وکیل طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی


امروز با معرفی وکیل طلاق توافقی با شما هستیم.

وکیل طلاق توافقی ، می‌تواند وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی و یا وکیل محضری و مدنی باشد. وکیل پایه یک دادگستری به شخصی اطلاق می‌شود که پس از طی مراحل آزمون وکالت و اختبار، موفق به اخذ پروانه وکالت دادگستری می‌شود.

اطلاعاتی درباره وکیل طلاق توافقی، وکیل پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی، مشاوره حقوقی خانواده، بهترین وکیل تهران و بهترین وکیل طلاق توافقی تهران، توسط موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، برای خوانندگان گرامی تدارک دیده شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

طلاق توافقی

یکی از انواع طلاق ها، طلاق توافقی است. طلاق به درخواست مرد، طلاق یه درخواست زن و طلاق به درخواست زوجین، که طلاق توافقی نامیده میشود از انواع طلاق های مصطلح هستند.

طلاق توافقی، یا معمولا در قالب طلاق خلع، قرار می گیرد که درباره آن در نوشته مختص بحث طلاق توافقی و طلاق خلع، به تفصیل توضیح داده شد.

طلاق توافقی در مشهد

در بعضی از موارد، شوهر، اختیار طلاق خود را با عقد وکالت رسمی در دفتر اسناد رسمی، تحت عنوان وکالت بلاعزل طلاق، به زوجه یا شخص ثالث، اعطاء می کند.

دادن وکالت طلاق به زن، یا شخص ثالث، از بین برنده حق طلاق مرد، به معنی سلب اختیار مرد از اعمال حق طلاق نیست، بلکه وکیل طلاق توافقی می‌تواند با استفاده از این وکالتنامه، جانشین مرد در اعلام اراده طلاق شود.

در حالتی که زن، وکالت طلاق، از سوی شوهرش دارد، با مراجعه به وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، نسبت یه تعویض و اعطای وکالت به وکیل طلاق توافقی، از سوی مرد، اقدام می کند و وکیل پایه یک دادگستری، جانشین مرد در مراجعه به دادگاه خانواده و طی مراحل طلاق توافقی می‌شود.

اگر زوجه نیز نیاز به وکیل پایه یک دادگستری در پرونده طلاق توافقی، داشته باشد، دو وکیل پایه یک دادگستری، با قبول وکالت طرفین، به عنوان وکیل طلاق توافقی، اقدام به ثبت دادخواست و پیگیری پرونده، تا زمان اجرای صیغه طلاق توافقی در دفتر اسناد رسمی طلاق، خواهند نمود.

پس صرف داشتن وکالت بلاعزل محضری برای پرونده طلاق و اجرای صیغه طلاق، برای مراجعه به دادگاه خانواده کافی نیست و با وکالت محضری اعطایی از سوی شوهر برای پرونده طلاق، فقط امکان عقد قرارداد برای پرونده طلاق توافقی با یکی از وکلای پایه یک دادگستری، وجود دارد.

مشاور حقوقی خانواده

طبق قانون وکالت، هر وکیلی که به مدت ۱۰ سال به عنوان وکیل پایه یک دادگستری فعالیت نماید، می‌تواند به عنوان مشاور حقوقی خانواده و مشاور حقوقی نیر فعالیت نماید. دو عنوان مشاور حقوقی خانواده و مشاور حقوقی، در مفهوم تفاوت چندانی ندارند و میزان تجارب هر وکیلی بیانگر پذیرش پرونده‌ها، توسط وی می‌باشد. محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری با سابقه بیش از ۱۵ سال خدمات قضایی و وکالت، مشاور حقوقی خانواده، برای همراهان عزیز می‌باشد. مشاوره حقوقی خانواده، امری کاملا تخصصی است و بهترین راه برای کسب اطلاعات در زمینه مسائل ومطالب حقوقی خانواده، مشاوره با متخصص حقوق خانواده است.

طلاق توافقی بدون حضور زوجین

بهترین وکیل طلاق تهران

عناوینی مانند بهترین وکیل تهران، معتبر ترین موسسه حقوقی خاورمیانه، بهترین وکیل طلاق توافقی تهران و امثال این ها، قطعا هدفی جز فریب و بازاریابی کاذب ندارند، چرا که معیار بهترین بودن فقط صداقت در گفتار و رفتار، داشتن دانش کافی برای انجام امور محوله، پیگیری امور و پرونده‌های سپرده شده می‌تواند باشد. اما معیار سنجش راستگویی وکلا و موسسات حقوقی، داشتن پروانه وکالت، به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، موسسه معتبر و ثیت شده و تحصیل در یکی از رشته های حقوق می باشد که در بدو ورود به دفتر وکیل طلاق توافقی و یا هر وکیل دیگری با موضوعات خاص، قابل رویت و استعلام می‌باشد.

وکیل طلاق توافقی

همان طور که به عرض رسید، وکیل پایه یک دادگستری و با تجربه در امور خانواده، امکان قبول پرونده طلاق توافقی به عنوان وکیل طلاق توافقی را دارد. وکیل طلاق توافقی، امکان قبول مشاوره حقوقی درباره طلاق توافقی قبول پرونده طلاق توافقی، ثبت دادخواست طلاق توافقی و سایر پیگیری های پرونده‌های طلاق توافقی را بدون حضور طرفین دارد. طرفین متقاضی طلاق توافقی می‌توانند با مراجعه به دفتر وکیل پایه یک دادگستری، نسبت به اعطا وکالت اقدام فرمایند.

هزینه پرونده طلاق توافقی نبز بستگی به توافق وکیل و موکل دارد.

مزایای داشتن وکیل طلاق توافقی، سرعت در انجام کار، عدم نیاز به حضور زوجین در مراحل رسیدگی و ثبت صیغه طلاق می‌باشد. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، امکان مشاوره حقوقی خانواده و تعیین با تجربه ترین وکیل طلاق توافقی، برای پرونده‌های خانواده را دارد.

وکیل خانواده مشهد

مدارک لازم برای تعیین وکیل طلاق توافقی

برای مراجعه به دفتر وکیل پایه یک دادگستری و یا موسسه حقوقی معتبر ثبت شده جهت تعیین وکیل طلاق توافقی، مدارکی لازم است که به شرح زیر بر شمرده می‌شود.

  • عقدنامه یا رونوشت عقدنامه
  • شناسنامه و کارت ملی طرفین (در صورت داشتن فرزند، شناسنامه فرزند لازم است.)
  • صورتجلسه توافق اولیه

مشاوره حقوقی طلاق

برای شروع پرونده طلاق و انتخاب وکیل طلاق توافقی، انجام مذاکرات اولیه و توافقات ما بین زوجین، لازم است. انجام مشاوره حقوقی طلاق توافقی و آگاهی از آثار و تبعات حقوقی و پیامدهای طلاق توافقی، می‌تواند در اتخاذ تصمیم زوجین، موثر واقع شود.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در قالب گروه وکلای مهر، دپارتمان اختصاصی و تخصصی حقوق خانواده را تشکیل داده است که خدماتی از قبیل، مشاوره حقوقی خانواده، تنظیم صورتجلسه طلاق توافقی، تعیین وکیل طلاق توافقی از بین صدها وکیل پایه یک دادگستری، ثبت و پیگیری پرونده طلاق توافقی از ابتدا تا اجرای صیغه طلاق توافقی را بدون حضور طرفین، ارائه می‌دهد.

گروه وکلای مهر، توسط محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و عده ای از همکاران وکیل، تشکیل، و مشغول خدمات رسانی و رفع نیازهای حقوقی جامعه می‌باشد.

شماره های تماس

  • ۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵
  • ۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶
  • ۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷
  • ۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸
  • ۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲
  • ۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸
  • ۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹
خروج فرزند از کشور

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

 

[stextbox id=’info’]

مشاوره حقوقی امور کاری و استخدامی

مشاوره حقوقی امور پولی و بانکی

مشاوره حقوقی امور مالی و مالیاتی

مشاوره حقوقی بورس و اوراق بهادار

مشاوره حقوقی سرمایه گذاری خارجی

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی حضوری

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۱۴ امتیاز)

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *