وقت فوری سفارت

وقت فوری سفارت

وقت فوری سفارت


امروز با موضوع وقت فوری سفارت با شما خواهیم بود.

در حال حاضر استقبال زیاد هموطنان عزیز در خصوص پدیده مهاجرت و تمایل غالب افراد جامعه به مهاجرت، موجب طولانی شدن وقت سفارت بسیاری از کشورهای مهاجرپذیر گردیده است.

با طولانی شدن وقت سفارت کشورهایی چون آلمان و سوئد، در پی پرسش‌های مراجعه‌کنندگان موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در خصوص اینکه آیا امکان اخذ وقت فوری سفارت وجود دارد یا خیر؟ بر آن شدیم تا توضیحاتی در این رابطه مطرح نماییم.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص وقت فوری سفارت

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در خصوص وقت فوری سفارت چه خدماتی ارایه می‌نماید؟

دریافت وقت فوری سفارت به دلیل اضطرار چه شرایطی دارد؟

جهت وقت فوری سفارت سوئد از چه تاریخی باید اقدام نمود؟

بهترین وقت فوری سفارت در تهران کیست؟

[/stextbox]

 

وقت فوری سفارت

یکی از خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی مهر پارسیان، گرفتن وقت سفارت می‌باشد. از آنجایی که فرآیند گرفتن وقت سفارت، فرآیندی پیچیده و اغلب طولانی است، بهره‌مندی از مشاوره و راهنمایی‌های کارشناسان ارشد ما در دپارتمان مهاجرت می‌تواند راهگشا باشد.

در واقع، آشنا نبودن با فرآیند گرفتن وقت سفارت و احتمال بروز اشتباهاتی در اقدامات لازم موجب طولانی‌تر شدن وقت عادی سفارت خواهند شد.

با سپردن این امر مهم به یک فرد مطلع و کارشناس، قطعا از مزایای وقت فوری سفارت، به خوبی بهره‌مند خواهید شد.

لازم به ذکر است هیچ امکان قانونی‌ای برای وقت فوری سفارت وجود ندارد.

به عبارت دیگر منظور از خدمات وقت فوری سفارت، از سوی کارشناسان دپارتمان مهاجرت گروه وکلای مهر، روال عادی و معمول گرفتن وقت سفارت می‌باشد؛ ولی به جهت آشنایی و تجربه‌ی همکاران ما در خصوص وقت فوری سفارت، در کمترین زمان معمول وقت سفارت خود را بگیرید.

مهاجرت پزشکان و پرستاران به سوئد

وقت فوری سفارت به دلیل اضطرار

در مواردی ممکن است به دلیل اضطرار، موفق به دریافت وقت فوری سفارت شوید. قوانین و روال سفارت کشورهای مختلف در این خصوص متفاوت است؛ ولی توجه به نکات زیر در خصوص وقت فوری سفارت به دلیل اضطرار، لازم است:

  • ابتدا لازم است وقت عادی سفارت بگیرید.
  • لازم است مدارکی جهت اثبات اضطرار خود ارایه نمایید؛ مثل مدارک پزشکی و غیره.
  • برای دریافت ویزا از طریق وقت فوری سفارت به دلیل اضطرار نیز باید واجد شرایط عادی دریافت ویزا باشید؛ در واقع داشتن اضطرار امتیازی برای دریافت ویزا محسوب نمی‌گردد و تنها به شما فرصتی زودتر از فاصله زمانی معمول برای وقت سفارت، اعطا می‌گردد.
  • باید توجه داشته باشید که چنانچه به هر طریقی قصد فریب کارکنان سفارت را داشته باشید، طبق قوانین با شما برخورد خواهد شد؛ لذا تنها در صورتیکه واقعا در شرایط اضطرار قرار دارید اقدام به دریافت وقت فوری سفارت نمایید.

وقت فوری سفارت سوئد

با توجه به اینکه اخیرا، موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان، اقدام به راه‌اندازی کمپینی برای مهاجرت تحصیلی به سوئد نموده و با ارایه مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت تحصیلی به سوئد، قصد دارد بیش از پیش شما عزیزان را در مسیر مهاجرت همراهی نماید.

برای وقت سفارت فوری سوئد، از تاریخ 25 فوریه باید به محل سفارت واقع در آدرس: لواسان، خیابان نسترن 27، خیابان بوستان، مراجعه و از قبل وقت بگیرید.

جهت دریافت وقت فوری سفارت سوئد جهت گرفتن ویزای شنگن باید به وب‌سایت سفارت سوئد مراجعه و به صورت آنلاین وقت بگیرید.

ویزای سرمایه‌گذاری کانادا

وکیل وقت فوری سفارت

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل وقت فوری سفارت، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به سوئد، کانادا، استرالیا، آمریکا و اروپا در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس وکیل مهاجرت محدوده ونک

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

5/5 - (22 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *