اقامت خرید ملک گرجستان

اقامت خرید ملک گرجستان

اقامت خرید ملک گرجستان


امروز با موضوع اقامت خرید ملک گرجستان با شما خواهیم بود.

برای مهاجرت، بسته به شرایط متقاضی، می‌توان از طرق مختلفی اقدام کرد؛ از مهاجرت تحصیلی و ازدواج گرفته تا سرمایه‌گذاری!

اینکه مهاجرت از کدام طریق مناسب شماست و مهم‌تر اینکه مقصد مهاجرتتان کجا باشد، موضوع بسیار مهمی است.

در واقع شیوه مهاجرتی انتخابی با مقصد مناسب، رابطه‌ی مستقیم دارند؛ بعضی کشورها مقصد مناسبی برای مهاجرت کاری نیستند و یا اساسا امکان مهاجرت از طریق ازدواج به برخی کشورها ممکن نیست.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری یکی از طرق مهاجرت است که حتی می‌توان گفت یکی از مطمئن‌ترین شیوه‌های مهاجرت است، اگر مقصد خود را با آگاهی انتخاب کنید.

یکی از شیوه‌های سرمایه‌گذاری خرید ملک است؛ قبلا پرسیدید که آیا مهاجرت به گرجستان از طریق خرید ملک امکان‌پذیر است؟ در ادامه به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص اقامت خرید ملک گرجستان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک امکان‌پذیر است؟

حداقل سرمایه لازم برای خرید ملک در گرجستان برای کسب اقامت چقدر است؟

برای خرید ملک در ترکیه چقدر سرمایه لازم است؟

[/stextbox]

 

اقامت خرید ملک گرجستان

پیشتر بارها کارشناسان ارشد دپارتمان مهاجرت موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان در خصوص اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک اطلاعاتی را ارایه نموده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم برای شروع مقالات زیر را مطالعه کنید:

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در گرجستان

اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک

مزایای کارت اقامت گرجستان

خرید خانه گرجستان

ویزای خرید ملک در گرجستان

نیازمندی‌های گرجستان 

ویزای خرید ملک در گرجستان

سرمایه‌گذاری در گرجستان

خرید ملک در گرجستان

اقامت از طریق خرید ملک

همانطور که در مقالات بالا مطالعه نمودید، قبلا با مبلغ ۳۰هزار دلار می‌توانستید در گرجستان ملک بخرید و به اقامت برسید ولی در پی بی‌قانونی‌های بی‌شماری که توسط متقاضیان صورت گرفت، دولت گرجستان ضمن افزایش حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری، سخت‌گیری‌های بیشتری در خصوص تمدید اقامت موقت افرادی که از طریق خرید ملک اقامت گرجستان را اخذ کردند، می‌نماید.

در حال حاضر برای خرید ملک در گرجستان باید مبلغ ۵۰هزار دلار هزینه کنید و آمادگی مواجه با سخت‌گیری‌های تمدید اقامتتان و حتی عدم موفقیت پروژه مهاجرتتان به گرجستان را داشته باشید. بنابراین کارشناسان ارشد مهاجرت گروه وکلای مهر به شما پیشنهاد می‌کنند قبل از تصمیم‌گیری کمی مکث کنید! فکر کنید و با ما مشورت کنید. می‌توانید برای مشاوره اولیه رایگان با شماره‌های موسسه تماس بگیرید؛ همچنین مقاله ۳۰ کشوری که با خرید خانه، به شما پاسپورت جدید می‌دهند را مطالعه نمایید.

برای جایگزین مهاجرت به گرجستان از طریق خرید ملک، می‌توانیم برای نمونه کشور ترکیه را پیشنهاد کنیم. حتما شما تاکنون حداقل یک بار به ترکیه سفر کردید؛ به عبارت دیگر پیش از نوسانات نرخ ارز ترکیه یکی از مقاصد مهم گردشگری ایرانی‌ها، به دلیل نزدیکی، بود. می‌توانید کمی بیشتر از مبلغ سرمایه‌تان در گرجستان، برای خرید ملک در ترکیه سرمایه‌گذاری کنید ولی دست‌کم با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به مهاجرت نمایید.

برای اطلاعات بیشتر به مقالات زیر مراجعه نمایید:

اقامت اروپا مونته نگرو

خرید ملک در ترکیه

اقامت ترکیه با خرید و اجاره ملک

 اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

بر طبق قوانین قبلی ترکیه، متقاضیان کسب اقامت ترکیه می‌توانستند حتی با اجاره ملک اقامت ترکیه را کسب نمایند ولی با تغییر قوانین ترکیه این امکان از بین رفت.

در حال حاضر حداقل و حداکثر سرمایه‌ای برای خرید ملک در ترکیه در نظر گرفته نشده است ولی توصیه ما به شما این است که ملکی که در ترکیه خریداری می‌کنید حداقل به ارزش ۴۰۰هزار لیر باشد؛ لازم به ذکر است که اساسا در شهرهایی چون آنتالیا و آنالیا این مبلغ حداقل مبلغ لازم برای خرید ملک است.

شما با خرید ملک در ترکیه اقامت موقت یک ساله دریافت می‌کنید که تا ۵ سال به صورت سالانه قابل تمدید است و پس از ۵ سال می‌توانید برای اقامت دایم درخواست دهید.

چنانچه قصد اخذ پاسپورت ترکیه را دارید باید ملکی که خریداری می‌نمایید حداقل به ارزش ۲۵۰هزار دلار باشد و یا چند ملک که مجموع ارزش آن‌ها حداقل ۲۵۰هزار دلار باشد خریداری نمایید. برای اخذ پاسپورت ترکیه تا ۳ سال نمی‌توانید ملک مورد نظر را انتقال دهید.

خانواده‌هایی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند باید بدانند که ۳ دنگ از ملک خریداری‌شده باید به نام همسر باشد ولی فرزندان زیرمجموعه پدر قرار می‌گیرند.

وکیل مهاجرت از طریق خرید ملک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر خدمات امور مهاجرتی در تهران، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت از طریق خرید ملک، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به گرجستان، ترکیه، کانادا و کشورهای اروپایی از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

12 کاری که در اتریش باید انجام دهید!

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *