ویزای توریستی استرالیا


ویزای توریستی استرالیا

ویزای توریستی استرالیا، برای سفر سیاحتی به یکی از زیباترین کشورهای دنیا، از طریق تهیه و ترجمه مدارک و اثبات قصد دیدار از استرالیا، به شرط احراز بازگشت پس از اتمام سفر توریستی استرالیا، از سوی سفارت استرالیا، صادر می‌شود. شرایط صدور ویزای توریستی استرالیا، مشابه صدور ویزای توریستی سایر کشورها می‌باشد. یکی از راههای ورود قانونی به استرالیا، ورود با ویزای توریستی استرالیا می‌باشد. اخذ ویزای توریستی استرالیا، در صلاحیت آژانس های مسافرتی دارای مجوز از سوی سازمان ایرانگردی و جهانگردی می باشد، اما هر شخصی که شرایط و مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی استرالیا را بداند، می‌تواند راسا نسبت به تهیه و ترجمه مدارک و اخذ وقت مصاحبه جهت دریافتی ویزای توریستی از سفارت استرالیا در تهران اقدام نماید. در نوشتار پیش رو که توسط مشاورین ارشد حقوق بین‌الملل خصوصی موسسه حقوقی و داوری محمدرضا مهری تهیه شده است، به مدارک لازم درباره اخذ ویزای توریستی استرالیا، امکان تبدیل ویزای توریستی استرالیا به سایر ویزاها و امکان اقامت دائم استرالیا با ویزای توریستی و ورود به استرالیا، و همچنین آثار حقوقی اخذ ویزای توریستی استرالیا و شرایط اعتراض به رد درخواست ویزای توریستی استرالیا، به نحو مشروح پرداخته خواهد شد.

سوالات متداول

مدارک لازم جهت درخواست ویزای توریستی استرالیا کدامند؟

آیا امکان تبدیل ویزای توریستی استرالیا به سایر ویزاهای اقامتی وجود دارد؟

با ویزای توریستی استرالیا امکان پناهنگی به استرالیا وجود دارد؟

سفر به اروپا، برای اخذ ویزای توریستی استرالیا امتیاز محسوب می‌شود؟

حساب بانکی لازم جهت اخذ ویرزای توریستی استرالیا چه مقدار است؟

تولد فرزند در استرالیا

وکیل مهاجرتب ی استرالیا جهت اخذ ویزای توریستی استرالیا، موثر است؟

فرم های سفارت استرالیا برای اخذ ویزای توریستی سترالیا چگونه قابل دسترسی هستند؟

پاسخ سوالات درباره ویزای توریستی استرالیا در ادامه خواهد آمد.

مدارک لازم جهت درخواست ویزای توریستی استرالیا

  1. پاسپورت معتبر متقاضی و افراد خانواده، در صورتی که به صورت خانوادگی تقاضای اخذ ویزای توریستی استرالیا را دارید.
  2. یک قطعه عکس۳.۵ در ۴.۵برای هریک از متقاضیان با زمینه سفید و تمام رخ.
  3. پر کردن فرم های درخواست برای هر یک از افراد به صورت مجزا ( مشاورین حقوقی موسسه حقوقی مهر پارسیان شما را در پر کردن فرم ها یاری خواهند نمود).
  4. ارائه ترجمه تایید شده اسناد مالکیت و صورتحساب های بانکی و تمکن مالی از بانک.
  5. ترجمه و تایید مدارک شغلی و بیمه متقاضی با شرح وظایف و آخرین ابلاغ یا روزنامه رسمی شرکت.
  6. ترجمه شرح کامل برنامه سفر توریستی به استرالیا با ذکر جزییات.
  7. ضمیمه نمودن دعوتنامه در صورتی که تقاضای ویزای توریستی استرالیا، به دعوت یکی از شهروندان استرالیا باشد به همراه حساب بانکی میزبان.
  8. ترجمه سند ازدواج و شناسنامه و مدارک هویتی همراهان.
  9. اثبات قصد بازگشت به کشور مبدا از طریق گواهی شغلی و یا ثبت نام در دانشگاه.
  10. در صورت داشتن سفر های قبلی به اروپا یا سایر کشورها، ویزاهای قبلی ضمیمه شود.

مراحل درخواست ویزای توریستی استرالیا

  1. ترجمه و تایید کلیه مدارک مورد نیاز و بارگذاری در صفحه مخصوص سفارت استرالیا.
  2. پرداخت هزینه صدور ویزا به مبلغ ۱۳۵دلار استرالیا( در صورت ردی ویزای توریستی استرالیا از سوی سفارت این وجه مسترد نمی‌شود).
  3. بررسی آنلاین درخواست ویزای توریستی استرالیا که حداکثر ظرف یکماه تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.
  4. پس از قبول درخواست ویزای توریستی استرالیا، ویزای الکترونیک صادر می‌شود. ویزای توریستی استرالیا در پاسپورت درج نمی‌شود و با دریافت تاییدیه، متقاضی می‌تواند به استرالیا مسافرت نماید.
چگونه وکیل مهاجرت شویم

مدت اعتبار ویزای توریستی استرالیا، از ۳ تا ۱۲ ماه می‌باشد. دارنده ویزای توریستی استرالیا حق کار با ویزای توریستی را ندارد. اگر در طول مدت اقامت در استرالیا، فرزندی از دارنده ویزا به دنیا بیاید، با توجه به اخذ پاسپورت استرالیا توسط فرزند، امکان تبدیل ویزای والدین وی به اقامت استرالیا وجود دارد.

اهداف سفر توریستی به استرالیا

  • با توجه به اینکه استرالیا، کشوری با آب وهوای معتدل است، در تمامی فصول سال، متقاضی سفر توریستی به استرالیا وجود دارد.
  • شرکت در کنفرانس ها و سمینارهای علمی، دلیل دیگری برای درخواست ویزای توریستی استرالیا می‌باشد.
  • آشنایی با کشور استرالیا برای اشخاصی که قصد سرمایه گذاری یا اقامت بلند مدت در استرالیا را دارند، از طریق ویزای توریستی استرالیا، بسیار مناسب می‌باشد.

پناهندگی به استرالیا از طریق ویزای توریستی استرالیا

کنوانسیون پناهندگی سازمان ملل متحد، موسوم به کنوانسیون ژنو، مورد پذیرش کشور استرالیا نیز قرار گرفته است. استرالیا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان است، اما بحران ورود غیر قانونی پناهجو یان به استرالیا، دولت استرالیا را بران داشت تا به چاره جویی در این زمینه بپردازد. اسکان پناهجو یان در اردوگاه ماناس و اسکان اجباری پناهجو یان غیر قانونی در اندونزی توسط دولت استرالیا، و همچنین سختگیری در پذیرش پناهجو یان، معضل بزرگی برای مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی ایجاد کرده است. ورود به استرالیا از طریق ویزای توریستی استرالیا و درخواست پناهندگی از دولت استرالیا، باعث سختگیری در صدور ویزای توریستی استرالیا شده است. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، به هیچ عنوان اعلام پناهندگی در هیچ کشوری را به هم وطنان عزیز توصیه نمی کند. اعلام پناهندگی در استرالیا، بدون داشتن شرایط قانونی لازم، باعث تضییع حقوق افرادی است که واقعا نیاز به خدمات پناهندگی دارند.

ویزای ازدواج و نامزدی استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

راههای مهاجرت به استرالیا، متعدد هستند. وکیل مهاجرت به استرالیا، امکان بررسی راههای ممکن مهاجرتی به استرالیا برای موکلین را دارد. ویزای توریستی استرالیا و یا سایر کشورها، شرایطی دارد که در صورت دارا بودن شرایط توسط متقاضی، بدون نیاز به وکیل مهاجرتی یا هر عنوان دیگری، ویزای توریستی استرالیا، توسط سفارت استرالیا در تهران، صادر می‌شود. ادعای بعضی از موسسات، مبنی بر داشتن ارتباطاتی با سفارت استرالیا در تهران، جهت تسهیل در صدور ویزای توریستی استرالیا، دروغی بیش نیست. تمامی مراحل درخواست و صدور ویزای توریستی استرالیا، به صئورت آنلاین انجام می‌شود و حتی نیازی به حضور در سفارت و مصاحبه، برای اخذ ویزای توریستی استرالیا، نمی‌باشد. گروه وکلای مهر، با همکاری موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، راهنمای شما جهت تهیه و تنظیم مدارک و پر کردن فرم های مخصوص سفارت استرالیا، جهت درخواست ویزای توریستی استرالیا می‌باشد. در صورت مردودی ویزا توسط سفارت استرالیا در تهران، امکان تنظیم لایحه حقوقی اعتراض به ردی ویزای توریستی استرالیا برای عزیزان وجود دارد.

امتیاز دهی به مقاله

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *