وکیل بین المللی مهاجرت

وکیل بین المللی مهاجرت

وکیل بین المللی مهاجرت


امروز با معرفی وکیل بین المللی مهاجرت و پاسخ به بعضی از سوالات حقوقی مهاجرتی با شما هستیم.

در طول دو دهه گذشته بسیاری از موسسات حقوقی غیر مجاز؛ اقدام به ارائه مشاوره حقوقی مهاجرتی و قبول وکالت در پرونده های حقوق مهاجرت نموده اند که تقریبا همگی آنها تعطیل شده و از کشور متواری گشته اند.

موسسه حقوقی بین المللی مهاجرتی مهر پارسیان که متشکل از بهترین وکیل بین المللی مهاجرت و وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد، از معدود موسسات حقوقی مجاز و معتبر در تهران است که سالهاست به مشاوره حقوق بین الملل خصوصی و مهاجرتی اشتغال داشته و در این راستا از بهترین وکیل بین المللی مهاجرت مشاوره های حقوقی دریافت نموده است.

نکات مهم در معرفی وکیل بین المللی مهاجرت

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

ویژگیهای برترین وکیل مهاجرتی در ایران و مدیر موسسه حقوقی مجاز در تهران چیست؟

خدمات موسسه حقوقی مهر پارسیان در معرفی وکیل بین المللی مهاجرت چیست؟

چگونه می توان لیست موسسات حقوقی مجاز و معتبر حقوقی در تهران را به دست آورد؟

مرجع استعلام اعتبار وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرتی بین المللی کجاست؟

[/stextbox]

 

تصویب قوانین جدید مهاجرتی آلمان

مهاجرت کاری به آلمان در حال حاضر برای نیروهای متخصص در رشته‌های مهندسی مثل فناوری اطلاعات راحت تر از سایر رشته هاست ؛ اما قوانین جدید به دنبال این هستند که مهاجرت کاری و حتی ویزای جستجوی کار را برای مشاغلی مثل آشپزی، پرستاری، تکنسین رشته‌های مختلف و … راحت‌تر کنند.

با تصویب این قانون، دیگر لازم نیست که کارفرما اول داخل آلمان و اروپا آگهی کند تا اگر نیروی داخلی پیدا شد فرایند استخدام انجام شود، بلکه میتواند بلافاصله نسبت به استخدام نیروی خارجی اقدام کند.

اقامت تمکن مالی سوئیس

البته شرطی که برای این موارد در نظر گرفته شده است سطح قابل قبول زبان آلمانی می باشد.

در واقع، اگر این قانون تصویب بشود هر کسی که بتواند یک قرارداد کار در آلمان دریافت کند، سطح قابل قبولی به زبان آلمانی صحبت کند، و مدرک فنی یا تحصیلی قابل قبولی داشته باشد میتواند در آلمان فعالیت های کاری و زندگی کند.

توجه کنید که این قوانین هنوز تصویب نشدند اماز وزارت داخلی آلمان پیش‌نویس قانون را جهت بررسی و پیشنهاد در اختیار سایر وزارتخانه‌ها قرار داده است .

اقامت قانونی در منطقه شینگن به مدت بیش از ۹۰ روز

اما اگر واقعا نیاز است که بیش از ۹۰ روز در منطقه شینگن بمانید راه حل چیست؟

منطقه شینگن شامل ۲۶ کشور اروپایی می‌شود. مشخص است که بازدید از همه آن‌ها در ۹۰ روز مقداری مشکل است (به طور میانگین برای هر کشور ۳/۴ روز فرصت خواهید داشت.).

بر اساس قوانین شینگن، شما نمی‌توانید بیش از ۹۰ روز در منطقه شینگن بمانید. در صورت نقض این قانون، جریمه یا از منطقه اخراج خواهید شد. با این وجود، شدت اجرای این قانون در کشورهای مختلف متفاوت است. در برخی کشورهای جنوبی اروپا مانند یونان، ایتالیا یا اسپانیا اقامت چند روز بیش‌تر از مهلت قانونی، مشکلی ایجاد نمی‌کند. اما اگر اقامت شما زیاد طولانی شود قطعا با شما برخورد خواهد شد.

اما کشورهایی مانند آلمان، هلند، لهستان، سوییس و کشورهای اسکاندیناوی، قوانین بسیار سرسختانه‌ای در مورد ورود و خروج مسافران دارند.

اگر بیش از مدت یک هفته پس از اتمام اقامت قانونی خود در این کشورها بمانید، به احتمال زیادی با شما برخورد قانونی خواهد شد.

کانادا برای جذب استعدادهای جهانی برنامه‌ریزی می‌کند.

شاید این سوال در ذهن شما پیش آمده باشد که آیا این مدت ۹۰ روزه قابل تمدید است؟

جواب ساده است. خیر. ویزای توریستی ۹۰ روزه قابل تمدید نیست. در نتیجه برای اقامت بیش‌تر در اروپا باید چاره‌ای دیگر اندیشید.

اما چاره کار چیست؟ در ادامه چند راه را معرفی می‌کنیم.

ویزای کاری

دریافت ویزای کاری برای اقامت قانونی شینگن

دریافت ویزای کاری، کار مشکلی نیست. این راه، بهترین راه موجود برای افزایش مدت اقامت قانونی است. حتی اگر قصد کار هم نداشته باشید می‌توانید از این روش استفاده کنید.

برای این کار باید از کشور خودتان برای این ویزا درخواست بدهید. مدت زمان اقامت از طریق این ویزا حتی گاهی تا یک یا دو سال هم می‌رسد. البته برای دریافت ویزای کاری شرط سنی کم‌تر از سی سال وجود دارد.

برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به سفارت کشوری که قصد سفر به آن را دارید، مراجعه کنید.

ویزای کاری برای یک کشور خاص صادر می‌شود و شما نمی‌توانید با یک ویزای کار در تمام منطقه شینگن کار کنید. برای افزودن به مدت اقامت خود، می‌توانید چند ویزای کار برای چند کشور مختلف منطقه شینگن دریافت کنید

دریافت ویزای بلندمدت برای اقامت قانونی شینگن

دریافت ویزای بلند مدت برای بیش‌تر کشورها کار آسانی نیست. اما غیرممکن هم نیست. این نوع ویزا، یک ویزای اقامت نیمه دائمی برای مدت حدود یک سال است. دریافت این ویزا بستگی به کشوری دارد که برای آن درخواست می‌دهید. با وجود این که تمام این کشورها در یک منطقه قرار دارند، قوانین و مقررات دریافت ویزای بلندمدت از آن‌ها متفاوت است.

افتتاح حساب در کانادا

دریافت این نوع ویزا برای برخی کشورها تقریبا غیر‌ممکن و برای برخی بسیار مشکل است. اما کشورهایی هم وجود دارند که دریافت ویزای اقامت بلندمدت در آن‌ها آسان‌تر است. برخی از این کشورهای اروپایی عبارت اند از: فرانسه، سوئد و ایتالیا.

البته یونان، اسپانیا و پرتغال هم ویزاهای اقامت طولانی مدت صادر می‌کنند. اما این ویزاها بیش‌تر برای کسانی صادر می‌شود که در کشور خود بازنشسته شده و به دنبال سرمایه‌گذاری دارایی‌های خود و کار در این کشورها هستند.

دریافت ویزای تحصیلی برای اقامت قانونی شینگن

یکی از راه‌های اقامت قانونی بلندمدت در منطقه شینگن که برای تمام کشورهای منطقه هم جواب‌گو است، دریافت ویزای تحصیلی است. البته برای دریافت این ویزا باید در یک دوره تحصیلی خاص ثبت نام کرده و مشغول تحصیل باشید. بهترین کشور برای دریافت این نوع ویزا، کشور اسپانیا است. البته کشور پرتغال هم نسبت به سایر کشورها راحت‌تر این ویزا را صادر می‌کند.

نکته‌ای که در مورد این روش باید در نظر داشته باشید هزینه‌های آن است. هزینه‌های زندگی، شهریه و دریافت ویزای تحصیلی کمی بالا هستند. اما اگر واقعا می‌خواهید که در حدود یک سال در اروپا بمانید، ارزشش را دارد که این هزینه‌ها را بپردازید.

دریافت ویزای فریلنسری برای اقامت قانونی شینگن

در بین کشورهای اروپایی، کشورهایی هستند که ویزای فریلنسری صادر می‌کنند. البته فرآیند دریافت این نوع ویزا کمی پیچیده‌تر از دیگر روش‌ها است. این ویزا مناسب کسانی است که قصد زندگی دائمی در اروپا را دارند و برای گردشگران توصیه نمی‌شود.

نکته جالبی که می‌توانید از آن استفاده کنید این است که اگر برای دریافت ویزای فریلنسری درخواست دهید، تا زمانی که مدارکتان در حال بررسی باشد، ویزای شینگن شما تمدید خواهد شد.

سرمایه‌ گذاری در قبرس

در نتیجه حتی اگر می‌دانید که واجد دریافت ویزای فریلنسری نیستید هم می‌توانید با درخواست دادن برای آن، کمی زمان بیش‌تر برای اقامت خود بخرید. البته با توجه به مشکل بودن این کار، چند روز اقامت قانونی بیش‌تر ارزش آن را ندارد. پس بهتر است برای اقامت موقت به دیگر راه‌ها فکر کنید.

برای دریافت ویزای فریلنسری و اقامت دائمی در اروپا، بهترین کشور آلمان است.

اگر در زمینه ترجمه، کارهای هنری یا دیگر زمینه‌های کاری فریلنسینگ وارد هستید، می‌توانید برای دریافت این ویزا و اقامت یک یا دو ساله در اروپا اقدام کنید. البته این ویزا، ویزای کاری آلمان نیست و نمی‌توانید به وسیله آن شرکت خود را به اروپا منتقل کنید. اما اگر نیروی کار قراردادی، هنرمند، مدیر وب یا مشغول در مشاغل آزاد دیگر هستید می‌توانید با این ویزا به مدت یک یا دو سال در اروپا اقامت کنید.

کشور جمهوری چک هم چنین ویزایی را صادر می‌کند. برای دریافت ویزای فریلنسری در جمهوری چک، علاوه بر دیگر مدارک، باید حداقل ۶۰۰۰ دلار در حساب بانکی خود داشته باشید. علاوه بر دو کشور ذکر شده، کشور اسپانیا هم در سال‌های اخیر شروع به صدور ویزای فریلنسری خاص خود که autonomo نام دارد کرده است. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در این مورد می‌توانید به وبسایت Spainguru مراجعه کنید.

سه کشوری که معرفی کردیم، بهترین کشورها برای دریافت ویزای فریلنسری هستند. در سایر کشورهای اروپا هم این نوع ویزا صادر می‌شود. اما شرایط آن مانند مدارک کافی بودن درآمد، مدارک مالیاتی و مدارک لازم برای اثبات واقعی بودن قصد شما برای زندگی و کار در این کشور کار را کمی مشکل‌تر می‌کنند.

قانون جدید جمناسیت: بیش از ۵۰۰۰ تن اقامت دریافته‌‌اند.

تشکیل خانواده برای اقامت قانونی شینگن

شاید این راه کمی عجیب به نظر برسد. اما این هم جزو روش‌هایی است که می‌تواند اقامت شما در اروپا را دائمی کند. اگر در سفر خود به اروپا شخصی از مردم اروپا را مطابق معیارهای خود پیدا کردید، می‌توانید برای ازدواج اقدام کنید. بعد از ازدواج می‌توانید برای اخذ ویزای پیوست به خانواده و اقامت دائم درخواست دهید.

وکیل بین المللی مهاجرت

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری  بین المللی مهاجرت، مشاوره آنلاین با وکیل بین المللی مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا در ایران، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

دفتر وکیل بین المللی مهاجرت

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *