ثبت شرکت در لوکزامبورگ

ثبت شرکت در لوکزامبورگ

 

لوکزامبورگ، یکی از کشورهای اروپایی با وسعت سرزمینی کوچکی در نزدیکی، آلمان، فرانسه و بلژیک می باشد که با آن‌ها مرز مشترک دارد. کشور لوکزامبورگ علی رغم وسعت کمی که دارد، یکی از کشور های پیشرفته و بسیار ثروتمند اروپایی است که در زمینه ی سرمایه گذاری اقتصادی، یکی از کشور های مطرح دنیا می‌باشد. یکی از زمینه های عالی در این کشور به جهت سرمایه گذاری، ثبت شرکت در لوکزامبورگ می باشد که این کشور به خاطر اقتصاد پشرفته و سرمایه گذاری های کلانی که در ان وجود دارد بعد از ایالات متحده ی آمریکا، دارای بزرگترین بازارهای سرمایه گذاری می‌باشد.

همین عوامل موجب شده است که بسیاری از مهاجران خارجی، بخواهند از طریق ثبت شرکت در لوکزامبورگ، اقدام به سرمایه گذاری کنند. ثبت شرکت در لوگزامبورک برای مهاجران خارجی دارای بسیار مزایای به خصوصی است؛ از جمله اینکه سرمایه گذاران خارجی که به جهت ثبت شرکت در لوکزامبورگ اقدام می کنند، از قوانین مالیاتی خوبی برخوردار هستند. در نتیجه به جهت وضعیت اقتصادی با ثبات کشور لوکزامبورگ و دیگری به خاطر شرایط راحت و آزادی که برای سرمایه گذاران از طریق ثبت شرکت در لوکزامبورگ وجود دارد، موجب شده است که سرمایه گذاران خارجی علاقه ی بسیار زیادی به جهت ثبت شرکت در لوکزامبورگ داشته باشند.

در مقاله ای که مطالعه خواهید فرمود، گروه وکلای مهر، تخصصی ترین گروه وکلای مهاجرتی در تهران، شرایط ثبت شرکت در لوکزامبورگ، اخذ اقامت اروپا از طریق لوکزامبورگ، ازدواج در لوکزامبورگ و معرفی مشاور  مهاجرتی در تهران، برای کاربران تارنمای رسمی گروه وکلای مهر درج خواهد شد.

قوانین مهاجرت به لوگزامبورگ

 

سوالات مرتبط

  • شرایط ثبت شرکت در لوکزامبورگ چیست؟
  • سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در لوکزامبورگ به چه میزان است؟
  • آیا با ثبت شرکت در لوکزامبورگ می توان اقامت دائم این کشور را کسب کرد؟
  • راحترین و کم هزینه ترین اخذ اقامت و پاسپورت اتحادیه اروپا چیست؟
  • چگونه می توان با ثبت شرکت در لوکزامبورگ تحصیل و خدمات درمانی رایگان بهره مند گردید؟
  • مدارک مورد نیازبرای ثبت شرکت در لوکزامبورگ چیست؟
  • آیا بهترین وکیل مهاجرتی در ایران برای ثبت شرکت در لوکزامبورگ میشناسید؟

 

شرایط ثبت شرکت در لوکزامبورگ

انواع زیادی از شرکت ها درکشور لوکزامبورگ قابل ثبت است. انتخاب نوع مناسب شرکت برای ثبت کاملا به اهداف و زمینه های فعالیت سرمایه گذار بستگی دارد. به صورتی که بعضی از شرکت های فعالیت های تجاری کوچک و یا متوسط و بعضی از انواع شرکت ها مانند سهامی عام فعالیت های تجاری بزرگ و با سرمایه اولیه بالا مناسب تر می‌باشد.

  • شرکت های مسولیت محدود عمومی وخصوصی: ساده ترین و پرطرفداران برای ثبت شرکت در لوکزامبورگ در جهان و این کشور است. این کشور دارای سهم اولیه مشخصی در ابتدا می باشد و نیازی به مدیر دارد برای ثبت شرکت در لوکزامبورگ 32000 یورو نیاز می‌باشد. برای ثبت این نوع شرکت حداقل 3 نفرهیت مدیره نیاز است. که نیاز به شریک محلی وجود ندارد.
  • شرکت دارای تعهدات محدود: حداقل سرمایه مشارکتی 12500یورو حداکثر50 سهامدار، ملزومات شامل حداقل سه هیت مدیر، یک دفترکار ثبت شده در لوکزامبورگ و حسابرسی شده به اندازه شرکت سرمایه مشارکتی می‌تواند برای پرداخت هزینه‌های ثبت استفاده گردد.
تحصیل در لوکزامبورگ

قابل ذکر است که شخص متقاضی شرکت در لوکزامبورگ برای مراحل ثبت شرکت خود و همچنین افتتاح حساب می‌بایست به لوکزامبورگ سفر کند. برای این کار متقاضی بایستی در خواست یک ویزای توریستی شنگن به سفارت لوکزامبورگ و دیگر کشورهای عضو شینگن ارائه بدهد. برای اینکه متقاضی ثبت شرکت در لوکزامبورگ بتواند شرکت خود را لوکزامبورگ ثبت نماید بایستی ابتدا طرح اقتصادی خود را به سفارت لوکزامبورگ در انکارا و یا سفارت نزدیک به ایران ارائه نماید. بخش اقتصادی سفارت لوکزامبورگ بعد از بررسی طرح اقتصادی ان را تایید یا برای بررسی بیشتر به اداره کار لوکزامبورگ ارسال می گردد.

در پایان با موافقت اداره اقتصاد با طرح اقتصادی برای متقاضی اجازه ثبت شرکت در لوکزامبورگ داده می‌شود. پس از تایید سفارت و انجام کار های لازم شخص متقاضی ثبت شرکت در لوکزامبورگ اقامت یک ساله موقت دریافت می کند متقاضی باید در کشور حضور داشته باشد که پس از ان در صورت تمدید هر ساله تا 3 سال میتوان اقامت دائم لوکزامبورگ را اخذ نمود. بعد از 5 سال شخص متقاضی ثبت شرکت در لوکزامبورگ میتواند درخواست پاسپورت نماید.

 

موضوع طرح اقتصادی شامل فعالیت های ذیل می باشد

  • فعالیت های تبلیغاتی
  • بخش های ساخت و ساز و تولید
  • حرفه های آزاد (خدمات مشاوره‌ای در ساخت و ساز، خدمات مالی، طراحی و معماری و…)

 

مزایای ثبت شرکت در لوکزامبورگ

  • برای ثبت شرکت در لوکزامبورگ نیازی به داشتن مدرک زبان خاصی نمیباشد.
  • محدودیت سنی ندارد.
  • با ثبت شرکت در لوکزامبورگ میتواند به نام خود و شرکت حساب بانکی افتتاح کند.
  • شرکت پس از دریافت برند اتحادیه اروپا فعالیت های اقتصادی سراسر دنیا انجام دهد.
  • با ثبت شرکت در لوکزامبورگ زندگی در یک کشور با ثبات سیاسی و اقتصادی کسب میکنید.
  • سهام شرکت 100 درصد به نام متقاضی می‌باشد.
  • با ثبت شرکت لوکزامبورگ نیازی به پرداخت مالیات نیست و به طور کلی به 3 دسته تقسیم می‌شود، افرادی که در این سه موضوع ثبت شرکت انجام میدهند در انتقال سهام، جمع آوری سهم ها، درآمد معاف از پرداخت مالیات هستند. 1-ثبت شرکتی که معتهد به سرمایه گذاری دسته جمعی است. 2-ثبت شرکت در بازار اوراق بهادار قابل انتقال به صورت دسته جمعی 3-ثبت شرکت در صندوق های سرمایه گذاری
  • باثبت شرکت در لوکزامبورگ برای اخذ دائم این کشور اجباری برای خرید ملک نمی‌باشد. همچنین برای املاک خریداری شده وام با بهره پایین دریافت کرد.
  • با ثبت شرکت در لوکزامبورگ می توان در اتحادیه اروپا از مزایای کار، تحصیل رایگان و خرید ملک بهره مند شد.
  • با اخذ اقامت کشور اروپایی لوکزامبورگ می توان بدون نیازبه ویزا به کشورهای عضو شینگن و بیش از 145 کشور دنیا سفر کرد
تحصیل رایگان در لوکزامبورگ

 

مدارک مورد نیاز

– ارائه مدارک هویتی متقاضی و همسر فرزندان زیر 18 سال، ثبت شرکت در لوکزامبورگ

-گذرنامه با حداقل یک سال اعتبار برای شخص متقاضی و همراهان وی برای ثبت شرکت در لوکزامبورگ

– ارائه عدم سو پیشنه کیفری و گواهی سلامت روحی و جسمی

– ارائه حساب بانکی به نام متقاضی ثبت شرکت در لوکزامبورگ

 

بهترین وکیل ثبت شرکت در لوکزامبورگ

موسسه حقوقی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان به مدیریت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون بین‌المللی وکلای دادگستری lba   و انجمن بین‌المللی  وکلای جوان با همکاری سازمان های مهاجرتی، وکلای دادگستری در سراسر دنیا آماده ارائه همه گونه مشاوره حقوقی مهاجرتی، عقد قرداد جهت تعیین وکیل، خدمات ارزی و بانکی، خدمات بیمه، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، ازدواج، تحصیل، تولد فرزند به شما هموطنان عزیز می‌باشد.

امتیاز دهی به مقاله

2 دیدگاه

    • سلام وقت به خیر
      با شماره زیر جهت تعیین وقت مشاوره با وکیل بین المللی ثبت شرکت در ایران تماس بگیرید.
      09120067663

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *