پارک آبی دبی آتلانتیس

پارک آبی دبی آتلانتیس

پارک آبی دبی آتلانتیس


امروز با موضوع پارک آبی دبی آتلانتیس با شما خواهیم بود.

یکی از رکورد‌های ثبت شده جهانی در دبی پارک آبی آتلانتیس است بزرگ‌ترین پارک آبی در خاورمیانه است.

این پارک آبی در هتلی با همین نام یعنی هتل آتلانتیس  واقع در جزیره نخل جمیرا واقع شده است.

این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد.

نکات مهم در خصوص پارک آبی دبی آتلانتیس

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

پارک آبی دبی آتلانتیس چه ویژگی هایی دارد؟

آیا می‌توان بدون ویزا به دبی سفر کرد؟

درصورت نیاز به ویزا چه نوع ویزایی می‌توان دریافت کرد؟

[/stextbox]

 

معرفی پارک آبی دبی آتلانتیس

دبی یکی از شهر های کوچک در امارات متحده عربی است. همانطور که می‌دانید دبی از همان ابتدا با وجود آسمان خراش‌ها، هتل‌های مدرن، مراکز خرید جهانی، مراکز تفریحی سیاحتی بسیاز پیشرفته و مدرن به وجود نیامده است.

در چندین سال گذشته دولت دبی با فروش عراضی خود به سرمایه دارن سراسر جهان و سرمایه گذاری در ساخت هتل و مراکز تفریحی و تجاری توانست سرمایه بسیار زیادی برای پیشرفته شدن شهر خود وارد شهرش کند که در ازای فروش این عراضی به خریداران و سرمایه گذاران اقامت دبی بدون شرط حضور دائم تعلق‌گرفت.

تحصیل در آلمان

با وارد شدن این سرمایه به دبی و ساخت هتل‌ها ،شهرک‌های مسکونی،برج‌های شناخته شده در جهان باعث شد هم بتواند عنوان رکورد دار بیشترین رکورد ‌های جهانی به خود اختصاص دهد هم توانست فرصت‌های شغلی زیاد را برای افراد جویای شغل از کشور‌هایی مانند:هندوستان،پاکستان،فیلیپین و حتی ایران(که اکثرا ساکنین جنوب کشور متقاضی کار در دبی بودند و هستند) را ایجاد کند.

حال می‌خواهیم به معرفی پارک آبی دبی آتلانتیس بپردازیم:

پارک آبی دبی آتلانتیس در هتل آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا قرار دارد با مجموعه ای از سرسره ها و آکواریوم و استخر های گوناگون که از سازه‌های تاریخی کشور‌های دیگر الهام گرفته شده است.

مزایا و امکاناتی که این پارک آبی دارد علاوه بر این که ساعاتی خوش را برای شما رقم میزند، شما از بزرگترین پارک آبی دبی بهره مند شده‌اید و همچنین در صورتی فقط بلیط پارک آبی را تهیه کرده باشید می توانید از خدماتی مانند رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و دیگر خدمات هتل آتلانتیس نیز بهره مند شوید.

آیا برای سفر به دبی ویزا نیاز است؟

برای سفر به شهر دبی مانند تمامی شهر‌ها و کشور‌های اروپایی و …. باید برای اخذ ویزای توریستی اقدام شود تا اگر صلاحیت دریافت این ویزای دارید وارد پروسه اخذ ویزا شوید. متقاضی باید شرایط خاصی را رعایت کند اما سختی‌هایی که برای دریافت ویزای توریستی کشور‌های دیگر مانند مصاحبه،انگشت نگاری و ……. وجود ندارد.

شروط اصلی که متقاضیان باید رعایت کنند:

نداشتن سابقه کیفری در ایران و در دبی در سابق.

اگر زیر دختر و پسر نوجوان هستید(نوجوانان زیر ۲۱ سال) باید همراه شما معرفی و استاد نسبیت مانند مدارک شناسایی به مدارک الصاق شود.

اقامت ترکیه از طریق کالج زبان

برای اخذ ویزای توریستی دبی متقاضی باید از طریق شرکت ‌های کارگزاری ویزاری،آژانس‌هایی هواپیمایی و موسسه‌های توریستی معتبر اقدام شود.

انواع ویزای دبی

ویزای دبی به سه دسته کلی تقسیم می‌شود:

ویزای توریستی ۱۴ روزه: اگرچه این ویزا،ویزای توریستی ۱۴ روزه نام دارد اما مدت زمان اقامت با این ویزا ۱۳ روز است و مسافر تا ۱۲ ظهر روز ۱۳ باید از دبی خارج شود و در غیر این صورت مشمول پرداخت جریمه در هنگام خروج در داخل فرودگاه دبی می‌شود.این ویزا به مدت ۱۴ روز دیگر قابلیت تمدید دارد.

ویزای توریستی یک ماهه: همچنین ویزای یک ماهه نیز طبق قوانین و شرایط ویزای ۱۴ روزه توریستی صادر می‌شود.

ویزای توریستی ۳ ماهه:ویزای ۳ ماهه نیز طبق همین قوانین صادر می‌شود(نکته‌ای که درباره ویزای ۳ ماهه وجود دارد این است که این وزا در صورتی صادر می‌شود که اعضای خانواده شما کارت اقامت دبی را داشته باشند،یا کارمند موسسه یا شرکتی در دبی باشید،یا رزرو هتل داشته باشید تا به راحی بتوانید ویزای توریستی ۳ ماهه دریافت کنید در غیر این صورت باید ضمانت نامه معتبر من باب این که تا قبل ۹۸ روز از دبی خارج می‌شوید.)

ویزای توریستی فوری:این ویزا اعتبار ۱۴ روزه دارد و کمتر ۳ روز صادر می‌شود و غیر قابل تمدید است.

ویزای تجارت:این ویزا درصورتی به شما تعلق می‌گیرد که شما در دبی کفیل یا کارفرما داشته باشید در شرکت یا موسسه‌ای استخدام شده باشید تا این ویزا به شما تعلق گیرد و ۳ سال اعتبار دارد و پس از اتمام ۳ سال قابل تمدید است.

کارشناسی ارشد در آلمان

ویزای یک ساله یا کارت طلائی اقامت:این ویزا برای افرادی صادر می‌شود که کسب و کاری در دبی راه اندازی کرده اند و نیازی به حضور دائم نیست و یا خرید ملک در دبی داشته اند.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای توریستی

اسکن صفحه اول و دوم پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار

یک قطع عکس (برای ویزای توریستی فوری)

درصورت دریافت ویزا بدون رزرو هتل متقاضی ملزم به ارائه ضمانت نامه می‌باشد.

نکات مهم:

ویزای توریستی فوری ۱۴ روز اعتبار دارد و غیر قابل تمدید است.

از زمان صدور ویزا ۵۸ روز زمان برای ورود به دبی دارید.

اگر دختر،پسر و یا خانم مجرد زیر ۲۱ سال هستید و برای اقدام همراه با سند نسبیت ارائه دادید باید با همراه وارد دبی شوید در غیر این مشمول پرداخت جریمه و یا زندان می‌شوید.

ویزای ۱۴ روزه توریستی در اصل ویزای یک ماهه است اما به این دلیل که توریست عموما بیشتر از ۱۰ روز در دبی نمی‌ماند و سفارت دبی تصمیم گرفت برای اینکه کارت اقامت کفیل و کارگزاری که برای شما ویزا اقدام کرده است به مدت یک ماه اشغال نشود ویزای یک ماه تقسیم شده است. کسانی وقت سفارت و یا وقت مدیکال دارند و به بیشتر ۱ روز زمان نیاز دارند می‌توانند ویزایشان را تمدید کنند.یا حتی کسانی قصد سفر توریستی دارند نیز زمانی که در دبی هستند برای تمدید ویزایشان اقدام کنند تا در صورت حضور بیشتر از ۱۴ روز مشمول پرداخت جریمه نشوند.

خدمات موسسه حقوقی مهر پارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان مفتخر است با همکاری گروه وکلای مهر و کارشاسان ارشد و متخصص در زمینه اخذ ویزای توریستی دبی،ویزای تجارت،خرید ملک در دبی،تحصیل در دبی،ثبت شرکت و سرمایه گذاری در دبی ،اخذ ویزای کار دبی و دیگر کشور‌ها آماده ارائه خدمات و مشاوره حقوقی و تخصصی به همراهان عزیر در سراسر ایران و جهان است.

وکیل کیفری مسلط بر قوانین انگلستان

وکیل مهاجرت به دبی در تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

 

[/stextbox]

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *