پزشکی در قبرس

پزشکی در قبرس

پزشکی در قبرس


امروز با موضوع پزشکی در قبرس با شما خواهیم بود.

جمهوری قبرس در جزیره‌ای در دریای مدیترانه، در تقاطع سه قاره، جایی که شرق با غرب و شمال برخورد می‌کند، واقع شده است. قبرس سومین جزیره‌ای است که در دریای مدیترانه واقع شده و مقصد توریستی محبوب، مرکز کسب و کار پویا و مرکز آموزشی است.

با وجود وابستگی جغرافیایی این جزیره به آسیا، از نظر تاریخی و فرهنگی، قبرس به عنوان بخشی از اروپا در نظر گرفته شده است. قبرس مقصد مهم گردشگری در مدیترانه و یک اقتصاد توسعه یافته است.

جمهوری قبرس در ۱ مه ۲۰۰۴ به اتحادیه اروپا پیوست و در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۰۸ وارد منطقه یورو شد. اکثر قبرسی‌ها به زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های اصلی صحبت می‌کنند و از اینکه فرهنگ خود را با بازدیدکنندگان با استفاده از آشپزی سنتی، هنر و فرهنگ به اشتراک می‌گذارند خوشحال هستند. قبرس یک محیط امن برای ساکنان و بازدیدکنندگان خود را ارایه می‌دهد و یکی از ۱۰ کشور امن جهان است.

نکات مهم و توضیحات کامل

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

مزیای تحصیل پزشکی در قبرس چیست؟

تحصیل پزشکی در قبرس چه مدت طول می‌کشد؟

هزینه تحصیل پزشکی در قبرس چه مقدار است؟

جهت مشاوره حقوقی مهاجرت به قبرس از چه کسی مشاوره بگیریم؟

[/stextbox]

 

تحصیل پزشکی

تحصیل پزشکی در قبرس در حال افزایش است و بیشتر در میان دانشجویان پزشکی بین‌المللی طرفدار دارد. امروزه ۴ دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، دامپزشکی و …) و همچنین در دانشگاه‌های پزشکی قبرس برنامه‌های پزشکی را به زبان انگلیسی ارایه می‌دهند.

بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان

آموزش و پرورش با برنامه‌های بین‌المللی، محیط امن و دوستانه، هزینه‌های مقرون به صرفه، زبان انگلیسی آموزش، آب و هوای مدیترانه‌ای و محل عبور از اروپا، آسیا و آفریقا باعث شده تا تحصیل پزشکی در قبرس یکی از گزینه‌های انتخابی متقاضیان مهاجرت تحصیلی به قبرس باشد.

در حالی که بسیاری از دانشکده‌های پزشکی در قبرس تازه تاسیس هستند، تجربه بین‌المللی از نهادهای شریک و تجارب محلی باعث شده تا دانشجویان فارغ‌التحصیل از دانشکده نیکوزیا قبرس از لحاظ کیفیت تحصیلشان و میزان اعتبار مدرک که دربافت کرده با دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه لندن برابر باشند.

دانشگاه‌ برتر پزشکی در قبرس

دانشکده پزشکی نیکوزیا در قبرس تحصیل پزشکی در دو دوره ۴ ساله و ۶ ساله برگزار می‌کند.

حال به بررسی شرایط ثبت نام در دوره‌های ۶ ساله دانشگاه پزشکی نیکوزیا در قبرس می‌پردازیم:

ارایه مدارک تحصیلی دال بر کسب نتایج خوب دبیرستان و کسب نمرات خوب در زیست شناسی، علاوه شیمی، فیزیک، ریاضی

ارایه مدرک زبان برای اثبات تسلط بر زبان انگلیسی

ارایه انگیزه‌نامه برای اثبات علت مهاجرت به قبرس و تحصیل در رشته پزشکی

مصاحبه شخصی به صورت حضوری و یا اینترنتی

دانشجویانی که مدرک کارشناسی رشته‌های زیر شاخه پزشکی را دارند نیز به راحتی می‌توانند برای ادامه تحصیل از این دانشگاه پذیرش بگیرند.

هزینه‌های پزشکی در قبرس و هزینه ۶ ساله برنامه پزشکی دانشگاه نیکوزیا

هزینه تحصیلی سالانه برای برنامه ۶ ساله پزشکی در دانشکده پزشکی نیکوزیا در قبرس ۱۸۰۰۰ یورو برای سه سال اول و ۲۲۰۰۰ یورو برای ۳ سال نهایی است.

وکیل مهاجرت به قبرس

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]
مهاجرت به آلمان از طریق کار

جهت برقراری ارتباط با دفتر مهاجرت به قبرس، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل ازدواج و طلاق در کانادا، استرالیا، آمریکا و اروپا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر وکیل مهاجرت به قبرس

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *