سوالات روز مصاحبه ویزای شینگن

سوالات روز مصاحبه ویزای شینگن

سوالات روز مصاحبه ویزای شینگن


امروز با بررسی بعضی از سوالات روز مصاحبه ویزای شینگن با شما هستیم.

روز مصاحبه برای ویزای شینگن را نباید تنها جلسه‌ای فرمالیته برای ارائه مدارک تکمیلی و یا گفتگو با افسر ویزا در خصوص مدارک ارائه ‌شده دانست؛ بلکه باید آن را جلسه‌ای برای ارتباط عمیق‌تر و ارائه برخی پاسخ‌ها و توضیحات دقیق در خصوص هدف، برنامه و دلایل سفر دانست.

یکی از برترین دفاتر مهاجرتی در ایران که تحت نظر وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی معتبر اداره می شود، اقدام به پاسخگویی و راهنمایی درباره نحوه پاسخگویی به سوالات هنگام مصاحبه ویزای شینگن نموده است که در ادامه مطالعه خواهید فرمود.

 

آیا نامه مرخصی برای طول سفر دارید؟

یکی دیگر از سوالات ویزای شینگن در زور مصاحبه به نامه مرخصی شما مربوط می‌شود. حتماً نامه مرخصی از شرکت، اداره و یا سازمان محل خدمت خود به همراه مهر و امضا رسمی به همراه داشته باشید. در غیر این صورت تلاش شما برای متقاعد کردن شفاهی افسر ویزا عموماً به نتیجه نخواهد رسید.

 

از کجا مطمئن باشیم که پیش از پایان اعتبار ویزا، به کشورتان بازخواهید گشت؟

این یکی از مهم‌ترین سوالات ویزای شینگن در روز مصاحبه خواهد بود و پاسخ شما به آن بسیار مهم است. با اشاره دقیق و محکم به پیوندهای خویشاوندی قوی خود در کشور مبدأ (همسر، فرزندان، پدر و مادر و …) تحصیلات نیمه‌کاره، موقعیت شغل، املاک و دارایی‌ها و موارد دیگر افسر ویزا را متقاعد کنید دلایل بسیار زیادی برای بازگشت به کشور خود دارید.

پناهندگی در اسلوونی

 

چه مدت در اروپا خواهید ماند؟

پاسخ به این سؤال باید کاملاً منطبق بر برنامه سفر شما باشد. برنامه سفر خود را از بر باشید و تاریخ بلیط برگشت را به‌خوبی به خاطر بسپارید. فراموش نکنید مدت اعتبار ویزای شینگن شما به برنامه سفرتان بستگی دارد. از سوی دیگر اگر نتوانید برنامه سفرتان را به‌خوبی بیان کنید و یا تاریخ بازگشت خود را فراموش کنید، مطمئن باشید دچار مشکل خواهید شد.

 

هزینه سفرتان چقدر است؟

پیش از حضور در مصاحبه ویزای شینگن با دقت تمامی هزینه‌های سفر خود را تخمین بزنید. این عدد باید شامل زمان بازگشت به کشور و انتقال از فرودگاه به منزل هم باشد. با ارائه مدارک مالی خود و هزینه تخمینی سفر فرد مسئول را قانع کنید برآورد دقیقی از هزینه سفر خود دارید و می‌توانید این هزینه‎‌ها را تأمین کنید.

 

چه اطلاعاتی درباره کشوری که می‌خواهید به آن سفر کنید، دارید؟

این سؤال ویزای شینگن در روز مصاحبه از آن دست پرسش‌های انحرافی است که افسر ویزا از طریق آن می‌خواهد به هدف از سفر شما پی ببرد. اگر برای ویزای توریستی شینگن اقدام کرده‌اید پس طبعاً باید از جاذبه‌های گردشگری کشور مقصد خود اطلاعات مختصری داشته باشید. حتی می‌توانید به فرهنگ، جغرافیا، آب‌ و هوا و غذاهای مشهور کشور مقصد نیز اشاره‌ کنید.

 

در صورت ریجکت ویزای شینگن، چه می‌کنید؟

هدف افسر ویزا از طرح این پرسش در روز مصاحبه این است که بداند چه‌کارهایی در آینده باید انجام دهید. بنابراین با خونسردی برنامه کاری خود در آینده اعم از تحصیل و یا کارهای دیگر را اشاره‌کنید و به افسر ویزا این اطمینان را بدهید که کارهای زیادی برای انجام در کشور خود دارید. ادامه تحصیل، ادامه کار، بزرگ کردن فرزندان همگی از مواردی هستند که می‌توانید به آن‌ها اشاره‌کنید.

مهاجرت کاری به استونی

 

وکیل معتبر مهاجرتی در ایران

برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس با دفتر محمدرضا مهری

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره های همراه

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *