اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی

اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی

اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی


امروز با بررسی شرایط مهاجرت به فرانسه و اخذ اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی با شما هستیم.

در سالهای اخیر روش تمکن مالی برای متقاضیان مهاجرت به فرانسه و اخذ اقامت فرانسه دارای جذابیت فراوان بوده است، اگر چه سابقا بسیاری از متقاضیان از روشهای دیگر از قبیل روش خرید ملک و سرمایه گذاری یا ثبت شرکت برای مهاجرت به فرانسه و اخذ اقامت فرانسه اقدام مینمودند، اما هم اکنون روش تمکن مالی طرفداران بیشتری پیدا کرده و با توجه به شرایط نسبتا سهل الوصول آن و داشتن کمترین ریسک، بین بقیه روشها دارای شرایط کاملا متفاوتی است که این شرایط ، روش تمکن را از سایر روشها متمایز نموده است.

در حالیکه سایر روشهای مهاجرت به فرانسه و اخذ اقامت فرانسه بر اثبات داراییهای فرد یا انتقال دارایی های متقاضی در خارج از کشور اشاره دارد و متقاضی مقید به سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت در خارج از کشور میباشد ، اما روش تمکن مالی تاکید بر داشتن تمکن مالی در داخل کشوردارد و متقاضی الزامی در خارج کردن سرمایه داخل ندارد.
به همین دلیل این روش نسبت به سایر روشها به مراتب دارای ریسک کمتری بوده و برنامه مهاجرت به فرانسه و اخذ اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی در الویت اول متقاضیان قرار دارد.

دفتر حقوقی محمدرضا مهری بهترین وکیل مهاجرت در ایراین، پس از سنجش امکان متقاضی جهت دریافت اقامت تمکن مالی در فرانسه، با استفاده از تجربیات بهترین وکیل مهاجرت در فرانسه، تمامی اقدامات را برای عزیزان انجام خواهد داد.

مدارک مورد نیاز اخذ اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی

در واقع با داشتن سندملکی و سپرده بانکی در داخل، امکان مهاجرت به فرانسه و اخذ اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی فراهم است، این در حالی است که نه نیاز به سرمایه گذاری و یا خرید ملک است و نه حتی نیاز به پرداخت مالیات ناشی از ثبت شرکت در اروپا میباشد.
تمکن مالی از طریق فرانسه یکی از سریع ترینِ روش مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت اروپا بشمار میرود،در این روش به ثبت شرکت و پرداخت مالیات شرکت و استخدام پرسنل بومی نیازی نیست و به مدرک زبان نیز نیاز ندارد.

زایمان در کانادا با ویزای توریستی

شرایط اقامت تمکن مالی کشور فرانسه

مزایای دریافت اقامت با استفاده ازاین روش :
سریع ترین روش اخذ اقامت
عدم نیاز به راه اندازی شرکت
عدم نیاز به استخدام پرسنل
عدم پرداخت مالیات
عدم نیاز به مدرک زبان خارجی
سهولت تمدید اقامت
سهولت در تعهد حداقل زمان اقامت
امکان رفت و آمد و زندگی در کشورهای اتحادبه اروپا و حوزه شنگن

مدارک مورد نیاز اقامت تمکن مالی فرانسه

مدارک هویتی:
1) ترجمه رسمی کارت ملی سرپرست خانواده.همسر و فرزندان ایشان
2) ترجمه رسمی شناسنامه سرپرست خانواده.همسر و فرزندان ایشان
3) پاسپورت با اعتبار 2 ساله ( پاسپورت قبلی برای بررسی نیاز می باشد )
4) شش قطعه عکس رنگی 5/4*5/3 تمام اعضا
5) ترجمه رسمی گواهی عدم سوء پیشینه افراد بالای 18 سال ( ترجمه گواهی سوء پیشینه در 30 روز بعد از شروع پرونده مورد نیاز است )

مدارک شرکتی:
1) ترجمه رسمی روزنامه رسمی شرکت ( آگهی تاسیس و تغیرات ) یا علامت تجاری ثبت شده
2) ترجمه رسمی مدرک شغلی ( پروانه بهره برداری – پروانه کسب – کارت بازرگانی یا … ) در صورت دارا بودن

مدارک مالی :
1) ریز پرینت 3 ماه آخر حساب بانکی مدیر عامل و سهامداران به زبان انگلیسی ( گردش مالی ) با مهر بانک ( 2 نسخه از بانک دریافت گردد )
2) گواهی موجودی حساب بانکی به زبان انگلیسی توسط بانک ( 3 نسخه از بانک دریافت گردد )
3) مدارک دال بر استطاعت متقاضی ( اجاره نامه های محضری یا املاکی با کد رهگیری و سهام های خریداری شده از بورس با تائید سازمان بورس و گواهی سپرده بلند مدت بانکی به زبان انگلیسی و فیش حقوق بازنشستگی )

اقامت تمکن مالی یونان تضمینی

وکیل معتمد اقامت تمکن مالی فرانسه

برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی،  همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

  • 021-88795408
  • 021-88796143

شماره های همراه

  • 09120067661
  • 09120067662
  • 09120067663
  • 09120067664
  • 09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

09120067669

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

5/5 - (28 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *