خرید ملک در پرتغال


خرید ملک در پرتغال

خرید ملک در پرتغال و بعضی از کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا و لهستان، موجب اخذ اقامت دائم اروپا می‌شود. پرتغال با آب و هوای جذاب، سواحل زیبای و جوامع دوستانه، یک مقصد عالی برای افرادی است که به دنبال  خرید ملک در پرتغال برای گرفتن  اقامت هستند. بسیاری از متقاضیان، پایتخت پرتغال، لیسبون را انتخاب می کنند که بزرگترین شهر در این کشور است. با تقریبا بیش از نیم میلیون نفر متقاضی، این اندازه قابل کنترل است، اما با اموری که ممکن است از پایتخت اروپایی انتظار داشته باشد. دیگر شهرهای معروف پرتغال معروف عبارتند از شهرهای کوچکتر Porto و Amadora، و شهرهای ساحلی و روستاهای Algarve.  است. پرتغال کشوری است که  برای ارائه یک زندگی جدید، به هر خارجی که به دنبال یک  شهر پر جنب و جوش یا یک زندگی روستایی آرام است، مناسب است.

اگر متقاضی  در حال سفر به پرتغال است، باید محل زندگی خود را در پرتغال پیدا کند. حدود ۷۵ درصد از مردم، مالک خانه های خود در پرتغال هستند، که ۱۰ درصد بالاتر از میانگین حقوق مالکیت خانه در انگلیس یا ایالات متحده است. هیچ محدودیتی برای خرید یک ملک در پرتغال به عنوان یک خارجی وجود ندارد و بخش املاک و مستغلات در پرتغال به خوبی توسعه یافته است. بسیاری از خارجی ها در پرتغال مستقر شده اند و یا در خانه دوم خود در پرتغال  سرمایه گذاری کرده اند. خرید اموال در پرتغال یک قدم بزرگ و هیجان انگیز است، اما مرور سیستم در یک کشور جدید می‌تواند یک چالش باشد.

اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

سوالات متداول درباره خرید ملک در پرتغال

  • قیمت خرید ملک در پرتغال چقدر است؟
  • مالیات ها و هزینه‌های خرید ملک در پرتغال به چگونه است؟
  • راه‌های پیدا کردن ملک در پرتغال چگونه است؟
  • مراحل خرید ملک در پرتغال چیست؟
  • وکیل مهاجرت به پرتغال و اروپا کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

بازار املاک در پرتغال

املاک در پرتغال، در حال حاضر یک سرمایه گذاری گرم است. ارزش متوسط ​​خانه ها در پرتغال به طور چشمگیری در طول مشکلات اقتصادی پرتغال کاهش یافت و در سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ به حدود ۱۱ درصد کاهش پیدا کرد. با این وجود، پس از به پایان رسیدن در سال  ۲۰۱۲ در پرتغال، بازار به خوبی بهبود پیدا کرده و دوباره در سال ۲۰۱۳ به سطح مثبت می‌رسد و نشانه هایی از رشد پایدار از ۲۰۱۵ به بعد در املاک وجود دارد.

بازار مسکن پرتغال، همانطور که در سایر نقاط جهان، اقتصاد را به شدت منعکس می کند، بیانگر میزان رشد اقتصادی پرتغال است و این رشد، مداوم نشان دهنده بهبود اقتصادی اخیر پرتغال است. در سال ۲۰۱۶تا اکتبر ، قیمت املاک در تمام ۲۴ منطقه شهری پرتغال نشان داد که رشد، و شهرداری لیسبون سالانه ۲.۶٪ رشد کرد. با این وجود بعضی از مناطق در پرتغال  رشد قابل ملاحظه ای سریعتر از ان دارند که سانا ماریا ، دا فییرا در همان دوره ۱۲.۲ درصد رشد داشته است.

امکان خرید ملک در پرتغال توسط خارجی ها

هیچ شرایط ویژه ای برای خرید ملک در پرتغال وجود ندارد و نیاز به اسناد و مدارک برای خارجیانی که مایل به خرید ملک در پرتغال هستند، بنابراین متقاضی هیچ مشکلی نخواهد داشت. در واقع، اگر فرد، یک خانه در پرتغال به عنوان یک کشور سوم خریداری کند، ممکن است فرد حق دریافت یک ویزای طلایی داشته باشد .

سرمایه گذاری در انگلستان

قیمت ملک در پرتغال

پایتخت و مناطق ساحلی الگارو در پرتغال  محبوب ترین مکان هایی هستند که برای مهاجران در پورتوریک می خواهند. در بسیاری از انواع اموال، قیمت ها در این دو منطقه نسبتا مشابه هستند، اما آپارتمان های بزرگ در شهر پایتخت پرتغال دارای حق بیمه هستند، اینها گران تر از سواحل در پرتغال  هستند.

متقاضی برای خرید ملک در پرتغال باید ۵۰۰۰۰۰ یورو، هزینه کند.

راه‌های پیدا کردن ملک در پرتغال

 متقاضیان از طریق آژانس های املاک و عوامل در پرتغال می‌توانند اقدام به خرید ملک در پرتغال کنند.

  • چند راهکار برای پیدا کردن یک ملک در پرتغال وجود دارد:
  1. از طریق بنگاههای خرید و فروش ملک در پرتغال می توان اقدام به خرید ملک در پرتغال کرد.
  2. از طریق یک پورتال آنلاین در پرتغال که مستقیما فروشندگان را در تماس با خریداران قرار می‌دهد
  3. یک نماینده املاک در پرتغال، در صورت استفاده، به طور کلی از طرف فروشنده کار می کند. هزینه‌های نمایندگی املاک احتمالا بین ۳٪ تا ۵٪ از قیمت ملک در پرتغال است و توسط فروشنده در پرتغال تامین می‌شود.

مراحل خرید ملک در پرتغال

خرید ملک در پرتغال با خرید یک خانه در جای دیگر در اروپا و یا آمریکای شمالی بسیار متفاوت است.

مراحا خرید ملک در پرتغال به شرح زیر است:

  • متقاضی باید تصمیم بگیرد که کدام وام ها برای خرید ملک در پرتغال ممکن است برای وی مناسب باشد، و پیشنهاد را در اصل دریافت کند، بنابراین فرد باید یک بودجه داشته باشد
  • املاکی را که میخواهد خرید کند باید پیدا کند.
  • یک وکیل مستقل برای کمک به بررسی قرارداد ها و مطمئن شود که املاک مورد بررسی قرار گرفته است
  • پیشنهاد فروشنده در پرتغال را بپذیرد
  • قرارداد را با قرارداد فروش قرارداد با دفتر اسناد رسمی امضا کند.
  • پرداخت سپرده متقاضی و موافقت با تاریخ تکمیل شده با فروشنده در پرتغال
  • آخرین مرحله این است که متقاضی، معامله خرید و فروش را امضا کنند و مالکیت را به نام خود ثبت کند.
تحصیل پزشکی در ایتالیا

الزامات قانونی برای خرید ملک در پرتغال

دفتر اسناد رسمی  در پرتغال به عنوان واسطه ای از طرف دولت پرتغال عمل می کند و نقش بسیار مهمی در فروش خانه در پرتغال دارد. این دفتر اسناد رسمی در پرتغال، مجوز زمین (Conservatória de Registo Predial) و درآمد داخلی (Repartição de Finanças  )را بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که ملک قانونی می‌تواند مورد فروش قرار گیرد و هر گونه محدودیت استفاده از ان را بررسی کند. سپس قراردادهای متقاضی را با فروشنده در پرتغال، که توسط دفتر اسناد رسمی شاهد ان هستند، امضا کنند.

امکان گرفتن وام بانکی برای خرید ملک در پرتغال

پرتغال دارای یک سیستم بانکی پیشرفته با انتخاب های فراوان در بانک‌های محلی و بین‌المللی است. بزرگترین بانک‌ها سانتاندر، نوو بانکو، BBVA و بانک مرتیر هستند. متقاضی ممکن است علامت های تجاری را تشخیص دهد زیرا بسیاری از آن‌ها حضور جهانی دارند. به عنوان مثال، سانتاندر غول بانکی جهانی دارای یک عملیات پرتغالی است که بسیاری از حساب ها و معاملات مشابهی را ارائه می‌دهد که  فرد می‌تواند در سایر نقاط جهان دریافت کند. اگر قبلا  متقاضی حساب کاربری برای خود داشته باشد، ممکن است راحت تر به تغییر مکان کسب و کار محلی خود در پرتغال برود.

مالیات ها و هزینه ها برای خرید ملک در پرتغال

متقاضیانی که برای خرید ملک در پرتغال اقدام  میکنند باید تا ۱۰٪ از ارزش اموال خود را به عنوان مالیات پرداخت کنند.

هزینه ها و مالیات عبارتند از:

  • وظیفه تمبر: مقرر در نرخ ثابت، ۰.۸٪ ارزش خانه
  • مالیات بر ارزش اموال: این بر اساس مقیاس کشویی بسته به هزینه خانه در پرتغال محاسبه می‌شود. اگر اموال خانه دوم در پرتغال باشد، مالیات بالاتر است.
  • هزینه‌های دفتر اسناد رسمی و زمین: این معمولا ترکیب شده و در حدود ۰.۲٪ تا ۱.۲٪ از هزینه اموال در پرتغال می‌آید.
  • هزینه‌های عوامل املاک معمولا، توسط فروشنده پرداخت می‌شود.
ویزای طلایی پرتغال

وکیل خرید ملک در پرتغال

جهت خرید ملک در پرتغال و مهاجرت به پرتغال از طریق خرید ملک، مشاورین مهاجرتی مهر، اکاده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان  می‌باشند. امکان استخدام وکیل رسمی در پرتغال از طریق موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، وجود دارد.

۵/۵ - (۱۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *