تحصیل داروسازی در ترکیه

تحصیل داروسازی در ترکیه

تحصیل داروسازی در ترکیه


امروز با موضوع بررسی شرایط تحصیل داروسازی در ترکیه با شما هستیم.

اقتصاد ترکیه جزو بیست اقتصاد مطرح دنیاست و در میان اقتصادهای به سرعت در حال رشد اقتصادی، بعد از چین در رتبه‌ی دوم قرار دارد. ترکیه دارای فرصت‌های اقتصادی و سیاسی برای بازارهای نو‌ظهور است، لذا در سال‌های اخیر، ترکیه تبدیل به مرکزی جذاب به لحاظ اقتصادی و سیاسی شده است.

ترکیه ترکیبی از دو قاره‌ی اروپا و آسیا است و  ترکیه کشوری چندفرهنگی محسوب می‌شود، لذا احتمالاً شما با تحصیل در ترکیه احساس غریبگی نخواهید کرد. تحصیل در ترکیه تجربه‌ی همزمان سنت و مدرنیته محسوب می‌شود. از این رو تحصیل داروسازی در ترکیه تجربه‌ی خوبی خواهد بود.

نکات مهم تحصیل داروسازی در ترکیه

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

  • مزایای تحصیل در ترکیه چیست؟
  • تحصیل داروسازی در ترکیه به چه زبانی است؟
  • هزینه‌ی تحصیل داروسازی ترکیه چه مقدار است؟
  • دوره‌های داروسازی ترکیه چه مدت به طول می‌انجامد؟
  • آیا مدرک داروسازی ترکیه در ایران پذیرفته می‌شود؟

[/stextbox]

مزایای تحصیل داروسازی در ترکیه

در حال حاضر حدود 170 کالج و دانشگاه در سراسر ترکیه وجود دارد که بیش از 30،000 دانشجوی بین المللی دارد‌. مطالعات زبان در میان دانشجویان بین المللی بسیار محبوب هستند. مطالعه زبان از دیگر مزایای تحصیل در ترکیه می‌باشد.

بعضی از دانشگاه‌های ترکی از انگلیسی به عنوان ابزار تدریس استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر حداقل فرصتی برای یادگیری زبان انگلیسی دارند. از همه مهمتر، کیفیت بالای تحصیلات، شما را برای آینده در هر جای دنیا آماده می‌کند.

تحصیل رشته‌های پزشکی در ترکیه

تقاضای بسیار زیادی از سوی دانشجویان خارجی برای این رشته‌ها وجود دارد و ظرفیت پذیرش محدود است؛ بنابراین شانس پذیرش به ویژه در دانشگاه‌های برتر بسیار کم است. به منظور افزایش شانس خود برای پذیرش در این برنامه‌ها، ما توصیه می‌کنیم حداقل از یک‌سال قبل برای بهبود مهارت‌های زبان ترکی خود اقدام کنید.

وکیل خرید ملک در استانبول

دانشگاه‌های خصوصی خوبی در ترکیه هستند که رشته‌های پزشکی ارائه می‌دهند. ظرفیت موجود برای دانشجویان بین‌المللی در این دانشگاه‌ها بیشتر از دانشگاه‌های دولتی است، بنابراین شما شانس بیشتری برای پذیرش دارید.

برای پذیرش، باید با نمرات خوبی از دبیرستان فارغ‌التحصیل شده باشید و آمادگی پرداخت مبلغی در حدود 15،000 تا 25،000 دلار، بسته به دانشگاه، را داشته باشید. زبان آموزش در برخی از این دانشگاه‌ها انگلیسی است و برخی ترکی.

تحصیل داروسازی ترکیه

داروسازی پیوند بین علوم انسانی و شیمی است که با توسعه‌ی تولیدات دارویی و تضمین ایمنی بیماران مرتبط است. این زمینه مطالعه می‌تواند شما را برای شغل داروسازی و نوآوری در حوزه‌ی سلامت، آماده نماید. زبان آموزش دوره‌های داروسازی ترکیه، ترکی است.

مدت زمان دوره‌ها 5 سال می‌باشد به علاوه‌ی یک‌سال آموزش زبان خارجی. دانشجویان برای فارغ‌التحصیلی از دانشکده‌های داروسازی ترکیه لازم است که نمره 300 ETCS را کسب نمایند. در دانشکده‌های داروسازی ترکیه علاوه بر واحدهای نظری، واحدهای عملی هم در نظر گرفته شده است.

دانشجویان با کسب عنوان «داروساز» فارغ‌التحصیل می‌شوند و مدرکشان مورد تایید وزارت بهداشت ترکیه است. مدارک برخی از دانشکده‌های داروسازی ترکیه مورد تایید وزارت بهداشت ایران می‌باشد.

دانشکده‌های داروسازی مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران

  • دانشگاه حاجت تپه در آنکارا
  • دانشگاه اژه در ازمیر
  • دانشگاه آنکارا
  • دانشگاه آتاتورک

وکیل مهاجرت به ترکیه در تهران

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و با حضور گروه وکلای مهر، همراه شما در تمامی مراحل مهاجرت تحصیلی به ترکیه، اخذ پذیرش تحصیلی به ترکیه، خدمات ویزا و دیگر امور مهاجرتی می‌باشد.

وکیل مهاجرت آنلاین

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه معرفی دانشگاه‌ها و مراکز علمی در کشور ترکیه با کارشناس مهاجرتی تماس حاصل فرمایید.

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل قرار اناطه در امور حقوقی

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص ملکی و حقوقی تهران

09120067664

09120067669

09121281014

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک ویژه پرونده ملکی و حقوقی تهران

 

 

 

5/5 - (15 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *