تمکن مالی اتریش

تمکن مالی اتریش

تمکن مالی اتریش


امروز با موضوع اقامت تمکن مالی اتریش با شما هستیم.

مهاجرت به کشورهای اروپایی،از قدیم الایام، موضوع مورد علاقه ایرانیان بوده است .بعضی از کشورهای اروپایی، جهت بالا بردن میزان بازدید گردشگران و ایجاد رونق اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال، اقدام به اعطاء ویزای توریستی با شرایط امکان تبدیل به اقامت دائم اروپا، از طریق احراز تمکن مالی متقاضی، می‌نمایند.

نکات مهم اقامت اروپا از طریق تمکن مالی اتریش

  • آیا با داشتن مبالغی در حساب بانکی کشور مبدأ، امکان اخذ اقامت از طریق تمکن مالی، وجود دارد؟
  • اساسا، ویزای تمکن مالی، چه نوع ویزایی است؟
  • کدام یک از کشورهای اروپایی، ویزای تمکن مالی، صادر می کنند؟
  • آیا اقامت از طریق تمکن مالی، منجر به اقامت دائم اتحادیه اروپا می‌شود؟
  • آیا ویزای تمکن مالی، به شخص دارنده ی این نوع ویزا، امکان کار و تحصیل می‌دهد؟
  • ویزای تمکن مالی اتریش، چه شرایطی دارد؟
  • آیا داشتن ملک و مستغلات، جهت اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی، ضرورت دارد؟
  • ویزای همراهان متقاضی اخذ تمکن مالی اتریش، به صورت همزمان، صادر می‌شود؟

پاسخگویی به سؤالاتی از این دست که به حقوق مهاجرت، مربوط می‌شوند، در تخصص وکلای پایه یک دادگستری و وکلای مهاجرتی قرار دارد. راههای مهاجرت به اتریش، متنوع و گوناگون هستندکه یکی از آن‌ها، اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی، می‌باشد.

زبان مورد نیاز تحصیل در اتریش

بسیاری از افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی، مدعی ارائه ی مشاوره حقوقی در زمینه ی اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی، هستند که با واقعیت، منطبق نمی باشد، لذا، شناخت مؤسسه حقوقی و مهاجرتی معتبر، جهت سپردن امور و قراردادهای انجام کار از طریق اثبات تمکن مالی، یکی از ضروریات اولیه می‌باشد.

مؤسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با شناخت کافی از موانع و شرایط اخذ اقامت اتریش از طریق اثبات تمکن مالی، امکان پاسخگویی دقیق و مشاوره در خصوص قوانین ویزای تمکن مالی اتریش، به شما عزیزان را دارد.

درباره کشور اتریش

یکی از زیباترین و امن ترین کشورهای دنیا، کشور اتریش است.عضویت در اتحادیه اروپا و پیوستن به پیمان شنگن، باعث رشد و شکوفایی بیش از پیش در کشور اتریش می‌باشد.

استقرار مقر سازمان ملل در شهر وین و همچنین وجود صنایع پتروشیمی قدرتمند در اتریش و همسایگی با آلمان، کشور اتریش را در شمار کشورهای قدرتمند اروپای مرکزی قرار داده است و همچنین امکان کاریابی در اتریش برای اتباع خارجه، بیش از هفتاد درصد، برآورد می‌شود، یکی از انتخاب های ایرانیان، جهت مهاجرت به اروپا محسوب می‌شود.

امکان خرید ملک در اتریش، برای اتباع ایرانی وجود دارد.

اما اخذ اقامت اروپا، از طریق خرید ملک در اتریش، امکان‌پذیر نیست، بلکه به شرط داشتن، تجارتی به همراه خرید ملک در اتریش، و پرداخت مالیات های مقرر در قانون، امکان اخذ اقامت اروپا، فراهم می‌شود.با توجه به جاذبه های توریستی اتریش، ویزای چند بار ورود به اتحادیه اروپا و کشورهای شنگن ،از سوی سفارت اتریش در تهران، برای افراد و خانواده هایی که با شرایطی که در ادامه خواهد آمد، تمکن مالی خود را اثبات نمایند، صادر می‌شود و ویزای تمکن مالی اتریش، امکان تبدیل به اقامت دائم اروپا را خواهد داشت.

پناهندگی در آمریکا

اقامت تمکن مالی اتریش

داشتن تمکن مالی، به این معناست که شخص متقاضی، باید اثبات نماید که در صورت اقامت طولانی مدت در اتریش، امکان کسب درآمد در کشور مبدأ و پرداخت هزینه‌های اقامت در اتریش یا سایر کشورهای اروپایی را دارد.وجود درآمد بدون اشتغال مستقیم فرد در کشور مبدأ، از یکی از راههای زیر، قابل اثبات است:
۱) دارا بودن سپرده بانکی، از طریق سپرده های بانکی بلند مدت در ایران و اثبات واریز ماهانه سود، امکان اثبات و احراز شرایط تمکن مالی، وجود دارد.

۲) دارا بودن سهام شرکت ها و کارخانه ها، واریز سود مشارکت و خرید سهام شرکت ها و کارخانه ها، نیز، یکی دیگر از راههای  اثبات تمکن مالی می‌باشد.

۳) مالکیت املاک و مستغلات، در این حالت، لازم است، املاک مازاد بر نیاز، اجاره داده شود و اجاره نامه ملک، به عنوان یکی از راههای کسب درآمد و اثبات تمکن مالی، می‌باشد.

۴) حقوق بازنشستگی و مستمری، هرچند حقوق بازنشستگی، یکی از موارد کسب درآمد می باشد، اما با توجه به کم بودن حقوق بازنشستگی، معمولا به عنوان روش مناسبی جهت اثبات تمکن مالی،  به حساب نمی‌آید.

مدارک لازم جهت اخذ اقامت اتریش از طریق اثبات تمکن مالی

۱) صورت حساب شش ماهه حساب بانکی، به ازاء هر متقاضی حداقل بیست و پنج هزار یورو.

۲) گواهی عدم سوءپیشینه برای متقاضی و افراد خانواده بالای ۱۲ سال.

۳) گواهی سلامت بیماریهای قلبی، عروقی، تنفسی و واگیردار.

۴) اسناد مالکیت و دارائیهای غیر منقول.

مراحل انجام کار، جهت اخذ اقامت اتریش از طریق اثبات تمکن مالی

۱) تهیه مدارک لازم و ترجمه مدارک.

۲) تحویل مدارک ترجمه شده به سفارت اتریش در تهران.جهت تأیید مدارک و ترجمه ها.

۳) اخذ وقت از سفارت اتریش به صورت اینترنتی.

۴) حضور متقاضی و سایر افراد خانواده در سفارت اتریش در تهران جهت ارائه مدارک و مصاحبه.

۵) اخذ ویزای سه ماهه مهاجرتی و عزیمت به اتریش.

تحصیل پزشکی در ارمنستان

۶) اجاره ملک یا خرید ملک در اتریش و ثبت نشانی در اداره ی پلیس و افتتاح حساب بانکی در اتریش.

۷) دریافت کارت اقامت یک ساله اتریش.

پس از دریافت کارت اقامت یک ساله اتریش، در صورتی که در انقضاء تاریخ کارت اقامت اتحادیه اروپا، شرایط تمکن مالی اثبات شده، پا برجا باشد و شرایط اقامت در اتریش انجام شده باشد، در صورت عدم تخلف از قوانین و عدم ارتکاب جرم، امکان تمدید اقامت برای دو سال وجود دارد و در پایان دو سال هم امکان‌پذیر است.

اخذ اقامت دائم اروپا از طریق اثبات تمکن مالی

ویزای تمکن مالی اتریش، راه ورود به اتحادیه اروپا و اقامت پنج ساله در اتحادیه اروپاست، اما در طول این مدت و در صورت رعایت کلیه شرایط اقامت و رعایت قوانین اتحادیه اروپا درباره ی مهاجرت، امکان تبدیل به اقامت دائم اروپا را دارد.ویزای تمکن مالی اتریش، به محض صدور از طریق سفارت اتریش در تهران، به دارنده ویزا،  امکان تردد و سکونت در همه کشورهای اروپایی، عضو پیمان شنگن را می‌دهد.

اخذ پاسپورت اتریش، از طریق ویزای تمکن مالی

اشخاصی که از طریق ویزای تمکن مالی اتریش، وارد اتحادیه اروپا می‌شوند و یا در کشور اتریش، ساکن می‌شوند، در صورت یادگیری کامل زبان آلمانی، و دانش کافی درباره ی فرهنگ و تمدن اتریش و اقامت بیش از پنج سال در اتحادیه اروپا یا اتریش، می‌توانند درخواست تابعیت اتریش نمایند.

اخذ تابعیت یا پاسپورت اتحادیه اروپا از طریق اتریش امکان‌پذیر است.با توجه به رتبه اول وین، در بین شهرهای دنیا، پاسپورت اتریش از اعتبار خاصی در دنیا برخوردار است.

تحصیل رایگان فرزندان با ویزای تمکن مالی اتریش

تحصیل رایگان در اتریش، برای همه شهروندان اتریش و اتحادیه اروپا، در دسترس است.کسانی که اقامت موقت و بلند مدت اتریش را از هر طریقی، به دست آورند، شهروند اتریش محسوب می‌شوند و از حق تحصیل رایگان در اتریش، برخوردارند.تحصیل رایگان در اتریش، از مقطع تحصیلات ابتدایی شروع می‌شود و تا پایاین تحصیلات دانشگاهی، امکان برخورداری و استفاده از شرایط تحصیل رایگان در دانشگاه های دولتی اتریش،  برای همه شهروندان فراهم است.

مهاجرت به هلند

کاریابی در اتریش با ویزای تمکن مالی

اشتغال به کار در اتریش،  برای اشخاصی که با ویزای تمکن مالی اتریش، مهاجرت می‌نمایند، امکان‌پذیر نیست.در صورتی که سرمایه گذاری یا کار آفرینی، بعد از عزیمت به اتریش، برای اشخاصی که صرفا با ویزای تمکن مالی اتریش وارد این کشور می‌شوند، وجود دارد.

در صورت سرمایه گذاری یا کارآفرینی، امکان کار در اتریش برای وی فراهم می‌شود.

ثبت شرکت در اتریش با ویزای تمکن مالی

همانطور که پیشتر ذکر شد، پس از ورود به اتریش، از طریق ویزای تمکن مالی اتریش، و در صورت دارا بودن شرایط لازم و سرمایه لازم، امکان ثبت شرکت در اتریش و سرمایه گذاری در اتریش، خرید شعبه رستورآن‌های زنجیره ای در اروپا می‌باشد.خرید شعبه رستوران های زنجیره ای در اتریش از از حداقل هفتاد هزار یورو آغاز می‌شود. اما ثبت شرکت در اتریش، به صورت مستقل هم امکان‌پذیر است. به این صورت که با ارائه طرح توجیهی اقتصادی وبیزنس پلان، در صورت تایید وتصویب دولت اتریش، مدیر عامل وخانواده وی ونیز سایر سهامداران، امکان اقامت دراتریش راخواهند داشت.

خرید ملک در اتریش با ویزای تمکن مالی

طبق معاهده ی قدیمی مابین اتریش و ایران، خرید ملک برای اتباع ایرانی در اتریش، امکان‌پذیر است.نکته قابل توجه اینکه، خرید ملک در اتریش، باعث اخذ اقامت دائم نمی‌شود.هرچند که خرید ملک، جهت مقاصد تجاری و کسب درآمد از ملک، از طریق اجاره و پرداخت مالیات های قانونی، امکان اخذ اقامت دائم اتریش، وجود دارد.

مؤسسه حقوقی معتبر جهت مشاوره حقوقی مهاجرتی اتریش

در اساسنامه بعضی از مؤسسات حقوقی و داوری بین‌المللی، ارائه خدمات مشاوره و معرفی وکیل رسمی به ایرانیان در خارج از کشور، قید شده است.با کمی جستجو در سایت روزنامه رسمی کشور و اداره کل ثبت شرکت های تهران و سایر شهرها، امکان دسترسی به روزنامه رسمی مؤسسه حقوقی و مهاجرتی که قصد مراجعه به ان را دارید، وجود دارد.

روش‌های مهاجرت به اتریش

هر وکیل دادگستری، دارای شماره پروانه وکالت است، که به موجب ان،  امکان اخذ استعلام از کانون وکلای دادگستری، جهت احراز اعتبار پروانه وکالت وی را دارید.

وکیل بین‌الملل، به وکیلی اطلاق می‌شود که پس از اخذ پروانه وکالت پایه یک دادگستری، بنا به علاقه ی شخصی و مطالعه در بخش قوانین بین‌الملل و قوانین سایر کشورها، اطلاعات جامع در خصوص قوانین راجع به مهاجرت، راه انجام صحیح مهاجرت به سایر کشور و سایر مسائل و موارد حقوقی مربوطه را کسب نموده و در این رشته از حقوق، اقدام به ارائه خدمات مشاوره حقوقی می‌نماید.

مؤسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، طبق مندرجات اساسنامه، امکان عقد قرارداد رسمی با وکلای سایر کشورها و معرفی وکیل متخصص مهاجرتی به شما عزیزان را دارد.

با توجه به تخصصی شدن موضوعات حقوقی در همه دنیا، مؤسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با تشکیل دپارتمان تخصصی حقوق مهاجرت و تیم ویژه ی تحقیقاتی با اخذ آخرین اطلاعات درباره ی تغییرات قوانین مهاجرتی، سعی در ارائه مشاوره‌ای به مراتب دقیق و قانونی به شما عزیزان، دارد.

دفتر وکیل جهت اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

برای دریافت مشاوره حقوقی از وکیل پایه یک دادگستری، همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی،  همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

  • ۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸
  • ۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره های همراه

  • ۰۹۱۲۱۲۸۱۰۱۴
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

دفتر وکالت و مشاوره مهاجرت محمدرضا مهری

۵/۵ - (۲۶ امتیاز)

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *