دفتر وکیل مهاجرت در تهران

دفتر وکیل مهاجرت در تهران

دفتر وکیل مهاجرت در تهران

 

اگر از جستجوی بی حاصل در موتورهای جستجوگر مانند گوگل و غیره به دنبال واژه دفتر وکیل مهاجرت در تهران، خسته شده اید، به شما پیشنهاد می‌شود، مطالب این مقاله که در معرفی دفتر وکیل مهاجرت در تهران و توسط تیم حقوقی و مجرب حقوق بین‌الملل گروه وکلای مهر تهران، مهیا شده است، را تا انتها مطالعه بفرمایید.

 

وکیل بین‌المللی

به شخصی که با آموختن حقوق بین‌الملل در یکی از دانشگاه های معتبر، و داشتن دانش زبان در سطح بین‌المللی، اقدام به ارائه مشاوره حقوقی جهت انجام امور حقوقی بین‌المللی می‌نماید، وکیل بین‌المللی اطلاق می‌شود. عضویت در کانون های وکلای دادگستری در کشورهای مختلف، قواعد و قوانین مخصوص به خود را دارد. در ایران، پس از فارغ التحصیلی در یکی از رشته های حقوقی، از دانشگاه های داخلی و یا خارجی مورد تایید وزارت علوم ایران، امکان شرکت در آزمون سراسری انتخاب کارآموز وکالت وجود دارد. پس از قبولی و سیر مراحل گزینش علمی و اخلاقی و گذراندن دوره 18 ماهه کارآموزی قضایی، می‌تواند از واژه وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی استفاده نماید.

در صورت داشتن دانش کافی در حقوق بین‌الملل، امکان دخالت در پرونده‌های بین‌المللی نیز برای وکیل بین‌المللی وجود دارد.

 

وکیل مهاجرت و وکیل امور اتباع خارجه

در قانون مدنی ایران، بحث هایی درباره شرایط اعطای تابعیت، ترک تابعیت، آمده است. در قوانین پراکنده از جمله قانون اقامت اتباع خارجه، ازدواج با اتباع ایرانی، سرمایه گذاری خارجی در ایران، پناهندگی به ایران، شرایط دریافت تابعیت ایرانی برای افغان ها، شرایط ترک تابعیت قبلی و قبول تابعیت ایرانی برای اتباع خارجی و همچنین شرایط خروج از تابعیت ایران، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. حقوق مهاجرت و اتباع بیگانه با توجه به گسترده شدن جوامع و لزوم تعیین تکلیف درباره فرزندانی که از پدر و مادری با تابعیت های مختلف به دنیا می آیند، نیاز به وکیل مهاجرت و امور اتباع خارجه، بیش از پیش نمایان می‌شود.

وکیل اعاده دادرسی

 

شرایط دفتر وکیل مهاجرت در تهران

 

  • داشتن پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری

وکیل دادگستری در ایران، لازم است از کانون وکلای دادگستری دارای پروانه باشد.

 

  • داشتن موسسه حقوقی معتبر بین‌المللی

برای ثبت موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی، داشتن پیش شرط اخذ پروانه وکالت دادگستری در ایران لازم است. موسسات حقوقی و داوری بدون حضور وکیل هیچ گونه رسمیتی ندارند و مورد حمایت قانون نیستند.

 

  • عقد قرارداد با وکلای سایر کشورها

برای انجام امور قراردادهای بین‌المللی و یا سرمایه گذاری در خارج از ایران، ثبت شرکت در خارج از ایران و سایر موارد حقوقی، نیاز به داشتن قرارداد با وکلای سایر کشورها به عنوان همکار می‌باشد.

 

  • عقد قرارداد رسمی به عنوان وکیل جهت انتخاب وکیل مدنی یا وکیل دادگستری و یا وکیل مهاجرت در سایر کشورها

تنظیم وکالتنامه رسمی در دفتر اسناد رسمی و یا وکالت دادگستری در مواردی که موضوع وکالت مربوط به دادگاه های ایران می باشد، لازمه احراز اعتبار دفتر وکیل مهاجرت در تهران می‌باشد.

 

  • دارا بودن تیم تخصصی جهت استخراج و تنقیح قوانین مهاجرتی کشورها

یکی از موارد احراز اعتبار وکیل مهاجرت در تهران، داشتن تیم تخصصی و مسلط به زبآن‌های خارجی جهت استخراج و تنقیح قوانین مهاجرتی سایر کشورها می باشد.

 

  • داشتن سایت معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک

جهت دریافت نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت، هویت مالکین سایت، مجوزهای قانونی، وضعیت مالکیت ملکی که نشانی ان اعلام شده است، وجود دفتری به عنوان دفتر فیزیکی وکیل مهاجرت در تهران و شاخصه های امنیتی دیگری لازم است. وب سایت های خارج از کشور و یا سایت های غیر مجاز، به هیچ وجه موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیک نخواهند شد.

وکیل در فیس بوک

 

  • ثابت بودن محل دفتر وکیل مهاجرت

به دلیل وقوع کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت، توسط موسسه ای ظاهرا حقوقی در اتریش و جابجایی سریع دفاتر این موسسه حقوقی در اتریش، بهترین راه جهت اطمینان از ثابت بودن محل موسسه حقوقی، انطباق آدرس اعلام شده به ثبت شرکت ها، با آدرس محل استقرار دفتر وکیل مهاجرت در تهران، می‌باشد. می توانید در مواقع لزوم، وضعیت مالکیت ملک را نیز از دفتر مهاجرت در تهران استعلام نمایید.

 

دفتر مهاجرت گروه وکلای مهر در تهران

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، مفتخر است که علاوه بر اخذ کلیه مجوزهای لازم جهت تاسیس دفتر وکلای مهاجرت در تهران، اعم از داشتن پروانه وکالت دادگستری سهامداران موسسه، اخذ نماد اعتماد الکترونیک برای تمامی وب سایت ها، خریداری دو دفتر مستقل برای دفتر مهاجرت و حقوق داخلی در یک ساختمان در مرکز شهر تهران، ثبت موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی، اخذ نماد ساماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عقد قرارداد با وکلای سایر کشورها جهت مشاوره حقوقی مهاجرت، تمامی امور مربوط به دعاوی بین‌المللی را توسط ده وکیل برتر بین‌المللی در تهران و ایران به انجام می رساند.

جهت مشاوره آنلاین حقوقی با برترین وکیل مهاجرت در تهران، با گروه وکلای مهاجرتی مهر تهران تماس بگیرید.

 

دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل گروه وکلای مهر تهران

4.9/5 - (21 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *