مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه


امروز با بررسی راههای مهاجرت به ترکیه با شما هستیم.

کشور ترکیه، با توجه به مشترکات فرهنگی وپیشینه های مشترک بسیار زیادی که با کشور جمهوری اسلامی ایران دارد، یکی از مقاصد گردشگری ثابت ایرانی ها بوده، و با توجه به عبور ترانزیتی از ترکیه به اروپا و بخشی از خاورمیانه، همیشه، یکی از همسایه های تاثیر گذارکشور ایران، در زمینه همکاری های حمل و نقل، صنعت، کشاورزی و توریسم، بوده و هست.

جمعیت ترکیه، بالغ بر هشتاد میلیون نفر می باشد ودین عمده مردم اسلام است. هرچند درقانون اساسی ترکیه، این کشور سکولارمعرفی شده ودین خاصی به رسمیت شناخته نشده است، ولی حدود 98 درصد از مردم ترکیه، دین اسلام را به عنوان دین رسمی خود پذیرفته اند و اعیادی چون قربان و فطر، درترکیه تعطیل رسمی اعلام شده است.

راههای مهاجرت به ترکیه متعدد است اما برای انتخاب بهترین راه، اطلاع ازقوانین مالیاتی وشرایط اخذ اقامت و تابعیت کشور ترکیه برای خارجی ها، لازم وضروری است.

با توجه به تحولات منطقه ای و حمایت همه جانبه ترکیه از تروریست های بین‌المللی، به تازگی و در سالهای اخیر، ترکیه درگیر حواشی حملات تروریستی شده و ازمیزان مقبولیت گردشگری این کشور تاحد زیادی کاسته شده است.

عمده درآمد ترکیه ازمحل فعالیت درصنعت توریست، صنایع غذایی وتبدیلی، ترانزیت و همچنین صنایع مختلف، می‌باشد. ترکیه کشوری آسیایی، اروپایی می باشد وسالهابحث برسر پذیرش الحاق ترکیه به اتحادیه اروپا؛ در نشست سران اتحادیه اروپا مطرح گردیدکه تاکنون نتیجه خاصی در بر نداشته است.

نکات مهم در بررسی راههای مهاجرت به ترکیه

  • آیا شما از راههای مهاجرت به ترکیه اطلاع دارید؟
  • ازدواج با تبعه ترکیه، باعث اخذ اقامت و تابعیت می‌شود؟
  • تحصیل در ترکیه و تحصیل رایگان درترکیه، چه شرایطی دارد؟
  • آیا باخرید ملک در ترکیه، امکان اخذ اقامت دائم این کشور وجود دارد؟
  • آیا باثبت شرکت درترکیه، امکان اخذ اقامت دائم ترکیه وجود دارد؟
  • شرایط استخدام نیروی کار خارجی در ترکیه چیست؟
  • تولد فرزند در ترکیه باعث اقامت دائم می‌شود؟

با توجه به بازار داغ مهاجرت .امکان کلاهبرداری راحت ازمتقاضیان مهاجرت به ترکیه، بسیاری از افرادی که فاقد دانش حقوقی و تحصیلات و تجربیات کافی در رشته حقوق بین‌الملل خصوصی هستند، باثبت شرکتهای کاغذی و بی اساس، باعث اتلاف وقت و سرمایه هم وطنان می‌شوند.

خرید پاسپورت ترکیه

به شما پیشنهاد می‌شود قبل از هر اقدام مهاجرتی به ترکیه، بامطالعه قوانین مالیاتی و مهاجرتی ترکیه، با اطمینان بیشتر در این زمینه، اقدام فرمایید.

مهاجرت به ترکیه از طریق کار

ترکیه هم مانند بسیاری ازکشورها، ازنیروی کار خارجی، استفاده می کند. استخدام نیروی کارخارجی درترکیه، شرایط و موانعی دارد که به ان می‌پردازیم.

اولین شرط صدور ویزای کار ترکیه، وجود پیشنهاد شغلی ازکارفرما، در ترکیه می‌باشد.

در صورتی که یکی از صاحبان صنایع خصوصی، نیاز به تجربه، تخصص و مهارت شما داشته باشد، بامعرفی کامل شما به اداره مهاجرت ترکیه، و وزارت کار ترکیه، در صورت تایید این مراجع و داشتن شرایط اختصاصی متقاضی کار در ترکیه، از قبیل گواهی سلامت، گواهی نداشتن پیشینه محکومیت کیفری و توانایی در انجام کار مورد درخواست، ویزای کار، صادرشده و شما امکان استخدام و کار در ترکیه را دارید.

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

یکی از راههای مهاجرت به ترکیه واخذ اقامت موقت یکساله کشور ترکیه، تحصیل در یکی از دانشگاههای کشور ترکیه می‌باشد.

دانشگاههای ترکیه، درسطح قابل قبول بین‌المللی قراردارند. تحصیل در ترکیه، به زبان ترکی استانبولی است ولی امکان ادامه تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی نیز، وجود دارد.

تحصیل رایگان درترکیه، فقط درمراکز آموزشی دولتی امکان‌پذیر است که به دارندگان اقامت دائم ترکیه و شهروندان این کشور، اجازه تحصیل رایگان در ترکیه و فقط مدارس ودانشگاههای دولتی، داده می‌شود. تحصیل رایگان در ترکیه، در مدارس ودانشگاههای خصوصی و یا شعب دانشگاههای خارجی، امکان‌پذیر نیست.

هزینه‌های تحصیل و اقامت در ترکیه، سالانه، حدود پانزده هزار دلار، می باشد و دانشجوی شاغل به تحصیل در ترکیه، امکان کار همزمان با تحصیل را دارد.

اما افرادی که باخرید ملک درترکیه، اقامت موقت یکساله ترکیه را دریافت می‌نمایند، امکان ثبت نام فرزندانشان را در مدارس و دانشگاههای دولتی ترکیه، دارند که در جای خود مفصل توضیح داده خواهد شد.

مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج

مانند همه کشورها، ازدواج با یکی ازاتباع ترکیه، امکان اقامت به فرد خارجی در ترکیه را می‌دهد، اما آیا ازدواج با تبعه ترکیه، اقامت دائم یا تابعیت ترکیه را به فرد می‌دهد یا خیر، باید از عمومات قانون مدنی ترکیه، مدد گرفت.

بر اساس قانون مدنی و قانون اساسی ترکیه، هر شخص خارجی که به مدت پنج تا هشت سال در ترکیه، اقامت داشته و بیمه و مالیات متعلقه را پرداخت نماید، امکان درخواست اقامت دائم ترکیه را دارد.

قوانین جدید خرید پاسپورت ترکیه

این درخواست در اداره مهاجرت مورد برررسی قرار می گیرد و در صورت داشتن شرایط کافی و عدم ارتکاب جرم در این مدت، اقامت دائم ترکیه که قابل تبدیل به پاسپورت این کشور، تحت شرایط خاص و سختی می باشد، به وی اعطا می‌شود.

مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت

ثیت شرکت در ترکیه، به تنهایی باعث اخذ اقامت این کشور و مهاجرت به ترکیه نمی‌شود.

پس از ثبت شرکت در ترکیه و تایید بیزنس پلان و طرح توجیهی اقتصادی، اجازه کار برای شرکت تاسیس شده داده می‌شود که با انتقال مبلغ سرمایه گذاری در ترکیه و تحقق وعده های داده شده در بیزنس پلان، امکان خرید ملک و دفتر کار در ترکیه برای صاحبان شرکت، وجود دارد.

از طریق کارآفرینی و سرمایه گذاری، پس از ثبت شرکت در ترکیه، امکان اخذ اقامت دائم ترکیه وجود دارد.

مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی

  • آیا از وضعیت پناهندگی در ترکیه، اطلاعی دارید؟
  • آیا پناهنده شدن به ترکیه، قابل توصیه است؟
  • مدت اقامت پناهنده درترکیه مشخص است؟
  • هزینه‌های پناهندگی به ترکیه به عهده کیست؟

عزیزان دقت بفرمایید، موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، معتبرترین موسسه در زمینه کسب اطلاعات حقوقی ومهاجرتی و همچنین مشاوره حقوق مهاجرت، پناهندگی به هیچ کشوری را توصیه نمی کند و مطالب درج شده فقط جهت اطلاع شما عزیزان از قوانین پناهندگی و کنوانسیون پناهندگی سازمان ملل متحد می‌باشد.

پناهندگی به ترکیه، با توجه به الحاق ترکیه به کنوانسیون پناهندگان سازمان ملل متحد موسوم به کنوانسیون ژنو، امکان‌پذیر است.

ترکیه معمولا پلی برای عبور پناهجو یان به اروپا و سایر کشورهای مقصد می باشد و به صورت مستقل، مقصد پناهندگان نیست. اما کشور ترکیه پناهندگان اروپایی را به صورت دائم می‌پذیرد و پناهنده های سایر کشورها را به صورت موقت و تا زمان بررسی پرونده آن‌ها، اسکان می‌دهد.

مقر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در شهر انکارای ترکیه می باشد.

پناهنده پس از ورود به ترکیه به محل کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان مراجعه می‌نماید.

پس ازثبت نام جهت ارائه پرونده پناهندگی، این تقاضا به همراه مستندات، دراختیار نماینده کشورهای پذیرنده پناهجو قرار گرفته و اگر پرونده مورد توجه قرارگیرد، نماینده کشور اروپایی یاسایر کشورها نسبت به تعیین وقت مصاحبه مقدماتی با پناهجو اقدام می‌نماید.

اقامت ترکیه با خرید و اجاره ملک

هزینه‌های پناهندگی در ترکیه

با اعلام پناهندگی در ترکیه، امکان اسکان موقت پناهجو در ترکیه، وجود دارد ولی هزینه‌های زندگی و سایر هزینه ها، تا زمان قبول پرونده و تعیین وقت مصاحبه باخود متقاضی می‌باشد.

در صورت قبول درخواست از کشور مقصد، کلیه هزینه‌های انتقال به کشور مقصد و اسکان در کشوری که درخواست پناهندگی را پذیرفته است به عهده همان کشور می‌باشد.

اما دقت داشته باشید اکثر افرادی که به عنوان پناهندگی ازشما دعوت به پناهندگی در ترکیه می کنند در واقع قاچاقچیان انسان هستند و از راههای غیر قانونی، نسبت به انتقال به کشورهای پناهنده پذیر اقدام می کنند و بعضا نیز بدون رسیدن به مقصد، قصد جان و مال شما را دارند.

شرایط قبول پناهندگی، با توجه به حجم پناهجویان سوری، افغان و افریقایی، بسیار سخت شده است و فقط افرادی پذیرفته می‌شوند که شرایط واقعی پناهندگی را دارند.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

سوال اساسی که در این زمینه باید پاسخ داده شود، این است که آیا خرید ملک در ترکیه، امکان‌پذیر است و آیا با خرید ملک در ترکیه، امکان اخذ اقامت دائم این کشور، وجود دارد؟

در سالهای اخیر، متاسفانه تعدادی از چهره های ورزشی وهنری معروف کشورمان، با تطمیع بنگاههای معاملات املاک غیر مجاز در ترکیه و کلاهبرداران ایرانی، اقدام به تبلیغات، جهت ترغیب ایرانی ها به خرید ملک در ترکیه واخذ اقامت دائم و پاسپورت ترکیه نموده اند.

با مطالعه قانون اساسی و حقوق مهاجرت ترکیه و یا استعلام از اداره مهاجرت پلیس ترکیه، متوجه خواهید شد که همه این تبلیغات، دروغی بیش نیست و امکان اخذ اقامت دائم یا تابعیت و پاسپورت ترکیه باخرید ملک، وجود ندارد.

کشور ترکیه در سالهای دور، فقط به اتباع کشورهایی که خرید ملک برای اتباع ترکیه را مجاز اعلام کرده بودند، اجازه خرید ملک می داد.

اما قانون جدید ترکیه، این امکان را به اتباع 181کشور خارجی از جمله ایران می‌دهد که نسبت به خرید ملک و سکونت موقت در ترکیه اقدام نمایند.

مزایای خرید ملک در ترکیه

1- اخذ مجوز اقامت یکساله ترکیه.

2- امکان برخورداری فرزندان از مدارس و دانشگاههای دولتی ترکیه.

کارهای بدون سرمایه‌گذاری ترکیه

3- امکان افتتاح حساب بانکی در بانکهای ترکیه.

4- امکان تمدید اقامت پس از یکسال بدون نیاز به خروج ازترکیه.

5- آشنایی با بازار کار در ترکیه و سرمایه گذاری مطمئن از طریق ثبت شرکت در ترکیه.

6- امکان استفاده از تسهیلات بانکی.

اخذ اقامت ترکیه از طریق اجاره ملک 

طبق قانون مهاجرت ترکیه، افرادی که در یکی ازشهرهای ترکیه، اقدام به اجاره یکساله آپارتمان نمایند و یا نامه رزرو هتل با همین مدت اقامت به اداره پلیس خارجی ها در ترکیه، با سایر مدارک ارائه نمایند، امکان اخذ اقامت یکساله ترکیه را دارند.

برای اجاره آپارتمان درترکیه، لازم است اعتبار کافی مالی نشان داده و حداقل مبلغ 6000 دلار در حساب خود داشته باشید.

اجاره نامه شما، لازم است در دفتر اسناد رسمی، به ثبت برسد و به صورت واقعی انجام شده باشد تا استعلام اداره امنیت ترکیه، پاسخ داده شود.

تمامی افرادی که مایل به خرید ملک یا سرمایه گذاری در ترکیه هستند، بهتر است ابتدا با اجاره ملک در ترکیه و اخذ اقامت یکساله، وارد این کشور شده و پس از ارزیابی کامل شرایط، نسبت به سرمایه گذاری در ترکیه اقدام نمایند.

مدارک لازم جهت صدور اقامت یکساله با اجاره ملک در ترکیه

1- اجاره نامه رسمی با نشانی دقیق جهت استعلام
2- عکس متقاضی وهمراهان.
3- بیمه یکساله
4- اصل و کپی پاسپورت
5- گواهی حساب بانکی در ترکیه

اقامت ترکیه از طریق تولد فرزند

نوزادی که در ترکیه متولد می‌شود ملحق به تابعیت والدین است و با تولد در خاک ترکیه، امکان اخذ تابعیت ترکیه را ندارد. به صورت کلی طفل متولد شده از پدر یا مادر ترکیه ای امکان اخذ تابعیت ترکیه را دارد حتی اگر خارج از خاک ترکیه متولد شود.

شرایط اخذ تابعیت ترکیه بسیار سخت است، در صورت پنج سال اقامت در خاک ترکیه و پرداخت بیمه و مالیات، شخص امکان اخذ اقامت دائم ترکیه را دارد و پس از گذشت هشت سال، می‌تواند درخواست پاسورت نماید.

توجه داشته باشید با کارت اقامت دائم ترکیه، هیچ امتیازی جهت ورود به سایر کشورها به دست نخواهید آورد.

اقامت ترکیه از طریق تمکن مالی

شرایط اخذ اقامت موقت ترکیه از طریق اثبات تمکن مالی، بسیار آسان است.

همانگونه که در بالا هم ذکر شد، در صورت توان پرداخت هزینه‌های اجاره یکساله آپارتمان در ترکیه که در شهر استانبول، کمی گرانتر از سایر شهرهای ترکیه می باشد و اثبات دارایی به میزان حداقل 6000 دلار برای هر نفر، اقامت یکساله ترکیه به فرد داده می‌شود که قابل تمدید می‌باشد.

پناهندگی در ترکیه

البته برای تمدید این نوع اقامت، لازم است شخص از خاک ترکیه خارج شده و مجددا نسبت به تمدید ان اقدام نماید.

اما با توجه به اینکه ورود و اقامت کوتاه مدت اتباع ایران، به ترکیه، نیازی به ویزا نیست، امکان سفر به ترکیه و تحقیق از اداره پلیس مهاجرت ترکیه و آگاهی از قوانین مهاجرتی وت غییرات قوانین مهاجرتی ترکیه، کار آسانی است.

مشاوره حقوقی ومهاجرتی وآگاهی ازقوانین ومقررات مهاجرتی، اولین اقدام جهت عملی کردن هرتصمیم مهاجرتی می‌باشد.

آشنایی کامل ازقوانین کشور مقصد، ارزیابی کامل امکانات و توان مالی و همچنین توان تحصیلی و فنی خودتان، می‌تواند مسیر روشن تری را برای شما ترسیم نماید.

افراد بسیار زیادی بدون داشتن شناخت کافی از امتیازات مهاجرت و موانع پیش رو، با اقدام نسنجیده و فریب توسط کلاهبرداران ماهواره ای، تمام اندوخته و سرمایه عمر خود را در این مسیر به تاراج داده اند.

وکیل متخصص مهاجرت به ترکیه

مشورت با وکلای رسمی دادگستری، جهت آشنایی باوضعیت حقوقی پس ازمهاجرت، انعقاد قراردادهای خرید و یا اجاره ملک در خارج از کشور، زیر نظر متخصصان حقوق، می‌تواند تا حد زیادی از آثار زیان بار مهاجرت ناصحیح بکاهد.

مشاورین بین‌المللی موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، امکان ارائه مشاوره حقوقی کامل مهاجرتی به شما عزیزان را دارند.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

021-88796143

021-88795408

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

5/5 - (33 امتیاز)

70 دیدگاه

  • با سلام و عرض ادب
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنین
    میخواستم بدونم شرایط اقامتی خاصی برای مخترعین در نظر گرفته شده یا نه؟
    بنده مرتضی قدسی چند اختراع ثبت شده دارم و از اونجایی که در ایران به اینجور مسائل اهمیتی داده نمیشه میخواسم بدونم راهی هست برای گرفتن اقامت یا نه؟ راهی برای بهره برداری از اختراعاتم در کشور مبدا وجود داره؟
    ممنون میشم پاسخ بدین
    باتشکر
    مرتضی قدسی

  • سلامبرای اقامت ترکیه از راه خرید ملک شما تمام کارهای اقامت رو انجام میدین؟ در کل تمام مراحل اقامت چقدر زمان میبره؟ممنون 

  • سلام لطف می کنید بفرمایید برای خرید ملک و گرفتن اقامت ترکیه حداقل سرمایه لازم چقدره؟

  • سلام خسته نباشید. طبق فرموده شما با خرید ملک در ترکیه اقامت یک ساله اخذ می شود، آیا در پایان هر سال چنانچه مالکیت ملک را داشته باشیم، این اقامت به هیچ عنوان تمدید نمیشود تا پس از چند سال اقامت دایم گرفت و پاسپورت ترک داشت؟؟؟؟

  • سلام .رشته ی ادبیات فارسی در ترکیه .معتبر هست؟یا خوندن ادبیات در ایران سودمند تره؟ممنون

  • سلام اگر بخوایم اقامت دائم بگیریم بعد از خرید ملک باید چکار کنیم؟ کسایی که اونجا خونه میخرن میخوان که بمونن پس چطوری بهشون اقامت نمیدن یعنی باید برگردن و دیگه اجازه اقامت ندارن؟و اینکه از کجا میتونیم اطمینان کنیم که واقعا معامله انجام میشه و کلاهبرداری در کار نیست

    • سلام
      اگر از طریق موسسات حقوقی معتبر اقدام کنید کلاهبرداری نمیشه
      امکان دریافت اقامت 1 ساله قابل تمدید تا 5 سال که در نهایت منجربه اقامت دایم میشه هست اما بستگی به اجازه دولت ترکیه داره. در صورت عدم اجازه دولت ترکیه می تونید ویزاتون رو تمدید کنید

  • با سلام.بنده روانپزشک هستم.
    چطور میتوانم در ترکیه کار و اقامت داشته باشم؟
    با تشکر.

  • سلام بنده 26 سالمه رشته مهندسی جوش و بازرسی جوش و مدرک طراحی صنعتی و خانمم کاشت ناخن حرفه ای انجام میدن قصد مهاجرت به ترکیه رو داریم ایا میتونیم موفق باشیم.درامد وزندگی خوبی داشته باشیم؟؟
    مرسی از راهنماییتون

  • با سلام
    آیا با اجاره یک ساله ملک میشود اقامت دایم گرفت که بچه ام بتونه از دبیرستان های اونجا استفاده بکنه؟؟ ترجیحا دبیرستانهای دولتی

  • سلام ، براي مهاجرت به شهر ازمير تركيه، خريد ملك بهتره يا خريد مغازه؟!؟ و اينكه قانون مالياتي كار و سرمايه گذاري اطلاعاتي دارين كه درامدزايي باشه؟!؟ ممنونم

    • سلام
      برای دریافت مشاوره و بررسی شرایطتون جهت تنظیم وقت با کارشناس مربوط لطفا با موسسه تماس بگیرید و یا از طریق فرم رزرو وقت اقدام کنید.
      با تشکر

  • سلام تهران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش اسپلیت سامسونگ شارپ هایر تی سی ال داریم و تمام سرتیفیکیت هامون معتبر و از کره هست میخواستم بدونم با سرمایه گذاری خوب در ترکیه هم میتونیم نمایندگی سامسونگ رو دریافت کنیم. ؟

  • سلام بنده ارایگشر هستم و مدرک اکسفورد انگلستان و دارم ایا میتونم در ترکیه اقامت بگیرم و کار کنم، چقد هزینه لازمه

  • سلام وقت بخیر
    من 30 ساله هستم .
    قصد مهاجرت دائم به ترکیه رو دارم.
    میخواستم یک حرفه فنی مثل برق صنعتی رو در آموزشگاه های داخل ایران آموزش ببینم تا بتونم تو ترکیه کار مناسب پیدا کنم.
    بنظرتون بهترین رشته فنی برای پیدا کردن شغل مناسب تو ترکیه چه رشته ای هستش؟
    ممنون

  • سلام
    من مدرک کاردانی کامپیوتر دارم و مدرک مربی گری ایروبیک و سابقه کار.
    برای گرفتن اقامت به ترکیه از طریق کار باید چه اقداماتی انجام بدم؟

  • با سلام.
    آیا برای وکلای ایرانی امکان کار در ترکیه هست و در غیر این صورت کسی که پروانه وکالت ایران رو داره باید چه مراحلی رو برای وکیل شدن در ترکیه بگذرونه ؟

  • سلام
    من دانشجوي اتاق عمل هستم ترم ٣ .
    ميخواستم بدونم ميتونم الان برم تركيه براي ادامه تحصيل يا اينكه بايد از اول اونجا شروع كنم به خوندن ؟ و چه قدر هزينم ميشه

  • سلام و عرض ادب . حداقل قیمت یک ملک برای گرفتن اقامت ترکیه چقدر هست ( به لیر ترکیه بفرمایید ) ؟

  • با مدال المپیاد کشوری و یک مدال جهانی و چندین اختراع آیا شرایطی برای اخذ اقامت ترکیه هست؟

  • با عرض سلام خسته نباشید
    بنده مدرک تاسیسات ندارم ولی بلدم
    چون یه مدت کارگر تاسیسات بودم
    برای کار تو ترکیه حتما باید مدرک داشته باشم

  • سلام
    مهندس مکانیک هستم با ۴ سال سابقه کار در زمینه اسانسور باتوجه به اینکه صنعت اسانسور ترکیه بسیار قوی میتونم برای مهاجرت اقدام کنم؟
    چطوری میتونم با موسسه کاریابی تماس بگیرم یا درخواست کار از کارفرما بگیرم ؟

  • باسلام
    1-بنده شنیده ام که باخریدملک به ارزش 250هزاردلار،درترکیه ازهمان ابتدا اقامت دایم میدهند،آیااین مطلب صحت دارد؟
    2-هزینه یکساله بیمه ومالیات یک خانواده 4نفری چقدراست؟وآیاباخریدملک واخذاقامت یکساله،افرادمهاجر،همانندیک ترک بیمه میشوندیانوع بیمه آنهامتفاوته؟

    • سلام شش ماه بعد از خرید ملک به ارزش 250 هزار دلار، پاسپورت ترکیه به متقاضی و اعضای خانواده وی تعلق خواهد گرفت

      • ضمن تشکرازپاسخ کوتاه وکاملتون،لطفاپاسخ سوال2را هم بفرمائیدکه باری فردی که توانایی خریدملک به ارزش250هزاردلار را ندارد و خانه ای را اجاره کرده یاملکی به ارزش 100هزاردلارخریده است،هزینه بیمه ومالیات سالیانه چقدراستچه میزان است؟

  • ضمن تشکرازپاسخ کوتاه وکاملتون،لطفاپاسخ سوال2را هم بفرمائیدکه برای فردی که توانایی خریدملک به ارزش250هزاردلار را ندارد و خانه ای را اجاره کرده یاملکی به ارزش 100هزاردلارخریده است،هزینه بیمه ومالیات سالیانه چقدراست؟

  • سلام وقتتون بخیر
    من 2 سال تو استانبول زندگی کردم و ثبت شرکت ترکیه رو دارم میخواستم ببینم چه جوری از این طریق میتونم ویزای کاری بگیرم..

    • سلام این موضوعات تخصصی هستند و باید با مشاورین و وکلای بین المللی موسسه مشاوره داشته باشین

  • با سلام … من هشت سال سابقه تدریس زبان انگلیسی دارم و به عنوان مترجم هم کار کرده ام و زبان ترکی استانبولی هم بلدم… خواستم بدونم چجوری می تونم یه کار خوب تو استانبول داشته باشم؟ آیا باید ابتدا ملکی اجاره کنم؟

  • با سلام.. مادر من 22 ساله که شهروند ترکیه شده.. من 30 سالم هست ایا امکان داره که از طریق مادرم دعوت بشم ترکیه و اقامت یا شهروندی بگیرم؟

  • سلام
    من به دنبال باز کردن یک حساب بانکی خارج از ایران هستم. به من گفتن راحتترین و سریعترین راه اقامت توریستی ترکیه است. لطفا در این ارتباط منو راهنمایی کنید.

    • سلام به شماره های موسسه تماس بگیرید
      برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، همکار دفتر وکالت دکتر محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.
      راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری
      021-88795408
      021-88796143
      شماره های همراه
      09120067661
      09120067662
      09120067663
      09120067664
      09120067665

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *