سلام روزتون به خیر. یه سوالی داشتم از خدمتتون. ببخشید الان اگر پسری آمریکا به عنوان دانشجو باشه و ویزاش سینگل باشه. اگر ازدواج کنه می تونه زنش از طریق اون ویزا بگیره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *