مهاجرت به آفریقای جنوبی

مهاجرت به آفریقای جنوبی

مهاجرت به آفریقای جنوبی


امروز با موضوع مهاجرت به آفریقای جنوبی با شما خواهیم بود.

آفریقای جنوبی با داشتن استانداردهای خوب زندگی و اقتصاد رو به رشد، به یکی از مقاصد مهاجرت هموطنان عزیزمان تبدیل شده است. از مزایای مهاجرت به آفریقای جنوبی عدم لزوم داشتن مدرک زبان آیلتس می‌باشد؛ زبان رایج در آفریقای جنوبی، با وجود داشتن 11 زبان رسمی، انگلیسی است. فرآیند اخذ ویزا جهت مهاجرت به آفریقای جنوبی، علی‌رغم داشتن ظرافت‌های خاص خود، چندان طولانی و پیچیده نیست.

در ادامه به روش‌های مهاجرت به آفریقای جنوبی می‌پردازیم؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ارشد ما در دپارتمان مهاجرت گروه وکلای مهر، تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص مهاجرت به آفریقای جنوبی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

شرایط مهاجرت به آفریقای جنوبی چیست؟

راه‌های مهاجرت به آفریقای جنوبی کدامند؟

آیا ویزای همسر منجر به مهاجرت دایمی به آفریقای جنوبی می‌گردد؟

برای مهاجرت به آفریقای جنوبی چند نوع ویزای کار می‌توان گرفت؟

[/stextbox]

 

شرایط مهاجرت

برای مهاجرت به آفریقای جنوبی چه قصد نقل مکان داشته باشید و چه به صرف بازدید، لازم است ویزای معتبر و یا اجازه اقامت داشته باشید. آفریقای جنوبی مقصد بسیاری از مهاجران می‌باشد و طبق آخرین آمارها، بیش 3 درصد جمعیت آفریقای جنوبی را مهاجران تشکیل می‌دهند.

برای مهاجرت به آفریقای جنوبی لازم است اجازه اقامت اخذ نمایید. اجازه اقامت آفریقای جنوبی در موضوعات مختلف و برای مدت موقت و یا دایمی صادر می‌گردد. مهاجرانی که مجوز اقامت موقت کسب کرده‌اند، نمی‌توانند پس از ورود موضوع اقامت خود را تغییر دهند.

قوانین جدید مهاجرت به آفریقا

مقررات جدید مهاجرت به آفریقای جنوبی در تاریخ می 2014 تصویب شد و اصلاحات بعدی در خصوص سفر با کودکان در تاریخ اول ژوئن 2015 به تصویب رسید.

وکیل پایه یک دادگستری ونک

بر طبق قانون جدید مهاجرت به آفریقای جنوبی، «ویزا» جایگزین «اجازه» اقامت شده است؛ در واقع برای اقامت موقت در آفریقای جنوبی ویزا صادر می‌گردد.

لازم است برای اولین‌بار برای اخذ ویزا از کشور مبدا اقدام نمایید و تنها جهت تمدید ویزا یا اجازه اقامت خود می‌توانید در آفریقای جنوبی اقدام نمایید.

ویزای کار مهاجرت به آفریقای جنوبی

ویزای کار مهاجرت به آفریقای جنوبی تحت عنوان اجازه کار شناخته می‌شود و سه نوع مختلف دارد:

ویزای عمومی کار آفریقای جنوبی؛ به طور کلی و برای هر گونه شغلی که توسط تابعین یا دارندگان اقامت دایم آفریقای جنوبی انجام نشود، صادر می‌گردد. اعتبار این ویزا 5 سال می‌باشد.

ویزای کار مهارت‌های حیاتی؛ این نوع ویزا برای متقاضیان مشاغلی که در حوزه‌ی صنایعی از جمله کشاورزی، مهندسی، معماری، کسب و کار و اقتصاد، فناوری اطلاعات، متخصصین بهداشت و غیره قرار دارند و برای دولت آفریقای جنوبی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار هستند، صادر می‌گردد. اعتبار این ویزا 5 سال می‌باشد.

ویزای کار درون شرکتی؛ برای شرکت‌های بین‌المللی که قصد انتقال کارمندی را از شعبه‌ای به شعبه‎ی دیگر دارند، کاربرد دارد. نکته‌ای که کارفرمایان شرکت‌های بین‌المللی در آفریقای جنوبی باید بدان توجه نمایند این است که کارمند مزبور حداکثر تا 4 سال می‌تواند در آفریقای جنوبی بماند.

ویزای تحصیلی مهاجرت

برای کسانی که قصد مهاجرت تحصیلی به آفریقای جنوبی را دارند ویزای تحصیلی صادر می‌گردد. مدت اعتبار ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی متناسب با مدت تحصیل می‌باشد و محدودیتی برای دفعات تمدید ویزا وجود ندارد.

لازم به ذکر است حداکثر مدت اعتبار ویزای تحصیلی برای مقطع ابتدایی 8 سال و برای مقطع دبیرستان 6 سال می‌باشد.

بهترین کشور برای مهاجرت 2018

دارنده ویزای تحصیلی در مقاطع آموزش عالی، اجازه کار در حین تحصیل را برای مدت حداکثر 20 ساعت در هفته داراست؛ برای مدت بیشتر ویزای کار نیاز است.

ویزای سرمایه‌گذاری مهاجرت به آفریقا

این نوع ویزا برای افرادی صادر می‌گردد که قصد سرمایه‌گذاری در کسب و کار فعلی در آفریقای جنوبی و یا قصد سرمایه‌گذاری از طریق ایجاد یک کسب و کار جدید در آفریقای جنوبی را دارند.

حداقل مبلغ لازم برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به آفریقای جنوبی، پنج میلیون راند می‌باشد. اعتبار ویزای سرمایه‌گذاری مهاجرت به آفریقای جنوبی، 3 تا 5 سال است.

ویزای همسر مهاجرت به آفریقا

اگر همسر شما شهروند آفریقای جنوبی باشد یا اقامت دایم داشته باشد شما می‌توانید از طریق ویزای همسر، اقامت موقت آفریقای جنوبی، برای مدت حداکثر 3 سال را کسب نمایید. با تمدید ویزا و پس از گذشت 5 سال می‌توانید برای اقامت دایم درخواست دهید.

وکیل مهاجرت به آفریقای جنوبی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل مهاجرت به آفریقای جنوبی، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به اروپا، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس وکیل مهاجرت در ایران

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *