تحصیل پزشکی در ایسلند

تحصیل پزشکی در ایسلند

تحصیل پزشکی در ایسلند


امروز با موضوع تحصیل پزشکی در ایسلند با شما هستیم.

جالب است که بدانید جمهوری ایسلند از لحاظ جغرافیایی اکنون شمالی ترین کشور اروپا است و این کشور جزیره‌ای است که در شمال اقیانوس اطلس قرار گرفته است.

پایتخت این کشور اروپایی در ریکیاویک که بزرگترین شهر ایسلند است قرار دارد و جمعیت ان۳۲۰ هزار نفر است.

واحد پول این کشور کرونای ایسلند نام دارد و زبان رسمی ان زبان ایسلندی است.

۹۳٫۳۶ درصد مردم این کشور را ایسلندی‌ها تشکیل می‌دهند که از تبار ژرمن هستند و مابقی عمدتاً از مهاجران دیگر کشورهای اروپایی هستند. حدود ۸۸ درصد از مردم این کشور مسیحی و بیشترشان پیرو آیین پروتستان هستند.

کشور ایسلند دارای مساحتی در حدود ۱۰۴۰۰۰ کیلومتر مربع است و جمعیت ایسلند در حدود ۳۲۰۰۰۰ نفر می باشد که به دلیل دارا بودن برخی شرایط ویژه شهروندی و سطح رفاه اجتماعی بسیار مناسب و امکانات در سطح بسیار بالا، امروزه به جایگاهی رسیده است که متقاضیان بسیار زیادی در حیطه تحصیلی در تمام دنیا پیدا کرده است و سالانه دانشجویان بسیار زیادی در تلاش ان هستند که در رشته های مورد علاقه خود نظیر دندانپزشکی و پزشکی در ایسلند تحصیل نمایند.

موسسات کاریابی در انگلستان

در گذشته کشور دانمارک کنونی با ایسلند، یک کشور واحد بوده است ولی به دلایل سیاسی و اقتصادی مجزا شده اند. کشور ایسلند از تاریخ ۱ دسامبر ۱۹۱۸ میلادی با توجه به مصالح بین‌المللی و ملیتی از کشور دانمارک مستقل شده ‌است و این امر موجب شد که هر دو کشور با قوانین و شرایط متفاوت و شرایط مطلوب تحصیلی اجازه دهند تا دانشجویان بین‌المللی با انگیزه بیشتری برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی به ایسلند مهاجرت نمایند.

نکات مهم تحصیل پزشکی در ایسلند

  • آیا شما قصد ادامه تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند را داری ؟
  • آیا از شرایط لازم جهت تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی ایسلند اطلاعاتی دارید؟
  • آیا می دانید با کسب چه مدرکی تحصیلی می توان در رشته پزشکی یا دندانپزشکی در کشور ایسلند ادامه تحصیل داد؟
  • آیا می دانید جهت اخذ پذیرش در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در کشور ایسلند، محدودیت سنی وجو دارد یا خیر؟
  • آیا می دانید برای تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی در کشور ایسلند دانشجو یان می‌بایست چه شرایطی داشته باشند؟

هم اکنون در تلاشیم که با ارائه مقالات متعدد شما عزیزان را در خصوص تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی در کشور ایسلند آشنا کنیم.

شرایط اخذ پذیرش و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند 

لزوم ارائه مدرک زبان انگلیسی 

همانطور که می دانید زبان عموم مردم در کشور ایسلند، زبان انگلیسی است و در مراکز آموزشی و تحصیلی از جمله مدارس و دانشگاه ها اکثر دروس را به زبان انگلیسی ارائه می دهند و برای تحصیل در دانشگاه های معتبر و رشته های بسیار پر طرفدار نظیر پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند به زبان انگلیسی ارائه می‌شود.

دفتر وکیل پارک ملت

بنابراین برای پذیرش در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند متقاضی می‌بایست مدرک زبان انگلیسی معادل آیلتس ۶.۵ و یا در مقاطع بالاتر آیلتس ۷ به بالا، ارائه دهد در غیر این صورت امکان اخذ پذیرش متقاضی در کشور ایسلند وجود ندارد.

آزمون ورودی پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند 

در کشور ایسلند، دانش آموزان پس از طی دوره های یک ساله فاندیشن و آموزش دروس علوم پایه مربوط به پزشکی و دندانپزشکی، باید در آزمون ورودی پزشکی کشور ایسلند، شرکت نمایند و پس از قبولی در آزمون مربوطه، می‌توانند وارد دانشگاه های پزشکی ایسلند شوند.

محدودیت سنی جهت اخذ پذیرش پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند

متقاضیان می‌توانند حداکثر تا ۲۳ سالگی برای رشته پزشکی و دندانپزشکی اقدام نمایند و طول دوره ی دندانپزشکی در این کشور ۵ سال ، و پزشکی ۶ سال می باشد.

هزینه‌های تحصیل در ایسلند 

هزینه‌های تحصیل در کشور ایسلند نسبت به برخی کشورهای اروپایی و همچنین کشورهایی نظیر انگلیس، کانادا، آمریکا و غیره کم تر است و اکنون کشور ایسلند از شمار کم ‌جمعیت‌ ترین کشورهای عضو پیمان ناتو است.

باید گفت هرچند که تعداد دانشجویان کمی را در سال برای تحصیل می‌پذیرد ولی شرایط بسیار مشکلی برای پذیرش رشته های پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند وجود ندارد.

در کشور ایسلند هزینه‌های تحصیل در برخی رشته ها و مقاطع برای اتباع ایسلند رایگان است اما برای رشته های پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند، دانشجو یان بین‌المللی ناگزیر به پرداخت شهریه هستند.

هزینه‌های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند در طول یک سال تحصیلی، حدود ۷۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ یورو است.

خرید ملک در پرتغال

 هزینه‌های زندگی دانشجویی در کشور ایسلند 

اکنون کشور ایسلند تبدیل به یکی از مرفه‌ترین کشورهای جهان و حتی اروپا شده است و این بسیار امیدوار کننده است برای دانشجویان بین‌المللی که در سایر رشته ها در مقاطع مختلف تحصیلی، موفق به یافتن شغل در ایسلند و کسب درآمد شوند.

دانشجویان بین‌المللی در کشور ایسلند در هر هفته به طور میانگین ۲۰ ساعت اجازه کار قانونی دارند. به صورت میانگین هزینه‌های اقامت و خورد و خوراک یک دانشجو در ایسلند، ماهانه حدود ۶۰۰ الی ۸۰۰ یورو می‌باشد.

علاوه بر شرایط مناسب کاری و شغلی مناسب در ایسلند، باید گفت ایسلند دارای بازاری آزاد است.

میزان مالیات در این کشور نسبت به سایر کشور های اروپایی پایین است.

شرایط اقتصادی کشور ایسلند به گونه ای بوده که این کشورتا قرن بیستم یکی از فقیرترین کشورهای جهان به حساب می آمده است اما در سال‌های اخیرکشور ایسلند رشد بسیار مناسبی در زمینه های اقتصادی داشته و توانسته به مارشال راه یابد و از این جهت سبب ان شده است تا فرصت های شغلی بسیار مناسبی در ایسلند برای دانشجو یان بین‌المللی فراهم گردد.

وکیل مهاجرت تحصیلی به ایسلند

اگر نیاز به خدمات مشاوره حقوقی و داوری در مباحث مطالبه سفته یا سایر موارد دارید جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری در خصوص موضوعات کیفری، حقوقی، ملکی، خانواده، مطالبه مهریه، نفقه، و …مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

موبایل وکیل چک و سفته

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

 

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *