سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری در انگلستان


امروز با موضوع سرمایه گذاری در انگلستان با شما هستیم.

توسعه کسب و کار، طبق متون موجود تاریخی، از قرون اولیه، مد نظرپیشه وران و بازرگانان بوده و انتقال دانش، تجربیات و سرمایه، از راههای مختلفی انجام می‌شود.

یکی از راههای توسعه بازرگانی، مشارکت درسرمایه گذاری خارجی، می‌باشد. بر اساس اصول اولیه پذیرش سرمایه گذاری خارجی و حقوق مهاجرت، یکی از راههای مهاجرت به کشور دیگر، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می‌باشد.

نکات مهم در موضوع سرمایه گذاری در انگلستان

  • سرمایه گذاری خارجی، چیست؟
  • آیا شخص خارجی، امکان سرمایه گذاری در انگلستان را دارد؟
  • سرمایه گذاری در انگلستان، باعث اخذ اقامت و تابعیت انگلستان، می‌شود؟
  • آیا خانواده سرمایه گذار درانگلستان، امکان اخذ اقامت انگلستان را دارند؟
  • مشاور حقوقی متخصص، جهت انجام سرمایه گذاری در انگلستان، چه ویژگیهایی دارد؟

مشاورین ارشدحقوق مهاجرت، همکار موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، به سوالات احتمالی شما، پاسخ می دهند.

سرمایه گذاری خارجی

یکی از راههای مهاجرت به سایر کشورها و دریافت امتیاز کارآفرینی و در نهایت اقامت و تابعیت کشور دیگر، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می‌باشد.

سرمایه گذاری خارجی، نیاز به وکیل متخصص مهاجرتی و همچنین وکیل مالیاتی متخصص دارد. با توجه به عدم آشنایی با قوانین تجارت سایر کشورها، ریسک مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، بدون مشاوره تخصصی با وکیل مهاجرت و یا وکیل پایه یک دادگستری، بالا رفته و ممکن است عواقب غیر قابل جبرانی داشته باشد.

تحصیل پزشکی در هند

ویزای سرمایه گذاری انگلستان

سرمایه گذاری درانگلستان، توسط شخص خارجی، از طریق کارآفرینی، قابل انجام می باشد که مراحل ان در ادامه خواهد آمد:
۱-    مرحله اول سرمایه گذاری درانگلستان، عقد قرارداد رسمی با وکیل مهاجرت و یا وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد. همچنین موسسه های حقوقی بین‌المللی معتبر نیز، امکان ارائه خدمات مهاجرتی به شما عزیزان را دارند.
۲-    تهیه وتنظیم بیزنس پلان یا طرح توجیهی اقتصادی و تصویب ان توسط اداره ثبت شرکتهای انگلستان.
۳-    تشکیل پرونده جهت اخذ ویزای کارآفرینی انگلستان و تعیین وقت سفارت برای مصاحبه.
۴-    ترجمه رسمی مدارک مورد نیازجهت تحویل به سفارت انگلستان.

مدارک لازم جهت ویزای سرمایه گذاری انگلستان

۱-    حساب بانکی در یکی از بانکهای مورد تایید دولت انگلستان( درحال حاضر،شعب بانک پاسارگاد وبانک پارسیان، مورد تایید دولت انگلستان می باشد) به مبلغ دویست هزار پوند و یا معادل ریالی ان به نرخ دولتی.
۲-    کارت شهروندی کشورهای انگلیسی زبان مانند کانادا، استرالیا ونیوزلند و یا مدرک زبان انگلیسی آیلتس با نمره۵.
۳-    گواهی عدم سوء پیشینه کیفری.
۴-    گواهی تمکن مالی.

مدت زمان الزمی حضور در انگلستان

در صورت صدور ویزای کارآفرینی و یا ویزای TIER1 انگلستان، حضور شش ماهه درهرسال، برای تمدید ویزای متقاضی وهمراهان وی الزامی است و در صورت عدم حضور سالانه بیش از شش ماه، تمدید اقامت وی با مشکل مواجه خواهد شد.
آیا همراهان متقاضی سرمایه گذاری درانگلستان، هم مشمول پرونده متقاضی می‌شوند؟
قبولی درخواست ویزای کار آفرینی انگلستان، به متقاضی اصلی، این امکان را می‌دهد که برای همسر وفرزندان زیر ۱۸ سال خود نیز، درخواست ویزای ورود به انگلستان را می‌دهد.

وکیل سرمایه گذاری در انگلستان

ویزای کارآفرینی انگلستان، با مشارکت دو نفر، نیز قابل دریافت می‌باشد. در این حالت، مبلغ دویست هزار پوند و یا معادل ریالی ان، درحساب مشترکی که هر کدام از شرکاء حق برداشت صد درصدی داشته باشند، باید قرار داده شود و هر دو نفر، ملزم به داشتن مدرک زبان انگلیسی و گواهی عدم سوءپیشینه، می‌باشند.

برای همسر و فرزندان هر کدام از شرکاء سرمایه گذاری در انگلستان، ویزای اقامت موقت انگلستان صادر می‌شود. عدم قبول و صدور ویزای متقاضی و همراهان، قابل اعتراض می باشد و به اعتراض متقاضی، بر اساس مقررات، رسیدگی شده و تصمیم مقتضی اتخاذ می‌شود.

مزایای سرمایه گذاری در انگلستان

۱-    برخورداری از ویزای کارآفرینی انگلستان واقامت سه سال و چهارماهه متقاضی ، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال وی.
۲-    امکان استفاده از مزایای استفاده ۲ خانواده بایک سرمایه گذاری در انگلستان، از ویزای کارآفرینی انگلستان.
۳-    برخورداری ازکلیه حقوقی که شهروندان انگلیسی دریافت می کنند.
۴-    امکان استفاده از تحصیل رایگارن انگلستان، برای فرزندان.
۵-    استفاده از بیمه وخدمات درمانی رایگان انگلستان.
۶-    امکان اخذ ویزای توریستی آمریکا و سایر کشورها، با داشتن اقامت انگلستان.
۷-    حق کار تمام وقت درانگلستان، برای همراهان متقاضی.
۸-    امکان تبدیل اقامت به پاسپورت انگلستان.
۹-    عدم نیاز به انتقال سرمایه، قبل از آنجام کار.

 

پس از صدور ویزای کارآفرینی انگلستان، با اخذ مجوز لازم، مبلغ دویست هزار پوند،هنگام ورود به انگلستان، به حسابی که برای متقاضی باز شده است، واریز می‌شود و متقاضی سرمایه گذاری درانگلستان، موظف است، تجارتی را که در بیزنس پلان طراحی نموده است، راه اندازی نموده و در سال آخر، به مدت ۱۲ ماه ۲تا۱۰ نفر انگلیسی را به کار بگمارد.

ثبت شرکت در انگلستان

در صورت رعایت کامل مقررات و پرداخت مالیات، امکان تمدید ویزای سرمایه گذاری انگلستان و تبدیل ان به پاسپورت انگلستان، وجود دارد.

ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی انگلستان، برای کدام شهر صادر می‌شود؟

انتخاب شهر، جهت سرمایه گذاری وثبت بیزنس پلان، به عهده خود متقاضی می باشد و در صورتی که شهر مورد انتخاب متقاضی، امکان لازم جهت تجارت مطرح شده را نداشته باشد، نزدیکترین شهر، به محل مورد درخواست متقاضی سرمایه گذاری انگلستان، به وی پیشنهاد می‌شود.

معمولا شهر لندن، به عنوان مقصد سرمایه گذاری انتخاب می‌شود. دقت داشته باشید هزینه‌های اجاره محل کار درمرکز شهر لندن بسیار گرانتر از حومه شهر لندن می‌باشد.

معرفی موسسه حقوقی معتبر جهت سرمایه گذاری در انگلستان

همانگونه که مطلع هستید، با توجه به گسترش تب مهاجرت در ایران، واشتیاق جهت توسعه تجارت بین‌الملل توسط بازرگانان ایرانی، متاسفانه عده ای  بدون داشتن شرایط لازم وحتی دانش حقوقی لازم، مدعی انجام امور حقوقی ومهاجرتی هم وطنان می‌باشند. موسسه حقوقی معتبر، موسسه ای است که تمامی اعضاء و موسسین ان وکیل پایه یک دادگستری باشند ودفتر مرکزی آن‌ها به صورت فعال در ایران دایر باشد.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

مهاجرت و اقامت در مالتا

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

۵/۵ - (۱۶ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *