وکیل تضمینی تمکن مالی یونان

وکیل تضمینی تمکن مالی یونان

وکیل تضمینی تمکن مالی یونان


امروز با بررسی و معرفی وکیل تضمینی تمکن مالی یونان با شما هستیم.

عنوان وکیل مهاجرت و مشاور حقوقی مهاجرت یکی از عناوینی است که به دلیل عدم اطلاع و آگاهی ایرانیان از قوانین بین المللی و عدم رغبت وکلای رسمی دادگستری جهت ورود به این حوزه، دستمایه کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت شده است.

تبلیغات فریبنده سایت های غیر مجاز که در بستر اجاره سرور از آن سوی آبها هر روز شاهد تاسیس و رشد آنها هستیم نیز به این موضوع دامن زده است.

در تبلیغات اینگونه موسسات مهاجرتی غیر مجاز که معمولا دفاتر ایران آنها نیز توسط غیر وکیل اداره می شود، وکیل تضمینی تمکن مالی یونان و یا وکیل تضمینی مهاجرت نیز به چشم می خورد.

دفتر حقوقی و مشاوره مهاجرتی محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرت یونان از طریق تمکن مالی، به بررسی موضوع و چالش های پیش رو پرداخته است.

نکات مهم در معرفی وکیل تضمینی تمکن مالی یونان

  • آیا امکان دریافت اقامت تمکن مالی یونان ۲۰۱۹ تضمینی وجود دارد؟
  • چگونه می توان از صحت ثبت موسسه حقوقی بین المللی مطلع شد؟
  • آیا به غیر از وکلای پایه یک دادگستری اشخاص دیگر حق مداخله در امر وکالت را دارند؟

وکیل تضمینی تمکن مالی یونان

همانگونه که بارها ذکر کردیم در مسائل حقوق مهاجرت و حقوق داخلی در دادسراها و دادگاهها، امکان قبول پرونده به صورت تضمین به نتیجه توسط وکیل رسمی دادگستری وجود ندارد.

اقامت بدون سرمایه گذاری در یونان

این موضوع علاوه بر اینکه بر اساس قانون وکالت جرم تلقی شده و اخذ وکالت با فریب و در حکم کلاهبرداری است، از نظر نظامات کانون وکلای دادگستری، تخلف انتظامی و قابل تعقیب است.

اما قبول وکالت در امور بین الملل به صورت تضمینی و با تعهد به اینکه در صورت عدم حصول نتیجه، استرداد حق الوکاله تضمین شود، خالی از اشکال است و معمولا برای جلب اعتماد موکلین روش خوبی به شمار می رود.

دریافت اقامت تمکن مالی یونان ۲۰۱۹ به صورت تضمینی

صدور ویزا و کارت اقامت، صرفا امری حاکمیتی بوده و در صلاحیت سفارت کشورها به نمایندگی از دولت هر کشوری است.

بر خلاف ادعای بعضی از افراد که دریافت کارت اقامت یونان یا سایر کشورها از طریق تمکن مالی را در انحضار خود دانسته و اقدام به تبلیغاتی نظیر وکیل تضمینی تمکن مالی یونان می نمایند، به هیچ وجه امکان تضمین صدور کارت اقامت اروپا از طریق اثبات تمکن مالی در یونان وجود ندارد.

موسسه حقوقی مهاجرتی معتبر در ایران

ثبت موسسه حقوقی بدون پروانه وکالت نیز امکان پذیر است اما فعالیت با عنوان وکیل رسمی، وکیل دادگستری و یا وکیل مهاجرتی بدون داشتن پروانه وکالت معتبر جرم است.

مثال بارز این موضوع، تاسیس درمانگاه یا بیمارستان توسط غیر پزشک است و صد البته قابل تصدیق است که بدون داشتن پروانه معتبر تاسیس مطب یا اشتغال به طبابت، امکان مداخله در امور پزشکی توسط موسسه وجود ندارد.

بنابراین قبل از عقد قرارداد با موسسه حقوقی، از داشتن پروانه وکالت معتبر مالکین و موسسین موسسه و یا صاحبان امضای مجاز موسسه اطمینان حاصل نموده و صرف ادعای داشتن پروانه وکالت و یا امضای وکیل دادگستری بدون داشتن سمت در موسسه حقوقی مهاجرتی خودداری نمایید.

لیست بهترین وکلای خانواده

دفتر وکیل و مشاور اقامت تمکن مالی یونان

دفتر حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان، با همکاری برترین وکیل اقامت تمکن مالی اروپا از طریق یونان، با تضمین استرداد حق الوکاله در صورت عدم صدور کارت اقامت، آماده پذیرش مشاوره حقوقی و معرفی وکیل رسمی مهاجرت به یونان است.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

۵/۵ - (۳۵ امتیاز)

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *