چگونه ویزای توریستی یونان بگیریم؟

چگونه ویزای توریستی یونان بگیریم؟

چگونه ویزای توریستی یونان بگیریم؟


امروز با موضوع چگونه ویزای توریستی یونان بگیریم؟ همراه شما هستیم.

وکیل مهاجرت دائم به یونان، مدارک لازم ویزای توریستی یونان، اقامت دائم یونان با تمکن مالی، محمدرضا مهری وکیل مهاجرت

یونان با داشتن بیش از 16000 کیلومتر خط ساحلی، بیش از 6000 جزیره و جزیره و صنعت توریستی تثبیت شده، یک چگونه ویزای توریستی یونان بگیریم؟ برتر را در بخش گردشگری ارائه می دهد.

این کشور یکی از مقاصد برتر گردشگری جهانی برای تعطیلات آفتاب و ساحل است و همچنین برای تعطیلات مضامین در طول سال، گزاره های جذابی را ارائه می دهد.

مزیت های رقابتی یونان، مانند میراث فرهنگی غنی، زیبایی های طبیعی و تنوع جغرافیایی، در سال های اخیر سرمایه گذاری های قابل توجهی در زمینه گردشگری به خود جلب کرده است.

بنابراین باعث می شود چهره یونان به عنوان یک مقصد ایده آل هم برای تعطیلات و هم برای سرمایه گذاری های مرتبط با گردشگری تقویت شود.

حتی در طول بحران اخیر، صنعت توریستی در یونان یکی از اصلی ترین زمینه های رشد اقتصادی و اشتغال بوده است.

با رشد مداوم در ورودی ها و درآمدهای توریستی که عمدتا توسط:

تلاش های مصمم مقامات و انجمن های گردشگری یونان برای ارتقاء محصول توریستی.

توسعه بازارهای کلیدی و جدید مانند روسیه، اسرائیل، ترکیه و چین.

صنعت توریستی در حال حاضر در حال انجام یک ابتکار مهم استراتژیک با هدف گسترش دوره گردشگری، جذب بخش های توریستی با ارزش بالاتر، افزایش متوسط هزینه های روزانه و افتتاح بازارهای جدید گردشگری است.

صنعت توریستی در حال حاضر در حال انجام یک ابتکار مهم استراتژیک با هدف گسترش دوره گردشگری، جذب بخش های توریستی با ارزش بالاتر، افزایش متوسط هزینه های روزانه و افتتاح بازارهای جدید گردشگری است.

طی سالهای آینده، یونان مایل است سرمایه گذاری های قابل توجهی در صنعت توریستی انجام دهد، با محوریت تبدیل محصول توریستی سنتی “خورشید و ساحل” به تعدادی از محصولات با ارزش بالاتر، با محوریت تر و با محوریت:

گردشگری موضعی خورشید و ساحل، جایی که “مضامین” خاص مانند سلامتی، عاشقانه یا لوکس برای افزودن ارزش و گسترش تعطیلات معمولی خورشید و ساحل استفاده می شود.

سوالات متداول موضوع چگونه ویزای توریستی یونان بگیریم؟

  • برای جستجوی بهترین وکیل مهاجرت به یونان چه اقدامی لازم است؟
  • مدارک لازم جهت ویزای توریستی یونان و اخذ اقامت تمکن مالی چیست؟
  • بهترین روش سرمایه گذاری در یونان چیست؟

مدارک لازم چگونه ویزای توریستی یونان بگیریم؟

گواهی تمکن مالی از بانک.

رزرو بلیط و هتل.

بیمه مسافرتی.

پاسپورت معتبر.

اسناد شغلی و ملکی.

در صورتی که نیاز به مشاوره حقوقی درباره نحوه اقدام ویزای توریستی یونان دارید با گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

ثبت شرکت در اوکراین

گردشگری دریایی و قایقرانی

هم از نظر جذب مقدار بیشتری مسافر مسافرتی و هم از نظر تمدید پیشنهاد برای تعطیلات.

توریسم شهر شکسته عمدتاً در دو شهر اصلی آتن و تسالونیکی متمرکز شده است.

گردشگری فرهنگی و مذهبی، به روزرسانی و بهره برداری از چندین اثر تاریخی و تاریخی و میراث فرهنگی و مذهبی یونان موزه های یونان.

گردشگری پزشکی که از طریق اعمال نفوذ پرسنل ماهر یونان همراه با سرمایه گذاری در امکانات و زیرساخت های موجود، یک فرصت رشد مهیج را ارائه می دهد.

گردهمایی ها و مشوق ها (MICE) موقعیت یابی یونان به عنوان یک مرکز مهم جلسات و کنفرانس انجمن ها و شرکت های منطقه ای.

استراحتگاه های یکپارچه – مسکن تعطیلات تحولات جدید در مقصد گردشگری موجود و جدید با بهره گیری از قانون جدید برای توسعه استراحتگاه های یکپارچه و برای گرفتن اجازه اقامت توسط شهروندان غیر اتحادیه اروپا که در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند.

ارتقاء محصول توریستی توسط تعدادی از ابتکارات توسط دولت یونان، سازمان ملی گردشگری یونان، انجمن های تجاری مربوطه و مقامات منطقه ای و شهرداری ها پشتیبانی می شود و به عنوان یک راهبرد استراتژیک برای رشد در اقتصاد یونان در نظر گرفته می شود.

چرا ویزای توریستی یونان؟

ارزش نام تجاری: یونان مقصد های مختلفی دارد که در بین ترجیحات اصلی گردشگران جهانی قرار دارد و از نظر بین المللی دارای تجدید نظر در تعطیلات برتر است.

جغرافیا و چشم انداز – از تعداد زیادی جزایر آفتابی و سواحل گرفته تا قله های برفی و جنگل ها، یونان انواع نامحدودی از مقصد جذاب را برای تعطیلات سالانه ارائه می دهد.

تاریخ و فرهنگ – بیش از چهار هزار سال تاریخ ثبت شده و تعداد زیادی از مكان ها ، موزه ها و مكان هایی كه در آن می توان دید تاریخ را قبل از چشم كسی آشكار كرد.

زیرساخت تأسیس شده – بیش از 700000 تخت هتل، بیش از 500 مرکز کنفرانس، بیش از 6000 تولد قایق بادبانی، پیوند مستقیم هوایی از فرودگاههای اصلی اروپا به بیش از 20 مقصد.

فرصت های کلیدی سرمایه گذاری

خصوصی سازی چندین دارایی مهم گردشگری و حمل و نقل دولتی (ماریناها، فرودگاه های منطقه ای، خواص گردشگری و غیره) توسط صندوق توسعه دارایی جمهوری یونان.

توسعه استراحتگاههای تفریحی و گردشگری ممتاز به کمک بودجه و مشوق های مالیاتی داده شده برای چنین پیشرفت های جدید.

توسعه محصولات و توریست های تخصصی با محوریت موضوعات خاص (gastronomy ، فرهنگ، سلامتی و غیره)، دسته ها (جهانگردی پزشکی ، MICE و غیره)، بازارها (روسیه، اسرائیل، آسیا و غیره) یا بخش ها (سالمندان، زوج ها و غیر.

مقایسه اقامت خود حمایتی اتریش و یونان

گردشگری خورشید و ساحل در یونان

گردشگری آفتاب و ساحل همیشه به یونان کمک کرده است و به دلیل آب و هوای عالی، تنوع جزایر زیبا و سواحل و زیرساخت های هتل سنتی، درآمد قابل توجهی داشته است.

در حال حاضر، یونان در حال به روز کردن محصول سنتی خود در خورشید و ساحل توسط:

به منظور ارتقاء کیفیت زیرساخت های هتل خود و ایجاد تعدادی از خواص لوکس به منظور جلب یک بازار با رده بالاتر.

تنظیم قانون اجازه ساخت ویلاها و خانه های ساحلی به منظور ترویج اقامت طولانی مدت آن توسط سالمندان یا بازنشستگان.

بهبود زیرساخت های حمل و نقل با به روزرسانی فرودگاه های منطقه ای، بنادر، ماریناها و شبکه جاده ای.

تولید محصولات موضوعی جدید در اطراف جاذبه های فرهنگی و طبیعی محلی به منظور بهبود متوسط ​​هزینه در روز و تمدید دوره گردشگری فراتر از ماه های تابستان.

به عنوان بخشی از این استراتژی جدید، سرمایه گذاری های خصوصی چه در مناطق توریستی سنتی مانند جزایر اژه، جزایر یونی و کرت و چه در مقاصد تازه توسعه یافته مانند Peloponnese ، مورد استقبال و حمایت جدی قرار می گیرند.

یک فرصت سرمایه گذاری بسیار امیدوارکننده با ترکیب زیرساخت های موجود با توسعه بازار جدید ، ارتقاء هتل های محلی واقع در مکان های برتر به تسهیلات با مارک بین المللی است.

گردشگری دریایی

چگونه ویزای توریستی یونان بگیریم؟

توسعه زیرساخت ها برای حمایت از گردشگری دریایی یک هدف استراتژیک برای یونان طی سال های آینده است.

به طور خاص، دولت یونان سرمایه گذاری های قابل توجهی اعلام کرده است:

در به روزرسانی تأسیسات بندر کروز، به گونه ای که شرکت های دریایی بیشتری از بنادر یونان به عنوان بنادر خانگی برای سفرهای مدیترانه ای خود استفاده کنند.

در خصوص خصوصی سازی و بهسازی ماریناهای متعلق به ایالتی و شهرداری، به منظور جلب قایق های بیشتر و بزرگتر.

چندین سرمایه گذار بین المللی قبلاً از این فرصتها استفاده کرده اند و فرصت بسیار خوبی را در این محصول توریستی با ارزش و عالی می شناسند.

به دنبال تغییرات نظارتی اخیر که این کشور برای بلند کردن قوانین کابوتاژ انجام داده است، یونان در تعداد کروز و بازدیدکنندگان رونق دارد.

این باعث آزادسازی بازار کروز شده است که به کشتی های دریایی بدون اتحادیه اروپا اجازه می دهد تا مسافران را از بنادر یونان سوار کنند و همراه با پیشرفت های زیرساختی که هم اکنون در بنادر مهم یونان برنامه ریزی شده است، به میزان قابل توجهی تعداد کشتی های دریایی با استفاده از یونان را به عنوان یک درگاه خانگی یا به عنوان بهبود می بخشد. یک مقصد

ثبت شرکت در یونان

اصلی ترین مزیت های رقابتی کشور شامل یک خط ساحلی عالی، تعداد زیادی از بندرهای موجود – بیشتر آنها نزدیک به جاذبه های مشهور جهان – فاصله های بین مقصد و موقعیت کشور – در مرکز دریای مدیترانه شرقی است.

مناطق پر بازدید جهان.

گردشگری شهر شکسته

چگونه ویزای توریستی یونان بگیریم؟

گردشگری تفریحی شهر شامل سفرهای سه تا چهار روزه به شهرهایی در سراسر جهان است که می تواند قله ای از جاذبه های فرهنگی و زندگی فعال در سطح شهر باشد.

این کشور سالانه منبع گردشگری است و محرک رشد بزرگی برای شهرهای سراسر اروپا و آسیا بوده است.

هر دو آتن و تسالونیکی دقیقاً ویژگی های مورد نیاز برای حضور چشمگیر در گردشگری تفریحی در شهر را با هم ترکیب می کنند.

یک تاریخچه قوی فرهنگی، یک زندگی فعال در شهر، افزایش شبکه پرواز مستقیم به شهرهای بزرگ و آب و هوای عالی برای پیاده روی های شهری و گشت و گذارهای کوتاه به مکانهای مجاور.

مانند جزایر Spetses و Hydra یا سایت های باستان شناسی مانند Vergina.

با سرمایه گذاری مناسب در زیرساخت های هتل ، امکانات و خدمات توریستی، آتن و تسالونیکی می توانند به عنوان مقصد بین المللی بین المللی شهر، چه برای اروپای غربی و چه برای بازارهای نوظهور مانند روسیه، ترکیه و اسرائیل، جذابیت و رقابت خود را به عنوان مقصد بین المللی بین المللی شهر بهبود بخشند.

هم وزارت گردشگری و هم شهرداری های دو شهر از حمایت جدی خود برای سرمایه گذاری و سرمایه گذاری ابراز داشتند که می تواند این موقعیت را بهبود بخشد و شهرها را برای گردشگری شکسته شهر جذاب تر کند.

گردشگری فرهنگی و مذهبی

یونان از نظر بناهای فرهنگی و مذهبی و اهمیت تاریخی یکی از ثروتمندترین کشورها در اروپا است.

یونان در کل 18 مکان “میراث جهانی” یونسکو دارد که آن را در 10 کشور برتر بین المللی و تعدادی موزه، مکانهای کوچکتر و بناهای تاریخی و مکانهای دارای اهمیت تاریخی یا مذهبی قرار می دهد.

زمینه های سرمایه گذاری متعددی وجود دارد که می تواند در جهت بهره برداری از این میراث فرهنگی بزرگ دنبال شود، از جمله:

دیجیتالی شدن و مجازی سازی عناصر فرهنگی یونان، ارائه خدمات مانند “موزه های مجازی” و تورهای سایت سه بعدی

ارتقاء خود سایت ها، ارائه خدمات و امکانات با کیفیت بالاتر و بهبود زیرساخت های محلی

مشکلات زندگی در یونان برای ایرانی ها

تولید محصولات موضوعی پیرامون عناصر خاص مانند دین ارتدکس یونان یا فعالیت هایی مانند حفاری ها و حفاری های سایت.

بار دیگر، وزارت جهانگردی قصد خود را برای به طور قابل توجهی ارتقاء گنجینه های فرهنگی یونان به منظور غنی سازی محصول توریستی خود اعلام کرده است.

و برای گفتگو در مورد هرگونه فرصت بالقوه سرمایه گذاری که از این استراتژی پشتیبانی کند، باز است.

جهانگردی پزشکی

گردشگری پزشکی منبع رشد بسیاری از کشورها یا منطقه ها است که ناشی از تمایل مردم به ترکیب خدمات پزشکی باکیفیت و کم هزینه با یک محیط گردشگری مهمان نواز است.

یونان با برخورداری از کادر پزشکی ماهر ، نزدیکی به بازارهای مهم مانند اروپا و خاورمیانه و شرایط عالی آب و هوایی و محیطی، می تواند در چندین زمینه از گردشگری پزشکی نقش مهمی داشته باشد.

سرمایه گذاری ها برای ایجاد مراکز تخصصی پزشکی، مراکز مراقبت از سالمندان یا بازپرداخت طولانی مدت و رفاه بهزیستی می تواند به تعداد بالایی از پزشکان و کارمندان پزشکی کمک کند و بازده بالایی را برای سرمایه گذاران ایجاد کند.

این سرمایه گذاری ها با وجود ظرفیت بالای قابل توجهی در مراکز درمانی که می توانند با مقادیر مناسب برای خرید در دسترس باشند، فراهم می شود.

چهارچوب تنظیم مقرراتی، که به سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد تا راحت تر وارد بازار پزشکی یونان شوند، از این سرمایه گذاری ها پشتیبانی می شود.

جلسات و تشویقها (MICE)

بازارهای جهانگردی جلسات و مشوقها هم به دلیل ارزش افزوده خاص خود و هم برای فراهم آوردن یک پیشگام عالی به سایر اشکال گردشگری، معرفی تعداد زیادی از نمایندگان و کارفرمایان کنفرانس به مقاصد جدید که بعد از آن ممکن است آنها را برای تعطیلات تابستانی خود ترجیح دهند، قابل توجه است.

تا گذشته اخیر، یونان فاقد توسعه زیرساخت های مربوط به مراکز کنفرانس و امکاناتی برای جلسات بود که به راحتی برای میزبانی کنفرانس های بزرگ و جذاب در سطح جهان در دسترس است.

از زمان بازیهای المپیک 2004 ، این کشور زیرساخت های مربوط به خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

در حال حاضر تعدادی از امکانات اجتماعات را در بین شهرها و مقصد اصلی خود ارائه می دهد، از مکان های بزرگ و تئاتر گرفته تا هتل ها و مراکز کنفرانس کوچکتر.

با توجه به مزیت های رقابتی شدید یونان برای گردشگری MICE و تمایل چند شهر یونان برای توسعه این نوع از گردشگری، هنوز هم فرصت های قابل توجهی برای سرمایه گذاران که مایل به سرمایه گذاری در پتانسیل بی رویه این بخش و رشد آینده هستند وجود دارد.

کلاهبرداری خرید ملک یونان 

چنین سرمایه گذاری ها به شدت توسط قانون تشویق سرمایه گذاری حمایت می شوند.

هنگامی که با زیرساخت های چشمگیر هتل و آب و هوای عالی کشور ترکیب شوند، می توانند یونان را به عنوان یکی از نشست های برتر و مقاصد تشویقی در قاره اروپا با جذب تعداد قابل توجهی از کنفرانس های بزرگ بین المللی قرار دهند.

شرکت ها و انجمن ها ، به این ترتیب بازده سودآور سرمایه سرمایه گذاری شده را به دست می آورند

استراحتگاه های مجتمع – مسکن تعطیلات

قانون تنظیم اقامتگاه های گردشگری یکپارچه و مسکن تعطیلات فرصت های جدیدی را در استراحتگاه های گردشگری یکپارچه به وجود آورد.

این قانون (4002/2011) زمینه مناسبی برای ورود قابل توجه و مکرر سرمایه های ناشی از سرمایه گذاری مستقیم خارجی فراهم کرد.

فعالیت های صنعت گردشگری را در کنار بخش های تولید داخلی مرتبط با گردشگری تقویت می کند.

این قانون برای اولین بار استراحتگاههای گردشگری یکپارچه را تعریف کرده و چارچوب قانونی سرمایه گذاری در این زیر مجموعه را ارائه می دهد.

اقامتگاه های مبله توریستی موجود در استراحتگاه های گردشگری یکپارچه، طبق مقررات قانون

ممکن است خواص فردی را که به صورت افقی و عمودی تقسیم می شوند، تنظیم کند.

این موارد ممکن است به اجاره داده شده یا به اشخاص ثالث منتقل شود.

این قانون در مورد قانون جواز اقامت (4251/2019) عمل می کند.

که به شهروندان غیر اتحادیه اروپا امکان دریافت اجازه اقامت را در صورت داشتن 250،000 یورو دارایی در املاک و مستغلات یا قرارداد مشترک طبق قانون 1652/1986 پیشنهاد می کند.

یا اجاره 10 ساله اقامتگاههای هتل یا اقامتگاههای مبله (خانه) در مجتمع های اقامتی توریستی طبق ماده 8 بند 1 2 قانون 4002/2011 (A ‘180).

چگونه ویزای توریستی یونان بگیریم؟

در صورتی که نیاز به وکیل تخصصی در موضوع مهاجرت به یونان دارید با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری متخصص در حقوق مهاجرت

ساعت‌های کار روزهای شنبه تا چهارشنبه 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9

راه‌های ارتباطی با دفتر وکیل محمدرضا مهری

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88795408

021-88796143

شماره موبایل وکیل تخصصی مهاجرت به یونان

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق شماره های اعلامی امکان پذیر است.

نشانی دفتر وکالت تخصصی مهاجرت یونان

تهران- میدان ونک- گاندی جنوبی- خیابان 14- پلاک14- طبقه4- واحد 9- دفتر وکالت محمدرضا مهری

دفتر وکیل رسمی مهاجرت به یونان در تهران

5/5 - (21 امتیاز)

2 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر
    من برای اقامت تمکن مالی یونان با موسسه حقوقی م پ که تو اتریشه و تبلیغات زیادی داره قرارداد بستم.
    این موسسه قبلا تو سعادت آباد و میرداماد دفتر داشت ولی الان همه شون تعطیل شدن و فراری هستن
    چه حوری میتونم پولمو ازشون پس بگیرم؟
    هر چی که به اتریش هم زنگ میزنم تلفن رو قطع میکنن
    تو سایت شما دیدم که پرونده کلاهبرداری هم دارن
    اگه میشه راهنماییم کنین

    • سلام وقت بخیر
      متاسفانه تعداد موسسات حقوقی غیر مجاز که با جعل عنوان وکیل رسمی مهاجرت کلاهبرداری می کنند زیاد شده
      دفتر وکالت دکتر مهری، پرونده های متعددی از این افراد در دادسرای بین المل مطرح کرده و خوشبختانه نتیجه خوبی هم حاصل شده
      اگه مورد کلاهبرداری قرار گرفتین حتما به ما مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *