تحصیل دندانپزشکی در ارمنستان

تحصیل دندانپزشکی در ارمنستان

تحصیل دندانپزشکی در ارمنستان، در بعضی از دانشگاههای علوم پزشکی ارمنستان، مورد تایید وزارت بهداشت ایران می‌باشد. دانشگاههای ارمنستان مورد تایید ایران نیستند اما در سایت وزارت بهداشت ایران، بعضی از دانشگاهها، مورد قبول قرار گرفته است. جهت تحصیل دندانپزشکی در ارمنستان، نیازی به مدرک زبان و مدرک پیش دانشگاهی نیست و از این بابت، مورد توجه بسیاری از علاقمندان قرار گرفته است. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، انجام کلیه امور مربوط به اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی ارمنستان را با همکاری وکیل مستقر در ارمنستان، و اخذ وکالت رسمی برای متقاضیان عزیز انجام خواهد داد.

سوالات درباره شرایط تحصیل دندانپزشکی در ارمنستان

  • آیا تحصیل دندانپزشکی در ارمنستان رایگان است و یا برای تحصیل دندانپزشکی در ارمنستان نیاز به پرداخت شهریه می باشد؟
  • امکان ویزای همراه برای تحصیل دندانپزشکی در ارمنستان وجود دارد؟
  • تحصیل دندانپزشکی در ارمنستان چند سال طول می کشد؟
  • پس از تحصیل دندانپزشکی در ارمنستان امکان کار در این کشور وجود دارد؟

برنامه های دوره های پزشکی در ارمنستان

برنامه های دوره های دندانپزشکی در دانشکده های پزشکی کشور ارمنستان بسیار مورد پسند و به همین دلیل است که تعداد زیادی دانشجو،  از سراسر جهان به سمت کشور ارمنستان برای ثبت نام در این برنامه ها اقدام می کنند. حضور زیرساخت های عالی و اتخاذ روش های پیشرفته تدریس در ارمنستان، باعث می‌شود که ان را یک منبع محبوب در زمینه علوم پزشکی قرار دهد.

امکان کار با تحصیل پزشکی و دندانپزشکی ارمنستان

دانشجو یان پزشکی و دندانپزشکی در ارمنستان در همه بیمارستان ها، کلینیک ها، سازمان های بهداشتی درمانی فرصت کار دارند و همچنین در خارج از کشور اروپا و ایالات متحده آمریکا، روسیه، آسیا و غیره به طور گسترده ای پذیرفته می‌شوند.

دانشگاه ایروان ارمنستان

اعتبار دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی ارمنستان

دانشجو یانی که در دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی در ارمنستان تحصیل می کنند مدرک معتبر برای اتحادیه اروپا دریافت می کنند. امکان ادامه تحصیل دندانپزشکی تخصصی در کشورهای اتحادیه اروپا وجود دارد.

شرایط پذیرش در رشته های پزشکی و دندانپزشکی ارمنستان

خارجیان باید شرایط خاصی را برای تحصیل دندانپزشکی در ارمنستان داشته باشند، نظیر شرایط اجتماعی و اموال مختلف، قبایل مختلف، ملل و ادیان، جنسیت، زبان و غیره .

 

خوابگاه در دانشگاه های علوم پزشکی ارمنستان

دانشجو یان خارجی که در دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی ارمنستان تحصیل می كنند می‌توانند در آپارتمان های اجاره ای یا در خوابگاه ها زندگی كنند.

دانش آموزانی که در خوابگاه های دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی ارمنستان زندگی می کنند، اتاق های راحت با منظره ای زیبا از دره آرارات (کوه آرارات) ارائه می‌شود. این خوابگاه در 4-5 کیلومتری دانشگاه ایروان هیوبسک واقع شده است.

تسهیلات خوابگاه بسته به هزینه‌های پرداختی با شهریه برای دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی در ارمنستان ارائه می‌شود. دانشجو یان پزشکی و دندانپزشکی در ارمنستان با امکانات اساسی شامل سالن های خواندن و لباس های شسته شده ارائه می‌شوند.

فروشگاه های مواد غذایی، رستوران ها، کافی شاپ ها، فروشگاه های خرده فروشی، نقاط اینترنت عمومی، پارک ها و امکانات حمل و نقل در حال پیاده روی از خوابگاه های دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی ارمنستان هستند.

هزینه‌های تحصیل دندانپزشکی در ارمنستان

هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه های ارمنستان3500  دلار در سال است.

دانشگاه علوم پزشکی سنت ترزا، یوروان در ارمنستان

تحصیل پزشکی در ارمنستان

دانشگاه سنت ترزا در سال 1992 تاسیس شده و یک دانشگاه پزشکی خصوصی واقع در ایروان ارمنستان است. دانشجو یان فارغ التحصیل دانشگاه سنت ترزا در ارمنستان پزشکان معتبر، اغلب با تخصص های مختلف پزشکی در نظر گرفته می‌شوند. دانشگاه سنت ترزا در ارمنستان همچنین با آداب و رسوم مانند ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، کانادا، تایلند و هلند روبرو است. دانشگاه سنت ترزا در ارمنستان همچنین در بازارهای بین‌المللی مختلف با تعداد کم پزشکان برای افزایش میزان اشتغال خود شرکت کرده است.

دانشگاه سنت ترزا در ارمنستان برای شورای پزشکی هند، سازمان بهداشت جهانی ارمنستان، وزارت علوم و آموزش و پرورش ارمنستان، وزارت بهداشت و رفاه ارمنستان به رسمیت شناخته شده است.

دانشکده های دانشگاه سنت ترزا در ارمنستان عبارتند از: داروسازی عمومی، دندانپزشکی، دارویی، تحصیلات تکمیلی.

این دانشگاه همچنین آزمایشگاه ها و کتابخانه ها را برای دانشجو یان مجهز کرده است.

شرایط پذیرش برای دانشگاه عبارتند از: درخواست پذیرش،4 عکس گذرنامه،  مدارک تحصیلی متوسطه

دانشگاه طب سنتی ارمنستان

دانشگاه طب سنتی ارمنستان در سال 1990 تأسیس شد. این دانشگاه یکی از معتبر ترین دانشگاه های ارمنستان است. دانشگاه و اعضای هیئت علمی و دانش آموزان حتی با گذشت زمان اخیرا توانسته اند در جهان تحقیقات و آموزش پزشکی نیز افتخاراتی کسب کنند. هر سال صدها دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف در سراسر جهان برای تحصیل در این دانشگاه به ارمنستان سفر می کنند. دانشجو یانی  از کشورهایی مانند پاکستان، هند، کشورهای آفریقایی، چین، بنگلادش، پاکستان و غیره همه به ثبت نام در این دانشگاه می پردازند تا جزئیات علم پزشکی را بیاموزند و از خدمات اجتماعی برخوردار باشند.

خرید ملک در ارمنستان

دانشکده های دانشگاه عبارتند از

دانشکده پزشکی عمومی (6 سال)

دانشکده دندانپزشکی (5 سال)

دانشکده آمادگی (8 ماه)

این دانشگاه همچنین دارای دوره کارآموزی (1 ساله) و دوره کاردانی بالینی (1-4 سال) است.

هزینه سالانه تحصیل در دانشگاه طب سنتی در ارمنستان  حدود 1500 دلار می‌باشد. این بسیار مقرون به صرفه برای افرادی است که نمی‌توانند از دانشگاه های پزشکی خصوصی یا سایر دانشگاه های پزشکی بین‌المللی در ارمنستان استفاده کنند.

دانشکده پزشکی دانشگاه پزشکی هبیساک در ارمنستان

بیش از ده سال، دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی ارمنستان، پرسنل بهداشت حرفه ای را آموزش می‌دهد. بیش از 70 درصد از فارغ التحصیلان در دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی در ارمنستان در رشته های مربوطه در سراسر جمهوری ارمنستان کار می کنند.

امکانات دانشگاه های علوم پزشکی ارمنستان

دانشجو یان پزشکی و دندانپزشکی در ارمنستان با استفاده از کتابخانه های الکترونیکی و همچنین کپی از مواد آموزشی، مواد تعاملی تدریس، مواد چند رسانه ای و همچنین معلمان و کتابداران با تجربه، همه ی تجربه های غنی و لذت بخش را در دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی ارمنستان  یاد می گیرند. گشت و گذار، بحث، مسابقات و کنفرانس ها، جشنواره ها و دیگر رویدادهای فرهنگی در شهر و همچنین سازماندهی شده توسط این دانشگاه اطمینان حاصل کنند که دانش آموزان فرصت های کافی برای سرگرم کردن و استفاده بیشتر از زمان خود در ارمنستان دارند.

دانشجو یان با بهترین امکانات ارائه شده شامل سالن کامپیوتر، اتاق خواندن، غذاخوری و  WI-FI ارائه می‌شوند.

دانش آموزان می‌توانند از طریق دسترسی به امکانات حمل و نقل ارزان دیدن زیبایی منظره ارمنستان لذت ببرند. در حقیقت، دانش آموزان می‌توانند از تخفیف ویژه ای در سفر از یک مکان به مکان دیگر لذت ببرند.

تولد فرزند در ارمنستان

پس از اتمام مطالعاتی از دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی ارمنستان، آن‌ها می‌توانند با موفقیت در چندین بیمارستان یا سایر مراکز بهداشتی در هر قسمت از دنیا کار کنند.

مشاور حقوقی مهاجرت به ارمنستان

جهت اطلاع از قوانین مهاجرتی ارمنستان و انتخاب بهترین راه ورود به ارمنستان، با مشاورین حقوق بین‌الملل خصوصی موسسه حقوقی محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، تماس حاصل فرمایید. شرایط تحصیل دندانپزشکی در ارمنستان، تحصیل پزشکی در ارمنستان، مهاجرت به ارمنستان، تولد فرزند در ارمنستان و کلیه اطلاعات حقوقی در وبسایت موسسه قابل مطالعه است.

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *