سرمایه گذاری در آمریکا

سرمایه گذاری در آمریکا

سرمایه گذاری در آمریکا


امروز با بررسی شرایط سرمایه گذاری در آمریکا با شما هستیم.

سرمایه گذاری در آمریکا، به دو صورت قابل انجام است. نکته قابل توجه سرمایه گذاری در آمریکا، اخذ گرین کارت آمریکا برای سرمایه گذار و افراد خانواده وی می‌باشد. در حالی که جریان های سرمایه گذاری مستقیم خارجی به دلیل بحران مالی کاهش یافته، اقتصاد جهانی ان را تسریع کرده است.

در سال ۲۰۱۶، ایالات متحده موقعیت خود را به عنوان بزرگترین سرمایه گذار در جهان تثبیت کرد، در حالیکه خروجی FDI به ۲۹۹ میلیارد دلار می‌رسد.

با این تفاوت که در مقایسه با سال ۲۰۱۵ (۳۰۳ میلیارد دلار) کمی پایین تر است. در مورد جریانات، ایالات متحده ۳۹۱ میلیارد دلار (در مقایسه با ۳۴۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۵) دریافت کرد، و بار دیگر بزرگترین گیرنده FDI در جهان (UNCTAD، گزارش سرمایه گذاری جهانی ۲۰۱۷ ) است.

آمریکا سیستم قضایی قابل پیش‌بینی و شفاف، زیرساخت بسیار توسعه یافته و دسترسی به بازار مصرف کننده پر سود ترین کشور را ارائه می‌دهد.

در نتیجه، آمریکا همچنان دارای قدرت اقتصادی برتر جهان، بزرگترین مرکز مالی بین‌المللی و کشور با سومین جمعیت جهان است.

طبق گزارش تجارت جهانی ۲۰۱۷ که توسط بانک جهانی منتشر شده، آمریکا از لحاظ کیفیت محیط کسب و کار خود، دارای رتبه هشتم از ۱۹۰ کشور است.

به کانادا مهاجرت کنیم یا به آمریکا

بر اساس یک نظرسنجی تجاری که توسط UNCTAD در میان شرکت های چند ملیتی (MNEs) انجام شده است، آمریکا در سالهای ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹، پیش از چین و هند، از لحاظ میزان سرمایه گذاری مستقر در جهان است.

نکات مهم مهاجرت به آمریکا

آیا سرمایه گذاری در آمریکا موجب اخذ تابعیت این کشور می‌شود؟

سرمایه گذاری در آمریکا چه مزایا و معایبی دارد؟

راههای سرمایه گذاری در آمریکا کدامند؟

هزینه لازم جهت سرمایه گذاری در آمریکا چه مقدار است؟

جهت آگاهی از شرایط سرمایه گذاری در آمریکا و دریافت پاسخ سوالات خود، مقاله تهیه شده توسط مشاورین حقوقی و وکلای همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری را مطالعه بفرمایید.

نقاط ضعف و قوت سرمایه گذاری در آمریکا

ایالات متحده دارای بیش از ۳۰۰ میلیون نفر جمعیت و یکی از قوی ترین اقتصادهای جهان است.

در نتیجه، ان را یکی از مهمترین بازارهای جهان (بدون توجه به بخش) نشان می‌دهد.

نیروی کار آمریکا دارای سطح بالایی از صلاحیت است و به عنوان یکی از مولدترین و نوآورترین کشورهای جهان شناخته شده است.

توسعه خوشه های منطقه ای (مجموعه ای از شرکت ها در بخش فعالیت مشابه در یک منطقه جغرافیایی) برای سرمایه گذاران خارجی در آمریکا بسیار جذاب است.

نقاط ضعف و معایب 

بازار آمریکا بسیار رقابتی است. مصرف کنندگان عادت به داشتن گزینه های زیادی دارند و لزوما موفقیت در کسب و کار جدید تضمین شده نیست.

 سیستم مالی در آمریکا به طور جدی تحت تاثیر بحران مالی قرار گرفته است.

به طور خاص، بحران اعطای وام زیرمیزی بعضی پروژه های بزرگ سرمایه گذاری در آمریکا را پایان داده است.

مزایای داشتن اقامت یونان

 ایالات متحده دارای بالاترین نرخ مالیات بر درآمد شرکت های بزرگ است.

مالیات در آمریکا

سیاست های ایالات متحده در مورد مالیات و مقررات، سرمایه گذاران خارجی را با آزادی مدیریتی فراوانی می یابند.

با این حال، در محیط امنیتی فعلی، سرمایه گذاری های کنترل شده توسط دولت های خارجی گاهی به عنوان یک منبع نگرانی مطرح می‌شود.

کمک به سرمایه گذاری در آمریکا

در سطح فدرال و ایالتی، سرمایه گذاران خارجی ممکن است کمک های مالی مانند وام های یارانه ای را در نظر بگیرند.

به منظور تشویق کسب و کارهای جدید در سرزمین های خود، ایالت ها یک رقابت با هدف ارائه سرمایه گذاران بهترین خدمات و مزایای ممکن را آغاز کرده اند.

شرکت های خارجی می‌توانند از کمک های دریافت شده توسط سه سازمان فدرال بهره مند شوند:

EDA (اداره توسعه اقتصادی) ارائه وام های بلند مدت را با نرخ های ترجیحی برای پروژه های ایجاد و گسترش فعالیت های منجر به ایجاد شغل.

 اداره کوچک کسب و کار (SBA) تضمین های وام هایی را که توسط SME ها ارائه می‌شود تضمین می کند و می‌تواند با تأمین وام های بلند مدت ، تأسیسات ساختمانی یا تامین مواد را تامین کند.

توسعه روستایی (بسته به وزارت کشاورزی – USDA) می‌تواند تا ۹۰٪ از وام هایی که به شرکت های تجاری که شغل در مناطق روستایی ایجاد می کنند تضمین کند.

فرصت های سرمایه گذاری در آمریکا

فرصت هایی که در آمریکا برای سرمایه گذاران خارجی به وجود می‌آید شامل:بخش های کلیدی اقتصاد ملی، بیوتکنولوژی، تکنولوژی پیشرفته، ارتباطات مخابراتی، هوافضا، مشاور املاک، بخش های بالقوه بالقوه، انرژی تجدید پذیر، برنامه های خصوصی، بخش انرژی (برنامه خصوصی سازی مطالعه شده)

ثبت شرکت در رومانی

بخش هایی که فرصت های  کمتری دارند عبارتند از:

انرژی، دفاع، فروش مشروبات الکلی، نساجی، رسانه های چاپی، سخت افزار کامپیوتر، تولید محصولات چرمی. سرمایه گذاری در تحقیقات و توسعه انرژی در ایالات متحده، به رغم خواست های برای تقویت ظرفیت کشور برای نوآوری برای رفع نگرانی های محیط زیست، جغرافیای سیاسی و اقتصاد کلان، کاهش می یابد.

انواع سرمایه گذاری در آمریکا

سرمایه گذاری ۵۰۰۰۰۰ دلاری

عیب این نوع سرمایه گذاری این است که فقط در ایالت هایی که دولت تعیین می کند باید سرمایه منتقل شود و ممکن است که این صنعت معرفی شده از سوی دولت در حال ورشکستگی بوده و نتواند به سود دهی مناسبی برسد.

شرایط سرمایه گذاری پانصد هزار دلاری به هیچ عنوان قابل توصیه نیست و با توجه به عدم شناخت کافی از اقتصاد ایالات متحده آمریکا، خطر پذیرش بسیار بالاست.

سرمایه گذاری ۱۰۰۰۰۰۰ دلاری

برای سرمایه گذاری در آمریکا به صورت مستقل و در هر صنعت یا شهری که مورد تقاضای سرمایه گذار می باشد، لازم است مبلغ یک میلیون دلار، جهت سرمایه گذاری در آمریکا اختصاص یابد.

در این حالت کارفرما مکلف است حداقل ده نفر نیروی کار استخدام نماید که با توجه به دستمزد های بالا و میزان مالیات، معقول و به صرفه نیست.

مشاوره حقوقی سرمایه گذاری در آمریکا

جهت انجام امور حقوقی و تنظیم قرارداد سرمایه گذاری خارجی، لازم است تا با وکیل پایه یک دادگستری و وکیل متخصص قراردادها مشاوره بفرمایید.

دفتر وکالت محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی امکان بررسی شرایط سرمایه گذاری خارجی را برای عزیزان دارد.

مدارک مورد نیاز ویزای آمریکا

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

۵/۵ - (۱۶ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *