مهاجرت به سوئد

مهاجرت به سوئد

مهاجرت به سوئد


امروز با موضوع مهاجرت به سوئد با شما هستیم.

با عنایت به اینکه سوئد از لحاظ حقوق شهروندی بی نظیراست و شرایط کار و تحصیل در سوئد همواره مطلوب است، مقصد ایده آل بسیاری از عزیزانی است که هدف از مهاجرت برای آن‌ها اخذ اقامت دائم اروپا است.

از همین منظر، متقاضیان بسیاری در باب مهاجرت به سوئد، قوانین و راههای مهاجرت به سوئد سوالات عدیده ای از کارشناسان موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان داشته اند.

نکات مهم در بررسی راههای مهاجرت به سوئد

  • وکیل مهاجرت به سوئد کیست؟
  •  مدارم لازم جهت اخذ اقامت در سوئد چیست؟
  • بهترین راه مهاجرت به سوئد چیست؟
  •  مزایا و معایب مهاجرت به سوئد چیست؟
  •  آیا مهاجرت به سوئد، می‌تواند منجر به اقامت و تابعیت سوئد شود؟

اینها سوالات رایج و متداولی بوده است که متقاضیان وکیل مهاجرت داشته اند و وکیل مهاجرت به سوئد را بر ان داشت تا مقاله ای جامع و مفید در خصوص شرایط و راههای مهاجرت به سوئد و اخذ اقامت دائم سوئد برای علاقمندان تهیه و تنظیم نماید.

درباره کشور سوئد

کشور سوئد با دارا بودن حقوق شهروندی، مقصد بسیار مناسبی جهت متقاضیان اقامت دائم سوئد هستند.

تحصیل رایگان در سوئد

کشور سوئد از سال ۱۹۹۵ وارد اتحادیه اروپا شده است.

همچنین سوئد از کشورهای شنگن و حوزه اسکاندیناوی است که به صورت پادشاهی اداره می‌شود.

اشخاصی که اقامت دائم سوئد و یا تابعیت سوئد را دارا می‌باشند بدون هیچ محدودیتی می‌توانند به تمامی کشورهای حوزه شنگن تردد داشته باشند.

راههای مهاجرت به سوئد متعدد است که ما در اینجا به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

مهاجرت به سوئد از طریق تولد فرزند

یکی از راههایی که مطابق حقوق بین‌الملل خصوصی منجر به اخذ اقامت در برخی از کشورها می‌شود تولد فرزند در ان کشور است.

در کشور سوئد با توجه به قوانین شهروندی سوئد، تولد فرزند منجر به اقامت نخواهد شد چرا که کشور سوئد از سیستم خون تبعیت می کند و نه سیستم خاک.

توضیح اینکه برخی کشورها بر اساس نظام حقوقی سیستم خاک را پذیرفته اند که در این کشورها فرزند با تولد در خاک ان کشور می‌تواند تابعیت را اخذ نماید مانند برزیل، ایالات متحده آمریکا، کانادا و برخی کشورها این اصل را نپذیرفته اند و صرف تولد منجر به اخذ تابعیت نخواهد شد که سوئد هم در زمره این کشورها محسوب می‌شود.

مهاجرت به سوئد از طریق ویزای کار

راه مهاجرت کاری به سوئد مستلزم داشتن پیشنهاد شغلی می باشد و قانون اتحادیه اروپا به این صورت است که اگر متقاضی کار در اتحادیه اروپا نباشد، کارفرما قادر خواهد بود برای اشخاص خارج از اتحادیه اروپا، دعوتنامه شغلی ارسال نماید.

منتها اشخاصی که خواهان کار در سوئد هستند می‌توانند از طریق ویزای تحصیلی وارد سوئد شده و پس از تحصیل و برخورداری از پیشنهاد کار از شرکت یا کارفرما تقاضای تبدیل ویزا کنند.

روش های گرفتن اقامت و تابعیت آلمان

مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل

ویزای تحصیلی سوئد از بهترین و کم ریسک ترین راه‌های مهاجرت به سوئد محسوب می‌شود. طرفداران ویزای تحصیلی سوئد بی شمار هستند.

علاقمندان با مدرک زبان می‌توانند جهت ویزای تحصیلی سوئد اقدام نمایند مقطع لیسانس به آیلتس، فوق لیسانس به آیلتس ۶.۵ نیاز دارد و دکترا مستلزم آیلتس ۷ می‌باشد.

خبر خوب و ویژه موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان برای متقاضیان تحصیل در سوئد اینکه علاقمندان می‌توانند با حداقل مدرک زبان آیلتس ۵ می‌توانند جهت ویزای تحصیلی سوئد به صورت مشروط اقدام نمایند.

جهت اطلاعات تکمیلی و اقدام جهت پذیرش تحصیلی سوئد با مشاورین موسسه مهر پارسیان تماس حاصل بفرمایید.

مهاجرت به سوئد از طریق پناهندگی

وکیل موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به هیچ عنوان مشوق شما جهت پناهندگی نیست و خدماتی در باب پناهندگی نداریم لیکن اطلاعات مربوط به پناهندگی در سوئد را به صورت مختصر در این مقاله بیان خواهیم کرد.

پس از ارائه تقاضای پناهندگی، اشخاص پناهجو می‌توانند از امکاناتی نظیر حق کار، مسکن، کمک های مالی و ساپورت هزینه‌های دوا و درمان از طرف دولت سوئد برخوردار شوند.

ارائه درخواست جهت پناهندگی در سوئد از داخل کشور سوئد و همچنین یکی از مرزهای سوئد امکان‌پذیر خواهد بود.

البته این مطلب استثنا داشته و می توان گفت بعضی از اشخاص تحت شرایط خاصی از کشورهای دیگر جهت پناهندگی در سوئد می‌توانند تقاضا نمایند که سازمان ملل در این امر تصمیم گیرنده خواهد بود.

ازدواج با تبعه سوئدی

در اکثریت کشورهای دنیا قانونی وجود دارد که اشخاص با ازدواج با اتباع یا حتی مقیم ان کشور می‌توانند جهت درخواست اقامت دائم و پس از ان اخذ تابعیت اقدام نمایند.

نیازمندی‌های سوئد

کشور سوئد هم همین شرایط را دارد به این ترتیب اگر اشخاص خارج از اتحادیه اروپا با اتباع سوئد ازدواج نمایند تحت شرایطی قادر خواهند بود اقامت دائم سوئد و تابعیت سوئد را کسب نمایند.

اولا باید ثابت شود که دو نفر از قبل با هم آشنا بوده اند و این با گفتگو و مکالمات خصوصی و از این قبیل مدارک می‌تواند به اثبات برسد ثانیا خانه ای که زوج و زوجه تصمیم بر زندگی در ان را دارند تعیین شده باشد و حقوق زوجین نیز توسط سفارت بررسی خواهد شد.

متقاضی ازدواج پس از ازدواج  باید به مدت حداقل ده سال در سوئد سکونت داشته باشد تا بتواند تابعیت سوئد از طریق ازدواج را اخذ نماید.

ثبت شرکت تجاری در سوئد

کشور سوئد قوانین متعدد راجع به ثبت شرکت جهت اشخاصی که از خارج از اتحادیه اروپا خواهان اقدام هستند وضع نموده است و این قوانین حمایت دولت را در بر داشته و امکان اخذ اقامت دائم پس از ثبت شرکت در سوئد میسر می‌باشد.

انواع و اقسام متعددی شرکت در سوئد وجود دارد که البته به شریک محلی نیاز دارد.

در واقع می‌بایست شخص سرمایه گذار با ائتلاف شریک یا شرکای سوئدی و ارائه ایده و همچنین جلسات متعدد در باب تجارت مورد نظر مجوزهای مورد نظر را اخذ نماید.

جهت ثبت شرکت در سوئد ابتدا باید طرح توجیهی اقتصادی ارائه شود و پس از ان جهت وقت سفارت اقدام نمود.

خرید شرکت تجاری در سوئد

در سوئد شرکت های فعالی وجود دارند و از انجا که عمر طولانی از تاسیس این شرکت ها گذشته است و سرمایه داران و سهام داران شرکت قصد تمدید شرکت را ندارند جهت جذب سرمایه گذار اقدام می‌نمایند.

کار در سوئد

متقاضیان چنانچه سرمایه مورد نظر شرکت را دارا باشند و توانایی اداره شرکت و تخصص در باب پلن شرکت را داشته باشند می‌توانند از طریق خرید شرکت به سوئد مهاجرت کنند و اقامت دائم سوئد را از طریق خرید شرکت اخذ نمایند.

 سرمایه گذاری در سوئد

سرمایه گذاری در سوئد یکی از طرق اخذ اقامت و تابعیت در سوئد است شخص سرمایه گذار باید اثبات نماید که در امر سرمایه گذاری مورد درخواست، قبل از اقدام دو سال تجربه داشته است.

حداقل سرمایه ای که متقاضی می‌بایست داشته باشد ۷۵۰ هزار کرون سوئد معادل ۱۷۰ هزار دلار می‌باشد. سرمایه گذاری در سوئد قوانین پیچیده و سختگیرانه ای دارد.

جهت مهاجرت به سوئد راه‌های کم هزینه و کم ریسک نیز وجود دارد.

مهاجرت به سوئد از طریق خرید ملک

خرید ملک در سوئد منجر به اقامت دائم نخواهد شد، منتها روند اخذ اقامت دائم در سوئد را برای مهاجرین تسهیل می‌نماید.

جهت خرید ملک در سوئد بهتر این است که ابتدا، اقامت در سوئد داشته باشید و پس از ان توسط وکیل مهاجرت جهت خرید ملک در سوئد اقدام نمایید.

وکیل مهاجرت به سوئد

همانطور که در این مقاله بیان شد، راه‌های مهاجرت به سوئد متعدد است. از انجا که سوئد کشوری زیبا در اتحادیه اروپا است و حقوق شهروندی بسیار عالی دارد لذا متقاضیان اخذ اقامت دائم سوئد و تابعیت سوئد فراوان هستند.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

اقامت دائم فرانسه با خرید ملک

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

شماره همراه وکیل مهاجرتی مورد تایید سفارت سوئد

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

۴.۸/۵ - (۳۶ امتیاز)

۵۵ دیدگاه

  • با درود فروان به تمامی عزیزان و دستندرکارانی موسسه حقوقی ، بنده مولایی هستم و با یک دختر خانمی که اقامت دایم سوید را دارد ازدواج نمودیم، اما بنا به اینکه وی کار و مسکن ندارد پرونده ما رد شده، آیا راه حلی دارد به جز دریافت کار و خانه چون خیلی برای همسرم مشکل است چون تحت مراقبت دکتر است، نا گفته نماند ازدواج ما در ۱۲ جولای سال ۲۰۱۷ صورت گرفته.بادرود منتظر مشاوره شما عزیزان هستم، خدا نگهدار تان.

  • سلام بنده براى مهاجرت به سوئد مزاحمتون شدم در ضمن مقاله شما رو خوندم ما یه خانواده ٣ نفره هستیم خانمم و دخترم براى اقامت کار یا خرید شرکت از این طریق میخواستیم اقدام کنیم.ما سرمایه ٢۵٠،٠٠٠ کرون داریم ،اگر بتوانید راهنمایى بفرمایید

  • با سلام بنده  از اعضاء هیات علمی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی هستم و مدرک دکتری دارم ، متاهل و دارای یک فرزند هستم میخاستم راهنمایی بفرمایید که اگر بخواهم به کشور سوئد مهاجرت کنم از نظر کار و شرایط زندگی به چه صورتی خواهد بود ، رشته تحصیلی بنده دکتری ایمنی و بهداشت شغلی هست و در زمینه های آموزشی این رشته بسیار مهارت دارم .

  • با عرض سلام و احترام، بنده (آقا ۲۷ ساله) و همسرم (خانم سوئدی الاصل) سال گذشته پس از ۵ سال دوستی ازدواج کرده و برای مجوز اقامت سوئد اقدام کردیم، متاسفانه اداره مهاجرت با درخواست ما مخالفت و پرونده را به دادگاه مهاجرت ارجاع دادند. آیا موسسه محترم شما قادر به ارائه مشاوره و یا مساعدت جهت تسریع و نتیجه بخشی در این مرحله هست یا خیر؟

  • با سلامآیا امکانش هست از طرف یکی از اقوام که در سوئد هست دعوتنامه بگیریم و وارد کشور شویم ، در آنجا کار پیدا کنیم و ویزای کار بگیریم؟ یعنی در واقع ویزای توریستی ما به ویزای کار تبدیل شود؟

  • سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه ناشنوا هستن دارایه کاشت حلزون میخواستم برم برای سوئد نمیدونم الان باید چیکار کنم کاراشو چطوری انجام بدم میخوام‌پناهندی بزنم‌اونجا و دانشجوم ترم ۲ کاردانی معدلم ۱۳/۵ نمیدونم از طریق تحصیل میتونم برم سوئد میخوام برم‌ سوئد از نو شروع کنم زندگیو میخوام برم سوئد پیشرفت کنم میشه کمکم‌ کنید 

  • سلام  و خسته نباشید یکی از بستگان اینجانب (دایی) در سوئد شهر یوتبور یک شرکت تاکسیرانی دارد  چگونه می توانم اقامت اونجا رو به طوریکه هر چه  سریعتر جذب بازار کار شوم و کم هزینه کسب کنم لازم به ذکر است که نامبرده همکاری لازم را انجا می دهد و نیز چقدر زمان پس از ورود لازم است تا بتوانم وارد بازار کار بشوم و نیز هزینه وکالت چقدر می باشد با تشکر

  • سلام وقتتون بخیر من مادرم اقامت دائم سوئد دارن میخواستم‌ ببینم از طریق ایشون میتونم برای اقامت اقدام کنم؟؟؟

  • سلام ,
    من شهروند سوئد هستم , (از ابتدا قانونی در سوئد بودم اول دانشجویی سپس کاری ) میخواستم سوال کنم ببینم راهی هاست که والدین من که در ایران هستند را بتونم بیارم اینجا ؟ از نظر ملی خودشون مستقل هستند و محل زندگیشون هم من فراهم میکنم . مواد دیگر هم خواستم ببینم شما میتونید برای دریافت پیشنهاد کاری در زمینه برنامه نویسی کامپیوتر کنک کنید ؟ شاخش مورد تحصیلات ای تی دارند و الان هم در ایران مشغول به کار هستند
    ممنون 

  • سلام
    مهندس مکانیک هستم و دانشجوی ترم سه ارشد مکاترونیک
    برای اقامت سوید چه راهکاری پیشنهاد میکنید؟

  • سلام من فوق لیسانس عمران و همسرم فوق لیسانس مهندسی برق هستیم به همراه دو فرزند. از طریق سرمایه گذاری یا تأسیس شرکت. چگونه می توانیم. اقدام کنیم. و مبلغ سرمایه گذاری چقدر است ممنون

  • سلام
    می‌خواستم شرایط و هزینه‌های تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی رو بدونم. من و همسرم هر دو دانشجوی پزشکی هستیم. من سال پنج و همسرم سال اول هست.
    سپاس

  • سلام و درود بر شما،
    آیا این موضوع صحت دارد که برای خرید مغازه در استکهلم باید وجه آن ، برای اینکه فروشنده مالیات کمتری به دولت پرداخت کند، در دو بخش،بصورت سفید (روی قرارداد ) و بصورت سیاه (وجه نقد و بدون درج در قرارداد) پرداخت شود؟

    • سلام
      برای دریافت مشاوره و بررسی شرایطتون جهت تنظیم وقت با کارشناس مربوط لطفا با موسسه تماس بگیرید و یا از طریق فرم رزرو وقت اقدام کنید.
      با تشکر

  • سلام برای گرفتن اقامت از روش ویزای تحصیلی حدودا چقدر مبلغ نیازه من یه فرزند پسر دوساله دارم .یه خانواده سه نفره مقل ما چقدر هزینه نیاز داره

  • سلام
    من ۴۵ سالمه. و ۱۹ ساله که عضو هیات علمی یکی از دانشگاههای دولتی ام. دو پسر ۱ و ۱۰ ساله دارم. برا رفتن به سوئد چه راهی هست؟ و در مورد اقامت دائم از طریق تمکن مالی هم توصیح میفرمایید؟ سپاسگزار

  • سلام
    من حدود ۱۴ ساله که در نروژ زندگی میکنم و بعد گذشته سالها به من اقامت تعلق نگرفته.چون من خانواده دارم که اقامت شامل انهاست.باید از نروز خارج و بعد از دعوتنامه همسرم اقدام به ورود کنم.ولی سفر به ایران من طبق گفته وکیل راهکار مناسبی نیست و برای ورود به اروپا مجدا به مشکل خواهم خورد که زمانی حدود ۵ سال در بر میگیره.حالا پیشنهاد همسرم اینکه ما نقل مکان به سوعد رو انتخاب کنیم که شاید قانون الحاق فامیلی شامل ما شد.البته همسرم سیتزن نروژ و دارای کار و همچنین درامد کافی هست.تشکر میکنم که من راهنمایی کنید

    • سلام
      برای دریافت مشاوره و بررسی شرایطتون جهت تنظیم وقت با کارشناس مربوط لطفا با موسسه تماس بگیرید و یا از طریق فرم رزرو وقت اقدام کنید.
      با تشکر

  • سلام
    من دوستی در سوئد دارم که پیشنهاد تاسیس شرکت بمن داده است. با توجه باینکه من اقامت ندارم
    چه راهی پیشنهاد میفرمایید . ضمنا به ایشان اطمینان کامل جهت ارسال سرمایه رادارم
    سپاس

  • با سلام -یه سوال داشتم از خدمتتون
    یکی از دوستان من که با شوهرش در سوئد هستندو زندگی میکنند و اقامت و کار دارن – به من گفته که میتونه برای من و همسرم از طریق سهمیه ای که دارن درخواست ویزا و اقامت بده و بعد ما میتوانیم بریم و اونجا بمونیم و اگر کار پیدا شد کارهم کنیم – آیا همچین چیزی امکان پذیر هست ؟

  • سلام لیسانس تربیت بدنی ودبیر ورزش با سابقه ۲۱ سال در آموزش وپرورش دارای مدارک مربیگری شنا ،بسکتبال،والیبال،هندبال،داوری هندبال وشطرنج ومدرک ماساژ فنی وحرفه ای مدرک ماساژ فدراسیون پزشکی ورزشی مدرک ماساژ اتحادیه تایلند مدرک پاکسازی پوست فنی وحرفه ای هستم ومتاهل دادای دوتا دختر ۱۵ و۱۰ ساله هستم از چه طریق میتونم برای مهاجرت اقدام کنم

    • سلام با توجه به سابقه کاری جنابعالی، امکان دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا برای شما فراهم است.
      البته همه شرایط شما باید توسط همکار موسسه حقوقی مهر پارسیان در امور مهاجرت بررسی و اظهار نظر بشه

  • باسلام . قصدمهاجرت به اسکاندیناوی رادارم ( انتخاب نهایی باراهنمایی شما) ثبت شرکت چقدربرای بنده هزینه دارد؟
    وچقدرزمان میبرد؟
    درودوتشکر

    • سلام ثبت شرکت در اروپا بسته به نوع فعالیت و نوع شرکت با هزینه های مختلفی روبرو خواهد بود
      دقت بفرمایید که ثبت شرکت در اروپا به تنهایی اقامت نخواهد داد.
      برای بررسی کامل شرایط، حتما با وکلای ما تماس بگیرید و جلسه مشاوره حضوری یا آنلاین تنظیم کنید.
      ۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵
      ۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶
      ۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

  • با سلام.من از ایران هستم. با فردی که اصلیت ایرانی ولی متولد عراق با شناسنامه عراقی و بزرگ شده و مقیم سوئد با پاسپورت سوئدی آشنا شده ام .ایشان شناسنامه ایرانی ندارن.با توجه به لزوم ثبت ازدواج و وارد شدن نام در شناسنامه و دریافت قباله ازدواج در ایران ،راهکار چیست؟آیا پس از عقد در ایران امکان اخذ قباله ازدواج در ایران و سپس ثبت اصلی ازدواج در کشور سوئد وجود دارد؟متشکرم اگر من رو راهنمایی بفرمایین.

  • با سلام.بنده در ایران هستم و یک سالی هست که با خانم مقیم سوئد که افغانی هست که ازدواج دوم هستش ایشوننامزد کردم.حالا میخواهیم ازدواج کنیم.اینجا گفتن ۶ ماه طول میکشه کارهای ازدواجمون.بعد باید با پاس ایرانی خروج بزنن.ایشون با پاس افغانی که ویزا داره میاد.۳ساله که مقیم سوئد هست.حالا برای زنم موشکلی پیش نمیاد که اینجا با پاسپورت ایرانی خروج میزنه.به نظرتتون بریم کشور سوم ازدواج کنیم بهتر نیست.ممنونم

  • سلام خسته نباشید , من دختری ۲۴ ساله هستم با مردی. ایرانی که. ۹ ساله مقیم کشور سوءد هست یک ساله که ازدواج کردم و ازدواجمان هم در سوءد ثبت شده یکبار درخواست ویزا دادم اما گفتن به دلیل کوچیک بودن خونه همسزم ریجکت شدم … گفتن خونه باید به اسم خودش باشه و دو خواب داشته باشه … اونجام مشکل مسکن گرفتن اینه باید تو نوبت باشی ….بنظر شما راهی هست که سریع تر مشکل مسکن حل بشه و من مجددا درخواست. ویزا کنم؟؟؟؟ … ازدواج ما واقعی بوده کار همسرم رسمی هست در اونجا …و از لحاظ مالی مشکلی نداره ….فقط مشکل کوچیکی خونس…..ممنون میشم راهنمایی کنید

  • سلام من و همسرم درخواست ویزا برای سوئد دادیم از طریق دعوتنامه دایی همسرم به مدت ١۵ روز تمامی مدارک هم کامل دادم سفارت اما ریجکت شدیم من شغل دولتی خوبی دارم با سابقه ١٧ سال و همسرم هم همینطور با سابقه١٢ سال می خواستم ببینم میشه اعتراض کرد و شانس ما در اعتراض جهت گرفتن ویزا چقدر هست شما می تونید کاری بکنید یا خیر در ضمن ما بعد از اتمام ویزا هم بر می گردیم مرسی

  • سلام

    احتراما اینجانب که عضو هیئت علمی یکی از داشنگاههای کشور می باشم، طی سالهای ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۰ به عنوان دانشجوی PhD در دانشگاه گوتنبرگ مشغول تحصیل بوده و پس از اخذ مدرک دکتری به اتفاق خانواده (همسر و دو فرزند که یکی در سوئد به دنیا آمده است و اکنون هردو در ایران دانشجوی دانشگاه تهران می باشند) به ایران بازگشتم.

    من و همسرم سابقه کار و پرداخت مالیات در سوئد را داریم و هر ساله از سوی اداره بازنشستگی برای ما نامه ارسال شده و در خصوص پرداخت حقوق بازنشستکی به ما توضیح میدهد.
    ما طی این سالها بارها از سوئد بازدید کرده و من با استاد راهنمای دوره دکتری خودم پروژه های مشترک اجرا کرده ایم. آخرین بار ما در سال ۲۰۱۷ از سوئد دیدن کردیم.

    با توجه به مواردی که شرح داده شد، آیا من و خانواده ام می توانیم اقامت سوئد را بدست آوریم و آیا شما لطف میکنید به عنوان وکیل و کارشناس مهاجرت به سوئد وکالت درخواست ما را به عهده بگیرید؟

    از راهنمایی و پاسخ شما بسیار سپاسگزار خواهم شد.

    • سلام مشاوره فقط با تعیین وقت قبلی با وکیل مهاجرت انجام خواهد شد و متاسفانه امکان مشاوره و پاسخگویی به این صورت وجود نداره

  • سلام.اینجوری که من توی سایت های مهاجرت به سوئد دیدم سوئد به رشته های علوم پزشکی خیلی نیاز داره.ولی از طرفی شنیدم سفارت سوئد به ایرانیها خیلی سخت ویزا میده.با این اوصاف احتمال اخذ ویزا برای رشته های علوم پزشکی چقدره و چقد طول میکشه؟؟؟من کارشناس علوم آزمایشگاهی از علوم پزشکی شیراز هستم.در حال گذراندن طرح.مجرد.۲۵ ساله.آیلتس ندارم.بودجه حداکثر تا ۱۰۰ میلیون

    • سلام تحصیل در سوئد رایگان نسیت و با مبلغ صد میلیون بهتره که یا از مهاجرت منصرف بشین و یا اینکه از طریق مکاتبه با اساتید رشته خودتون بعد از گرفتن آیلتس بورسیه دریافت کنید

  • با سلام خدمت جنابعالی من همسر و فرزندم هر دو پاسپورت سوعدی دارن حالا من میخواستم ببینم از چه راهی میتونم اقدام کنم که هر سه با هم مهاجرت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *