روش های گرفتن اقامت و تابعیت آلمان


امروز با موضوع روش های گرفتن اقامت و تابعیت آلمان با شما هستیم.

جمهوری فدرال آلمان یا همان کشور آلمان یکی از کشورهای قاره ی اروپا و برلین پایتخت آن می باشد، رمی ها اولین گروهی بودند که وارد کشور آلمان شدند.

وکیل مهاجرت به آلمان و همکار دفتر وکالت دکتر محمد رضا مهری مشاور حقوق بین الملل در ایران، نوشته زیر را با هدف آشنایی عزیزان با روش های گرفتن اقامت و تابعیت آلمان تهیه و منتشر نموده است.

نظام سیاسی این کشور، جمهوری فدرال دموکراتیک و دارای ۱۶ ایالت به شرح ذیل می باشد:

  • بادن-وورتمبرگ (Baden-Württemberg)
  • بایرن (Bayern)
  • برلین (Berlin)
  • براندنبورگ (Brandenburg)
  • برمن (Bremen)
  • هامبورگ (Hamburg)
  • هسن (Hessen)
  • مکلنبورگ-فورپومرن (Mecklenburg-Vorpommern)
  • نیدرزاکسن(Niedersachsen)زاکسن سفلی
  • نوردر این-وستفالن (Nordrhein-Westfalen)
  • راینلاند-فالتز (Rheinland-Pfalz)
  • زارلاند (Saarland)
  • زاکسن (Sachsen)
  • زاکسن-آن‌هالت (Sachsen-Anhalt)
  • اشلسویگ-هولشتاین (Schleswig-Holstein)
  • تورینگن (Thüringen)

کشور آلمان جزء مهم ترین قطب های صنعتی و از بنیانگذاران اتحادیه اروپا محسوب می‌شود.

از مهم ترین شهرهای آلمان می توان از برلین، هامبورگ، فراکفورت، و مونیخ نام برد. کشور آلمان به علت وضعیت اقتصادی مناسب، در دهه های اخیر مورد توجه بسیاری از مهاجرین سایر کشورها قرار گرفته است.

اقامت دائم و اقامت موقت آلمان

اقامت به دو دسته ی کلی غیر دائم (مانند اقامت کاری، اقامت تحصیلی، اقامت آموزش زبان آلمانی، اقامت برای کار و …) و اقامت دائم (شخص پس از گذشت ۵ سال از اقامت موقت و احراز اینکه می‌تواند از طریق کار مخارج زندگی خویش را تامین کند و زبان آلمانی را آموخته باشد و با پذیرش و رعایت مقررات خاص آلمان درخواست اقامت دائم نماید.

مهاجرت تحصیلی به لهستان

کشور آلمان همانند برخی از کشورها تابعیت مضاعف را نمیپذیرد و تا سن ۲۳ سالگی به شخص فرصت داده تا یکی از تابعیتهای متبوع خود را برگزیند.

کودکان بدون تابعیت که در آلمان به دنیا می آیند می‌توانند تابعیت آلمان را بگیرند همچنین پدر و مادر فرزند هم می‌توانند به واسطه تابعیت فرزند خویش تابعیت آلمان را اخذ کنند.

کودکانی که از پدر و مادر تبعه آلمان هستند می‌توانند بعد از ۱۸ سالگی تابعیت خود را انتخاب کنند.

کودکان خارجی متولد شده در آلمان باید بتوانند تا ۲۳ سالگی تابعیت آلمانی خود را ثابت کنند.

راه‌های اثبات تابعیت آلمانی

  1. تا سن ۲۱ سالگی ۸ سال در کشور آلمان اقامت داشته و در کشور آلمان زندگی کند.
  2. تحصیل حداقل ۶ سال در کشور آلمان
  3. فارغ التحصیلی از یکی از مدارس آلمان
  4. انجام موفقیت آمیز آموزش های حرفه ای در آلمان

راههای مهاجرت به آلمان 

اخذ تابعیت براساس خون و خاک

اولین و مهم ترین روش اخذ تابعیت براساس سیستم خون و یا خاک می‌باشد.

سیستم کشور آلمان بر اساس سیستم خون می باشد یعنی تابعیت از پدر و مادر به فرزند می‌رسد از طریق  نسب هر چند حتی یکی از والدین تبعه ی آلمان باشد.

پناهندگی

طبق کنوانسیون ژنو هرگاه شخصی بعلت عقاید سیاسی ، مذهبی و اجتماعی… در کشور خود در شرف خطری که متعارفاً غیرقابل تحمل است، و یا مجازاتی در انتظار وی باشد، میتواند تا زمان رفع خطر درخواست پناهندگی از یک کشور دیگر نماید و کشور پذیرنده موظف است از نظر خوراک، مسکن و بهداشت، شخص پناهجو را تامین نماید.

ثبت شرکت در استونی

پناهندگی دارای دو مرحله میباشد. الف: اقامتگاه موقت: در این مرحله، اطلاعات شخصی افراد به همراه اثر انگشت و عکس اخذ میگردد و بعد از ان اثر انگشت به سازمان جنایی فدرال جهت مشخص شدن اینکه شخص قبلا در کشور اروپایی دیگری درخواست پناهندگی داده و یا خیر؟!

در این مرحله علت خروج از کشور زادگاهشان مورد پرسش واقع می‌شود ب: در مرحله ی دوم با درخواست پناهندگی موافقت شده و پرونده ای برای شخص تشکیل میدهند و ایالتی که پناهجو باید فرستاده شود انتخاب می گردد و سپس در یک پناهگاه گروهی اقامت داده می‌شوند.

جاب آفر

اولین روش یافتن کار در آلمان: به مدت سه ماه در کشورآلمان آگهی جذب نیروی کار درج گردد و اگر در این مدت متقاضی نداشت به مدت سه ماه دیگر نیز در اتحادیه اروپا درج میگردد و اگر بازهم متقاضی نداشت، شخص خارجی میتواند درخواست دهد.

ویزای درجستجوی کار 

روش دوم که آسان تر و سریع تر هم میباشد، در این روش مهلت ۶ ماهه ای به متقاضی میدهند تا درجستجوی کار باشد. بعد از عقد قرارداد با کارفرمایان آلمانی ،اقامت موقت و یا اقامت دائم دریافت میکنند.که البته شرایطی نیز به شرح ذیل دارا میباشد:

  • ترجمه و تایید مدارک تحصیلی: حداقل مدرک کارشناسی، بیشتر رشته های تحصیلی و مهندسی
  • تسلط به زبان انگلیسی و یا آلمانی: داشتن مدرک زبان الزامی نیست و لی شانس پذیرش را بالا می برد.
  • سابقه کار: سابقه کار نیز امتیاز مثبتی محسوب می‌شود.
  • گواهی تمکن مالی: قبل از روز مصاحبه از بانک اخذ میشود.
  • رزومه: برای روز مصاحبه مورد نیاز است. باید متناسب با تحصیلات و تخصص متقاضی باشد و از سوی دیگر مناسب با نیازهای استخدامی منتشر شده باشد.
  • انگیزه نامه: انگیزه نامه نیز از موارد بسیار مهم و موثر برای پذیرش شخص متقاضی میباشد که در این رابطه حتما باید با وکلا و افراد خبره در این زمینه مشورت کنید.
  • توصیه نامه: داشتن توصیه نامه الزامی نمیباشد. در صورت داشتن توصیه نامه از شخصی که هم رشته بوده و در کشورآلمان نیز مشغول به کار است باشد، امتیاز مثبتی محسوب می‌شود.
ایرسافام

سرمایه گذاری

کشور آلمان بعنوان یکی از صنعتی ترین کشورهای اروپا با رشد و امنیت اقتصادی و زیرساخت های قوی یکی از قطب های جذب سرمایه گذاری بشمار میرود که از این طریق میتوان به اقامت این کشور نیز دست یافت.

ثبت شرکت

یکی دیگر از راههای اخذ اقامت کشور آلمان ثبت شرکت است. در این روش شخص با ارائه طرح توجیهی اقتصادی (Business plan) که هم قابلیت اجرایی داشته و قدرت سود دهی داشته باشد را به اداره بازرگانی تقدیم کند و همچنین متقاضی باید سابقه تجربه کاری در ان حوزه را داشته باشد

ازدواج

ازدواج همواره یکی از راههای اخذ اقامت هرکشوری محسوب میشود ، هر گاه شخصی که اصطلاحاً خارجی محسوب می‌شود بخواهد با یک شخص آلمانی ازدواج کند میتواند از این طریق به اقامت این کشور دست یابد که البته این امر دارای شرایطی به شرح ذیل میباشد

الف: شخصی که تبعه آلمان است باید ثابت نماید که درآمد کافی برای زندگی خود و همسرش می باشد و نیازی به کمک های دولت ندارد.

ب: شخص متقاضی ازدواج با تبعه آلمان باید با زبان آلمانی (حداقل تا سطح A1) آشنایی داشته باشد .

با صدور ویزای ازدواج آلمان، علاوه بر اقامت، امکان کار و یا تحصیل رایگان پیدا میکند.

ویزای تحصیلی

کشور آلمان همواره برای تمامی کسانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند مورد توجه و جذاب بوده و علت این امر را نه تنها در هزینه های تحصیلی کم تر نسبت به برخی کشور ها مانند آمریکا دانست ، علاوه بر این بورسی های تحصیلی زیادی نیز وجود دارد.

تحصیل پزشکی در ایتالیا

وکیل و مشاور حقوقی مهاجرت به آلمان

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری مهاجرت آلمان، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت آلمان، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا در نیاوران، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر

امتیاز دهی به مقاله

۸۱ دیدگاه

  • سلام خسته نباشید من دانش آموز پیش دانشگاهی رشته انسانی هستم خواستم بدونم که چطوری میشه راحت ب آلمان مهاجرت کردلطفاً جواب بدهید

  • سلام میخواستم بدونم اگر مادری باردار باشد و به آلمان سفر کند و بخواهد فرزندش را در آلمان به دنیا بیاورد آیا به او اقامت می دهند؟ یا خیر؟ آیا ممنوعیتی برای ورود زنان باردار به آلمان هست یا خیر؟

  • با سلام من لیسانس جغرافیا و برنامه ریزی شهری دارم و همسرم لیسانس حقوق دارن و در حال حاضر وکیل رسمی دادگستری می باشند. به چه صورت می توان برای دیزای آلمان اقدام کرد؟

  • سلام. خسته نباشید. من ۲۸ سالمه و میخواستم به نوعی به آلمان برا ادامه زندگی برم. تنها راهی که میتونم بهش بسنده کنم ویزای تحصیلی هستش. مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی رو از دانشگاه سراسری دریافت کردم. ولی نمرات کارشناسیم خوب نیستن. مقاله ISI هم فعلا ننوشتم. مزیت و شرایط اقدام به مهاجرت و گرفتن تابعیت آلمان رو از طریق ویزای تحصیلی برا شرایط من، چطوری میدونین؟

  • سلام . من با دو دخترم میخواهیم به خاک المان ببیایم   اگه بخواهیم وکالت مارو قبول کنید ..    ایا میتونید برای ما کاری کنید . یا این  به احتمال زیاد نمیشه .. دوما هزینتون لطف کنید بگید ما سه نفر هستیم من خانم ۴۰ ساله . ودخترم ۱۷ و۱۲ ساله ..  کیسی که وونجا باید بدیم شما تنطیم میکنید .. من خیلی پرسش دارم لطف کنید .  با ایمیل من تماس داشته باشید ممنونم 

  • سلام ، یه سوال داشتم

    اگر یه شخصی که ۱۸ یا ۱۹ سالشه کنکور یکی از ۳ رشته ی تجربی ، ریاضی یا انسانی رو امتحان بده و مثلا رتبش بین ۱۰ تای برتر در بیاد

    این شخص اگر رزومه کنکورشو ترجمه کنه و ببره سفارت آلمان ، امکانش هست که بهش اقامت آلمان رو بدن ؟ یا مثلا دعوتنامه بفرستن ؟

  • سلام من مدرک کارشناسی ارشد پرستاری از دانشگاه دولتی دارم ودرحال تحصیل در مقطع دکترای پرستاری هستم. دارای یک فرزند پسر هستم وهمسرم مهندس آب وبرق میباشد. آیا می توانم برای مهاجرت به آلمان اقدام نمایم. لطفا راهنماییم کنید

  • سلام بنده وهمسرم دامپزشک هستیم ودرحال حاضر نیز در ایران شاغل و نزدیک به ۱۵ سال سابقه کار وبیزینس داریم.وضعیت مالی نسبتا خوبی هم داریم.شدیدا”دنبال مهاجرت به آلمان بخاطر آینده فرزندان هستیم.چه راهی را پیشنهادمیکنیدکه راحتتر وتضمین شده تر باشه؟.کاریابی یا سرمایه گذاری ویا ثبت شرکت؟ آیا با حدود۱۰۰هزار یورو میشه بیزینس تو این رشته ایجاد کرد.مثل کلینیک دامپزشکی یا پانسیون حیوانات و…

  • سلاماگه دانشجو دانشگاه ازاد باشی و  در رشته مهندسی نرم افزار نمرات قابل قبولی رو داشته باشی و برنامه نویس باشی به طوری که چندتا عملی داشته باشی و مدرک زبان انگلیسی هم داشته باشی امکانش هست برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و اقامت دائم در المان اقدام کرد ؟

  • سلام من فوق دیپلم رشته معماری دارم ، سربازیم رفتم کارت پایان خدمتم دارم ، واسه ادامه تحصیل برای کارشناسی و ارشد میتونم اقدام کنم؟ از چه راهی؟ لطفا راهنمایی کنید

  • سلام شبتون بخیر. من ۲۷ سال سن دارم و فوق لیسانس مهندسی کشاورزی دارم و یک سال سابقه کار در رشته خودم هم دارم ( مهندس ناظر فضای سبز یک باغ چند هکتاری) ، عضو ایران و آلمان هستم . میخواستم بدونم مهاجران به آلمان از چه طریقی ممکنه

  • سلام من  بازنشسته هستم و ب۴۵سالمه به اتفاق خانواده( همسر و دو فرزند دختر ۱۹و ۶ساله) می خوام به المان مهاجرت کنم و تابعیت المانی بگیرم لطفا راهنمایی کنید .

  • با سلام
    ۲۹ ساله و دانشجوی دکتری اقتصاد کشاورزی در دانشگاه پیام نور هستم. تصمیم دارم به همراه همسرم برای تحصیل به آلمان مهاجرت کنیم.
    دارای ۳ مقاله isi و ۱۰ مقاله در کنفرانسهای بین المللی هستم. در کلاسهای زبان آلمانی ثبت نام کرده و دارای مدرک تافل زبان هستم.
    ممنون میشوم شرایططم را ارزیابی بفرمایید و کمکم کنید که بترین راه و زمان مناسب چیست

    با سپاس از شما

  • سلام.ببخشید من ۲۶سالمه و همسرم ۳۳سالشونه.الان من باردارم  من و شوهرم چجوری میتونیم ب المان مهاجرت کنیم و مقیم اونحا بشیم راستش در حد صدو پنجاه میلیون تومن هم دارای داریم.الان اوایل بارداریمو میگررونم امکانش هست ک بشه رفت المان با این شرایط.اینم اضافه کنم ک من لیسانس زبان انگلیسی دارم.و همسرمم دیپلم هستن

  • سلام بنده ۴۲ ساله هستم و  متخصص رشته بهداشت مواد غذایی هستم . ۱۵ سال سابقه تدریس در دانشگاه را دارم دارای ۲۰ مقاله معتبر هستم و قبلا در کنگره سم شناسی در المان هم شرکت کردم. با چه روشی میتونم ویزای اقامت دایم آلمان را بگیرم. با تشکر

  • سلام رضا هستم ۳۲ ساله لیسانس عمران دارم در رشته معماری کارهای خوبی رو زدم برنده دو فراخوان معماری شده ام تسلط کامل به نقشه برداری و کار با دوربین توتال استیشن دارم ده سال است که کار میکنم و ساختمانهای زیبای تا کنون از صفر طراحی و ساخته ام عکاسی با dslr رو حرفه ای انجام میدم و در زمینه مدلیینگ کار های زیادی انجام دادم به نرم افزار های معماری تسلط کامل دارم. همسر من هم عکاس حرفه ای است و فوق لیسانس آنالیز ریاضی از دانشگاه سراسری داره ،خیلی دوست دارم به آلمان مهاجرت کنم چون احساس می کنم در آلمان کارهای بزرگتری را میتونم مدیریت کنم و انجام بدم خوشحال میشم کسی راهنمایم کنه از کجا شروع کنم.

  • سلام.بنده ۳۳ ساله لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و فوق لیسانس مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی و همسر بنده ۲۷ ساله لیسانس آموزش زبان انگلیسی و یک پسر ۱۳ ماهه.دارای مدارک فنی و حرفه ای در رشته های جوشکاری- لوله کشی تاسیسات و پکیج. توان مالی تا ۳۵۰ میلیون. برای اقامت در یکی از کشورهای نروژ- هلند- اتریش- آلمان- سوئداز چه روشی زوتر و بهتر به نتیجه می رسم. با تشکر

  • سلام من فوق دیپلم کامپیوترهستم و۱۷ ساله که دربانک کار میکنم خودم ۴۸ سال وهمسرم ۳۸ سال دارند وسته تا فرزند داریم که ۸ ساله ۶ ساله ویک سال ونیمه هستند درضمن من یک ایده دارم که هنوز به عنوان اختراع ثبت نکرده ام اما در دنیا تکه کجا برم بهتره وزود تر اقامت میگیرم لطفا راهنمایی کنید متشکرم ضمنا من کرد هم هستم

  • سلام من١۹سالمه ودیپلم تجربی دارم وهمسر فوق دیپلم کامپیوتر٢٨ساله ماسرمایه ای حدودیک میلیارد داریم وهمسرشغلشون درایران طلافروشی هستش ومامیخواییم برای اقامت درالمان اقدام کنین ونظرمون اینه ک درالمان کاسبی مثله فروشگاه موادغذایی راه بندازیم ایاامکان گرفتن اقامت وجودداره برای ما

  • سلام.. من سی ساله و لیسانس برق دارم و هفت سال سابقه کار  در کارخانجات  لبنی… وارد به دستگاههای بسته بندی تتراپک…هم اپراتوری و هم تکنسین فنی …زبان انگلیسی هم بلدم اما مدرک ندارم… همسر و یک دختر یک ساله دارم… چطور میتونم اقامت کار المان با اتریش با سوئد بگیرم؟

  • سلام من ۳۳ سال دارم و مدرک مهندسی کامپیوتر و مدارک جداگانه کامپیوتر دارم . دارای بیش از ۵ سال سابقه هستم. همسرم هم فوق لیسانس کامپیوتر هست. آشنایی با زبان آلمانی در حد a1 دارم. میخواستم بدونم شرایطش رو دارم.

  • سلام من ۱۸ سالمه و محصل هستم . من بیماری تالاسمی دارم میخواستم بدونم چطوری میتونم اقامت بگیرم واسه درمان؟

  • با سلام خدمت شما من ۱۶ سالمه و محصل هستم با نمره عالی چجوری میتونم با کمترین هزینه و وقت اقامت آلمان رو بگیرم به صورت پاره وقت هم میتوانم کار کنم

  • با سلام
    پسری مجرد با ۳۰ سال سن هستم.مدرک لیسانس ریاضی و فوق لیسانس mbaگرایش بازاریابی هستم.هم اکنون در شهرداری به عنوان کارشناس آمار فعالیت دارم .با ۴ سال سابقه.در حد کمی به انگلیسی واردم بدون مدرک. میخام بدونم میتونم اقامت المان رو بگیرم؟

  • سلام من ۲۶ سالمه ،ارشد هوش مصنوعی از دانشگاه غیر انتفاعی دارم۲تا مقالهISI ام دارم زبان python بلدم چه جوری میتونم اقامت بگیرم

  • سلام من ۲۶ سالمه.مدرک لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس هوش مصنوعی از دانشگاه غیرانتفاعی دارم.زبان برنامه نویسی پایتون روهم بلدم. میخوام بدونم میتونم اقامت المان رو بگیرم؟

  • سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه و دانشجویی رشته ی مکانیک خودرو هستم رتبه ی زیر ۳۰۰ اوردم و به رشتم خیلی علاقه دارم هم برای درس و هم برای زندگی و هم کار دوس دارم به المان برم برای زندگی و اقامت دائم از کودوم روش می تونم عقدام کنم تحصیلی برم و بعد اون جا اقامت بگیرم یا اول برم اقامت بگیرم بعد شروع به تحصیل کنم و این که در حال اموزش زبان المانی هم هستم.لطفا روش و هزینه ی حدودی رو بهم بگین و این که اگه همه چی اوکی باشه چقدر طول می کشه.

  • باسلام و احترام
    در صورت انصراف از دانشکاه دولتی ایران ،ادامه تحصیل در المان امکان پذیر است یا نه ؟

  • با سلام بنده ۴۴ سال دارم متاهل و دارای یک فرزند ۵ ساله
    و لیسانس مهندسی صنایع و فوق لیسانس مهندسی ساخت و تولید و ۲۰سال سابقه کار در یک صنعت هوایی دولتی دارم. راهنمایی بفرمایید آیا شرایط اخذ اقامت برای اینجانب مناسب هست؟ و چه کشور هایی برای اخذ اقامت با شرایط بنده مناسب تر است؟
    با سپاس

  • سلام من۲۹سالمه مجرد هستم لیسانس الکترونیک مدرک برنامه نویسیplcمرتبط با زیمنس آلمان رو دارم وضعیت مالی خوب نیست،قصد گرفتن اقامت دارم تو آلمان هلند سویس فرق زیادی برام نداره،خواستم بدونم بهترین راه گرفتن اقامت چیه نه با ازدواج مشکل دارم نه مذهب برام مهمه فقط خدا رو قبول دارم خلاصه هر راهی باشه میرم

    • سلام من ۲۹سالمه و لیسانس حسابداری و همسرم ۲۸ساله فوق دیپلم مهندسی شیلات .دارای دو فرزند ۴ساله.چجوری میتونیم برای اقامت المان اقدام کنیم.ممنون میشم راهنماییم کنید.

      • سلام از این طریق امکان مشاوره وجود نداره با موسسه تماس بگیرید
        برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت دکتر محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.
        راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری
        ۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵
        ۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶
        ۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷
        شماره های همراه
        ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱
        ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲
        ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳
        ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴
        ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵
        تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.
        ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹
        دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

  • سلام خسته نباشید..من تازه ازدواج کردم..با همسرم میخوایم بریم المان..اگه اونجا باردار بشم و بچه مو به دنیا بیارم بهمون تابعیت میدن؟ممنون

  • سلام خسته نباشید
    اگر کسی دو تابعیت داشته باشه ، مثلا تابعیت ایرانی و گرجی رو داشته باشه میتونه این دوتا تابعیت رو باطل کنه و تبعه آلمان بشه ؟
    یا فقط میشه که تابعیت گرجی رو باطل کرد ؟

  • سلام جناب دکتر من قهرمان۶دوره جهان اسیا وو سرمربی و مربی تیم ملی اتشنشان .کارشناس تربیت بدنی و تغذیه و مسئول تربیت بادیگارد شخصی ایران دیپلم گیاهان دارویی لیسانس تربیت بدنی ووو برای اقامت المان کمکم کنید لطفا

  • سلام می خواستم بدونم در حال حاضر من دوتا بچه دارم یکی ۱۵ یکی ۳ خودمم فوق مهندسی کشاورزی دارم می خواستم ببینم بهترین راه برای گرفتن اقامت در حال حاضر چیه؟؟؟
    چقدر به طور کلی هزینش می شه ؟؟؟؟

    • سلام شرایط مهاجرت با توجه به شرایط کامل شما و همسرتون از قبیل توان مالی، تحصیلی، کاری و کشور مقصد توسط کارشناسان و مشاورین مهاجرتی ما تعیین میشه

  • سلام، روز بخیر، همسر من از ۲ سالگی تا کلاس سوم دبستان در آلمان زندگی می کردند و پاسشون داخل پاس مادرشون آمده بود و اقامت داشتند، بعد از آن به دلیل فوت مادرشون به ایران برگشتند، آیا امکان رجوع به آلمان و گرفتن اقامت می باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *