بهترین وکیل حقوقی در تهران

بهترین وکیل حقوقی در تهران

بهترین وکیل حقوقی در تهران


امروز با معرفی بهترین وکیل حقوقی در تهران با شما هستیم.

احقاق حق در مواردی که افراد در جامعه، به حقوق یکدیگر تجاوز نموده و یا بدون داشتن قصد و عمدی موجب ورود ضرر و زیان به دیگری شده اند،.

بر اساس متن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در صلاحیت مرجع رسمی رفع تظلمات، یعنی دادگستری و قوه قضاییه قرار گرفته است.

طبق اصول حقوقی پذیرفته شده، دادگاه، مرجعی مستقل جهت مراجعه مردم و شرح تظلمات و احقاق حق می‌باشد.

وجود قانون مترقی مسولیت مدنی در ایران و حقوق مدنی که بخش اعظمی از ان برگرفته از فقه شیعه می باشد و همچنین قوانین متعدد که منشا ایجاد حق شده اند، از قبیل حق مالکیت بر دارایی ها، حق مالکیت معنوی، که از ثبت اختراع و ثبت برند و لوگو و سایر موارد حادث می‌شود، حق تالیف و تصنیف و سایر حقوقی که به موجب قانون یا عرف تعیین می‌شوند، قابل دفاع در مراجع رسمی می‌باشند.

بهترین وکیل حقوقی در تهران و ایران کسی است که دانش حقوقی به روز و کارآمد وی، امکان شناساندن حقوق ما بین افراد جامعه را دارا باشد. بهترین وکیل حقوقی در تهران، نیک می داند که برآورده شدن آرزوی احیا تمدن های کهن و پیشرفت کشور، در گرو آگاهی حقوقی مردم جامعه می‌باشد.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به همراه گروه وکلای مهر با بهره گیری از پتانسیل تیم تحقیقاتی دفتر وکالت محمدرضا مهری بهترین وکیل حقوقی در تهران، سری به قوانین موجد حق در ایران زده و نتیجه ان را در وب سایت گروه وکلای مهر منتشر می کند.

وکیل طلاق کرمان

مباحث مرتبط با بهترین وکیل حقوقی در تهران  

  • شرایط انتخاب بهترین وکیل حقوقی در تهران چیست؟
  • معروفترین وکیل حقوقی در ایران کیست؟
  • دعوای حقوقی نیاز به چند وکیل پایه یک دادگستری دارند؟
  • بهترین وکیل حقوقی در تهران و ایران، چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟
  • تفاوت بهترین وکیل حقوقی تهران و بهترین وکیل کیفری در تهران چیست؟
  • آیا تنظیم دادخواست توسط بهترین وکیل حقوقی در تهران، تاثیری در نتیجه پرونده دارد؟
  • امکان استفاده از خدمات رایگان بهترین وکیل حقوقی در ایران چگونه وجود دارد؟

دعاوی مالی و غیر مالی

دعاوی حقوقی که در دادگاه های حقوقی ایران و شورای حل اختلاف قابل طرح می باشد، بر اساس صلاحیت ذاتی و صلاحیت محلی و بعضا بر اساس مبلغ تعیینی، به مراجع مذکور ارجاع می‌شود.

کلیه مطالبات مالی که وجه مورد مطالبه خواهان می باشد، در صورتی که مبلغ خواسته تا دویست میلیون ریال باشد، بر اساس قانون در صلاحیت شوراهای حل اختلاف قرار گرفته است.

در بحث صلاحیت محلی نیز شورای حل اختلاف محل اقامت خوانده صالح به رسیدگی به دعوای مطالبه وجه می‌باشد.

اما اگر مطالبه وجه چک موضوع دعوای حقوقی مطالبه وجه باشد، محل ارائه چک به بانک و دریافت گواهی عدم پرداخت نیز بر اساس رای وحدت رویه دیوان عالی کشور، صالح به رسیدگی است.

در دعاوی با مبالغ بیشتر به ترتیبی که عرض شد، فقط دادگاه های حقوقی صالح به رسیدگی می‌باشند.

در گذشته بعضی از دعاوی خانواده مانند مطالبه مهریه جهت عدم پرداخت هزینه‌های دادرسی، مقوم به مبالغ کمتری می شد تا در صلاحیت شورای حل اختلاف قرار گیرد.

وکیل پایه یک دادگستری بلوار ارتش

اما با کشف این تخلف، طرح مطالبه مهریه را نمی توان به قیمت غیر واقعی مقوم نمود و لازم است قیمت روز سکه مورد مهریه در دادخواست به عنوان مبلغ خواسته درج شود. تشخیص مرجع صالح را می توان با مشاوره با بهترین وکیل حقوقی در تهران، مورد ارزیابی قانونی قرار داد.

نحوه تنظیم دادخواست تخصصی

اولین و مهم ترین بخش دعوای حقوقی تنظیم دادخواست حقوقی به صورت تخصصی می‌باشد. گام اول دعوای حقوقی اگر درست برداشته شود، تا حدی می توان به اخذ نتیجه مطلوب در دادگاه حقوقی یا شورای حل اختلاف امیدوار بود.

دقت در بررسی مدارک توسز بترین وکیل حقوقی در تهران و ایران، و تشخیص دعوای قابل طرح و اینکه آیا اصولا موضوع مورد ادعای موکل، قابلیت طرح دارد یا خیر، تخصص وی در امور حقوقی و آیین دادرسی مدنی را می طلبد.

اهمیت تنظیم دادخواست تخصصی در جایی آشکار می‌شود که با صرف هزینه‌های سنگین دادرسی دادخواست حقوقی تقدیم مراجع قضایی می‌شود ولی با اشتباه در اسامی خوانده های و یا اشتباه در تعیین خواسته موضوع دعوا، قرار ابطال دادخواست و یا قرار عدم استماع دعوا صادر شود.

بنابر این برای پیشگیری از این دست مسائل و مشکلات و عدم تضییع وقت و سرمایه، مشاوره با بهترین وکیل حقوقی در تهران و ایران، لازمه هرگونه تنظیم دادخواست می‌باشد.

موارد صدور قرار ابطال دادخواست

اگر خواهان قبل از تشکیل اولین جلسه رسیدگی دادخواست خود را مسترد نماید، دادگاه قرار ابطال دادخواست صادر می‌نماید.

جلسه اول دادگاه به جلسه ای گفته می‌شود که ابلاغ به طرفین صورت گرفته باشد و جلسه رسیدگی تشکیل شده باشد.

وکیل الزام به تنظیم سند شهریار

بنا بر این در صورتی که به دلیل قوه قاهره و یا عدم ابلاغ به خوانده جلسه اول فقط با تجدید وقت رسیدگی روبرو شود، خواهان می‌تواند دادخواست خود را مسترد نماید.

اگر با دعوت قبلی هیچ کدام از طرفین پرونده در دادگاه حضور نیابند و دادگاه بدون اخذ توضیح در ماهیت دعوا نتواند رای صادر نماید قرار ابطال دادخواست صادر می‌نماید.

اگر خواهان برای ادای توضیح به دادگاه احضار شود و بدون عذر موجه و اعلام ان در دادگاه حضور نیابد، قرار ابطال دادخواست صادر می‌شود.

در صورت عدم تهیه وسیله اجرای قرار معاینه و تحقیق محلی از سوی خواهان، که توسط دادگاه صادر شده و به اطلاع خواهان رسیده است، قرار ابطال دادخواست صادر می‌شود.

موضع بعدی که دادگاه قرار ابطال دادخواست صادر می‌نماید، همراه نداشتن اصول اسناد و مدارک در جلسه اول رسیدگی توسط خواهان می‌باشد.

درباره دعاوی اعتراض به ثبت، در صورتی که دادخواست دهنده در جلسه محاکمه حاضر نشود و در صورتی که درخواست کننده ثبت ابطال دادخواست را از دادگاه بخواهد دادگاه قرار ابطال دادخواست صادر می‌نماید.

قرار ابطال دادخواست قابل اعتراض است و از مواردی است که امکان طرح مجدد دادخواست و دعوا در ان وجود دارد و اعتبار امر مختومه ندارد.

فقط درباره اعتراض به ثبت، معترض برای یکبار و ظرف مهلت ده روزه پس از ابلاغ رای  می‌تواند دادخواست مجدد تقدیم دادگاه نماید.

نمونه عناوین پرونده‌های ملکی

دادخواست اثبات مالکیت، دادخواست ابطال سند رسمی، دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی، دادخواست تحویل و تسلیم مبیع، دادخواست اثبات شراکت، دادخواست اخذ به شفعه، دادخواست خلع ید و قلع و قمع بنا، دادخواست الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، دادخواست الزام شهرداری به دادن ملک معوض، دادخواست رفع تصرف عدوانی، دادخواست مطالبه ثمن معامله، دادخواست اعتراض به رای قاضی ماده واحده، دادخواست ابطال رای کمیسیون ماده 12، دادخواست رفع مزاحمت ملکی، دادخواست تخلیه عین مستاجره، دادخواست الزام به تنظیم سند سرقفلی، دادخواست تجویز انتقال منافع به غیر و دادخواست تخلیه به لحاظ نیاز شخصی از متداول ترین دعاوی حقوقی در دادگاه های ایران می‌باشند. جهت پیشکیری از هرگونه اختلافات ملکی، در هنگام تنظیم قراردادهای ملکی با بهترین وکیل حقوقی در تهران و ایران مشاوره نمایید.

وکیل فرجام خواهی تضمینی

بهترین وکیل حقوقی در تهران و ایران

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه از ساعت‌های 19 الی 9 و پنجشنبه‌ها 15 الی 9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راه‌های ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

021-88663925

021-88663926

021-88663927

شماره های همراه

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

09120067669

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

5/5 - (29 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *