مهاجرت به سنگاپور


مهاجرت به سنگاپور

مهاجرت به سنگاپور انتخابی مناسب برای کسانی است که می خواهند به یک کشور آسیایی و پیشرفته مهاجرت کنند.سالانه اتباع کشورهای جهان به دلایل مختلفی مانند تحصیل در سنگاپور، سرمایه گذاری در سنگاپور، کار در سنگاپور، کارآفرینی در سنگاپور، اقامت در سنگاپور و دلایل بسیار دیگری برای مهاجرت به سنگاپور اقدام می کنند.

مهاجرت به سنگاپور از چه طریقی امکان‌پذیر است؟

مهاجرت تحصیلی به سنگاپور چگونه است؟

راه‌های مهاجرت کاری به سنگاپور چیست؟

شرایط سرمایه گذاری در سنگاپور به چه صورت است؟

شرایط اقامت سنگاپور چیست؟

چگونه می توان شهروندی سنگاپور را کسب کرد؟

مزایای اقامت سنگاپور چیست؟

سوالات مطرح شده در اینجا  در میان متقاضیان مهاجرت به سنگاپور معمول و رایج است به همین دلیل مقاله حاضر که  توسط مشاورین و کارشناسان ارشد موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان برای شما عزیزان فراهم آمده، سعی شده تا به تمامی سوالات شما عزیزان در خصوص مهاجرت به سنگاپور, شرایط اقامت در سنگاپور و  راه‌های مهاجرت به سنگاپور، پاسخ داده شود.

با کشور سنگاپور بیشتر آشنا شوید:

سنگاپور جزیره ایست که در ۱۳۷ کیلومتری شمال استوا قرار دارد. سنگاپور چهارمین مرکز مالی پیشرو است که نقش کلیدی در تجارت و امور مالی بین‌المللی دارد. بندر سنگاپور یکی از پنج بندر پر تردد جهان است. سنگاپور تاریخی طولانی در مهاجرت دارد و ۴۲ در صد از جمعیت ۵ میلیونی سنگاپور را مهاجرانی تشکیل می دهند که برای کار و تحصیل به سنگاپور مهاجرت می کنند. کارگران خارجی ۵۰ درصد از بخش خدمات را انجام می دهند. سنگاپور یک بنگاه تجاری پر رونق می باشد و سومین میزان درامد در آسیای شرقی را دارا می‌باشد. پس از استقلال سرمایه گذاری مستقیم خارجی و سیاست دولت برای صنعتی شدن اقتصاد مدرن را ایجاد کرد. از نظر شاخص کیفیت زندگی سنگاپور رتبه اول در آسیا و یازدهمین کشور در جهان است. سنگاپور دارای نهمین ذخایر بزرگ جهان است. سنگاپور دارای چهار زبان رسمی انگلیسی، مالایی، چینی و تامیل می باشد و مردم با گویش ها، فرهنگ و مذاهب گوناگون در این کشور زندگی می کنند. سنگاپور همچنین دارای دانشگاه ها و موسسات بین‌المللی معتبری می باشد که در سطح بین‌المللی در رتبه بالایی قراردارند. به عنوان مثال در دانشگاه صنعتی نانیانگ در سنگاپور حدود ۸۰۰۰ دانشجو در رشته های مختلف مشغول به تحصیل هستند و این دانشگاه رتبه ده آسیا و رتبه ۵۸ جهان را در کلیه رشته ها دارا می‌باشد. سنگاپور دارای نرخ بیکاری پایینی است و این کشور از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

مهاجرت تحصیلی به کشور سنگاپور

توضیحات داده شده از جمله دلایلی است که باعث شده اتباع بسیاری از کشورها برای ادامه تحصیل سنگاپور و مهاجرت به سنگاپور اقدام کنند.

اقامت دائم سنگاپور (PR):

درخواست اقامت دائم می‌تواند برای متقاضی، همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال باشد. در خواست اقامت دائم مدت زمان ۶ تا ۱۲ ماه طول می کشد تا بررسی شود و افرادی که کمتر از ۵۰ سال دارند باید حداقل ۶ ماه در سنگاپور زندگی و کار کرده باشند.

راه‌های کسب اقامت دائم سنگاپور:

مهاجرت سرمایه گذاری به سنگاپور: سرمایه گذاری یکی از راه‌های مهاجرت به سنگاپور است که منجر به اخذ اقامت دائم می‌شود. این طرح به طور خاص به عنوان سرمایه گذاران جهانی GIP شناخته می‌شود و نیازمند سرمایه گذاری حداقل ۲.۵ میلیون دلار سنگاپور است.

سرمایه گذاری تحت عنوان GIP:

روش A : سرمایه گذاری حداقل ۲.۵ میلیون دلار سنگاپور در شروع کسب و کار جدید و یا گسترش یک عملیات کسب و کار موجود.

روش B : سرمایه گذاری حداقل ۲.۵ میلیون دلار سنگاپور در صندوق تایید GIP که در شرکت های سنگاپور سرمایه گذاری می کند.

معیارهای واجد شرایط بودن برای طرح سرمایه گذاری GIP :

حداقل سرمایه گذاری مورد نیاز برای سرمایه گذاری ۲.۵ میلیون دلار سنگاپور می‌باشد.

داشتن حداقل سه سال سابقه کسب و کار یا کارافرینی

اطمینان حاصل شود که کسب و کار موجود شما مطابق با نیازهای گردش مالی زیر است:

حداقل ۵۰ میلیون دلار گردش مالی در سه سال گذشته داشته باشد.

حداقل ۳۰ در صد سهام شرکت را داشته باشد.

ارائه گردش حساب در سه سال گذشته.

مهاجرت به هلند

در صورتی که بیش از یک کسب و کار دارید باید اظهارنامه مالیاتی ان را نیز ارائه دهید.

سرمایه گذاری ها باید به مدت ۵ سال حفظ شود و طرح های تجاری باید مورد تایید سنگاپور قرار گیرد.

مدیران ارشد شرکت های دیگر واجد شرایط برای شرکت در این نحو سرمایه گذاری نمی‌باشند.

متقاضی سرمایه گذاری در سنگاپور می‌تواند در همان تقاضای اقامت دائم سرمایه گذاری، تقاضای اقامت دائم برای اعضای خانواده خود و فرزندان زیر ۲۱ سال را نیز درخواست کند. سنگاپور تنها کشوری است که اجازه می‌دهد سرمایه گذار برای اقامت دائم والدین اش هم زمان اقدام کند، و این در صورتی امکان‌پذیر است که سرمایه گذاری مازاد بر ۰۰۰،۳۰۰ یورو باشد.

مهاجرت کاری به سنگاپور:

ویزای کار طرح PTS : ویزای کار برای افرادی است که کارکنان ماهر، حرفه ای و یا فنی هستند.

شرایط ویزای کار:

دعوت نامه کار از سوی کارفرما.

سن کمتر از ۵۰ سال.

این طرح اجازه اقامت به همراهان شامل همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال را نیز می‌دهد.

این طرح منجر به اقامت دائم می گردد.

مهاجرت استعداد هنری سنگاپور:

سنگاپور در عرصه های هنری به سرعت در حال رشد است بنابر این هنرمندان در زمینه های مختلف هنری مانند: عکاسی، موسیقی، تئاتر، ادبیات و فیلم می‌توانند از طریق طرح های هنری اقامت دائم سنگاپور را کسب کنند. برای واجد شرایط بودن این طرح شما باید از هنرمندان شناخته شده در کشور خود باشید.

اقامت سنگاپور از طریق ازدواج:

کسانی که با شهروندان سنگاپور ازدواج می کنند می‌توانند اقامت سنگاپور را کسب کنند و این مستلزم این است که ازدواج به صورت رسمی و ثبت شده باشد .

ثبت شرکت در رومانی

مهاجرت تحصیلی به سنگاپور:

یکی از راه‌های مهاجرت به سنگاپور می‌باشد. دانشجو یان می‌توانند در صورت پذیرش در دانشگاه های سنگاپور اقامت این کشور را با توجه به مدت زمان تحصیل در سنگاپور اخذ کنند .

مزایای اقامت دائم سنگاپور:

حق زندگی : می توتنند به طور دائم در سنگاپور زندگی کنند.

حق کار: دیگر نیازی نیست برای کار ویزا بگیرند.

حقوق بازنشستگی:  کسانی که اقامت سنگاپور را دارند می‌توانند از مزایای بازنشستگی بهره مند شوند.

تحصیل : تحصیل در مراکز آموزشی دولتی امکان‌پذیر می‌باشد.

کارت آبی : سندی است که با ان می توان از حقوق شهروندی استفاده کرد.

انتخاب و تغییر شغل: می‌توانند به صورت آزادانه مشاغل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

طرح CPF: این طرح صندوق پیش‌بینی مرکزی است. که ماهانه باید کارفرما مبلغی را به این صندوق واریز کند تا هنگام بازنشستگی بتوان از کمک مالی برای  مراقبت های بهداشتی، مسکن، حفاظت از خانواده بهره برد.

وام مسکن: می‌توانند از انواع وام ها برای خرید ملک بهره مند شوند.

تابعیت  سنگاپور: افرادی که به مدت دو سال در سنگاپور اقامت دائم دارند می‌توانند تقاضای تابعیت دهند. قانون سنگاپور تابعیت مضاعف یا دو گانه را نمی‌پذیرد لذا کسانی که می خواهند تابعیت کشور سنگاپور را داشته باشند باید تابعیت سابق خود را ترک کنند. یکی دیگر اگر جنبه های تابعیت سنگاپور این است که فرزندان ذکور پس از رسیدن به سن ۱۸ سال به مدت دو سال به خدمت ملی یا خدمت سربازی می روند.

تابعیت سنگاپور از طریق تولد: در صورتی که والدین طفل شهروند سنگاپور باشد و یا یکی از والدین طفل ( مادر و یا پدر)  شهروند سنگاپور باشد و در خاک این کشور متولد شود می‌تواند تابعیت سنگاپور را کسب کند.

مهاجرت کاری به سنگاپور

دولت سنگاپور از ورود متخصصان و افرادی که می‌توانند به توسعه و اقتصاد این کشور کمک کنند استقبال می کند.

وکیل متخصص در امر مهاجرت به سنگاپور

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به سنگاپور، اخذ اقامت دائم و تابعیت سنگاپور ، ثبت شرکت و سرمایه گذاری در سنگاپور با وکیل متخصص مهاجرت به کشور سنگاپور در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان مشورت نمایید. این موسسه با تشکیل گروه وکلای مهر و به کارگیری وکلای پایه یک دادگستری در سطح ایران و در سطح بین‌الملل آماده ی ارائه مشاوره حقوقی و قبول وکالت در تمامی زمینه ها می‌باشد. گروه وکلای مهر تحت سرپرستی دکتر محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری با بیش از ۱۵ سال سابقه قضایی و وکالت می باشد و یکی از موسسات حقوقی پیشرو در وکالت تخصصی در داخل و خارج از کشور است. لذا شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کشور سنگاپور با وکلای متخصص در این امر مشورت نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی و در صورت لزوم مشاوره حضوری توسط وکلا ، کارشناسان ارشد و مشاورین متخصص در امر مهاجرت در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان بهره مند شوید.

۵/۵ - (۳۰ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *