اقامت آلمان از راه ثبت شرکت

اقامت آلمان از راه ثبت شرکت

اقامت آلمان از راه ثبت شرکت


امروز با بررسی شرایط اقامت آلمان از راه ثبت شرکت با شما هستیم.

تجربه سالها ارائه مشاوره حقوقی و مهاجرتی در برترین سازمان حقوقی و مهاجرتی ایران، منجر به جمع آوری اطلاعات گسترده درباره نحوه شروع پرونده مهاجرتی و سرمایه گذاری و یافتن پاسخ سوالات کاربران درباره اینکه آیا اخذ اقامت آلمان از راه ثبت شرکت در این کشور امکان‌پذیر است یا خیر گردید.

بررسی نظام حقوقی و قضایی آلمان در گروه وکلای مهاجرتی مهر، برترین گروه وکلای ایران، نشان دهنده امکان ثبت شرکت در آلمان و برخورداری از مزایای ان برای غیر آلمانی ها می‌باشد.

با توجه به ثبت شرکت جدید در آلمان، خرید شرکت فعال در آلمان و سرمایه گذاری در صنایع گوناگون آلمان، موضوع ثبت شرکت در آلمان را به چالشی جدی تبدیل می کند که فقط در تخصص وکیل مهاجرت می‌باشد.

موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان با مشاوره مستقیم محمدرضا مهری، عضو کانون بین‌المللی وکلای انگلستان و انجمن وکلای جوان، و بهترین مشاور حقوقی و مهاجرتی در ایران، تمامی مسیر ثبت شرکت در آلمان و اخذ اقامت دائم این کشور را با همراهی برترین گروه وکلای بین‌المللی به انجام خواهند رساند.

امکان ثبت شرکت برای اتباع خارجی در آلمان

با توجه به اینکه آلمان کشوری مهاجر پذیر محسوب می‌شود، امکان ثبت شرکت توسط اتباع خارجی در آلمان وجود دارد.

هزینه ثبت شرکت در آلمان

طبق شرایط و ضوابطی نیز پس از ثبت شرکت در آلمان و سرمایه گذاری پس از راه اندازی کسب و کار در آلمان، امکان اخذ اقامت دائم این کشور برای مدیر عامل و اعضای خانواده وی وجود دارد.

طول مدت انجام پرونده ثبت شرکت در آلمان از دو الی ۱۶ هفته متفاوت خواهد بود. خرید شرکت در آلمان مراحل آسان تری دارد.

وکلای مهاجرتی متخصص در اروپا و همکار گروه وکلای مهر، پروسه خرید شرکت تجاری در آلمان را به مدت دو هفته کاری برای موکلین به اتمام می رسانند.

این زمان برای ثبت شرکت در آلمان و اخذ مجوزهای لازم تا بیست هفته نیز قابل افزایش می‌باشد.

شرایط اخذ اقامت آلمان از راه ثبت شرکت

در صورتی که پس از ثبت شرکت در آلمان، حداقل صد هزار یورو، جهت سرمایه گذاری و راه اندازی بیزنس پلان طراحی شده شرکت، توسط مالک و مدیر شرکت تامین شود، در طول ۶ الی ۹ ماه امکان دریافت اقامت آلمان برای وی و افراد خانواده وجود دارد.

در صورت اقامت پنجساله پس از راه اندازی شرکت در آلمان و پرداخت به موقع مالیات های متعلقه و نداشتن محکومیت کیفری، اقامت دائم آلمان را به دست خواهید آورد و پس از ان می توانید جهت درخواست شهروندی آلمان درخواست خود را ارائه نمایید.

ماده ۲۱ قانون مهاجرت و اقامت آلمان، امکان اختصاص کارت اقامت و مجوز کار در آلمان را برای سرمایه گذار خارجی پیش‌بینی نموده است.

نوع شرکتی که باید در آلمان ثبت شود با توجه به آغاز فعالیت، بهتر است شرکت با مسوولیت محدود باشد تا امکان کار در همه رشته ها وجود داشته باشد.

نظام حقوقی و قضایی آلمان

مزایای ثبت شرکت در آلمان

  • امکان دارا بودن صد در صد مالکیت سهام و شرکت برای شخص.
  • صدور مجوز کسب و کار برای مالک و مدیر شرکت نوسط دولت آلمان.
  • امکان شرکت در مناقصه ها و مزایده های بین‌المللی و در سطح اروپا.
  • عدم شمول تحریم ها به شرکت آلمانی.
  • امکان داشتن حساب بانکی به نام شرکت و به نام مدیران شرکت و نقل و انتقال آسان پول.
  • تردد در حوزه شنگن بدون نیاز به ویزا و اقامت تا نود روز در هر یک از کشورهای عضو شنگن.
  • دریافت کارت اقامت اروپا برای مدیر عامل و اعضای خانواده وی.
  • دریافت وام تجاری با کارمزد ۳ درصد در سال از بانک‌های اروپایی.
  • کسب اعتبار شغلی در امر تجارت با اروپا به صورت مستقیم.

اقامت آلمان از راه کارآفرینی

اگر قصد اخذ اقامت در آلمان از راه کارآفرینی در این کشور را دارید نیز لازم است با ثبت شرکت در آلمان پرونده شما آغاز شود.

برای ثبت ساده ترین نوع شرکت در آلمان که شرکت با مسوولیت محدود می باشد، لازم است مبلغ ۲۵ هزار یورو در حساب شخصی خود و یا معادل ریالی ان را جهت اثبات تمکن مالی ارائه نمایند.

پس از ثبت شرکت و در صورت انجام کارآفرینی، لازم است که یک کارمند با تابعیت آلمانی در شرکت شما استخدام شود.

در طول سه ساله اول راه اندازی شرکت، بیزنس پلان طراحی شده توسط اشخاص شاغل در کشور، اجرایی خواهد شد.

بهترین راه ثبت شرکت در آلمان با هدف راه اندازی و اخذ اقامت این کشور، تهیه و طراحی بیزنس پلان ساده می باشد تا امکان راه اندازی کسب و کار را افزایش دهد.

خرید ملک در آلمان

نکته قابل ذکر این است که جهت ثبت شرکت در آلمان، حداقل نیمی از مبلغ باید به حساب شرکت در یکی از بانک‌های آلمانی سپرده شود.

گروه وکلای مهاجرتی در ایران

انتخاب وکیل سرمایه گذاری در آلمان و اخذ اقامت آلمان از راه ثبت شرکت را به موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، بهترین موسسه حقوقی در ایران بسپارید.

تشکیل دپارتمان تخصصی حقوق مهاجرت و بین‌الملل تحت نظارت محمدرضا مهری دانش آموخته حقوق از دانشگاه تهران، نویدی بر انجام امور وکالتی شما در کشور المان توسط تیم تخصصی وکلای مهاجرت این کشور دارد.

جهت مشاوره حقوقی درباره راه‌های سرمایه گذاری در آلمان، راه مهاجرت آسان به آلمان، شرایط کار پس از تحصیل در آلمان و شرایط اخذ ویزای نامزدی و ازدواج در آلمان با گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

وکیل ثبت شرکت آلمان

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی،  همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی ۹ و پنجشنبه‌ها ۱۵ الی ۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

شماره های همراه

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

امتیاز دهی به مقاله

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *