دادسرای ناحیه دو تهران

دادسرای ناحیه دو تهران

دادسرای ناحیه دو تهران


امروز با معرفی دادسرای ناحیه دو تهران با شما هستیم.

با توجه به حجم گسترده پرونده‌ها در دادسرای عمومی و انقلاب تهران، نواحی دادسرای تهران، بر اساس منطقه های شهرداری، تقسیم بندی شده و در چارچوب تقسیم کار در محل وقوع جرم و رعایت حال ارباب رجوع در مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب تهران، تقریبا هر منطقه در تهران دارای دادسرای اختصاصی می‌باشد.

بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری جدید، تکلیف و اختیارات رییس قواه قضاییه در تشکیل و راه اندازی دادسرای های تخصصی نیز در دستور کار قرار گرفت و با جدیت دنبال می‌شود.

تغییر نشانی دادسرای ناحیه دو تهران که منطق دو شهرداری تهران را تحت پوشش قرار می‌دهد، موجبی برای پرداخت به صلاحیت های دادسرای ناحیه دو تهران، محدوده رسیدگی به پرونده‌ها، معرفی بهترین وکیل دادسراهای تهران، جرایم قابل طرح در این دادسرا خواهیم پرداخت.

گروه وکلای مهر، تخصصی ترین گروه وکلای حقوقی ایران، با همکاری موسسه بین‌المللی حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، جهت ارائه مشاوره حقوقی درباره شرایط طرح شکایت در دادسراهای تهران در خدمت شهروندان می‌باشند.

مباحث قابل طرح در موضوع

  • شکایت از چه جرایمی در صلاحیت دادسرای ناحیه دو تهران می باشد؟
  • محدوده مکانی و صلاحیت محلی دادسرای ناحیه دو تهران شامل چه مناطقی از تهران می‌شود؟
  • نشانی جدید دادسرای ناحیه دو تهران کجاست و چگونه می توان به ان دسترسی داشت؟
  • بهترین وکیل کیفری در ایران کیست و مرجع معرفی بهترین وکیل خانواده در تهران کجاست؟
  • آیا امکان صلح و سازش پس از طرح شکایت در دادسراها وجود دارد؟
نشانی دادسراهای تهران + آخرین تغییرات

نشانی جدید دادسرای ناحیه دو تهران

دادسرای ناحیه دو تهران، به دنبال تکمیل ساختمان، به محل جدید خود منتقل شده و مشغول خدمات رسانی به شهروندان منطقه دو تهران می‌باشد. نشانی جدید دادسرای ناحیه دو تهران به شرح زیر می باشد:

تهران- شهرک قدس ( غرب) بلوار فرحزادی- خیابان طاهر خانی- بعد از دانشگاه امام صادق- خیابان کاج- خیابان نخل

تلفن های تماس دادسرای ناحیه دو تهران:۲۲۰۸۴۰۶۷-۲۲۰۸۴۰۷۴-۲۲۰۸۴۳۸۶

صلاحیت محلی

رسیدگی به جرایم واقع شده در منطقه دو تهران شامل شهرک قدس، سعادت آباد، کوی نصر(گیشا)، بلوار مرزداران و بخشی از فرحزاد، در صلاحیت دادسرای ناحیه دو تهران قرار دارد.

با تقسیم دادسراهای تخصصی تهران، کلیه جرایم سرقت منازل، آدم ربایی، قتل عمد و غیر عمد، سرقت مسلحانه، و کلیه جرایم جنایی و سرقت در صلاحیت دادسرای ویژه جرایم جنایی تهران و دادسرای ویژه سرقت تهران قرار دارد. رسیدگی به کلیه جرایم پزشکی در صلاحیت دادسرای جرایم پزشکی تهران قرار دارد.

همچنین رسیدگی به کلیه جرایم مواد مخدر در سطح تهران، قابل طرح در دادسرای انقلاب اسلامی تهران می‌باشد.

دادسرای ویژه قاچاق کالا و ارز به جرایم مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز به صورت تخصصی

رسیدگی می‌نماید. در مواردی که در موضوعات گفته شده در هر یک از مناطق تهران،

جرمی اتفاق بیفتد، در مراجع تخصصی رسیدگی خواهد شد.

جرایم امنیتی در دادسرای ویژه جرایم امنیتی، جرایم مربوط به حوزه فرهنگ و رسانه در دادسرای تخصصی فرهنگ و رسانه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

بنابر این جرایم تخصصی مانند جرایم شهرداری ها و کارمندان شهرداری تهران در حوزه ماموریت کاری، جرایم خشن مانند آدم ربایی، قتل، سرقت مسلحانه در دادسرای جرایم جنایی، جرایم پولی و بانکی، قاچاق کالا و ارز، جرایم رایانه‌ای، جرایم کارکنان دولت، جرایم فرهنگ و رسانه، جرایم مربوط به مواد مخدر، جرایم اطفال و نوجوانان، رابطه نامشروع، امور مربوط به سرپرستی صغار و محجورین، جرایم بین‌المللی هر چند در محدوده ناحیه دو تهران یا هر کدام از نواحی دادسرای عمومی و انقلاب تهران وقوع یابد، در دادسراهای ویژه رسیدگی می‌شود.

کلاهبرداری از طریق فروش مال مشاعی

جرایم قابل رسیدگی در دادسرای ناحیه دو تهران

جرایم عمومی مانند ترک انفاق، ضرب و جرح عمدی، تصادف رانندگی منجر به قتل غیر عمدی، تصادف رانندگی منجر به ضرب و جرح غیر عمدی، ضرب و جرح عمدی، نزاع دسته جمعی، فروش مال غیر، کلاهبرداری، چک بلامحل، تصرف عدوانی، مزاحمت ملکی، ممانعت از حق، مزاحمت برای نوامیس، کودک آزاری، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین و فحاشی، افترا، تخریب عمدی اموال خصوصی، اخلال در نظم عمومی، عدم رعایت نظامات دولتی منجر به جرح و فوت غیر عمدی، صدور گواهی خلاف واقع، جعل و استفاده از سند مجعول، جعل شناسنامه از صلاحیت های این دادسراست.

اخفا مجرم یا فرد تحت تعقیب، استفاده از لباسها و مدالهای خارجی، استفاده از مزایای بیمه با اسناد خلاف واقع، اسقاط جنین در اثر تصادف رانندگی، پوشیدن لباس مامورین بدون مجوز، تبانی برای بردن مال غیر، تحصیل متقلبانه سند، تخریب ملک مشاع، تظاهر به فعل حرام در انظار، تغییر و تقلب در مشخصات وسیله نقلیه، تولید و توزیع تجهیزات دریافت از ماهواره، تکدی گری و کلاشی، جعل عنوان، غصب عنوان علمی، خرید و حمل آلات قمار، خودداری از کمک به شخص مصدوم، خودداری از باز پس دادن طفل برای حضانت، دادن دارو برای سقط جنین، دادن طفل به غیر مادر موضوع ماده ۶۲۱ قانون مجازات اسلامی، از جرایم مهمی هستند که به شرط رعایت صلاحیت محلی و ارتکاب بزه در محدوده دادسرای ناحیه دو تهران قابل رسیدگی و تصمیم گیری در این دادسرا می‌باشد.

وکیل دادسرای سعادت آباد

بهترین گروه وکلای تهران، با همراهی قضات بازنشسته و کارشناسان رسمی دادگستری، تحت لوای واحد گروه وکلای مهر و دفتر حقوقی و پژوهشی محمد رضا مهری بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران، با تشخیص نوع پرونده قابل طرح در دادسرای ناحیه دو تهران و دادسراهای تخصصی و اختصاصی تهران، در تمامی پرونده‌های ارجاع شده به این گروه، پس از امکان سنجی طرح شکایت کیفری و یا دادخواست حقوقی در دادسراهای تهران، اقدام به قبول پرونده و اعلام وکالت در پرونده‌های کیفری و حقوقی می‌نماید.

وکیل حرفه ای دادگاه انقلاب تهران

در صورت پرداخت حق مشاوره و عقد قرارداد با هر یک از وکلای گروه وکلای مهر، مبلغ

حق مشاوره از قرارداد کسر شده و هر پرونده توسط دو وکیل پایه یک دادگستری دنبال خواهد شد.

برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، همکار دفتر وکالت محمدرضا

مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی ۹ و

پنجشنبه‌ها ۱۵ الی ۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره های همراه

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط

وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه

حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

۵/۵ - (۳۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *