تحصیل رایگان در فنلاند


تحصیل رایگان در فنلاند

متقاضیان مهاجرت به کشور فنلاند، به دلیل اهدا کارت اقامت موقت به دانشجو یان شاغل به تحصیل در این کشور، در همان ابتدای درخواست  تحصیل کشور فنلاند و همچنین رفاه اجتماعی بالا و ادامه تحصیل رایگان در مقطع دکترا  علاقه زیادی از خود برای مهاجرت تحصیلی به فنلاند نشان می دهند.

رای مهاجرت به فنلاند، معمولا پرسش هایی  برای آن‌ها به وجود می‌آید. سوالاتی که در این خصوص از موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان پرسیده شده عبارت اند از :

  • تحصیل رایگان در فنلاند، چه شرایطی دارد؟
  • تحصیل رایگان در فنلاند درچه مقاطعی امکان‌پذیر است؟
  • مهاجرت تحصیلی به فنلاند چه مزایایی دارد؟
  • آیا تحصیل رایگان  در فنلاند موجب اخذ اقامت این کشور می‌شود؟
  • برای تحصیل در فنلاند چه مدارکی مورد نیاز است ؟ راه‌های مهاجرت به فنلاند چیست؟
  • وکیل مهاجرتی به فنلاند کیست و چه کمکی می کند؟

سیستم آموزشی فنلاند

سیستم آموزش اجباری فنلاند شامل یک مدرسه جامع 9 ساله می باشد که دانش آموزان از سن 7 تا 16 سالگی باید در مدارس حضور اجباری داشته باشند. مدارس تا سطح دانشگاه تقریبا به طور انحصاری توسط شهرداری های فنلاند (دولت محلی) تأمین مالی و اداره می‌شوند.

در این کشور مدارس خصوصی نیز فعالیت دارند  که معمولا برای شروع به فعالیت به تصمیم شورای دولتی نیاز پیدا می کنند.

مدارس خصوصی باید همه دانش آموزان خود را بر اساس همان مکتب مربوط به شهرداری پذیرفته باشند.

دریافت هزینه تحصیلی اضافی یا پذیرش انتخابی دانش آموز کاملا ممنوع اعلام شده است.

معلم ها اغلب خود مختار در شیوه تحصیل می‌باشند و حتی دیده شده از کتاب های خود برای آموزش دانش آموزان استفاده نموده اند و معلمان از زمان اضافی( کلاس های جبرانی ) برای ایجاد برنامه های درسی و ارزیابی دانش آموزان خود استفاده می کنند  ظرفیت کلاس ها تا 20 دانش آموز می‌باشد.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در گرجستان

لازم به ذکر است که کشور فنلاند نسبت به سایر کشور های جهان بیشتر در زمینه کتاب  برای سنین زیر 15 سال فعالیت دارد. تحصیل رایگان در فنلاند، برای شهروندان این کشور در مقاطع آموزش عمومی، امکان‌پذیر است.

آموزش متوسطه در فنلاند

تحصیل رایگان در فنلاند و در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس، برای شهروندان این کشور و افرادی که به تابعیت فنلاندی در آمده اند، امکان‌پذیر است. آموزش متوسطه کشور فنلاند  از 16 یا 17 سالگی آغاز می‌شود و سه تا چهار سال طول می کشد.

البته دانش آموزان می‌توانند انتخاب کنند که آموزش حرفه ای برای ارتقا مهارت ببینند یا به یک موسسه پلی تکنیک ورود پیدا کنند و یا به یک مدرسه عالی دانشگاهی که نهایتا منجر به دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در  زمینه های علوم پزشکی، آموزش و پرورش و علوم انسانی می‌شود وارد شوند.

آموزش عالی در کشور فنلاند

دو بخش در آموزش عالی وجود دارد:

دانشگاه های سنتی و دانشگاه های علوم کاربردی

پذیرش در دانشگاه های  فنلاند، بر اساس آزمون ورودی دانشگاههاست که معمولا به صورت چند گزینه ای می‌باشد.

فارغ التحصیلان دانشگاه ها و دانشگاه های علوم کاربردی، می‌توانند مطالعات خود را با درخواست به برنامه های کارشناسی ارشد در دانشگاه ها یا دانشگاه های علوم کاربردی ادامه دهند.

پس از انکه فارغ التحصیلان دوره کارشناسی، سه سال تجربه کاری خود را در رشته خود به پایان رسانده اند، می‌توانند برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های علوم کاربردی که کار و تحقیق محور هستند، واجد شرایط باشند.

پناهندگی در آلمان

دانشگاه های معمولی فنلاند  هم مانند دانشگاه های اصلی فنلاند بوده  و از دانشگاه های علمی کاربردی بیشتر و بزرگ تر هستند. تحصیل رایگان در فنلاند، در دوره کارشناسی به زبان انگلیسی، وجود ندارد.

در رابطه با  لیسانس پزشکی هم که این دانشجویان در واقع، مجاز به انجام کار بالینی تحت نظارت کارکنان ارشد پزشکی می‌باشند.

برای معتبر شناختن رشته تحصیلی  پزشکی نیاز می باشد که حتما در حیطه این رشته ادامه تحصیل داده شود و حداقل به مدرک لیسانس بسنده نشود.

در مقطع دکترا هم الزامات  کشور فنلاند نسبت به سایر کشور ها بیشتر می باشد.

دانشگاهای کشور فنلاند تقریبا در یک سطح  علمی قرار دارند و سیستم آموزشی تمام آن‌ها مشابه است که جز معدود کشور های اروپایی است که در مقطع لیسانس هم دانشجو می‌پذیرد.

تحصیل رایگان در فنلاند، برای مقطع دکترا، تقریبا برای همه دانشجویان، وجود دارد.

دانشگاهای معتبر در کشور فنلاند

1) University of Helsinki

 دانشگاه هلسینکی در فنلاند

یکی از اصلی ترین دانشگاه ها در کشور فنلاند است که در شهر تورکو تاسیس شد و بعد ها به هلسینکی پایتخت فنلاند انتقال یافت.

2) University of Lapland

دانشگاه لاپلند در فنلاند

در شهر روانیمی تاسیس شده که مجموعه ای از دانشکده هنر وطراحی، دانشکده آموزش و پرورش، دانشکده علوم اجتماعی و دانشکده حقوق می‌باشد.

3) University of Oulu

دانشگاه اولو فنلاند

در شهر اولو قرار دارد که این شهر بزرگترین شهر شمال فنلاند می‌باشد. تحصیل رایگان در فنلاند و درمقطع دکترا، بیشتر در این دانشگاه به دانشجو یان ارائه می گردد.

4) University of Tampere

ثبت شرکت در آلمان

دانشگاه تامپره در فنلاند

در شهر تامپره قرار دارد. از مجموعه دانشکده های مطالعات زبان و ترجمه و ادبیات، پزشکی، علوم بهداشت، تئاتر، علوم اجتماعی، علوم انسانی و  فن آوری زیست پزشکی تشکیل شده است.

5) University of Turku

دانشگاه تورکو در فنلاند

در شهر تورکو تاسیس شده و بیشتر در زمینه پژوهشی می باشد که معمولا  پژوهش‌های متابولیک و قلبی و عروقی و پژوهش‌های مربوط به یادگیری و آموزش می‌باشند.

6) University of Vaasa

دانشگاه واسا در فنلاند:در  شهر واسا واقع شده و  بیشتر در رشته های بازرگانی فعالیت دارد.

بورسیه تحصیل رایگان در کشور  فنلاند

نوعی بورسیه به نام  mobility center for international با علامت اختصاری  CIMO می باشد که در مقطع دکترا و تمامی رشته ها ارائه می گردد و فقط برای دانشجویان خارجی که به زبان انگلیسی در مقطع دکترا تحصیل می‌نمایند یا در حال تحقیق و پژوهش در فنلاند هستند تعلق خواهد گرفت.

استثنائا  دانش آموزان زبان فنلاندی چون شامل حال بورس دیگری خواهند بود و از انواع دیگر استفاده خواهند نمود نمی‌توانند از این بورسیه بهره ببرند.

اخذ پذیرش مقطع دکترا در فنلاند

1) یافتن امکان تحقیقاتی در دانشگاه مورد نظر

2) ارتباط با استاد تحقیقاتی یافته شده

3) اخذ نظر مثبت استاد نسبت به سوابق متقاضی

4) صحبت برای پشتیبانی مالی

5) گرفتن نامه پذیرش از دانشگاه و تهیه و ترجمه مدارک مورد نیاز

6) مراجعه به سفارت کشور فنلاند در  تهران جهت دریافت ویزای تحصیلی فنلاند

اهمیت زبان در کشور فنلاند، نوع مدرک زبان برای مهاجرت تحصیلی به فنلاند

یادگیری زبان خارجه در کشور فنلاند از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. یعنی واجب می باشد که اکثریت دو زبان سوئدی و انگلیسی را آموزش دیده باشند.

مهاجرت به سوئد

البته تلاش شهروندان به حذف زبان سوئدی می باشد.

بنابر این متقاضیان ویزای تحصیلی باید برای مقطع لیسانس آیلتس 6 برای مقطع فوق لیسانس آیلتس 6.5 و برای مدرک دکترا آیلتس 7 به بالا  ارائه دهند.

وکیل مهاجرت به فنلاند

با توجه به عدم وجود وکیل برای مهاجرت به فنلاند، در ایران، وکلای پایه یک دادگستری و همکار گروه وکلای مهر،  منحصرا مشاوره حقوقی  درباره مهاجرت به فنلاند را در اختیار موکلین عزیز قرار می دهند.

مشاوره حقوقی آنلاین و همچنین مشاوره حقوقی حضوری جهت کسب اطلاعات لازم حقوقی درباره حقوق مهاجرت و راه‌های اخذ بورس تحصیلی در فنلاند، تحصیل رایگان در فنلاند، با حضور مشاوران حقوقی و با تجربه، جهت مهاجرت به فنلاند و تحصیل در فنلاند، در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان امکان‌پذیر است.

اگر نیاز به خدمات مشاوره حقوقی و داوری در مباحث مطالبه سفته یا سایر موارد دارید جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری در خصوص موضوعات کیفری، حقوقی، ملکی، خانواده، مطالبه مهریه، نفقه، و …مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

021-88663925

021-88663926

021-88795408

021-88796143

موبایل وکیل چک و سفته

09120067661

09120067662

09120067663

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

5/5 - (19 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *