اعطای اقامت 5 ساله به کارگران خارجی در ژاپن

اعطای اقامت 5 ساله به کارگران خارجی در ژاپن

اعطای اقامت 5 ساله به کارگران خارجی در ژاپن


امروز با موضوع طرح دولت ژاپن برای اعطای اقامت 5 ساله به کارگران خارجی با شما خواهیم بود.

در ماه اکتبر 2018، خبرهای مربوط به طرح دولت ژاپن برای اعطای اقامت 5 ساله به کارگران خارجی را شنیدیم. دولت ژاپن تصمیم بر آن دارد تا با جذب نیروهای کار در ماه آوریل 2019، کمبود نیروهای کار خود را جبران سازد.

به گزارش خبرگزاری TOKYO، کارگران ماهری که به ژاپن مهاجرت نمایند، نوعی از ویزای کار ژاپن را دریافت می‌نمایند که می‌تواند تضمین‌کننده اقامت دایم ژاپن باشد. بنابراین این برنامه کاملا دو سر برد است:

در ژاپن کار کنید، اقامت دایم ژاپن را بگیرید و به جبران کمبود نیروی کار ماهر کمک کنید.

 نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص طرح دولت ژاپن برای اعطای اقامت 5 ساله به کارگران خارجی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

شرایط شرکت در طرح دولت ژاپن برای اعطای اقامت 5 ساله به کارگران خارجی چیست؟

آیا شرکت در طرح دولت ژاپن برای اعطای اقامت 5 ساله به کارگران خارجی، تضمینی بر اقامت دایم ژاپن است؟

مزایای طرح دولت ژاپن برای اعطای اقامت 5 ساله به کارگران خارجی چیست؟

آیا دانش زبان ژاپنی برای اخذ ویزای کار ژاپن لازم است؟

[/stextbox]

 

ملزومات شرکت در طرح جدید دولت ژاپن برای جبران کمبود نیروی کار ماهر

در کشوری که بیش از 1 میلیون و 200 هزار نفر کارگر خارجی مشغول به کار هستند، نقش کارگران خارجی در صنعت و اقتصاد را نمی‌توان نادیده گرفت. این نقش از چشم دولت ژاپن دور نمانده و طرحی ویژه را برای آن طراحی نموده است. این طرح مختص نیروهای کار با تجربه و ماهر می‌باشد. از شرایط اخذ ویزای کار ژاپن، قبولی در آزمون سنجش مهارت و دانش زبان ژاپنی است.

اقامت خرید ملک گرجستان

در این حالت گذراندن 3 سال دوره کارآموزی ضروری است. در این مرحله فرد در سطح ابتدایی قرار گرفته و بنابراین امکان همراهی خانواده متقاضی در این 5 سال وجود ندارد.

افرادی که با نمرات و سطح بالاتری در آزمون‌ها موفق شوند، در سطح دوم قرار گرفته و اجازه همراهی همسر و فرزندان را دارند.

نیروهای کار خارجی که تجربه و مهارت‌های بیشتری دارند، می‌توانند برای دریافت ویزای کار نیروهای متخصص و ماهر ژاپن اقدام نمایند که البته چندان کار راحتی نبوده و ملزومات سختی را می‌طلبد.

سختی‌‌های طرح دولت ژاپن برای اعطای اقامت 5 ساله به کارگران خارجی

علاوه بر الزام برای داشتن دانش زبان ژاپنی و عدم امکان همراهی خانواده یعنی همسر و فرزندان برای کارگران سطح یک، مسائل دیگری وجود دارد که کمی موجب نگرانی ایرانیان می‌گردد.

کشور ژاپن پس از اعلام این طرح، به این نکته نیز اشاره کرد که به منظور جلوگیری از وجود کارگران غیرقانونی در ژاپن، درخواست شهروندان کشورهایی که پیش از این دولت آنها از پذیرفتن شهروندان خود که از ژاپن دیپورت شده‌اند، سرباز زده را نمی‌پذیرد.

به علاوه که شهروندان کشورهایی که قوانین پناهندگی ژاپن را نادیده گرفته و یا رعایت نکرده‌اند، امکان درخواست ویزای کار ژاپن را ندارند.

با توجه به مشکلاتی که اخیرا برای برخی از ایرانیان در ژاپن رخ داده است، به نظر نمی‌رسد ایرانیان شانس چندانی در دریافت ویزای کار داشته باشند.

در طرح دولت ژاپن برای اعطای اقامت 5 ساله به کارگران خارجی شرکت کنیم یا مهاجرت کاری آلمان را برگزینیم؟

مرور سختی‌های اخذ ویزای کار ژاپن برای ایرانیان، ما را بر آن داشت تا پیشنهادات بهتری را برای شما ارایه دهیم. بازار قوی و وجود فرصت‌های شغلی مناسب در آلمان، سطح بالای استانداردهای زندگی در آلمان در کنار سهولت و شانس بیشتر دریافت ویزای کار آلمان و یا ویزای جستجوی کار آلمان علی‌رغم طولانی بودن وقت سفارت و نیاز به یادگیری دانش زبان آلمانی، مهاجرت کاری آلمان را گزینه‌ای مناسب در مقابل ویزای کار ژاپن برای ایرانیان ساخته است.

هزینه سفر به گرجستان کجارو

در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهام در خصوص نحوه اخذ ویزای جستجوی کار آلمان، اخذ اقامت کاری آلمان، بلوکارت آلمان، کارت اروپا و غیره، با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و جهت دریافت وقت مشاوره حقوقی تخصصی اقدام نمایید. همکاری با گروه وکلای رسمی آلمان، ما را مفتخر به همراهی شما عزیزان در مسیر مهاجرت کاری به آلمان ساخته است.

وکیل مهاجرت کاری در تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل مهاجرت کاری در تهران، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به اروپا و کانادا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *