ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان

ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان

ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان


امروز با موضوع ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان با شما خواهیم بود.

اگرچه نروژ کشور کوچکی است، با این حال دارای دانشگاه‌ها و سیستم آموزش عالی با کیفیتی است که انتخاب خوبی برای ادامه تحصیل خواهد بود. ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان و غیر رایگان به زبان انگلیسی امکان‌پذیر است؛ ضمن اینکه به سبب رواج زبان انگلیسی در کشور نروژ زندگی برای انگلیسی زبان‌ها و حتی ایرانیان مسلط به زبان انگلیسی راحت خواهد بود.

ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان آینده شغلی شما را چه در کشور خودتان و چه در خارج از کشورتان تضمین می‌نماید.

شما عزیزان می‌توانید مانند همیشه در خصوص ابهامات و سوالات مطروحه با کارشناسان ارشد ما در دپارتمان مهاجرت گروه وکلای مهر، تماس بگیرید.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص ادامه تحصیل رایگان در نروژ

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا امکان ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان وجود دارد؟

آیا بورسیه ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان شامل ایرانیان نیز می‌شود؟

میانگین شهریه ادامه تحصیل در نروژ چه مقدار است؟

برای اخذ ویزای تحصیلی نروژ چه مدارکی لازم است؟

[/stextbox]

 

ادامه تحصیل رایگان در نروژ

هزینه تحصیل و زندگی در نروژ نسبتا بالا است و با این حال در مواردی کمک هزینه و بورسیه برای دانشجویان بین‌المللی در نظر گرفته شده است تا امکان ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان فراهم شود.

وقت سفارت آلمان

در نروژ دانشگاه‌های دولتی و خصوصی وجود دارند که دانشگاه‌های دولتی برای تحصیل شهریه‌ای دریافت نمی‌کنند و دانشجویان بین‌المللی را نیز می‌پذیرد؛ لذا از دیگر طرق ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان تحصیل در دانشگاه‌های دولتی نروژ می‌باشد.

لازم به ذکر است علی‌رغم امکان ارایه بورسیه‌های تحصیلی به دانشجویان بین‌المللی جهت ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان، نام کشور ایران در میان لیست بورسیه‌ها نیست و لذا امکان اخذ بورسیه تحصیلی برای متقاضیان ایرانی برای ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان وجود ندارد.

البته ناامید نشوید! همچنان امکان اخذ پذیرش از دانشگاه‌های دولتی در نروژ به صورت رایگان وجود دارد.

برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های دولتی جهت ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان، می‌توانید با کارشناسان ارشد مهاجرت ما در دپارتمان مهاجرت موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس حاصل فرمایید. همکاران ما ضمن بررسی شرایط شما و ارایه توضیحات کامل در خصوص دانشگاه‌های دولتی نروژ می‌توانند وکالت شما را برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های دولتی جهت ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان، قبول نمایند.

هزینه ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان

هزینه ادامه تحصیل در نروژ تقریبا برابر با سایر کشورهای اروپایی است، ضمن اینکه هزینه شهریه دانشجویان بین‌المللی با دانشجویان نروژی برابر است. با این حال پیش از اقدام برای ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان یا غیر رایگان لازم است این نکته را در نظر بگیرید که نروژ کشوری گران است و هزینه زندگی در نروژ نسبت به سایر کشورهای اروپایی بیشتر است.

ضمن اینکه دانشجویان غیر اروپایی جهت ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان یا غیر رایگان باید هزینه اخذ اقامت تحصیلی را نیز بپردازند.

ممنوع الخروج کردن زن توسط همسر به چه صورت است؟

میانگین هزینه ادامه تحصیل در نروژ به صورت غیر رایگان برای هر ترم حدود ۶۴-۳۲ یورو می‌باشد؛ این مبلغ با توجه به رشته و دانشگاه انتخابی متفاوت خواهد بود.

مدارک لازم برای ویزای ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان

برای ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان و غیر رایگان لازم است مدرک زبان ارایه نمایید ولی نوع مدرک ربان و حداقل نمره لازم بسته به دانشگاه انتخابی متفاوت خواهد بود. چنانچه قصد ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان و یا غیر رایگان را به زبان نروژی داشته باشید نیز حتما باید مدرکی در خصوص دانش زبان نروژی خود ارایه نمایید. سایر مدارک لازم:

  • تکمیل فرم درخواست ویزای تحصیلی
  • کپی پاسپورت و صفحات استفاده شده آن
  • دو قطعه عکس
  • مدارک تمکن مالی برای پرداخت شهریه
  • تادییه پذیرش از دانشگاه
  • مدارک تمکن مالی جهت زندگی در نروژ؛ حداقل مبلغ ۱۰.۵۱۰ یورو سالانه
  • مدارک مربوط به اقامتگاه در نروژ مثل اجاره‌نامه

وکیل ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل مهاجرت تحصیلی به نروژ، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به اروپا، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره دفتر وکیل مهاجرت به نروژ

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *