شرایط گرفتن اقامت برزیل

شرایط گرفتن اقامت برزیل

شرایط گرفتن اقامت برزیل

 

راه های زیادی برای مهاجرت به کشورهای مختلف وجود دارد. امروزه تعدادی از خانواده ها، بنابر اهدافشان قصد مهاجرت به برزیل را دارند. برای مهاجرت به برزیل باید شرایط گرفتن اقامت آن را بدانید. از جمله راه هایی که می توانید بصورت قانونی به برزیل مهاجرت کنید می توان به تحصیل، کار، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، ازدواج و تولد اشاره کرد .

برزیل هم همانند کشورهای دیگر، شرایط اقامت خاص خود را دارد، هر شخص با دانستن شرایط گرفتن اقامت برزیل می تواند تصمیم درستی در این زمینه بگیرد. سعی کنید برای گرفتن اقامت به خوبی تحقیق کنید و شرایط را بسنجید و بعد برای گرفتن اقامت برزیل اقدام کنید .کشور برزیل بزرگترین کشور آمریکای جنوبی می باشد. این کشور غول اقتصادی آمریکای لاتین است. برزیل در دوره ی شکوفائی است و ثبات مالی دارد. پایتخت این کشور برازیلیا و زبان رسمی آن پرتغالی می باشد .گروه وکلای مهاجرتی مهر در این نوشتار، به اختصار شرایط گرفتن اقامت برزیل ، شرایط سرمایه گذاری در برزیل، معرفی وکیل مهاجرت به برزیل در تهران، قوانین ازدواج و طلاق در برزیل و شرایط تولد فرزند در برزیل را به همراه شرایط گرفتن اقامت دایم برزیل برای شما بازگو خواهد کرد.

گرفتن اقامت از طریق تولد در کشور برزیل

باید بدانید که کشورها در دادن تابعیت خود یا از سیستم خاک استفاده می کنند یا خون، برزیل از جمله کشورهایی است که از قانون خاک پیروی می کند. هر کودکی که در برزیل به دنیا بیاید شهروند برزیل محسوب می شود حتی اگر پدر و مادر فرزند خارجی باشند و نکته جالب این است که بقیه فرزندان هم می توانند اقامت دائم برزیل را کسب کنند .

تحصیل پزشکی در برزیل

فرزندانی که در کشور برزیل به دنیا بیایند ولی پدر و مادر آنها خارجی باشند ولی در برزیل زندگی کنند تابعیت را می گیرند .

فرزندانی که در خارج از کشور برزیل و از یک پدر و مادر برزیلی متولد شوند اگر قبل از سن بلوغ باشد توسط پدر و مادر و اگر بعد از سن بلوغ باشند باید خودشان برای این مسئله اقدام کنند .

گرفتن تابعیت کشور برزیل

برای گرفتن تابعیت کشور برزیل متقاضیان باید شرایط زیر را داشته باشند .

  • باتوجه به قوانین کشور برزیل ، ظرفیت حقوقی داشته باشند.
  • تکمیل فرم ثبت نام
  • مدارکی دال بر اقامت مدام به مدت 4 سال در برزیل
  • تسلط به زبان پرتغالی و …
  • شغل ، اموال و حرفه ای که ثابت کند که شخص قابلیت حمایت خود و خانواده اش را دارد .
  • ازدواج با شخصی که شهروند برزیل است .
  • عدم وجود هرگونه شکایت ، جرم و جنایت
  • نداشتن بدهی مالیاتی
  • داشتن گواهی سلامت

اگر شخصی شهروند برزیل شود حق رأی دارد، حق استخدام در مشاغل دولتی به جز چند مورد استثناء را دارد ، حق گرفتن پاسپورت دارد، و حق گرفتن همه خدمات شهروندی برزیل که به دلیل سن و یا معلولیت رایگان می باشد را دارد .

گرفتن اقامت برزیل از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری

برای دریافت این نوع از اقامت شخص باید حداقل 50000 دلار برای ایجاد یک شرکت داشته باشد ، و حسابی باید به نام شخص باید در برزیل افتتاح شود . متقاضی از این طریق اقامت 1 ساله کسب کند و آن را تمدید کند و کسب اقامت دائم را امکان پذیر کند .

تولد فرزند در برزیل

گرفتن اقامت برزیل از طریق کار

برای گرفتن کار در برزیل شخص باید در برزیل کارفرما داشته باشد و این کارفرما باید اجازه استخدام نیروی خارجی را داشته باشد، داشتن حداقل مدرک لیسانس و تجربه کاری از الزامات اخذ ویزای کار در این کشور است. آشنا بودن به زبان پرتغالی می تواند شانس شما را بالا ببرد . متقاضی اگر 3 یا 4 سال در این کشور کار کند و مالیات پرداخت کند می تواند اقامت دائم را دریافت کند.

گرفتن اقامت برزیل از طریق تحصیل

دانشگاه های کشور برزیل از رنکینگ های بالایی برخوردار هستند مثل سایر کشورها، دانشگاه های این کشور نیز به 2 دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند، دانشگاه های دولتی تقریبا به صورت رایگان هستند ولی دانشگاه های خصوصی سالیانه 5000 تا 6000 دلار هزینه دریافت می کنند .

طول دوره لیسانس در این کشور 4 ساله است و اجازه کار 10 ساعت در هفته می باشد . طول دوره کارشناسی ارشد 2 ساله می باشد و شخص 20 ساعت در هفته می تواند کار کند و در مقطع دکتری بین 3 تا 5 سال می باشد که نوعی شغل تمام وقت به حساب می آید. شخص پس از اتمام تحصیل می تواند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کند .

ثبت شرکت در برزیل

گرفتن اقامت برزیل از راه ثبت شرکت در این کشور نیز یکی دیگر از راههای اخذ اقامت برزیل است. در صورت ثبت شرکت و راه اندازی کار و کسبی که بر مبنای بیزنس پلان قرار خواهد گرفت، امکان دریافت کارت اقامت دائم برزیل را خواهید داشت.

مزایای داشتن اقامت برزیل

می توانید خرید و فروش ملک در برزیل انجام دهید، از بانک های دولتی با سود کم وام دریافت کنید، ارز به این کشور منتقل کنید، در کشور برزیل کار کنید و اگر پاسپورت آن را داشته باشید می توانید بدون ویزا به 155 کشور دنیا سفر کنید، فرزندانتان در مدرسه های برزیل و خود شما در دانشگاه های برزیل به صورت رایگان تحصیل کنند و نیز امکان تجارت با کشورهای آمریکایی، اروپایی و سایر کشورها را نیز دارید.

سرمایه گذاری در برزیل

وکیل مهاجرت به برزیل در تهران

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان که به صورت رسمی توسط بهترین وکلای دادگستری در ایران و دانش آموخته حقوق بین الملل ثبت شده است به همراه گروه وکلای مهاجرتی مهر در سراسر دنیا، آماده ارائه مشاوره حقوقی مهاجرتی به متقاضیان مهاجرت به برزیل و سایر کشورها می‌باشد. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل مهاجرت به برزیل در تهران با مشاورین حقوق بین الملل ما تماس بگیرید.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهاجرتی مهر

3.6/5 - (7 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *