تحصیل پزشکی در مالزی

تحصیل پزشکی در مالزی

تحصیل پزشکی در مالزی، برای بازمانده ها از کنکور سراسری علوم پزشکی ایران، یکی از راههای رسیدن به هدف است. ارائه رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، که از رشته های مهم علوم پزشکی محسوب می‌شوند، در دانشگاههای معتبر و با شهریه مناسب در مالزی، رغبت محصلین را جهت تحصیل پزشکی در مالزی، دو چندان کرده است. امکان مهاجرت به کانادا و استرالیا، پس از تحصیل پزشکی در مالزی، فراهم است و فارغ التحصیلان علوم پزشکی دانشگاههای معتبر مالزی، امکان ورود به رشته های تخصصی پزشکی در اروپا، انگلستان، کانادا، استرالیا و آمریکا را دارند. مهاجرت به مالزی، از راههای متعددی امکان‌پذیر است و یکی از راههای مهاجرت به مالزی، کشوری زیبا در جنوب شرق آسیا، با داشتن یکی از مهم ترین صنایع، که صنعت توریسم است، تحصیل پزشکی در مالزی و به طور کلی، تحصیل در مالزی می‌باشد. البته تحصیل رایگان در مالزی و در دانشگاههای دولتی مالزی برای افرادی که اقدام به سرمایه گذاری در مالزی، ثبت شرکت در مالزی و یا خرید ملک در مالزی نموده اند، امکان‌پذیر است. در نوشتار پیش رو، مزایا و معایب تحصیل پزشکی در مالزی، به همت وکیل مهاجرت و وکیل پایه یک دادگستری، به چالش کشیده خواهد شد. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با همکاری موسسه مجاز مهاجرتی در مالزی، پاسخگوی نیاز عزیزان در شناخت راه تحصیل پزشکی در مالزی، می‌باشد.

  • هزینه‌های تحصیل پزشکی در مالزی و سایر رشته های علوم پزشکی مانند دندانپزشکی در مالزی، چه میزان است؟
  • آیا امکان کاریابی در مالزی، همزمان با تحصیل پزشکی در مالزی امکان‌پذیراست؟
  • آیا افراد متاهل و خواهان تحصیل پزشکی در مالزی، امکان بردن همراهان را دارند؟ همراه دانشجوی شاغل به تحصیل پزشکی در مالزی، حق کاردارد؟
  • پس از فارغ التحصیلی و اتمام تحصیل پزشکی در مالزی، امکان کاریابی در بیمارستاهای مالزی وجود دارد؟
  • تحصیل دندانپزشکی در مالزی، چه تفاوتهایی با تحصیل پزشکی در مالزی دارد؟
  • وکیل مهاجرت به مالزی کیست و چه خصوصیاتی دارد؟
  • موسسه حقوقی معتبر در ایران، جهت عقد قرارداد مهاجرت به مالزی کدام است؟
اقامت در مالزی از طریق طرح خانه دوم

به سوالات حقوقی مهاجرتی شما درباره تحصیل پزشکی در مالزی و تحصیل دندانپزشکی در مالزی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، عضو گروه وکلای مهر، با همکاری موسسه مهاجرتی در مالزی پاسخ می دهند.

شرایط تحصیل پزشکی در مالزی

افرادی که دارای دیپلم کامل متوسطه در رشته های تجربی و ریاضی هستند، امکان اخذ پذیرش و ویزای تحصیل پزشکی در مالزی را دارند. اما نظام آموزش و پرورش مالزی، اقدام به پذیرش در مقطع دبیرستان برای دانش آموزان بین‌المللی می‌نماید. اگر فرزند شما در دبیرستان تحصیل می‌نماید و خواهان تحصیل پزشکی در مالزی برای او هستید، امکان ثبت نام در دبیرستآن‌های مالزی و در نهایت پس از اخذ دیپلم به زبان انگلیسی در دبیرستآن‌های مالزی، امکان ادامه تحصیل پزشکی، دارور سازی و دندانپزشکی در مالزی را دارد. تحصیل پزشکی در مالزی به زبان انگلیسی است ولی نیاز به مدرک زبان انگلیسی ندارد. در صورتی که متقاضی تحصیل پزشکی در مالزی، توانایی و دانش کافی در زبان انگلیسی ندارد، ابتدا در کالج های زبان انگلیسی در مالزی، اقدام به گذراندن و کسب مهارت زبان انگلیسی در کالج های زبان انگلیسی مالزی نموده و سپس مشغول به تحصیل پزشکی در مالزی می‌شود. ترم های آموزش زبان در کالج زبان مالزی محدودیت ندارد. طول دوره تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالزی ۵ الی۶ سال است و مدارک صادر شده از دانشگاههای معتبرعلوم پزشکی مالزی در همه دنیا، از اعتبار برخوردار است. تحصیل تخصصی در رشته های پزشکی در مالزی  هم، برای بعد از اتمام تحصیل پزشکی در مالزی و یا فارغ التحصیلان پزشکی در سایر کشورها امکان‌پذیر است.

ثبت شرکت در مالزی

هزینه‌های تحصیل پزشکی در مالزی

دانشگاههای علوم پزشکی مالزی که هم دانشگاههای دولتی و هم دانشگاههای خصوصی و نیز دانشگاههای بین‌المللی مالزی را در بر می گیرد، هزینه‌های مختلفی جهت تحصیل پزشکی در مالزی دارند. دانشگاههای دولتی مالزی، معمولا دانشجوی بین‌المللی جهت تحصیل پزشکی در مالزی را پذیرش نمی‌نمایند. اما تمامی دانشگاههای خصوصی علوم پزشکی مالزی، جهت تحصیل پزشکی و سایر رشته های علوم پزشکی، دانشجوی خارجی می پذیرند. در این بین، دانشگاههای از کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا، جهت پذیرش دانشجوی بین‌المللی و تحصیل پزشکی در مالزی اقدام به تاسیس شعبه و پذیرش دانشجوی بین‌المللی پزشکی نموده اند. شهریه تحصیل پزشکی در مالزی متغیر است و از سالی ۸۰۰۰ هزار دلار تا ۱۵۰۰۰دلار متغیر است. هزینه‌های زندگی دانشجویی در مالزی، ماهیانه حدود ۱۰۰۰دلار می باشد که در مقایسه با بسیاری از کشورهای ارائه دهنده خدمات تحصیلی به دانشجو یان بین‌المللی با توجه به کیفیت و شرایط، کم نظیر است.

مزایای تحصیل پزشکی در مالزی

  • امکان همراه بردن همسر و فرزندان دانشجوی شاغل به تحصیل پزشکی در مالزی.
  • امکان اشتغال به کار همزمان با تحصیل پزشکی در مالزی.
  • امکان اشتغال به کار پس از اتمام تحصیل پزشکی در مالزی.
  • امکان کاریابی در مالزی برای شخص همراه.
  • امکان همراه بردن والدین دانشجوی پزشکی مالزی.
  • عدم نیاز به مدرک زبان.
  • هزینه‌های ارزان تحصیل پزشکی در مالزی.
  • امکان تحصیل در دانشگاههای انگلستان، استرالیا، کانادا و آمریکا با هزینه‌های کم.
  • امکان مهاجرت به سایر کشور ها با تحصیل پزشکی در مالزی.
  • تایید مدارک پزشکی مالزی توسط وزارت بهداشت ایران.

معایب تحصیل پزشکی در مالزی

  • آب و هوای استوایی و گرمای هوا در اکثر مواقع سال.
  • دستمزدهای پایین کار دانشجویی در مالزی.
تحصیل دندانپزشکی در مالزی

تفاوت تحصیل دندانپزشکی در مالزی با تحصیل پزشکی در مالزی

تحصیل دندانپزشکی در مالزی تفاوت و وجه افتراق چندانی با تحصیل پزشکی در مالزی ندارد. کلیه دروسی که در مقطع علوم پایه و دو سال اول تحصیل در رشته های علوم پزشکی ارائه می‌شود، در رشته های زیست شناسی، پزشکی و دندانپزشکی یکسان است. فرد شاغل به تحصیل پزشکی در مالزی، می‌تواند در دو سال اول تحصیل در رشته های علوم پزشکی، به راحتی به رشته دیگر تغییر دهد. هزینه‌های تحصیل دندانپزشکی در مالزی با پزشکی در یک سطح قرار دارد و شرایط تقریبا یکسان است.

کاریابی در مالزی

همان گونه که پیشتر گفته شد، پس از اتمام تحصیل پزشکی در مالزی، امکان کاریابی در مالزی وجود دارد. تبدیل ویزای دانشجویی به ویزای کار در مالزی امکان‌پذیر است و حتی شخص در طول تحصیل پزشکی در مالزی، با ثبت شرکت در مالزی و یا خرید ملک در مالزی و سرمایه گذاری در مالزی، می‌تواند جهت اخذ اقامت ده ساله مالزی برای بعد از تحصیل، اقدام نماید. تحصیل در مالزی، یکی از بهترین راهها، برای شروع مهاجرت به سایر کشورهاست. کیفیت کم نظیر تحصیل در مالزی و همچنین مناسب بودن قیمت ها و هزینه‌های تحصیل در مالزی، امکان تردد آسان به ایران و مشترکات مذهبی و فرهنگی دو کشور، جاذبه های مهاجرت به مالزی محسوب می‌شود.

وکیل مهاجرت به مالزی

هنگام اتخاذ تصمیم و عملی کردن موضوع مهاجرت، نیاز به مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری که در ایران مورد وثوق و دارای اطلاعات حقوقی مهاجرتی باشد، حس می‌شود. تمامی مشاورین و وکلای گروه وکلای مهر، تحت نظارت مستقیم موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با همکاری و مشاوره محمدرضا مهری، وکیل پایه پایه یک دادگستری، دوره های حقوق مهاجرت را گذرانده و آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه مهاجرت به مالزی،  و آثار حقوقی تحصیل پزشکی در مالزی هستند. تحصیل پزشکی در مالزی، فی نفسه عمل حقوقی نیست ولی آثار و نتایج تحصیل پزشکی در مالزی بر وضعیت اقامت، تابعیت، تولد فرزندان و ازدواج، اموری کاملا حقوقی و نیازمند مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد. موسسه حقوقی مهر پارسیان با همکاری موسسه و سازمان خدمات مشاوره مهاجرت در مالزی، امن ترین خدمات را برای مهاجرت و اقامت در مالزی به شما ارائه می‌دهد. جهت تعیین وقت مشاوره حضوری با وکلای موسسه با ما تماس بگیرید.

۵/۵ - (۲۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *