وقت سفارت آلمان

وقت سفارت آلمان

وقت سفارت آلمان


امروز با موضوع وقت سفارت آلمان با شما خواهیم بود.

یکی از جنجالی‌ترین موضوعات در خصوص مهاجرت به آلمان برای ایرانیان، موضوع وقت‌ سفارت آلمان است.

در این مطلب به موضوعاتی همچون سیستم تعیین وقت سفارت آلمان، ساعات کاری و برقراری ارتباط با سفارت آلمان، آخرین جدول وقت سفارت آلمان می‌پردازیم.

نکات مهم مرتبط با وقت سفارت آلمان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

نحوه تعیین وقت سفارت آلمان به چه صورت است؟

جدول زمانبندی وقت سفارت آلمان را از کجا می‌توانم تهیه نمایم؟

نحوه اخذ وقت ویزای شنگن آلمان به چه صورت است؟

چه کسی در تهران می‌تواند در زمینه اخذ ویزای آلمان و وقت سفارت آلمان مشاوره حقوقی ارایه دهد؟

[/stextbox]سیستم تعیین وقت سفارت آلمان

سیستم تعیین وقت سفارت آلمان به صورت آنلاین شده است. در حال حاضر تعیین وقت سفارت آلمان با توجه به تعداد بالای تقاضاها و کمبود نیرو در سفارت برای رسیدگی به پرونده‌ها و مصاحبه با متقاضیان مهاجرت به آلمان، با زمان انتظار بیشتری صورت می‌‌گیرد که لازم است متقاضیان این موضوع را برای برنامه مهاجرتی و سفر خود حتما در نظر داشته باشند.

از سویی نیز امکان اعطای وقت سفارت به صورت اضطراری یا ویژه نیز وجود دارد؛ البته تنها در موارد ضرورت پزشکی یا بشردوستانه و نیز موارد خیلی خاص. در این حالت امکان تعیین وقت مصاحبه طی 5 روز کاری پس از ثبت درخواست وجود دارد.

نکات مهم در خصوص نحوه تعیین آنلاین وقت سفارت آلمان

وارد سایت رسمی سفارت آلمان در تهران به آدرس www.teheran.diplo.de شوید. وارد قسمت تعیین وقت آنلاین شده و مرحله به مرحله اقدام نمایید. دقت نمایید که اگر زبان سایت را به انگلیسی تغییر دهید، اطلاعات لازم نیز به زبان انگلیسی برای شما ارسال می‌گردد. در غیر اینصورت به صورت پیش فرض و به زبان آلمانی مراحل صورت می‌گیرد. پس از آنکه با وارد کردن اطلاعات خود شامل اسم و نام فامیل و شماره پاسپورت ثبت درخواست برای وقت سفارت آلمان نمایید، تا حداکثر 30 دقیقه بعد، ایمیل تایید اولیه برای شما ارسال می‌گردد.

وکیل مهاجرت

در این ایمیل اطلاعاتی که با آن درخواست تعییت وقت سفارت آلمان را نموده‌اید ذکر شده و در صورت اشتباه بودن می‌توانید درخواست خود را لغو نموده و دوباره و با دقت بیشتری ثبت درخواست مجدد نمایید. لینک مربوط به لغو وقت سفارت در این ایمیل آمده است.

ایمیل تایید دوم با ذکر وقت مصاحبه شما در سفارت آلمان در تهران تقریبا و به طور معمول در حدود 6 هفته پیش از زمان مصاحبه برای شما ارسال می‌گردد. در صورتی که ایمیل اول نیازی به تایید و پاسخ نداشته است، شما موظف به تایید وقت دقیق مصاحبه خود در سفارت آلمان طی 7 روز پس از دریافت ایمیل دوم هستید؛ در غیراینصورت وقت شما به صورت خودکار لغو می‌گردد.

برای تسهیل تعیین وقت سفارت آلمان، کارشناسان مهاجرت و حقوق بین‌الملل در دپارتمان حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان شما را همراهی نموده و اطلاعات حقوقی لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند. لطفا جهت دریافت مشاوره حقوقی و تعیین وقت سفارت آلمان از طریق پل‌های ارتباطی با ما تماس حاصل نمایید.

تعیین وقت سفارت آلمان برای ویزای شنگن آلمان

با توجه به تعداد بالای درخواست‌ها برای وقت ممصاحبه سفارت آلمان، سفارت آلمان طی تصمیمی و برای بهبود وضعیت وقت‌دهی و تسهیل در رسیدگی به درخواست ایرانیان عزیز، رسیدگی به امور مربوط به عودت ویزای شنگن آلمان را برون‌سپاری کرده است. طی این اقدام از تاریخ 11 شهریور 1397، شرکت ویزا متریک یا رهیاب گذر آرتا، مسئول عودت گذرنامه آلمان گردید و از تاریخ 22 شهریور 1397 تمام خدمات تعیین وقت سفارت برای روادید شنگن آلمان در سفارت آلمان لغو گردید.

فرم تقاضای اقامت آلمان

باز هم تاکید می‌کنیم صرفا وقت ویزای شنگن آلمان برون سپاری شده است و برای وقت سفارت آلمان-دانشجویی (لینک به مقاله با همین عنوان) همچنان از طریق خود سفارت انجام می‌گیرد. بدین نحو این شرکت پس از تعیین وقت آنلاین روز ملاقات پاسپورت شما را دریافت می‌نماید. بدین ترتیب به سایت رسمی ویزامتریک مراجعه نموده و وقت ملاقات خود را رزرو نمایید.

چک لیست مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن آلمان

ویزای شنگن آلمان با اهداف متعددی صورت می‌گیرد که هر کدام مدارک خاصی را لازم دارد. برای دریافت چک لیست مدارک از بر روی گزینه مربوطه در باکس زیر کلیک نمایید:

  • گردشگری
  • سفر تجاری
  • سفر برای بازدید از خانواده و دوستان
  • سفر برای درمان پزشکی
  • سفر به همراه یک فرد بیمار
  • سفر برای بازدید نمایشگاهی
  • رقابت‌های ورزشی
  • ترانزیت هواپیمایی
  • سفر برای کنگره و سمینار
  • سفر ماموریت کاری

مشاوره حقوقی تعیین وقت سفارت آلمان در ایران

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با مدیریت محمدرضا مهری، پس از راه‌اندازی دپارتمان تخصصی مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان، به منظور اجرای رسالت خود بر جلوگیری از کلاهبرداری‌ها و سو استفاده از اعتماد هموطنان در زمینه تعیین وقت سفارت آلمان، آماده ارایه مشاوره حقوقی و تخصصی در زمینه وقت سفارت آلمان می‌باشد. از طریق پل‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

انواع قراردادهای بانکی

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88795408

021-88796143

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

[/stextbox]

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *