ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا

ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا

ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا


امروز با تشریح ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا با شما هستیم.

ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا، یکی از انواع ویزاهای مهاجرتی استرالیا محسوب می‌شود که تحت شرایطی موجب اقامت دائم استرالیا و اخذ پاسپورت استرالیا خواهد شد. از میان راههای مهاجرت به استرالیا، دریافت ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا، با رعایت شرایط مقرر در قانون مهاجرت استرالیا، بهترین روش مهاجرتی محسوب می‌شود.

اما با توجه به سوء استفاده عده ای از شهروندان استرالیایی و شهروندان کشورهایی که تبعه آن‌ها قصد مهاجرت به استرالیا از طریق اخذ ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا را دارند، از ویزای نامزدی و ازدواج استرالیا، سختگیری هایی نسبت به صدور این نوع ویزا، و همه انواع ویزاهای مهاجرتی استرالیا، از سوی دولت استرالیا اعمال شده است.

ویزاهای مهاجرتی استرالیا، اعم از ویزای کار استرالیا، ویزای تحصیلی استرالیا، ویزای کارآفرینی وسرمایه گذاری استرالیا، و ویزای ثبت شرکت استرالیا، می‌باشد. در این مقاله، به ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا، یکی از انواع ویزای مهاجرتی استرالیا،  می‌پردازیم.

سوالات متداول درباره ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا

  • آیا برای ازدواج با تبعه استرالیا، و اخذ ویزای ازدواج و نامزدی، داشتن تمکن مالی لازم است؟
  • آیا از طریق ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا، امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت استرالیا وجود دارد؟
  • امکان تحصیل رایگان در استرالیا، با ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا، وجود دارد؟
  • شرایط صدور ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا چیست؟
  • آیا دارنده ویزای نامزدی استرالیا، حق کار در استرالیا را دارد؟
  • در صورت عدم ازدواج در استرالیا، طی مدت اعتبار ویزای نامزدی و ازدواج استرالیا، تکلیف اقامت فرد چیست؟
  • پس از دریافت ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا، فرصت ورود به این کشور تا چند ماه قابل تمدید است؟
  • وکیل مهاجرت به استرالیا، جهت مشاوره حقوقی درباره ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا، کیست؟
تحصیل فیزیوتراپی در استرالیا

به سوالات عزیزان درباره ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا و شرایط درخواست ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا، کارشناسان حقوقی موسسه حقوقی محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری، پاسخ می دهند.

 شرایط ویزای ازدواج استرالیا

برای درخواست ویزای ازدواج و اخذ اقامت همسر در استرالیا، لازم است که ازدواج زوجین در استرالیا و یا خارج از استرالیا به ثبت رسیده باشد. مدارک لازم جهت درخواست ویزای دائمی همسر و ویزای ازدواج استرالیا به شرح زیر می باشد:

  1. ارائه سند رسمی ازدواج در استرالیا و یا ترجمه رسمی سند ازدواج که خارج از استرالیا، به ثبت رسیده است.
  2. پرکردن فرم های مربوطه و پرداخت هزینه صدور ویزای ازدواج.
  3. اثبات تمکن مالی همسری که در استرالیا ساکن است.
  4. اثبات واقعی بودن ازدواج یا اثبات رابطه حداقل دو ساله قبل از ازدواج از طریق ایمیل یا هر وسیله دیگر برای همسر خارج از استرالیا، و اثبات یکسال زندگی مشترک برای زوجینی که از داخل استرالیا اقدام به درخواست ویزای ازدواج می‌نمایند.

شرایط ویزای نامزدی استرالیا

ویزای نامزدی استرالیا برای نامزد شهروندان استرالیا و یا شهروندان نیوزلند که حق زندگی وکار در استرالیا را دارند صادر می‌شود. ویزای نامزدی استرالیا برای افرادی است، که واقعا قصد ازدواج داشته و می خواهند نامزد خود را برای ازدواج به استرالیا بیاورند. مدت اعتبار این ویزا، 9 ماه است و در صورت عدم اقدام به ورود و ازدواج در استرالیا، ویزای نامزدی فرد باطل می‌شود.

  1. پس از صدور ویزای نامزدی، لازم نیست حتما ازدواج در استرالیا انجام شود. با وقوع ازدواج در خارج از استرالیا، نامزد شخص، می‌تواند وارد استرالیا شده و درخواست ویزای همسر، ارائه نماید.
  2. ارائه مدارکی مبنی بر حمایت مالی از نامزد طی دو سال اول اقامت در استرالیا، توسط شهروند استرالیایی متقاضی ویزای ازدواج لازم است.
  3. گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی سلامت و داشتن مدرک زبان انگلیسی.
وکیل مهاجرت به استرالیا در اصفهان

شرایط متقاضی استرالیایی جهت درخواست ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا

  • شخص درخواست دهنده، باید شهروند و یا مقیم استرالیا باشد و یا از شهروندان نیوزلندی که در استرالیا سکونت دارند.
  • سن متقاضی باید بالای 18 سال باشد و در صورتی که متقاضی زیر 18 سال دارد، والدین وی به عنوان اسپانسر محسوب می‌شوند.
  • تعهد نامه کتبی شخص اسپانسر مبنی بر تامین هزینه‌های زندگی همسر و یا نامزد به مدت دو سال جهت درخواست ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا الزامی است.
  • امکان اسپانسر شدن و درخواست ویزای ازدواج و نامزدی، برای یکبار در 5 سال گذشته وجود دارد و ارائه درخواست مجدد ویزای نامزدی استرالیا، فقط تحت شرایط خاصی مجاز است.

مراحل انجام پروسه ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا

پس از تهیه مدارک و اثبات نامزدی و یا ازدواج، مدارک به اداره مهاجرت استرالیا ارسال می‌شود و در پروسه 2 تا 6 ماهه ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا برای متقاضی صادر می‌شود. در صورتی که دانشجویان یا ساکنین استرالیا با یکی از اتباع استرالیا یا شهروندان استرالیایی در استرالیا ازدواج نمایند. ویزای ازدواج برای آن‌ها صادر می‌شود. با ورود به وسیله ویزای توریستی استرالیا و ازدواج در استرالیا نیز ویزای ازدواج قابل صدور برای فرد می‌باشد.

تحصیل رایگان با ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا

تحصیل رایگان در استرالیا، در مراکز دولتی این کشور برای شهروندان و دارندگان اقامت دائم استرالیا، وجود دارد. دارندگان ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا، در طول اعتبار ویزا حق تحصیل و کار تمام وقت در استرالیا را دارند. با تبدیل ویزای نامزدی به ویزای همسر، امکان تحصیل رایگان در استرالیا برای دارنده این نوع ویزا، وجود دارد.

وکیل مهاجرت به استرالیا در ملبورن

کاریابی در استرالیا با ویزای نامزدی و ازدواج

دارنده ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا، امکان اشتغال به کار در استرالیا را در زمان اعتبار ویزا دارد. پس از تبدیل ویزای نامزدی، به انواع دیگر ویزای اقامتی، شخص، امکان تحصیل و کار در استرالیا و اخذ پاسپورت استرالیا را دارد. جهت دریافت مشاوره حقوقی مهاجرتی از وکلای پایه یک دادگستری و مشاورین رسمی مهاجرتی استرالیا، با گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

وکیل مهاجرت به استرالیا

با توجه به وجود راههای متعدد مهاجرت به استرالیا، همه راههای مهاجرت به استرالیا، نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل رسمی مهاجرتی استرالیا دارد. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با داشتن قرارداد رسمی با وکلای مهاجرتی رسمی استرالیا، امکان ارائه مشاوره حقوقی مهاجرتی جهت دریافت انواع ویزاهای مهاجرتی استرالیا را برای عزیزان دارد.

برای دریافت مشاوره مهاجرتی با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • 021-88795408
  • 021-88796143
  • 09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

  • 09120067669

موسسه حقوقی مهر پارسیان

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *