اخذ اقامت اروپا با شرایط اقساطی

اخذ اقامت اروپا با شرایط اقساطی

اخذ اقامت اروپا با شرایط اقساطی


امروز با بررسی موضوع اخذ اقامت اروپا با شرایط اقساطی با شما خواهیم بود.

در دنیایی با سیل عظیم درخواست‌ها برای مهاجرت، علاوه بر سردرگمی به واسطه وجود طرق مختلف مهاجرت، موضوع هزینه‌ها خود نیز مزید بر علت شده تا متقاضیان به واسطه مشاهده تبلیغ‌های دروغین، مبهوت نرخ‌های نجومی شده و تصمیم‌های نادرستی اخذ نمایند.

اخذ اقامت اروپا با شرایط اقساطی، عنوان بسیاری از تبلیغات‌های دروغین مهاجرت از سوی سودجویان می‌باشد.

اما موضوعی که در این مقاله توسط بهترین مشاور حقوقی مهاجرت و همکار گروه وکلای مهاجرتی مهر، بررسی خواهد شد، راستی آزمایی درباره شرایط اخذ اقامت اروپا با شرایط اقساطی است، که با جستجوی وکلای متخصص این گروه، چنین موضوعی واقعیت و نماد خارجی نداشته و صرفا توسط موسسات مهاجرتی کلاهبردار مطرح می‌شود.

نکات مهم اخذ اقامت اروپا با شرایط اقساطی

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

اخذ اقامت اروپا با شرایط اقساطی به چه صورت می‌باشد؟

روش‌های اخذ اقامت اروپا چیست؟

ثبت شرکت در اروپا و اخذ اقامت دائم چه مزایایی دارد؟

مزایای ثبت شرکت در آلمان چیست؟

[/stextbox]

 

روش‌های اخذ اقامت اروپا

در مجموع طرق مختلفی برای اخذ اقامت اروپا وجود دارد که شرایط هر کدام بسته به کشور انتخابی شما متفاوت است: روش مهاجرت تحصیلی، سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت، مهاجرت کاری و ازدواج.

بهترین روش زمانی به شما توصیه می‌گردد که شرایط شما توسط وکیل متخصص قوانین بین المللی و مهاجرتی به صورت کامل بررسی گردد. به طور قطع شرایط شما از جمله سن، مدرک تحصیلی، سوابق شغلی، وضعیت تاهل و سن فرزندان و از همه مهم‌تر تمکن مالی شما بسیار تعیین کننده است.

ممنوع الخروج کردن زن توسط همسر به چه صورت است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره حقوقی و تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اروپا با کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، از طریق پل‌های ارتباطی ما (لینک به https://mehrilaw.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/) با ما در تماس باشید.

مشاوره حقوقی مهاجرت در موسسه حقوقی مهر پارسیان

  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق خرید ملک
  • مهاجرت از طریق تمکن مالی
  • مهاجرت از طریق تولد و حضانت فرزند
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت توریستی-گردشگری
  • مشاوره حقوقی اخذ ویزا

از تسهیلات ویژه موسسه حقوقی مهر پارسیان، فراهم آوردن امکان عقد قراردادهای اخذ اقامت اروپا به روش اقساطی می‌باشد. بدین معنا که نحوه پرداخت حق‌الوکاله وکلا و کارشناسان پرونده شما در طی چند نوبت و به صورت اقساطی پرداخت می‌گردد.

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی درباره شرایط ازدواج ایرانیان خارج از کشور، شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت در خارج از کشور، بهترین کشور برای مهاجرت، انتخاب موسسه حقوقی معتبر جهت عقد قرارداد مشاوره حقوقی خارجی، انتخاب وکیل مناسب برای مهاجرت و همچنین مشاوره تلفنی با وکیل متخصص مهاجرت با شماره های موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس بگیرید.

 

شماره های تماس موسسه که روزهای شنبه الی چهارشنبه از ۹ صبح الی ۱۸ و پنج شنبه ها ۹ صبح الی ۱۴ پاسخگوی عزیزان خواهند بود، عبارتند از ۸۸۶۶۳۹۲۷- ۸۸۶۶۳۹۲۶- ۸۸۶۶۳۹۲۵ که برای شهرستانیهای عزیز با پیش شماره ۰۲۱ قابل تماس هستند.

 

 

۱/۵ - (۱ امتیاز)

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *