ویزای کار انگلستان

ویزای کار انگلستان

ویزای کار انگلستان


امروز با بررسی شرایط صدور ویزای کار انگلستان با شما هستیم.

معضل ویزای کار انگلستانبی کاری در تمامی کشورها به مشکل غیر قابل حلی برای دولت ها تبدیل شده است.

با توجه به افزایش جمعیت جوانان تحصیل کرده جویای کار این مشکل در کشورهای با رشد اقتصادی کمتر، بیشتر به چشم می خورد.

کشورهایی که از نظر سرمایه در وضعیت پایینی قرار دارند، معضل بی کاری را بیشتر حس می کنند.

جوانان جویای کار در کشورهای آسیایی و کشورهای خاورمیانه همواره به کشورهای پیشرفته از قبیل استرالیا، آمریکا، کانادا، انگلستان و کشورهای اروپایی جهت پیدا کردن کار هجوم برده و این موضوع سالیان سال است که لاینحل مانده است.

اما کشورهای کمی وجود دارند که حاضر به پذیرش نیروی کار خارجی می‌باشند.پذیرش نیروی کار خارجی، شرایط و ضوابط خاصی دارد.

در بسیاری از کشورهای پیشرفته با توجه به وجود تخصص های گوناگون علمی و دانشگاهی و وجود جوانان مستعد همان کشور جهت تصدی امور و انجام کارهای زیر بنایی و رو بنایی، نیاز این کشورها به نیروی کار خارجی را به شدت کاهش داده است.

در این بین کشورهایی مثل انگلستان و کشورهای اروپایی که در سالهای اخیر، خود با معضل بی کاری و هجوم گسترده پناهجویان به این کشورها رو به رو شده اند از شرایط بدتری برخوردار هستند.

ویزای کار انگلستان به صورت مستقل و جهت کاریابی صادر نمی‌شود.

اما شرایط کار در انگلستان جهت سرمایه گذاری و از طریق ثبت شرکت و یا کار در انگلستان از طریق کارآفرینی، همچنان وجود دارد.

دولت انگلستان در اینگونه موارد ویزای لازم را صادر می‌نماید.

تحصیل در مدارس شبانه روزی انگلستان

نکات مهم مهاجرت کاری به انگلستان

آیا با داشتن پیشنهاد شغلی Job offer از کشور انگلستان امکان صدور ویزای کار انگلستان وجود دارد؟

آیا شرکت ها انگلیسی اقدام به صدور دعوت نامه ی شغلی برای کارگر خارجی می‌نمایند؟

ویزای کار در انگلستان، نیاز به مدرک زبان و یا دانش زبان انگلیسی دارد؟

آیا از طریق کارآفرینی و سرمایه گذاری در انگلستان، امکان کاریابی در این کشور وجود دارد؟

وضعیت بیمه و بازنشستگی متقاضی کار در انگلستان به چه صورت است؟

مؤسسه حقوقی معتبر جهت اخذ ویزای کار در انگلستان چه ویژگی هایی دارد؟

آیا وکیل مهاجرت در انگلستان امکان ارائه خدمات در زمینه ویزای کار انگلستان را دارد؟

ویزای کار، ویزای در جستجوی کار، پیشنهاد شغلی یا Job offer

عناوین ویزای کار، ویزای در جستجوی کار و ویزای کار در انگلستان تقریبا با یکدیگر مترادف هستند اما تفاوت هایی نیز باهم دارند.

ویزای کار به ویزایی اطلاق می‌شود که کشور مقصد، نیاز خود به نیروی انسانی ماهر و غیر ماهر خارجی را اعلام نموده و شرایطی نیز برای استخدام نیروی کار خارجی اعلام می‌نماید.

در این صورت، هرکسی از کشورهای خارجی امکان ارائه رزومه و اخذ ویزای کار، در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط مندرج در آگهی استخدام را دارد.

اما ویزای در جستجوی کار به ویزایی گفته می‌شود که شخص متقاضی کار در انگلستان اقدام به اخذ ویزایی نموده، که با این ویزا بتواند در کشور انگلستان اقدام به کاریابی نماید.

پیشنهاد شغلی یا Job offer نیز به پیشنهادی گفته می‌شود که از سوی سازمان، شرکت و نهاد خاصی برای شخص خاصی با تخصص خاص صادر و به تأیید دولت انگلستان می‌رسد.

پناهندگی در آفریقای جنوبی

در این صورت و باز هم با داشتن شرایط مخصوص جهت اشتغال در کشور انگلستان، سفارت انگلستان ویزای کار انگلستان را برای متقاضی صادر می‌نماید.

هر سه نوع ویزایی که در بالا ذکر شد و توضیح ان برای شما ذکر و بیان شد فعلا در انگلستان صادر نمی‌شود.

اما اگر پیشنهاد کاری یا دعوت نامه شغلی داشته باشید و کارفرما در انگلستان به صورت کامل ضمانت فرد را بنماید امکان صدور ویزا کار انگلستان برای متقاضی وجود دارد.

اما شرایط سختی برای صدور دعوت نامه شغلی فرد متخصص خارجی در نظر گرفته شده است که صدور ویزای کار انگلستان را تقریبا غیر ممکن می سازد.

این شرایط عبارتند از :

1)آگهی شدن پیشنهاد شغلی در سطح کشور انگلستان سه نوبت متوالی.

2)عدم وجود فرد متخصص با ویژگیهای مورد نظر کارفرما در کشور انگلستان، پس از سه بار آگهی در انگلستان.

3)ضمانت کامل کارفرما مبنی بر صوری نبودن پیشنهاد شغلی.

ویزای کار انگلستان

یکی از راههای مهاجرت به انگلستان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی در انگلستان می باشد.

کسانی که خواهان تصدی و ادامه شغلی در کشور انگلستان می‌باشند، لازم است ابتدا از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی در انگلستان وارد انگلستان شوند.

درباره کارآفرینی و سرمایه گذاری انگلستان به مقالات موجود در همین سایت مراجعه فرمایید.

شخص متقاضی کارآفرینی یا ثبت شرکت، لازم است موضوع بیزنس پلان یا طرح توجیهی اقتصادی خود را در انگلستان به اجرا گذاشته و مشغول فعالیت شود.

اما همراهان متقاضی ویزای کارآفرینی انگلستان، که شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی می‌شود امکان تحصیل رایگان در انگلستان را دارند.

ثبت شرکت در چین

همسر فرد متقاضی با توجه به اینکه در تمامی ساعات و ایام هفته فرصت کافی برای کار دارد می‌تواند با حضور در انگلستان و پیدا کردن شغل مناسب به استخدام نهاد یا سازمان در انگلستان درآید و از این طریق بتواند اقامت خود را تمدید نماید.

راه دیگر مهاجرت به انگلستان اخذ ویزای تحصیلی انگلستان می باشد فردی که ویزای تحصیلی انگلستان را دارد و سن وی بالای 18 سال می باشد، امکان کار همزمان با تحصیل در انگلستان را دارد.

کاریابی در انگلستان برای دانشجویان تقریبا آسان است و امکان کار نیز وجود دارد.

اما فارغ التحصیل مقطع دکترا تخصصی PHD در انگلستان یک تا دو سال پس از اتمام تحصیلات امکان حضور در انگلستان و جستجو برای یافتن شغل مناسب را دارد.

در این حالت ویزای کار انگلستان برای فارغ التحصیل دکترای تخصصی در انگلستان صادر می‌شود و حق کار وی در انگلستان به رسمیت شناخته می‌شود.

اخذ اقامت دائم و پاسپورت از طریق ویزای کار انگلستان

همانطور که در سطور پیشین به استحضار شما عزیزان رسید در صورتی که شخصی ویزای کار انگلستان را دریافت و مشغول به کار مورد نظر در انگلستان شود پس از سه سال کار و پرداخت مالیات، اقامت دائم بریتانیا را اخذ خواهد نمود.

بعد از گذشت 5 سال از اقامت در انگلستان و دانش کامل زبان انگلیسی و شرکت در آزمون مخصوص اعطاء تابعیت، امکان اخذ تابعیت کشور انگلستان را نیز دارد.

پاسپورت کشور انگلستان یکی از قوی ترین و معتبرترین پاسپورت های دنیا می باشد.

با توجه به جدا شدن کشور انگلستان از اتحادیه اروپا، ورود به کشور انگلستان برای دارندگان ویزای شنگن و یا دارندگان اقامت اروپا نیز از طریق اخذ ویزای گردشگری انگلستان امکان‌پذیر است.

تحصیل در انگلستان

بدون داشتن ویزا حتی ورود به کشور انگلستان برای اهالی اروپا نیز امکان‌پذیر نمی‌باشد.

توجه داشته باشید در صورت اخذ تابعیت و پاسپورت کشور انگلستان نیازی به ترک تابعیت قبلی نیست.

نظام حقوقی انگلستان، دو تابعیتی را پذیرفته و شخص می‌تواند با حفظ تابعیت اولیه خود، موفق به اخذ تابعیت و پاسپورت کشور انگلستان شود.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در انگلستان

با توجه به اینکه ویزای کار در انگلستان به صورت مستقل و بدون داشتن دعوت نامه شغلی امکان‌پذیر نیست، تهیه و تحویل مدارک زیر جهت اخذ ویزای کار انگلستان و ارائه ان به سفارت انگلستان در هنگام مصاحبه، ضروری می باشد:

1) دعوت نامه شغلی یاJOB OFFER تأیید شده توسط دولت انگلستان.

2) شناسنامه و پاسپورت معتبر متقاضی.

3) دو قطعه عکس.

وکیل مهاجرتی انگلستان

با توجه به تفکیک وکیل دادگستری، وکیل مهاجرتی و وکیل امور م،الیاتی در کشور انگلستان کلیه وکلای مهاجرتی، امکان ارائه ی مشاوره حقوقی ومهاجرتی رابا توجه به درخواست، شما عزیزان دارد.

اما در کشور ما، ایران، تخصص وکلای محترم، تفکیک نشده و کلیه وکلای پایه 1 دادگستری، امکان ارائه مشاوره حقوقی در همه زمینه ها، خصوصا مسائل حقوقی و مسائل مهاجرتی شما عزیزان را دارند.

دقت بفرمایید برای انجام هر نوع کاری در انگلستان نیاز به عقد قرارداد با وکلای رسمی دادگستری یا مهاجرتی نیست.

اما با توجه به اینکه پروسه مهاجرت پروسه ای کاملا حقوقی است و آثار و عواقبی در صورت مهاجرت به سایر کشورها بر مهاجرت شما مترتب است رجوع به متخصص امر و اخذ مشاوره لازم حقوقی را ضروری می‌نماید.

پناهندگی در آمریکا

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی،  همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راه‌های ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

021-88663925

021-88663926

021-88663927

شماره  موبایل وکیل مهاجرت انگلستان

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

09120067669

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

5/5 - (12 امتیاز)

2 دیدگاه

  • با سلام. من یک job offer. از کشور انگلستان دارم. آیا برای دریافت ویزای کار هزینه ای به جز هزینه های معمول سفارت باید بپردازم؟ دریافت ویزای کار از این طریق چه مدت طول می کشد؟
    ممنون

    • سلام اطلاعاتی در این خصوص در دست نیست. در صورت تمایل میتونین با تعیین وقت قبلی با وکیل همکار در انگلستان مشاوره بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *