تولد فرزند در ارمنستان

تولد فرزند در ارمنستان

تولد فرزند در ارمنستان


موضوع بحث امروز تولد فرزند در ارمنستان و اخذ اقامت این کشور است.

اقامت از طریق تولد برای زوج هایی مناسب است که قصد دارند از طریق تولد فرزند در کشور دیگری اقامت و تابعیت ان کشور را دریافت کنند.

اما سیستم اعطای تابعیت از طریق خون، به فرزند متولد شده از والدین غیر ارمنی، این اجازه را برای کسب اقامت یا تابعیت از طریق تولد نخواهد داد.

در این گونه موارد، امکان اقدام برای مهاجرت از راههای دیگر وجود دارد.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدلت و مهر پارسیان، مقاله زیر را جهت آگاهی از شرایط مهاجرت با فرزنددار شدن تهیه شده است که با مطالعه ان به اطلاعات کافی درباره شرایط مهاجرت از این طریق، خواهید رسید.

سوالات درباره شرایط تولد فرزند در ارمنستان و اخذ تابعیت و اقامت ارمنستان

تولد فرزند در ارمنستان، باعث اخذ اقامت و تابعیت ارمنستان می‌شود؟

از چه راههای می توان اقامت دائم ارمنستان را کسب نمود؟

بهترین وکیل مهاجرت در ایران کیست؟

شرایط ثبت تولد فرزند در ارمنستان

در اثر تولد کودک از مادر که با همسر خود در ارمنستان اقامت دارند و پدر، به عنوان والدین فرزند بر اساس بیانیه اقدام به ثبت نام فرزند در ارمنستان باید اقدام کند. در اثر تولد در ارمنستان نام وسط کودک با نام پدر پر شده باشد.

تحصیل در ارمنستان

اگر والدین فرزند در ارمنستان ازدواج نکنند، اطلاعات مربوط به پدر باید پر شده باشد

الف) بر اساس ورود به رسمیت شناختن پدر و مادر در ارمنستان

ب) براساس بیانیه نوشته شده از مادر کودک در ارمنستان اگر ازدواج پدر و مادر ثبت نشده باشد.

باید در این مورد نام خانوادگی پدر با یک نام خانوادگی مادر، نام پدر و نام او به واسطه دستورالعمل مادر پر شده باشد.

اگر والدین کودک طلاق گرفته باشند، در صورت تولد کودک، بر اساس درخواست مادر، داده‌های مربوط به پدر فرزند نمی‌تواند پر شود.

در یک اعلامیه تولد نام فرزند با یک رضایت متقابل والدین در ارمنستان پر شده باشد. در مورد نام خانوادگی والدین، نام خانوادگی فرزند با نام خانوادگی پدر یا مادر بر اساس رضایت متقابل آن‌ها در ارمنستان پر شده باشد.

تقاضای کتبی در مورد ثبت نام تولد کودک در ارمنستان به نهاد اداره ثبت احوال بعد از یک سال از تاریخ تولد ان ارسال می‌شود.

ثبت نام دولتی از تولد کودک که یک سال بزرگتر است، ارشد تر است.

در صورت وجود سند رسمی از نوع مشخص شده در هنگام تولد، که توسط پزشک یا سازمان پزشکی ارائه شده است، بر اساس بیانیه نوشته شده از پدر و مادر (یکی از والدین) در ارمنستان را ثبت نام دولتی می گویند.

پس از اینکه سن فرزند متولد شده به سن قانونی در ارمنستان برسد، ثبت نام دولت از تولد ان بر اساس بیانیه خود فرزند متولد شده در ارمنستان انجام می‌شود.

اسناد مورد نیاز برای ثبت نام تولد فرزند در ارمنستان

۱ گواهی ولادت صادر شده از بیمارستان و زایشگاه

مهاجرت به ارمنستان

۲ درخواست کتبی متقاضی یا والدین (یکی از والدین)

۳ اسناد و مدارک مبنای تکمیل اطلاعات مربوط به پدر در یک اعلامیه تولد کودک است (برای مثال گواهی ازدواج، گواهی طلاق، گواهی مرگ پدر)

۴ سند اطمینان بخش

۴.۱ سند نمونه ای که در هنگام تولد فرزند در ارمنستان نوشته شده است، توسط موسسه پزشکی که در انجا متولد شده است، ارائه شود.

۴.۲ سند نمونه، توسط موسسه پزشکی که در هنگام مراقبت های پزشکی در هنگام تولد ارائه شود.

۴.۳. سند نمونه ای که در هنگام تولد فرزند در ارمنستان مشخص شده است، توسط فردی که در فعالیت های پزشکی در شورای روابط عمومی توسط قانون مشغول است، در مورد تولد فرزند در ارمنستان از موسسه درمانی ارائه شود.

۴.۴بدون ارائه مراقبت های پزشکی – اعلامیه کتبی از نمونه مشخص شده از تولد، توسط فرد (چهره) ارائه شده در زمان تولد و گواهی وضعیت سلامتی کودک داده شده خارج از مرکز پزشکی ارائه شود.

در صورت عدم وجود اسناد فوق، ثبت نام دولت براساس قضاوت است که اگر به تصویب قاضی برسد که واقعیت تولد را تأیید می کند میتوانند برای ثبت نام تولد اقدام کنند.

محل ثبت نام دولت 

ثبت نام دولت از تولد در روز ثبت نام در دفتر ثبت احوال ارمنستان انجام می‌شود.

خدمات توسط دولت

با ثبت نام و صدور شناسنامه برای وی، به شرطی که یکی از والدین کودک اهل ارمنستان باشد، با اولین سند که صادر شده است فرزند متولد شده در ارمنستان از حقوق هایی نظیر:

مراقبت های پزشکی، مبلغ پرداخت، برنامه های مختلف عمومی، و غیره برخوردار خواهد شد.

گردشگری دندانپزشکی در ارمنستان

اخذ تابعیت ارمنستان با تولد فرزند در ارمنستان

با توجه به اینکه قانون تابعیت ارمنستان بر اساس قانون خون می باشد، امکان اخذ تابعیت از این طریق وجود ندارد و راه مناسبی نیست. بهترین راه مهاجرت به ارمنستان، خرید ملک در ارمنستان و سرمایه گذاری در ارمنستان می‌باشد.

مشاوره حقوقی درباره شرایط اخذ اقامت ارمنستان

جهت اطلاع کامل از لیست کشورهایی که با تولد فرزند امکان اخذ اقامت و تابعیت والدین وجود دارد، موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، اقدام به جمع آوری مطالب مرتبط نموده است.

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها ۱۵ الی ۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راه‌‎های ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

شماره های همراه

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *