وقت فوری سفارت آلمان

وقت فوری سفارت آلمان

وقت فوری سفارت آلمان


امروز با موضوع وقت فوری سفارت آلمان با شما خواهیم بود.

خرید وقت سفارت آلمان! وقت فوری سفارت آلمان! وقت VIP آلمان! و …؛

تبلیغاتی این روزها به وفور در فضاهای مجازی می‌بینیم. اما این تبلیغات تا چه حد صحت دارد.

مبالغ مختلفی که تعیین می‌کنند و اصرار بر تضمین صحت تبلیغات خود نیز دارند. بنا بر واگذاری پرونده شکایت از این افراد سودجو به وکلای تخصصی مهر پارسیان، لازم دانستیم تا نکاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

مسئله دریافت وقت فوری سفارت آلمان، اغلب برای متقاضیان تحصیل در آلمان می‌باشد؛ چرا که در حال حاضر زمان انتظار برای وقت مصاحبه سفارت آلمان به بیش از 12 ماه رسیده است.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با توجه به همکاری با برترین وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در آلمان و نیز با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، همواره موثق‌ترین اطلاعات پیرامون آخرین قوانین مهاجرتی آلمان را در اختیار مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار می‌دهد.

در حال حاضر موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مجاز در زمینه ارایه مشاوره حقوقی برای مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل، در ایران می‌باشد که همواره با عنایت به آخرین قوانین و پیگیری امور مهاجرتی از طریق کنسولگری‌های ایران در آلمان، مفتخر به ارایه خدمات مشاوره حقوقی در تمامی زمینه‌های مهاجرت به کشور آلمان بوده است.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص وقت فوری سفارت آلمان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا امکان خرید وقت فوری سفارت آلمان وجود دارد؟

اقامت ایرانی‌ها در فرانسه

در چه شرایطی می‌توان به طور قانونی وقت فوری سفارت آلمان را اخذ نمود؟

مدت انتظار برای وقت سفارت آلمان برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی آلمان چقدر است؟

شرایط تحصیل در آلمان تا چه حد مساعد است؟

[/stextbox]

 

علل طولانی شدن وقت سفارت آلمان

امکان تحصیل رایگان در آلمان، امکان تمدید اقامت بعد از فارغ‌التحصیلی در آلمان به مدت 18 ماه، امکان کار در حین تحصیل، بازار قوی مشاغل، اقتصاد پایدار و قوی آلمان، فرصت‌های شغلی مناسب و فراوان، امکان گرفتن بلو کارت آلمان و در نتیجه امکان سهولت سفر و تردد در حوزه اتحادیه اروپا و حوزه شنگن، سهولت رفت و آمد به ایران در مقایسه با کشورهایی نظیر آمریکا یا استرالیا، اعطای بورسیه‌های قابل توجه از سوی دانشگاه‌ها و نهادهایی همچون DAAD، همگی از مزیت‌های تحصیل در آلمان است. همین امر باعث شده تا تعداد متقاضیان تحصیل در آلمان در میان ایرانیانی که قصد مهاجرت دارند، افزایش یابد.

افزایش تعداد متقاضیان با توجه به کمبود فضای سفارت آلمان و نیز کمبود نیروی پاسخگو به این حجم از متقاضیان، باعث شد تا در سال 2018 شاهد تغییری بزرگ و افزایش زمان انتظار وقت سفارت آلمان باشیم.

خرید وقت فوری سفارت آلمان!

لطفا گول این تبلیغات دروغین که تنها برای به تاراج بردن سرمایه‌های شما است، را نخورید. وقت فوری سفارت آلمان تنها در صورتی صادر می‌شود که موضوع سفر شما، موضوعی خاص و ویژه و بشردوستانه و فوریت پزشکی باشد.

در غیر اینصورت امکان گرفتن وقت فوری سفارت وجود ندارد. ادعای افرادی که مدعی ارتباط با کارمندان سفارت یا حتی سفیر آلمان هستند، دروغی بیش نیست؛ لازم است بدانید که کشور آلمان کشوری بسیار قانونمند بوده و در صورت آگاهی از هر گونه تخطی، با افراد صرف نظر از اینکه کارمند سفارت است یا یک فرد خارجی برخورد خواهد کرد.

کارشناسی ارشد در آلمان

در صورت مشاهده این امور می‌توانید برای پیگیری از کمک گروه وکلای مهر پارسیان استفاده نمایید.

راهکارهای کاهش وقت انتظار سفارت آلمان

سفارت آلمان پس از مشاهده تعداد بالای تقاضا و برای جلوگیری از گسترش تبلیغات دروغین در خصوص خرید وقت فوری سفارت آلمان و نیز جلوگیری از تخطی‌ها در میان کارمندان سفارت، تصمیم به افزایش فضای فیزیکی خود و نیز بالا بردن تعداد کارمندان کرده است. از طرفی برون‌سپاری مدیریت پرونده‌های مربوط به ویزای شنگن آلمان به یک شرکت خصوصی، یعنی شرکت ویزامتریک، نیز به کاهش وقت انتظار مصاحبه سفارت آلمان بسیار کمک کرده است؛ به طوی که وقت انتظار برای متقاضیان ویزای تحصیلی آلمان از 2 سال به 12 ماه کاهش یافته است.

چرا تحصیل در آلمان در میان ایرانیان محبوب است؟

امکان تحصیل رایگان، علت عمده این امر است. البته لازم به ذکر است که تحصیل در تمامی دانشگاه‌ها و ایالت‌های آلمان رایگان نبوده و در اغلب دانشگاه‌ها با وجود رایگان بودن، پرداخت هزینه ثبت نام که بسته به مقطع، رشته تحصیلی و دانشگاه ممکن است بالغ بر 300 تا 700 یورو باشد، الزامی است.

از طرفی معقول بودن هزینه‌های زندگی در آلمان که برای یک دانشجو از 700 تا 1200 یورو متغیر است، می‌تواند نکته‌ی مثبت و جذابی برای متقاضیان مهاجرت باشد.

وجود موسسات متعدد اعطاکننده بورسیه‌های تحصیلی و تحقیقاتی، خود مزید بر علت شده است تا ایرانیان محقق و به ویژه دانشجویان متقاضی مقطع دکتری تمایل بیشتری برای مهاجرت به آلمان و استفاده از مزایای تحصیل در این کشور داشته باشند.

دفتر وکیل مهاجرت به آلمان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

منظور از برنامه مهاجرت استانی کانادا چیست؟

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل مهاجرت به آلمان، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا، استرالیا، آمریکا و اروپا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر وکیل مهاجرت

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *