اقامت اسپانیا از طریق تحصیل

اقامت اسپانیا از طریق تحصیل

اقامت اسپانیا از طریق تحصیل


امروز با موضوع اقامت اسپانیا از طریق تحصیل با شما خواهیم بود.

یکی از راه‌های رایج مهاجرت به اسپانیا علاوه بر خرید ملک، ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری، ازدواج، کار بر اساس تخصص در این کشور ادامه تحصیل نیز در تمامی مقاطع در این کشور می‌باشد.

کشور اسپانیا پس از پیشرفت اقتصادی موجب برقراری روابط بسیار قوی با کشور‌های عضو اتحادیه اروپا و کشور‌های خارج از اتحادیه اروپا شد و علاوه بر تاثیری که در اقتصاد این کشور داشت در سیستم آموزی عالی این کشور تاثیر به سزایی داشت مهم‌ترین تاثیر رتبه‌بندی دانشگاه‌های اسپانیا در رنکینگ جهانی QS و کسب اعتبار جهانی مدرک دانشگاه‌های اسپانیا را نیز به همراه داشت.

نکات مهم در خصوص اقامت اسپانیا از طریق تحصیل

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل در چه صورتی امکان‌پذیر است؟

تحصیل در اسپانیا چه شرایطی دارد؟

متولدین تبعه اسپانیا نیز پس از تحصیل در ایتالیا می‌توانند اقامت را دریافت کنند؟

آیا پس از اتمام تحصیل در اسپانیا می‌توان برای تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت دایم اقدام کرد؟

[/stextbox]

 

اخذ اقامت اسپانیا پس از تحصیل

یکی از اصلی‌ترین دغدغه متقاضیان مهاجرت به خصوص متقاضیان ادامه تحصیل در اسپانیا این است که پس از اتمام بتوانند اقامت دایم یک کشور اروپایی را دریافت کنند؛ پس از اتمام تحصیل دانشجو با داشتن تمام شرایط مورد نیاز جهت دریافت پیشنهاد کاری از طرف کارفرما که اصلی شرط تسلط کامل به زبان اسپانایی است، درصورت موافقت کارفرما و اخذ ویزای کار می‌تواند ویزای تحصیلی خود را تبدیل به ویزای کار کند تا بتواند اقامت خود را تمدید کند.

دانشگاه‌های انگلستان موندیال

حال چرا پس از اتمام تحصیل و تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار میتواند اقامت دایم را اخد کند؟‌

پاسخ این سوال این است که طبق قوانین مهاجرتی اسپانیا دانشجو باید یک سال از اتمام تحصیلش در اسپانیا گذشته باشد تا بتواند برای اخذ اقامت دایم اقدام کند.

از دیگر راه‌های اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل می‌توان به ازدواج با یک تبعه اسپانیایی اشاره کرد که دانشجو اگر پس از اتمام تحصیلش با یک تبعه اسپانیایی ازدواج کند می‌تواند اقامت دایم را اخذ کند، یا اگر دانشجو از پدر و مادر تبعه اسپانیا متولد شده باشد و در خارج از این کشور زندگی کرده باشد اما برای تحصیل اسپانیا را انتخاب کرده باشد پس از اتمام تحصیلش با ارایه مدارک شناسایی و مدارک تابعیت پدر و مادر می‌تواند اقامت دایم را اخذ کند.

شرایط تحصیل در اسپانیا

یکی از شروط اصلی ادامه تحصیل و اخذ پذیرش از دانشگاه‌های اسپانیا تسلط کامل به زبان انگلیسی و اسپانیایی است که البته اگر موفق به دریافت مدرک زبان نشده باشید جان نگرانی وجود ندارد؛ زیرا با شرکت در کالج زبان در اسپانیا و دریافت مدرک زبان می‎‌توانید به تحصیل در این کشور بپردازید، البته توصیه‌ی ما به شما این است که قبل از اقدام جهت اخذ پذیرش از دانشگاه مدرک زبان خود را دریافت کنید جهت سهولت در اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر شما ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در اسپانیا مانند تمامی کشورها 4 سال به طول می‌انجامد.

تمامی دروس در تمامی رشته‌ها در این مقطع به زبان اسپانیایی ارایه می‌شود پس دانشجو ملزم به تسلط کامل به زبان اسپانیایی و ارایه مدرک زبان اسپانیایی می‌باشند و دانشجو در این مقطع حق 10 ساعت کار در هفته را دارند. ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اسپانیا 2 سال به طول می‌انجامد.

خرید وقت سفارت آلمان

در این مقطع هم به زبان انگلسی و هم اسپایایی ارایه می‌شود پس در این مقطع هم دانشجو ملزم به تسلط کامل به زبان اسپانیایی و انگلیسی است که باید مدرک زبان ایلتس 6.5 را ارایه دهند و دانشجو در این مقطع حق 20 ساعت کار در هفته را دارد.

ادامه تحصیل در مقطع دکترا در اسپانیا تحصیل در این مقطع در کشور اسپانیا 5 سال به طول می‌انجامد. دروس در این مقطع به زبان انگلیسی ارایه می‌گردد که دانشجو باید مدرک زبان انگلیسی ایلتس 7 ارایه دهد. دانشجو در این مقطع حق 30 ساعت در هفته را دارد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش تحصیلی اسپانیا

ارایه مدرک زبان انگلیسی و اسپانیایی

ارایه ریز نمرات

اصل و ترجمه مدارک شناسایی

ارایه رضایت نامه از والدین در صورت زیر 18 سال بودن

ارایه اصل و کپی ترجمه شده پاسپورت

ارایه گواهی سلامت

ارایه گواهی عدم سو پیشینه

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین المللی مهر پارسیان جهت اقامت اسپانیا از طریق تحصیل

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت مهر پاسیان آماده ارایه مشاوره در زمینه اخذ اقامت اسپانیا از طریق ادامه تحصیل، تهیه مدارک مورد نیاز، تکمیل فرم‌های مربوط به درخواست دریافت اقامت دایم پس از تحصیل، ارسال مدارک به سفارت می‌باشد.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره حقوقی در تمامی زمینه‌های مهاجرت به تاجیکستان از بهترین وکلای مهاجرتی با گروه وکلای مهاجرتی مهر تماس بگیرید.

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

سازمان حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *